Περι κλοπων! (Στατιστικα και αλλα ενδιαφεροντα..)

black_hawk

Μέλος
Περιοχή
Κερκυρα
Όνομα
Θανασης
Μοτό
R 1200 GS


Οι μάρκες μοτοσυκλετών που καταφέρνουν να γλιτώσουν από την αύξηση στις κλοπές
http://www.newsbeast.gr/files/temp/800D61D7C192A8CCCE9ADEF2155550BB.jpg

  • Πρόσφατα βρήκαμε αναρτημένα στο διαδίκτυο τα στατιστικά στοιχεία του 2013, αναφορικά με τις κλοπές οχημάτων. Αυτό που αμέσως μάς εντυπωσίασε ήταν η πτώση που σημειώνεται στις κλοπές αυτοκινήτων τα τελευταία χρόνια.

    Φαίνεται πως η διαρκώς εκτενέστερη χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας ενάντια στις κλοπές αποδίδει ή είναι τουλάχιστον τόσο αποθαρρυντική που οι «επαγγελματίες της νύχτας» αποφάσισαν να αλλάξουν στόχο. Οι κλοπές αυτοκινήτων μειώνονται διαρκώς από το 2002 και μετά.

    Οι κλοπές διτρόχων αντίθετα έχουν πάρει από το 2003 και μετά την πάνω βόλτα. Ο αριθμός των κλοπών κορυφώθηκε το 2008 και από τότε παραμένει σε υψηλά επίπεδα με κάποιες ετήσιες διακυμάνσεις.

    Φαίνεται πως οι κλέφτες αποφάσισαν να κερδίσουν τα προς το ζειν στοχεύοντας τις μοτοσυκλέτες που μάλλον είναι πλέον ευκολότερα θύματα έναντι των αυτοκινήτων. Τη μεγαλύτερη αύξηση παρουσιάζουν από το 2007 και μετά οι κλοπές μοτοποδηλάτων και άλλων 50αριών τα οποία διαθέτουν και το μικρότερο αντικλεπτικό οπλοστάσιο.




  • Ο πίνακας που δημοσιεύουμε δείχνει τις τάσεις στην Ολλανδία. Μια ανάλυση των κλοπών ανά μάρκα, πληροφορεί τους ιδιοκτήτες για τις πιθανότητες που έχουν να τους κλαπεί το όχημα, ανάλογα με το τι οδηγούν.

    Οι πιθανότητες είναι ταξινομημένες κατά φθίνουσα τάξη. Στο τέλος του πίνακα δηλαδή βρίσκονται οι μοτοσυκλέτες με τη μικρότερη συχνότητα κλοπής. Όπως βλέπουμε, πρόκειται για τις μοτοσυκλέτες των μεγαλύτερων κατασκευαστών, που μπορούν να διαθέτουν καλύτερη αντικλεπτική προστασία ή φυλάσσονται σε γκαράζ.

    Piaggio: 5,7%, Gilera: 4,0%, Baotian (!): 3,6%, Sym: 1,7%, KTM: 1,3%, Kymco: 1,3%, Peugeot: 1,0%, DIY Motorcycle/kits: 0,6%, Husqvarna: 0,6%, Aprilia: 0,6%, Suzuki: 0,4%, Yamaha: 0,3%, Ducati: 0,3%, Κawasaki: 0,2%, Harley-Davidson: 0,2%, BMW: 0,2%, Vespa: 0,2%, Honda: 0,2%, Triumph: 0,1%.

    Το συμπέρασμα είναι πως η τεχνολογία μπορεί να αποτρέψει κάποιες κλοπές, αλλά κοστίζει και γι’ αυτό τα φθηνά δίτροχα που δεν μπορούν να δικαιολογήσουν το κόστος, είναι ουσιαστικά έρμαια της μοίρας τους. Φυσικά υπάρχουν τα πέταλα, οι αλυσίδες και τα λουκέτα.

    Όμως όλα αυτά είναι τελείως αναποτελεσματικά όταν ένας αποφασισμένος κλέφτης αποφασίσει απλά να σηκώσει τη μοτοσυκλέτα και να τη μεταφέρει σε ασφαλέστερο γι’ αυτόν τόπο, όπου θα μπορέσει με την άνεσή του να παραβιάσει το οποιοδήποτε σύστημα κλειδώματος.

    Διαφωτιστικό σχετικά με την αποτελεσματικότητα των συνηθισμένων μέτρων αποτροπής είναι το βίντεο που παραθέτουμε: Μέσα σε 3:50 μόλις λεπτά ο επαγγελματίας πρωταγωνιστής αχρηστεύει τις τρεις κλειδαριές και φεύγει με τη μοτοσυκλέτα σαν κύριος, έχοντας μάλιστα τον χρόνο να μαζέψει και τακτοποιήσει προσεκτικά και τα εργαλεία της δουλειάς του.
Το βίντεο...


o_Oo_O

(Λινκ:http://www.newsbeast.gr/moto/news/arthro/655963/ta-ditroha-sto-stohastro-ton-kakopoion/ )
 
Top Bottom