Περι συναγερμών η απορία

8eios

Μέλος
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
Tiger 1050 '20 - BMW f650 '01
Καλησπέρα,

γνωρίζουμε μήπως τι κερδίζεις όταν ένας συναγερμός συνδέεται στη φύσα της μηχανής και τι χάνεις όταν η σύνδεση γίνεται παράλληλα στα καλώδια;

Ευχαριστώ
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Μεταφέρθηκε στη σχετική ενότητα.
 

Gus

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Sutzouki
Σε όλες τις σύγχρονες μοτο υπάρχουν αισθητήρες γενικά που οι μετρήσεις τους είναι σε φάσμα δέκατων του Ωμ, δηλαδή αντίσταση. Παράδειγμα η ένδειξη της ποσότητας καυσίμου και πάρα πολλά άλλα.

Όταν κάνεις κοπτοραπτική στα καλώδια αυτό που δεν πρέπει να επηρεάσεις είναι αυτή η αντίσταση του κυκλώματος που αφορά το κάθε καλώδιο που κόβεις. Αυτό επηρεάζεται ιδιαίτερα όταν η "δουλειά" γίνεται με τον παραδοσιακό τρόπο της συστροφής των άκρων των καλωδίων και η μονωτική από πάνω.

Μπορεί να γίνει κοπτοραπτική χωρίς να επηρεαστεί τίποτα αλλά αυτό προϋποθέτει παραδοσιακό κολλητήρι ηλεκτρονικού, καλής ποιότητας κόλληση, σύνδεση άκρων με συνδετήρα, προεργασία και φυσικά καλή μόνωση στο τέλος.

Αυτή η διαδικασία αν πρόκειται για πολλά καλώδια όπως καταλαβαίνεις είναι επίπονη και κουραστική. Αν καταφύγεις σε κάποιον ηλεκτρονικό, θα σε τσιμπήσει λίγο οικονομικά. Έτσι έχουν βγει οι έτοιμες καλωδιώσεις με τις αντίστοιχες φύσες που με ένα σχετικό κόστος ο καθένας και με ασφάλεια μπορεί να υλοποιήσει την σύνδεση ενός συναγερμού για παράδειγμα χωρίς να δημιουργηθεί κάποιο πρόβλημα. Στις έτοιμες φύσες συνήθως η διανομή γίνεται συνήθως με "γέφυρες" και οι ακροδέκτες θηλυκοί και αρσενικοί είναι καλής ποιότητας έτσι ώστε να μην επηρεάζουν τα όποια τεχνικά χαρακτηριστικά της γραμμής.

Μπορείς να κάνεις σύνδεση πάνω σε καλώδιο χωρίς να κόψεις, καλό σε αυτό θα είναι να αποφύγεις τους γνωστούς "κλέφτες" με τα κλιπσ κλπ. αλλά πάλι προϋποθέτει κόλλημα με συνδετήρα στα δύο καλώδια αλλά με πρόβλημα στην τοποθέτηση καλής μόνωσης, που αυτή δεν είναι πάντα η συστρεφόμενη μονωτική.

Ελπίζω να βοήθησα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

8eios

Μέλος
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
Tiger 1050 '20 - BMW f650 '01
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, κατανόησα την πολυπλοκότητα του πράγματος.
Τι γίνεται ομως σε ότι αφορά στο τι χάνεις/κερδίζεις; Σε ότι αφορά στο επίπεδο ασφάλειας, διαφοροποιείται η απόδοση/ασφάλεια του συναγερμού αν είναι πάνω στη φύσα ή με επέμβαση στα καλώδια;
Για παράδειγμα, είτε κάποιος τραβήξει/κόψει τα "πρόσθετα" συνδεδεμένα καλώδια είτε τραβήξει/κοψει τη φυσα του συναγερμού και πετάξει τον συναγερμό στην άκρη, τότε απλά παίρνει το μηχανάκι και μη τον ειδατε. Σωστά κατάλαβα;
 
Τελευταία επεξεργασία:

Gus

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Sutzouki
Σύμφωνα με τα παραπάνω, το χάνεις / κερδίζεις έχει να κάνει με την αξιοπιστία της μηχανής σου στο σύνολο της.
Όσον αφορα τα υπόλοιπα, πρώτα απο όλα θα πρέπει να εξασφαλίσεις να μην υπάρχει η δυνατότητα πρόσβασης σε ξένο χέρι στις καλωδιώσεις της μοτο σου, που συνήθως η αμεσότερη είναι κάτω από την σέλα. Αυτό μπορούμε για παράδειγμα να το πετύχουμε με μηχανικό μπουτόν επαφής που θα συνδεθεί στον συναγερμό ή και με μαγνητική επαφή Mrid N/O ή N/C ανάλογα πάντα την έξοδο που δίνει από το κύκλωμα του ο συναγερμός και το τοποθετούμε κάτω απο την σέλα.

Στη συνέχεια ο συναγερμός που θα επιλέξεις θα πρέπει να έχει την δυνατότητα να "αντιληφθεί" οποιαδήποτε αλλαγή ή μεταβολή του κυκλώματος που έχει συνδεθεί. Παράδειγμα κάποιος προσπαθεί να τραβήξει το όποιο καλώδιο ή φύσα μπορεί να πιάσει και που αυτό μπορεί να είναι με οποιοδήποτε τρόπο συνδεδεμένο ή κολλημένο. Ακόμα και την υπερτροφοδότηση του κυκλώματος από φλας ή άλλες εξωτερικές γραμμές που είναι εύκολα προσβάσιμες. Εφόσον ο συναγερμός σου έχει την παραπάνω δυνατότητα προστασίας κυκλωματος, τότε θα αρχίζει να σου "φωνάζει". Οπότε το θέμα που θέτεις τώρα δεν έχει καμία σχέση με το πως έχουν συνδεθεί τα καλώδια αν κατάλαβα καλά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση, κατανόησα την πολυπλοκότητα του πράγματος.
Τι γίνεται ομως σε ότι αφορά στο τι χάνεις/κερδίζεις; Σε ότι αφορά στο επίπεδο ασφάλειας, διαφοροποιείται η απόδοση/ασφάλεια του συναγερμού αν είναι πάνω στη φύσα ή με επέμβαση στα καλώδια;
Για παράδειγμα, είτε κάποιος τραβήξει/κόψει τα "πρόσθετα" συνδεδεμένα καλώδια είτε τραβήξει/κοψει τη φυσα του συναγερμού και πετάξει τον συναγερμό στην άκρη, τότε απλά παίρνει το μηχανάκι και μη τον ειδατε. Σωστά κατάλαβα;
Άνθρωπος τον κατασκευάζει τον συναγερμό, άνθρωπος τον συνδέει, άνθρωπος σου κλέβει το μηχανάκι
Μη το μελετάς τοσο πολυ,οτι και να κάνεις με τις συνδέσεις αν ειναι να σε βρει το κακό θα σε βρει
Τα έχουμε ξαναπεί πολλάκις
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Ακόμα και την υπερτροφοδότηση του κυκλώματος από φλας ή άλλες εξωτερικές γραμμές που είναι εύκολα προσβάσιμες. Εφόσον ο συναγερμός σου έχει την παραπάνω δυνατότητα προστασίας κυκλωματος, τότε θα αρχίζει να σου "φωνάζει".
Θα μπορούσες σε παρακαλώ να το εξηγήσεις λίγο αναλυτικότερα αυτο;
 
Reactions: Gus

Gus

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Sutzouki
Θα μπορούσες σε παρακαλώ να το εξηγήσεις λίγο αναλυτικότερα αυτο;
Κάποιοι στην προσπάθεια τους να βγάλουν εκτός έναν συναγερμό, αφαιρούν για παράδειγμα το κάλυμμα και την λάμπα από το φλας και τροφοδοτούν το κύκλωμα με πολλά περισσότερα από τα 12V με σκοπό να κάψουν τον συναγερμό, ίσως αδιαφορώντας και για το ότι άλλο ηλεκτρονικό πιθανών καεί. Αλλά το αποτέλεσμα είναι ο συναγερμός να μην βγάλει τσιμουδιά και η μοτο να χαιρετίσει τον ιδιοκτήτη της.

Εκεί πρέπει να προσέξουμε αν ο συναγερμός της αρεσκείας μας έχει τέτοια ασφαλιστική διάταξη ή και δυνατότητα να λειτουργήσει σε τέτοια περίπτωση και να μας ειδοποιήσει.
Ελπίζω να το διευκρίνησα καλύτερα.
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Δε χρειάζεται να το υπερτροφοδοτησεις ,απλα να το βραχυκύκλωσεις, λενε άλλοι...τοσο απλα
Όπως και να χει,ολα παραβιαζονται
Ευχαριστώ για τη διευκρίνηση
 
Reactions: Gus

8eios

Μέλος
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
Tiger 1050 '20 - BMW f650 '01
Ευχαριστώ πολύ για την αναλυτικότατη απάντηση. Μηπως μπορείτε να προτείνετε και κάποια μοντέλα συναγερμών που προσφέρουν μεγαλύτερη ασφάλεια;
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Pandora και scorpio... Θεωρητικά είναι μεγάλο εμπόδιο για τον κλεφτη
Εγώ είχα scorpio στο gs που μου σήκωσαν τον Φλεβάρη
Δεν χτύπησε ποτέ, ούτε η σειρήνα ούτε η τηλεειδοποιηση
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Pandora και scorpio... Θεωρητικά είναι μεγάλο εμπόδιο για τον κλεφτη
Εγώ είχα scorpio στο gs που μου σήκωσαν τον Φλεβάρη
Δεν χτύπησε ποτέ, ούτε η σειρήνα ούτε η τηλεειδοποιηση
Ενεργοποιημενο τον ειχες:oops:;;; Εγω νομιζα οτι εκεινη τη βολτα, δεν τον ειχες βαλει, και τους εκατσε η καλη.....!!!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ενεργοποιημενο τον ειχες:oops:;;; Εγω νομιζα οτι εκεινη τη βολτα, δεν τον ειχες βαλει, και τους εκατσε η καλη.....!!!
Αυτόματα έμπαινε και εβγαινε
Πλησιάζεις την μηχανή και απενεργοποιητε και όταν απομάκρυνεσαι.. Οπλιζει
 

8eios

Μέλος
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
Tiger 1050 '20 - BMW f650 '01
Pandora και scorpio... Θεωρητικά είναι μεγάλο εμπόδιο για τον κλεφτη
Εγώ είχα scorpio στο gs που μου σήκωσαν τον Φλεβάρη
Δεν χτύπησε ποτέ, ούτε η σειρήνα ούτε η τηλεειδοποιηση
Συγγνώμη, όταν λες την "σήκωσαν", το εννοείς κυριολεκτικά; Την είχες παρκαρισμένη κι ήρθαν με βανάκι και την έχωσαν μέσα;
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Συγγνώμη, όταν λες την "σήκωσαν", το εννοείς κυριολεκτικά; Την είχες παρκαρισμένη κι ήρθαν με βανάκι και την έχωσαν μέσα;
Δεν γνωρίζω αν την έβαλαν σε βαν ή την εσπρωξαν
Το μονο σίγουρο είναι ότι την πήραν χωρίς να χτυπήσει ο συναγερμος
 

Gus

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Sutzouki
Ευχαριστώ πολύ για την αναλυτικότατη απάντηση. Μηπως μπορείτε να προτείνετε και κάποια μοντέλα συναγερμών που προσφέρουν μεγαλύτερη ασφάλεια;
Δύσκολο αυτό. Απλά να προσέξεις τεχνικές παραμέτρους, όπως αυτή που λέχθηκε. Απο εκεί και πέρα όσο καλύτερα και εγκατασταθεί ο συναγερμός (οσο πιο δυσκολα προσβάσιμος είναι και αναλογα με την μοτο και το μεράκι του εγκαταστάτη) με όσο το δυνατών περισσότερες δυνατότητες μπουνε πάνω του (γιατί συνήθως είναι έξτρα) όπως αισθητήρας σέλας, τηλεειδοποίηση κλπ. και σε συνδιασμό με καλής ποιότητας λουκέτα τόσο λιγοστεύουν οι πιθανότητες να του βάλουν χέρι. Το θράσος των συμοριών αυτών είναι τέτοιο που αρκετές φορές αδιαφορούν για τον συναγερμό και τον κόσμο που μπορεί να περιφέρεται τριγύρω, καθώς αρκετοί φοβούνται να αντιδράσουν, άλλοι χαζεύουν το θέαμα, άλλοι απλά αδιαφορούν.

Ενδεικτικά σου δείχνω ένα μικρό παράδειγμα τμήματος τεχνικων προδιαγραφών συναγερμού..
Cable cut protection
Ignition Key starting protection
Prearrangement connector removing protection
Turn indicators overcharging protection
“Energy Saving Mode” to preserve motorcycle battery life
..... και πολλά άλλα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ευχαριστώ πολύ για την αναλυτικότατη απάντηση. Μηπως μπορείτε να προτείνετε και κάποια μοντέλα συναγερμών που προσφέρουν μεγαλύτερη ασφάλεια;
Για ποια μηχανη?
 

Giorgopro

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
KTM 640 Adv. 1999
Συγγνώμη, όταν λες την "σήκωσαν", το εννοείς κυριολεκτικά;

Αυτό αποκλείεται , εκτός αν την άφησε κάτω από γεφυρογερανό στον Πειραιά.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Συγγνώμη, όταν λες την "σήκωσαν", το εννοείς κυριολεκτικά; Την είχες παρκαρισμένη κι ήρθαν με βανάκι και την έχωσαν μέσα;
Συγγνώμη, όταν λες την "σήκωσαν", το εννοείς κυριολεκτικά;

Αυτό αποκλείεται , εκτός αν την άφησε κάτω από γεφυρογερανό στον Πειραιά.
Επαναλαμβάνεται η ερώτηση, ή απ´το πολύ χωράφι τα βλέπω δίπλα;;;; o_O



Κάπου εδώ, πρέπει να «μπει» ο maniac και να ξαναγράψει:
Δεν γνωρίζω αν την έβαλαν σε βαν ή την εσπρωξαν
Το μονο σίγουρο είναι ότι την πήραν χωρίς να χτυπήσει ο συναγερμος
:ll:
 
Top Bottom