Περιεργη φθορά ελαστικου-Mitas E09

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Κωστα αν βαλεις το TKC με πιεση 2 μπαρες θα κανουν την ιδια γωνια κι αυτα.Αλλα αν τα παιρνεις με 190 euros αστα να γωνιασουν!Εδω στα βορεια πληρωνουμε τα TKC για το 1200 280 ευρω και τα Μitas-Anlas καπου στα 170.Το τι γινεται...μονο αοι εμποροι το ξερουν

adv phone
 

man gs

Μέλος
Περιοχή
Kavala
Όνομα
Manolis
Μοτό
Bmw f800gs
Γεια σου Κωστα
Στο δικο μου μπροστινο ειχα την ιδια φθορα οταν φορεσα και εγω τα Ε-10 και αντεξαν περιπου στα 10.000
Αντιθετα με τα Tkc δεν ειδα τετοια φθορα και τα αλλαζω περιπου στις 20.000 και το μπροστινο ειναι μονιμως επανω και δεν το αλλαζω με κανενα.
:)
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Oπως τα ειπαν οι απο πανω για την φθορα Απολυτα φυσιολογικη!
Αλλα δωσε βαση και σε αυτο που λεει ο el gatto ΑΝ το λαστιχο δεν εχει δεικτη φορας γυρνα το τουμπα να σου δωσει επιπλεον χλμ και να ισιωσουν ξανα τα τακουνια
Ζυγοσταθμιση δεν χρειαζεται κατα την γνωμη μου σε λαστιχο με τακουνι Δεν εχει νοημα Ποτε δεν εκανα ουτε με τα tkc80 ουτε με τα ΜΤ21 και ποτε δεν ειχα προβλημα ακομα και μεχρι τα 160 χλμ/ω

Τετοια ειδους φθορα εχω δει μονο στα ΜΤ21 Στα TKC80 και μεχρι τα 24000 χλμ που εχω αφησει το μπροστα δεν εχω δει κατι τετοιο (τουλαχιστον δεν ηταν τοσο εμφανης η φθορα)
 

N4pSt3R

Lost Balkaneros
Περιοχή
Ορεστιάδα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
BMW F800gs
Reactions: yns

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Μαθο....παρηγγειλα το δεξι σε ζευγος.
Γιατι τη γατα τη σκοτωσε η περιεργεια.
Περιμένω εντυπώσεις!!!Το σκέφτομαι για άμεσα!!!
Ρε κοιτα δυο...ΜΠΟΥ! :pεκει που στο βαθος υπηρχε ενα Karoo3 και μηπως και γιατι και αλλά και λες και...αλλά εγω ΕΚΕΙ πιστος και σχεδον ετοιμος για TKC...νατα...εεεε ρε δεν σ'αφηνουνε να κατασταλαξεις...:oops::Watching::wacky::mooning:
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
270 θελαν για τα TKC...Σε τετοια ποσα αποσυντονιζομαι κ δεν μπορω να εκφραστω οδηγικα...

adv phone
Εγώ πάντως στο ΚΤΜάκι σε άλλες διαστάσεις τα φόρεσα με 190€.
 

ΗΛΙΑΣ

Μέλος
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
XLV 1000, XRV 650, HUSKY WR 250
Κώστα δεν θα μπω σε λεπτομέρειες. ....
Όταν το μπροστινό έχει αυτό το σχήμα είναι για πέταμα!!!
Γιατί γίνεται έτσι είναι πως πατεί το τακούνι λόγω της φοράς κύλισης σε επίπεδο δρόμο (άσφαλτος, τσιμέντο). Στο χώμα δεν φαγώνεται έτσι. Οπότε ετοιμάσου για......έξοδα !!!

africafon
 

PANOS

Μέλος
Περιοχή
Χαϊδάρι
Όνομα
Πάνος
Μοτό
f800gs
xr400r
Πέρα απο τη μάρκα είναι το λάστιχο κ το τι πίεση του είχες η φθορά του ειναι τέτοια καθαρά από απότομα μπροστινά φρένα σε άσφαλτο.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Τετοια ειδους φθορα εχω δει μονο στα ΜΤ21 Στα TKC80 και μεχρι τα 24000 χλμ που εχω αφησει το μπροστα δεν εχω δει κατι τετοιο (τουλαχιστον δεν ηταν τοσο εμφανης η φθορα)
Ο σχεδιασμός πέλματος των TKC80 ,προσομοιάζει αυτόν των trial ελαστικών (πυκνό τακούνι).
Τα κενά μεταξύ των τακουνιών είναι μικρότερα ,η επιφάνεια πρόσφυσης ανα πάσα στιγμή μεγαλύτερη ,άρα οι στρεβλώσεις των τακουνιών μικρότερες ,οπότε και η ανισομερής φθορά τους ανεπαίσθητη.

Αυτού του είδους η φθορά εμφανίζεται κυρίως σε λάστιχα με πιό Off σχεδιασμό πέλματος (Τ63-ΜΤ21-κτλ)
τα οποία έχουν σχετικά μεγάλα κενά ανάμεσα στα τακούνια (κυρίως για αυτοκαθαρισμό απο την λάσπη)
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Ο σχεδιασμός πέλματος των TKC80 ,προσομοιάζει αυτόν των trial ελαστικών (πυκνό τακούνι).
Τα κενά μεταξύ των τακουνιών είναι μικρότερα ,η επιφάνεια πρόσφυσης ανα πάσα στιγμή μεγαλύτερη ,άρα οι στρεβλώσεις των τακουνιών μικρότερες ,οπότε και η ανισομερής φθορά τους ανεπαίσθητη.

Αυτού του είδους η φθορά εμφανίζεται κυρίως σε λάστιχα με πιό Off σχεδιασμό πέλματος (Τ63-ΜΤ21-κτλ)
τα οποία έχουν σχετικά μεγάλα κενά ανάμεσα στα τακούνια (κυρίως για αυτοκαθαρισμό απο την λάσπη)
Σωστα και συμφωνουμε!:ok:
 
Top Bottom