Περι ελαστικων.

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
TTR 250 Raid
KTM 690 Rally
BMW R1200GS
Μ' αρέσει να ακούω/διαβάζω ,γιατί μαθαίνω.
Αλλά ,απόλυτα συμπεράσματα βγάζω ,αφού πρώτα δοκιμάσω κατ'ιδίαν.

Εχω φορέσει κατά καιρούς ,κ σε διάφορες μοτό ,λάστιχα με DOT 5-10-15 χρόνων.
Εμπρός κ Πίσω ,σε δρόμο κ πίστες ,ασφάλτινα κ χωμάτινα.

Ο λόγος: ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ.
Οταν βάζεις λαστιχα στο 1/3 ή κ 1/4 της τιμής των καινούργιων ,δεν μπορείς να έχεις απαίτηση να είναι φρέσκα κ καινούργια.

Ναι ,θα πας αρχικά ψάχνοντας κ δοκιμάζοντας να αφουγκραστείς τα όριά τους.

Αλλά ,αυτά που έχω καταλάβει-συμπεράνει από το....ζειν οικονομικά επικινδύνως ,είναι τα ακόλουθα:

ΠΙΣΤΑ: Αν οι αναρτήσεις δουλεύουν σωστά ,και οι πιέσεις είναι οι κατάλληλες ,και 10 χρόνων να'ναι ,όταν ζεσταθούν ,μιά χαρά κρατάνε.
(για τον χομπίστα μιλάω ,που μαζεύει ευρά για να μπει σ'ένα TD να ξεδώσει...ο αγωνιζόμενος είναι άλλη ιστορία)

ΔΡΟΜΟΣ: Ετσι κι αλλιώς ,είναι αυτοκτονικό να ψάχνεις τα όριά σου στο δρόμο.
θα φυλαχτώ κ θα ψαχτώ αρχικά (με φρέσκα κ μπαγιάτικα) ,θα αυξήσω ρυθμούς σταδιακά ,θα δοκιμάσω διαφορετικές πιέσεις για να "τα βρώ" ,αλλά συνήθως ,όταν ζεσταθούν ,κ 10 χρόνων να'ναι ,πάλι μιά χαρά κρατάνε.

ΧΩΜΑ: Φέρτε μου λάστιχα με μπόλικο τακούνι ,μ΄΄ενα 20άρικο το κομμάτι ,κι ας είναι κ 20 χρονΩνΕ.
Χοντρή σαμπρέλα ,χαμηλές πιέσεις ,κ μιά χαρά τα χαίρομαι.
Και στην επιστροφή από άσφαλτο ,δεν σκέφτομαι να ανοίξω το γκάζι μην τα φάω γΛήγορα.
1 20αρικο έδωσα για το πίσω.


ΥΓ.1: Επίσης ,τα γυρνάω ανάποδα όταν διαπιστώσω ανομοιόμορφη φθορά από φρένα ,κι ας έχουν φορά τοποθέτησης.
Χωρίς να έχω διαπιστώσει κάποιο πρόβλημα αστάθειας.

ΥΓ.2: Ας μου πεί κάποιος ότι ,ακόμα κ με ολόφρεσκα ελαστικά ,δεν του χει τύχει να νιώσει (με κάποια) ότι:
Δεν κρατάνε ,οτι γλυστράνε ,οτι χάνουν την απόδοσή τους σύντομα κ απότομα ,κι ότι τα πέταξε σχεδόν καινούργια γιατί τον φόβιζαν.
Κι ας τα πλήρωσε τιμή φρέσκου κ καινούργιου.

Σαφώς κ είναι καλύτερο κ ασφαλέστερο ,να φοράμε καινούργια μοντέλα φρέσκων ελαστικών.
Αλλά ,όταν τα οικονομικά μας δεν το επιτρέπουν ,μεταξύ
(1)του καραφλού πίσω ελαστικού μας ,και
(2)ενός 10άχρονου καινούργιου ,που μπορούμε να το πληρώσουμε ,
θεωρώ οτι το (2) ,είναι "καλύτερη" επιλογή.


Τα ανωτέρω ΔΕΝ αποτελούν προτροπή ,αλλά συμπεράσματα προσωπικής εμπειρίας.
Ο καθένας αποφασίζει ανάλογα με τις ανάγκες του κ τις οικονομικές του δυνατότητες ,και είναι υπεύθυνος για τις επιλογές του.
Φοράτε πάντα ελαστικά σε καλή κατάσταση ,κ οδηγείτε με ασφάλεια.
 

GiannisKTM

Μέλος
Όνομα
Giannis
Μοτό
KTM 690SM
Εχετε δικιο παιδια,γενικα καλο ειναι να ξερεις τι εχεις φορεσει στο μηχανακι σου και ο μονος τροπος ειναι να βαλδις καινουριο σετ ελαστικων,καλως η κακως..τωρα οσον αφορα το συγκεκριμενο προς το παρον δειχνει οκ,αν και με την πρωτη ευκαιρια θα αλλαχτει!
 

GiannisKTM

Μέλος
Όνομα
Giannis
Μοτό
KTM 690SM
Τώρα που έρχεται χειμώνας βγάλε τα ροσο και βάλε pirelli mt60 φρέσκα

Follow me, I'm lost too
Mt60.corsa φοραω και τωρα το μπροστα ειναι ολοκαινουριο του 2017 το οισω ειναι το οαλιο :( αλλα ναι,το συντομωτερο θα μπει υο αντιστοιχο καινουριο σετ!
 

TopGun

Μέλος
Περιοχή
Athens
Όνομα
Πέτρος
Μοτό
Honda VFR800X crossrunner MY2016
Συγνωμη, αλλα ενα αρθρο και μαλιστα απο τον κατασκευαστη, δεν ειναι αρκετο να με πεισει οτι ενας εμπορος αποθηκευει τα λαστιχα σε τέλειες συνθηκες ωστε να το παρω εγω μετα απο 9 χρονια και να ρισκαρω την σωματικη μου ακαιρεοτητα.

Αυτα.
Ίσως θα πρέπει να κάνεις μια πιο προσεκτική ανάγνωση του άρθρου σχετικά με τις προϋποθέσεις που αναφέρει για να ισχύσει η 10ετια καθώς και τις ενέργειες που πρέπει να κάνει ο καταναλωτής μετά τη 5ετια
 
Top Bottom