Περι multistrada 1200 S...

Nodov

Μέλος
Περιοχή
Τυμπακι , Ν. Ηρακλειου, Κρητη
Όνομα
Nondas
Μοτό
r1200gsa 07
Οδηγησα σε test drive τη νεα multistrada 1200 S.....απειρες ρυθμισεις ( προσωπικα δε πολυσυμπαθω τα πολλα μπερδεματα και ρυθμισεις)...Τελικα την οδηγησα στα 110 αλογα (νομιζω urban mode , συντηρητικα, ωστε να εχω ενα μετρο ιπποδυναμης σχετικης με το gsa)....Απλα δεν παιζεται ο κινητηρας! Γλυκεια αποκριση στο γκαζι, αγρια αμα το πιεσεις, ροπη παντου, ορθια θεση οδηγησης, παταει και στριβει σαν τραινο, ολα τα εχεις κοντα σου (κοκπιτ κτλ), απιστευτα ελαφρια αισθηση βαρους (235 κιλα ειναι νομιζω στην πραγματικοτητα) , σε προδιαθετει για παιχνιδια ενω δινει πραγματικη αισθηση σπορ τουρινγκ....(και πραγματικα multipurpose μηχανημα)
Με χαλασαν λιγο καποια πλαστικα (ποιοτητα κατασκευης) και ενας διακοπτης που ειχε λασκαρει και επαιζε ....η μηχανη ειχε 3800χλμ και αποτι ξερω την εχουν οδηγησει 6-7 ατομα και ο πωλητης βεβαια (εξαιρετικο παιδι)...
Μου εκανε γενικα εξαιρετικη εντυπωση σα μηχανημα (συνολικα η τεχνολογια της κτλ , ο κινητηρας και μπορω να πω η ξεκουραστη θεση οδηγησης)...παντα ειχα την περιεργεια να οδηγησω τη νεα μουλτι, ωστε να δω και μια αλλη προσεγγιση του τουρινγκ....Γιατι ομως μετα εκτιμησα περισσοτερο τη gsa μου; (παρολο που ειναι διαφορετικα μηχανηματα, επι πολυ καιρο τα ειχαν στη συγκριση...βλεπε σχετικα βιντεο στο utube και αρθρα στο μοτοσυκλετιστικο τυπο)....
Γνωμες......
 
Τελευταία επεξεργασία:

MOYTPO

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
Παυλος
Μοτό
BMW
Δεν συγκρίνεται με το GSA γιατί με 17αρι μπροστινό δεν είναι on-off. Είναι ένα Supersport με ψηλες αναρτήσεις και άμεσα συγκρισιμο με το νέο XR το οποίο και είναι καλύτερο. :D:D
Σαν μηχανάκι όμως είναι ένα πάρα πολύ καλό εργαλείο και στρίβει και φρενάρει και τρέχει και άμα σε αρέσει σαν εμφάνιση (που είναι σαν τρακαρισμενο περίπτερο) σε κάνει έναν πολύ ευτυχισμένο αναβάτη. :cautious:

:friendship:
 

ΜΟΥΡΙΚΗΣ

Μέλος
Περιοχή
ΚΡΑΝΙΔΙ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ. ΚΑΙ ΦΩΚΙΑΝΟ ΑΡΚΑΔΙΑΣ.
Όνομα
Γιώργος Μουρίκης.
Μοτό
ΚΤΜ 640 Adventure R (07)
YAMAHA YZF 600R (97) Thundercat
Μεγάλο scooter θα έλεγα :thinking:..με ποδόφρενο !!
 

Nodov

Μέλος
Περιοχή
Τυμπακι , Ν. Ηρακλειου, Κρητη
Όνομα
Nondas
Μοτό
r1200gsa 07
χαχαχαχαχαχ! Παυλο πεθανα στα γελια! "σα τρακαρισμενο περιπτερο"! Ωραιος! Ναι η εμφανιση του ειναι καπως...σε αλλους αρεσει το φουτουριστικο στυλ της ducati σε αλλους οχι (προσωπικα ειμαι καπου στη μεση)....Η συγκριση με το xr1000 αρχισε απο τοτε που το xr παρουσιαστηκε...μεχρι τοτε το εβαζαν διπλα σε εμας...(gs 1200)... Εχω δει και εγω τα σχετικα τεστ οτι δλδ το xr ειναι στα μαθηματικα καλυτερο (ιπποδυναμη στον τροχο, ροπη κτλ) ενω το μουλτι εστριβε καλυτερα...θα μου επιτρεψεις να εχω τις επιφυλαξεις μου διοτι η μηχανη δεν ειμαι μονο μαθηματικα...η ποιοτητα καποιων στοιχειων οπως εγκεφαλοι φρενα, μεταλλα, σωληνακια κτλ εχει πιθανονν συμπιεστει στη μπεμβε προκριμενου να γινει ανταγωνιστικη τιμολογιακα...ωστοσο το xr 1000 (δε το οδηγησα, μονο συνεπιβατης...) εχει εναν επισης ΑΠΙΘΑΝΟ κινητηρα...αλλα περι ορεξεως κολυκυθοπιττα που λεμε...(παντως ξαναλεω οτι συμπαθησα ακομα περισσοτερο το gsa μου)
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
χαχαχαχαχαχ! Παυλο πεθανα στα γελια! "σα τρακαρισμενο περιπτερο"! Ωραιος! Ναι η εμφανιση του ειναι καπως...σε αλλους αρεσει το φουτουριστικο στυλ της ducati σε αλλους οχι (προσωπικα ειμαι καπου στη μεση)....Η συγκριση με το xr1000 αρχισε απο τοτε που το xr παρουσιαστηκε...μεχρι τοτε το εβαζαν διπλα σε εμας...(gs 1200)... Εχω δει και εγω τα σχετικα τεστ οτι δλδ το xr ειναι στα μαθηματικα καλυτερο (ιπποδυναμη στον τροχο, ροπη κτλ) ενω το μουλτι εστριβε καλυτερα...θα μου επιτρεψεις να εχω τις επιφυλαξεις μου διοτι η μηχανη δεν ειμαι μονο μαθηματικα...η ποιοτητα καποιων στοιχειων οπως εγκεφαλοι φρενα, μεταλλα, σωληνακια κτλ εχει πιθανονν συμπιεστει στη μπεμβε προκριμενου να γινει ανταγωνιστικη τιμολογιακα...ωστοσο το xr 1000 (δε το οδηγησα, μονο συνεπιβατης...) εχει εναν επισης ΑΠΙΘΑΝΟ κινητηρα...αλλα περι ορεξεως κολυκυθοπιττα που λεμε...(παντως ξαναλεω οτι συμπαθησα ακομα περισσοτερο το gsa μου)
Για ποιον λόγο συμπάθησες περισσότερο της GSA σου;
Γιατί η καλύτερη σύγκριση είναι όταν ξεκαβαλάς το ένα και καβαλάς το άλλο...
 

Nodov

Μέλος
Περιοχή
Τυμπακι , Ν. Ηρακλειου, Κρητη
Όνομα
Nondas
Μοτό
r1200gsa 07
Για ποιον λόγο συμπάθησες περισσότερο της GSA σου;
Γιατί η καλύτερη σύγκριση είναι όταν ξεκαβαλάς το ένα και καβαλάς το άλλο...
Εχεις απολυτο δικιο Χρηστο...ξεκαβαλησα το ενα και καβαλησα το αλλο... πριν προλαβω να συνηθισω παλι το GSA μου (υπενθυμιζω οτι το μουλτι το'χα στα 110 αλογα) αισθανθηκα τη σταθεροτητα και στιβαροτητα του μπεμβε στο δρομο που εμπνεεει μεγαλη σιγουρια, καταλαβα τη ροπη του μποξερ κινητηρα καλυτερα και οτι δεν υστερει σε ενα ταξιδι (για ενα αναβατη σαν εμενα που δεν εχω σπορ τασεις) σε οτι αφορα τις προσωπικες μου απαιτησεις.Το μπεμβε επισης εκπεμπει σαν αισθηση περισσοτερη "τεστοστερονη", δλδ εχεις την εντυπωση οτι οδηγεις μηχανημα εξαιρετικα συμπαγες, ενω η ποιοτητα κατασκευης των περιφερειακων (οχι μηχανολογικα...το μουλτι εκει ειναι σουπερ...μιλαω για πλαστικα κτλ) ειναι σαφως υπερ του μπεμβε ... Θα μου πεις τωρα τοσο καιρο δε το ειχα καταλαβει; Πολλες φορες, αν οχι ολες , συνηθιζουμε κατι και μονο αν οδηγησουμε κατι αλλο επανατοποθετουμαστε καλυτερα πιστευω...Εννοειται οτι με 2ρο ατομο το μπεμβε ειναι πολυ μπροστα, ενω η ροπη του σου δινει περιθωρια για "παιχνιδια" εντος συντηρητικων οριων βεβαια...Ειναι μια τιμια τεχνολογικα μηχανη που βαστα επαξια πολλα χρονια και ιδανικος συντροφος για ηρεμα ταξιδια κ δυναμη οπου χρειαστει...Το μουλτι προσπαθει να τα κανει ολα, ωραιο σαν concept, νομιζω οτι απευθυνεται σε κοσμο που προερχεται απο μηχανες με αγωνιστικες καταβολες...Ειναι ομως πολυ ακριβο (22χιλ περιπου με βαλιτσες) και εχει απεναντι του εναν πολυ δυνατο αντιπαλο (xr1000) .....
 
Τελευταία επεξεργασία:

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
...εγώ πάντως, σε μία παρόμοια σύγκριση με KTM 950, κατάλαβα τι εστί GSA. Σε ασφάλτινο ανοιξιάτικο ταξιδάκι αντάλλαξα την GSA για να δοκιμάσω το μεγάλο ΚΤΜ σε ταξίδι. Μετά από λίγο άρχισα να κρυώνω και αναρωτιώμουν για την επάρκεια του ρουχισμού μου εκείνη την ημέρα, για το αν έπρεπε να φορέσω όλες τις επενδύσεις μου.
Όταν ξανανέβηκα στην χοντρή τότε κατάλαβα γιατί κρύωνα στο KTM και όχι στο BMW... Τότε ξαναείπα: "Εδώ είμαστε..."
Το αντίθετο "παίχθηκε" όταν ο έταιρος Καππαδόκης πήρε την χοντρή σε χωμάτινη διαδρομή και στα πρώτα δέκα μέτρα μου φώναξε: "Πως πας ρε με την αρκούδα μέσα στα χώματα...;"
 

Nodov

Μέλος
Περιοχή
Τυμπακι , Ν. Ηρακλειου, Κρητη
Όνομα
Nondas
Μοτό
r1200gsa 07
...εγώ πάντως, σε μία παρόμοια σύγκριση με KTM 950, κατάλαβα τι εστί GSA. Σε ασφάλτινο ανοιξιάτικο ταξιδάκι αντάλλαξα την GSA για να δοκιμάσω το μεγάλο ΚΤΜ σε ταξίδι. Μετά από λίγο άρχισα να κρυώνω και αναρωτιώμουν για την επάρκεια του ρουχισμού μου εκείνη την ημέρα, για το αν έπρεπε να φορέσω όλες τις επενδύσεις μου.
Όταν ξανανέβηκα στην χοντρή τότε κατάλαβα γιατί κρύωνα στο KTM και όχι στο BMW... Τότε ξαναείπα: "Εδώ είμαστε..."
Το αντίθετο "παίχθηκε" όταν ο έταιρος Καππαδόκης πήρε την χοντρή σε χωμάτινη διαδρομή και στα πρώτα δέκα μέτρα μου φώναξε: "Πως πας ρε με την αρκούδα μέσα στα χώματα...;"
ε ειπαμε..."καθεις στο ειδος του κι ο λουμιδης στους καφεδες"...Θα πας και χωμα αλλα σεμνα....ποσοι απο μας παμε χωμα κ καθε ποτε; Προσωπικα (και το λεω κ για το μουλτι και για τα gsa lc ) δε θα επαιρνα ενα μηχανημα 20βαλε χιλιαδων να παω να κανω εντουρο... αυτα ειναι για τις διαφημισεις....προτιμω ενα honda η yamaha η ΚΤΜ μικρων κυβισμων για "παιχνιδι".....Ωστοσο η σειρα GS σαρωνει παγκοσμιως γιατι τα κανει ολα ισως απο λιγο εως πολυ καλα...η εταιρεια καμμια φορα μας απογοητευει με τις αστοχιες της, αλλα οποιος αγαπα παιδευεται και παιδευει...
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
ε ειπαμε..."καθεις στο ειδος του κι ο λουμιδης στους καφεδες"...Θα πας και χωμα αλλα σεμνα....ποσοι απο μας παμε χωμα κ καθε ποτε; Προσωπικα (και το λεω κ για το μουλτι και για τα gsa lc ) δε θα επαιρνα ενα μηχανημα 20βαλε χιλιαδων να παω να κανω εντουρο... αυτα ειναι για τις διαφημισεις....προτιμω ενα honda η yamaha η ΚΤΜ μικρων κυβισμων για "παιχνιδι".....Ωστοσο η σειρα GS σαρωνει παγκοσμιως γιατι τα κανει ολα ισως απο λιγο εως πολυ καλα...η εταιρεια καμμια φορα μας απογοητευει με τις αστοχιες της, αλλα οποιος αγαπα παιδευεται και παιδευει...
Εγώ πάντως ήμουν από αυτούς που αγόρασα το GSA για να γυρίσω την Ελλάδα και τα βουνά της (και όχι μόνο) από τους χωματόδρομους της...
Το 640 προέκυψε όταν άρχισαν να με γοητεύουν τα πιο ζόρικα χωμάτινα ταξίδια και τα ακριβά ανταλλακτικά της BMW λόγο της κρίσης, άρχισαν να με φαίνονται ακριβότερα!:D
 

ΜΟΥΡΙΚΗΣ

Μέλος
Περιοχή
ΚΡΑΝΙΔΙ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ. ΚΑΙ ΦΩΚΙΑΝΟ ΑΡΚΑΔΙΑΣ.
Όνομα
Γιώργος Μουρίκης.
Μοτό
ΚΤΜ 640 Adventure R (07)
YAMAHA YZF 600R (97) Thundercat
Εγώ πάντως ήμουν από αυτούς που αγόρασα το GSA για να γυρίσω την Ελλάδα και τα βουνά της (και όχι μόνο) από τους χωματόδρομους της...
Το 640 προέκυψε όταν άρχισαν να με γοητεύουν τα πιο ζόρικα χωμάτινα ταξίδια και τα ακριβά ανταλλακτικά της BMW λόγο της κρίσης, άρχισαν να με φαίνονται ακριβότερα!:D
Καλά τα γράφεις:ok:
 

Nodov

Μέλος
Περιοχή
Τυμπακι , Ν. Ηρακλειου, Κρητη
Όνομα
Nondas
Μοτό
r1200gsa 07
Εγώ πάντως ήμουν από αυτούς που αγόρασα το GSA για να γυρίσω την Ελλάδα και τα βουνά της (και όχι μόνο) από τους χωματόδρομους της...
Το 640 προέκυψε όταν άρχισαν να με γοητεύουν τα πιο ζόρικα χωμάτινα ταξίδια και τα ακριβά ανταλλακτικά της BMW λόγο της κρίσης, άρχισαν να με φαίνονται ακριβότερα!:D
Ειπαμε....οπου θες πας μεχρι ενα οριο (ειναι και αρκουδα το ρημαδι, που ειπε και ο φιλος σου...), αλλα επειδη την κουβεντα την ξεκινησαμε με αφορμη το "ασφαλτινο" μουλτιστραντα, η ασφαλτινη πλευρα του gs γοητευει δυνατα και σαφως ειναι και θεμα ποιο σου μιλαει στην καρδια τελικα! (η μηχανη ειναι και συναισθημα ρε παιδια ετσι δεν ειναι ;)
 

tc-drift

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
TIGER 1050 SPORT
110 άλογα? 150 άλογα δεν είναι το Multi? ΑΝ έχει πρόγραμμα που το ρίχνει στα 110 άλογα φοβάμαι πως το οδήγησες κουτσο!! Βάλτο στο κανονικό πρόγραμμα και ξαναοδήγησε το!! Το εργαλείο είναι πανέμορφο και πανίσχυρο.
.΄΄
Πάντως και εφόσον μιλάμε για μηχανή δρόμου, το S1000XR δεν με είχε εντυπωσιασει που το οδήγησα. Η απόδοση του μοτέρ είναι μεγάλη αλλά απότομα και ψηλά. Και σαν ποιότητα χάνει πόντους σε σημεία.

Όποιος έχει το κεφάλαιο και θέλει να πάρει την κορυφαία για μένα μοτοσυκλέτα ΄΄δρόμου΄΄΄να πάει να πάρει την R1200R ή R1200RS, αυτά είναι πραγματικά σε δικό τους επίπεδο.

Αν είχα 18 χιλιάρικα έπαιρνα BMW R1200RS χτές και απορώ πως έχουν λυσσάξει όλοι με τα GS τη στιγμη που το 90% δεν πατάει χώμα ποτέ και υπάρχει στην BMW το R1200RS και R που είναι απίστευτα στο δρόμο, μια μανία ανεξήγητη με τα ΄΄on-off΄΄ λες και όλοι έχουν πρόβλημα στη μέση τους!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

vkats

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
Triumph Tiger 800
Θερμή παράκληση προς τον επόμενο αγοραστή GS που δεν έχει σκοπό να το σκονίσει, πριν το αγοράσει ας κάνει μια βόλτα και αυτό..

Που είναι το εικονίδιο για "ΜΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝ ΤΑ ΣΑΛΙΑ!!!" ??
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Θερμή παράκληση προς τον επόμενο αγοραστή GS που δεν έχει σκοπό να το σκονίσει, πριν το αγοράσει ας κάνει μια βόλτα και αυτό..

Αν και εχει ενα βαθος και ουσια στα οσα γραφεις,δεν μπορω να συμφωνησω Βαγγελη...δεν νομιζω να ειναι αυτη η μοτοσυκλετα που γραφεις τοοοοσο καλη πια...νταξει...

ειπαμε...καλη χρυση αλλά οχι και να την επαιρνα και..χθες...ειδικα με τον ανταγωνισμο γυρω της...XR,GS,GSA κλπ...
Σε αντιθεση με αυτη την κυρια πιο κατω...που θα την επαιρνα ...προχθες!:cool: Εδω ΜΑΛΙΣΤΑ!!!Τι να λεμε...













































:D:inlove:
 

Nodov

Μέλος
Περιοχή
Τυμπακι , Ν. Ηρακλειου, Κρητη
Όνομα
Nondas
Μοτό
r1200gsa 07
110 άλογα? 150 άλογα δεν είναι το Multi? ΑΝ έχει πρόγραμμα που το ρίχνει στα 110 άλογα φοβάμαι πως το οδήγησες κουτσο!! Βάλτο στο κανονικό πρόγραμμα και ξαναοδήγησε το!! Το εργαλείο είναι πανέμορφο και πανίσχυρο.
.΄΄
Πάντως και εφόσον μιλάμε για μηχανή δρόμου, το S1000XR δεν με είχε εντυπωσιασει που το οδήγησα. Η απόδοση του μοτέρ είναι μεγάλη αλλά απότομα και ψηλά. Και σαν ποιότητα χάνει πόντους σε σημεία.

Όποιος έχει το κεφάλαιο και θέλει να πάρει την κορυφαία για μένα μοτοσυκλέτα ΄΄δρόμου΄΄΄να πάει να πάρει την R1200R ή R1200RS, αυτά είναι πραγματικά σε δικό τους επίπεδο.

Αν είχα 18 χιλιάρικα έπαιρνα BMW R1200RS χτές και απορώ πως έχουν λυσσάξει όλοι με τα GS τη στιγμη που το 90% δεν πατάει χώμα ποτέ και υπάρχει στην BMW το R1200RS και R που είναι απίστευτα στο δρόμο, μια μανία ανεξήγητη με τα ΄΄on-off΄΄ λες και όλοι έχουν πρόβλημα στη μέση τους!!
Καλε μου φιλε, αν προσεξες παραπανω η μηχανη οδηγηθηκε σκοπιμα στο urban mode (110 αλογα αν θυμαμαι ακριβως) , για να εχω ενα μετρο συγκρισης...Φυσικα κ ειναι εξαιρετικη μηχανη,πυραυλος κ εχει ,θεωρητικα, 160 αλογα....Δεν ηθελα να δω αν ειναι πιο γρηγορο....αυτο το ξερω κ δεν ενδιαφερει...ηθελα να δω τη συμπεριφορα του μουλτι στα επιπεδα ιπποδυναμης του gs...
Η συζητηση δεν εχει σκοπο να μας πει καποιος τι να κανουμε με τα gs στο χωμα κ τι οχι, ουτε ποια μηχανη δρομου ειναι καλυτερη...η συζητηση εχει να κανει με τις εντυπωσεις απο το μουλτι, τη συγκριση με την ασφαλτινη πλευρα του gs κ με το γεγονος οτι αρχικα το μουλτι πλασαριστηκε λανθασμενα ως απαντηση στο gs, ενω αργοτερα αρχισαν τα συγκριτικα με το xr1000...Τωρα το γιατι προτιμουν το gs τοσοι , ειναι θεμα μεγαλης συζητησης με πολυ σοβαρα σημεια κ πολυ γελιο! Σε ευχαριστω για το ενδιαφερον κ τις ομορφες συστασεις...
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
TIGER 1050 SPORT
Καλε μου φιλε, αν προσεξες παραπανω η μηχανη οδηγηθηκε σκοπιμα στο urbaν άσφαλτο n mode (110 αλογα αν θυμαμαι ακριβως) , για να εχω ενα μετρο συγκρισης...Φυσικα κ ειναι εξαιρετικη μηχανη,πυραυλος κ εχει ,θεωρητικα, 160 αλογα....Δεν ηθελα να δω αν ειναι πιο γρηγορο....αυτο το ξερω κ δεν ενδιαφερει...ηθελα να δω τη συμπεριφορα του μουλτι στα επιπεδα ιπποδυναμης του gs...
Η συζητηση δεν εχει σκοπο να μας πει καποιος τι να κανουμε με τα gs στο χωμα κ τι οχι, ουτε ποια μηχανη δρομου ειναι καλυτερη...η συζητηση εχει να κανει με τις εντυπωσεις απο το μουλτι, τη συγκριση με την ασφαλτινη πλευρα του gs κ με το γεγονος οτι αρχικα το μουλτι πλασαριστηκε λανθασμενα ως απαντηση στο gs, ενω αργοτερα αρχισαν τα συγκριτικα με το xr1000...Τωρα το γιατι προτιμουν το gs τοσοι , ειναι θεμα μεγαλης συζητησης με πολυ σοβαρα σημεια κ πολυ γελιο! Σε ευχαριστω για το ενδιαφερον κ τις ομορφες συστασεις...
Δεν σου απάντησα φίλε μου για να σου κάνω κάποια μομφή, απάντησα μονάχα για να πω οτι όταν γράφει κάποιος εντυπώσεις για μια μοτοσυκλέτα αυστηρά χρησιμοποιώντας την στο Rain Mode, μια χαρτογράφηση δηλαδή που φτιάχτηκε μονάχα για να πην πέφτεις σε γλυστερά εδάφη είναι σαν να καβαλήσω εγώ ένα 1200GS, να αποσυνδέσω τη μια μπουζόπιπα και να πω μετά πως εκτίμησα περισσότερο το BANDIT Μου.. καταλαβαίνεις τη λογική στο σχόλιο μου?

Όλη η ουσία και η διαφορά που θα προτιμήσει κάποιος το Multistrada ¨η το S1000XR είναι αυτά τα 50 άλογα παραπάνω και το street στήσιμο που δίνει πολύ διαφορετική αίσθηση στο δρόμο και στην απόλαυση στην οδήγηση

Η σύσταση ή η πρόταση μου καλύτερα για την ενδεχόμενη αγορά ενός R1200RS αντί ενός GS απο κάποιον που δεν πρόκειται ποτέ να πατήσει ούτε χαλίκι προκύπτει αυστηρά απο την πολύ ανώτερη οδηγικά (σε τομείς σπορ οδήγησης) αίσθηση που σου δίνει ένα street μηχανάκι στην άσφαλτο. Και ειδικά το R1200RS που είναι τρένο και εκπληκτικό στο στρίψιμο.

Τώρα γιaτί προτιμούν οι περισσότεροι το GS μπορώ να το αποδόσω στο οτι πολλοί δεν δίνουν τόση σημασία στην αίσθηση στην σπορ οδήγηση, προτιμούν την άνεση και την ευρυχωρία και τον ΄΄όγκο΄΄ της GS και σημαντικό μέρος παγκοσμίως προφανώς το κάνει μονάχα για θέμα μόδας και κύρους που έχει συνδεθεί με την GS.

Εσύ προφανώς για να καβαλήσεις μια Multistrada και να μην την δοκιμάσεις σε κάτι πέρα απο το Rain Mode προφανώς δεν σε ενδιαφέρουν τα παραπάνω άλογα και η άισθηση της σπορ οδήγησης αλλά εκεί ακριβώς έχασες και όλη την ουσία ύπαρξης ενός Multistrada!

Σου απάντησα φιλικά και μόνο γιατί μου φάνηκε σαν να μπήκα στο dirtbike.gr σε θέμα συζήτησης για το καινούργιο EXC 450 και το καβάλησε κάποιος, δεν το πήγε ποτέ χώμα και μένει εκεί.. Μα άμα δεν το πας χώμα τί το καβαλάς?? Αφού για χώμα φτιάχτηκε!!

Έτσι ακριβώς και το Multi.. Άμα δεν βγάλεις και τα 160 άλογα του στην άσφαλτο και δεν το στρίψεις με 200 τί το καβαλάς?? Αφού γι αυτό φτιάχτηκε..:friendship:
 

Nodov

Μέλος
Περιοχή
Τυμπακι , Ν. Ηρακλειου, Κρητη
Όνομα
Nondas
Μοτό
r1200gsa 07
Δεν σου απάντησα φίλε μου για να σου κάνω κάποια μομφή, απάντησα μονάχα για να πω οτι όταν γράφει κάποιος εντυπώσεις για μια μοτοσυκλέτα αυστηρά χρησιμοποιώντας την στο Rain Mode, μια χαρτογράφηση δηλαδή που φτιάχτηκε μονάχα για να πην πέφτεις σε γλυστερά εδάφη είναι σαν να καβαλήσω εγώ ένα 1200GS, να αποσυνδέσω τη μια μπουζόπιπα και να πω μετά πως εκτίμησα περισσότερο το BANDIT Μου.. καταλαβαίνεις τη λογική στο σχόλιο μου?

Όλη η ουσία και η διαφορά που θα προτιμήσει κάποιος το Multistrada ¨η το S1000XR είναι αυτά τα 50 άλογα παραπάνω και το street στήσιμο που δίνει πολύ διαφορετική αίσθηση στο δρόμο και στην απόλαυση στην οδήγηση

Η σύσταση ή η πρόταση μου καλύτερα για την ενδεχόμενη αγορά ενός R1200RS αντί ενός GS απο κάποιον που δεν πρόκειται ποτέ να πατήσει ούτε χαλίκι προκύπτει αυστηρά απο την πολύ ανώτερη οδηγικά (σε τομείς σπορ οδήγησης) αίσθηση που σου δίνει ένα street μηχανάκι στην άσφαλτο. Και ειδικά το R1200RS που είναι τρένο και εκπληκτικό στο στρίψιμο.

Τώρα γιaτί προτιμούν οι περισσότεροι το GS μπορώ να το αποδόσω στο οτι πολλοί δεν δίνουν τόση σημασία στην αίσθηση στην σπορ οδήγηση, προτιμούν την άνεση και την ευρυχωρία και τον ΄΄όγκο΄΄ της GS και σημαντικό μέρος παγκοσμίως προφανώς το κάνει μονάχα για θέμα μόδας και κύρους που έχει συνδεθεί με την GS.

Εσύ προφανώς για να καβαλήσεις μια Multistrada και να μην την δοκιμάσεις σε κάτι πέρα απο το Rain Mode προφανώς δεν σε ενδιαφέρουν τα παραπάνω άλογα και η άισθηση της σπορ οδήγησης αλλά εκεί ακριβώς έχασες και όλη την ουσία ύπαρξης ενός Multistrada!

Σου απάντησα φιλικά και μόνο γιατί μου φάνηκε σαν να μπήκα στο dirtbike.gr σε θέμα συζήτησης για το καινούργιο EXC 450 και το καβάλησε κάποιος, δεν το πήγε ποτέ χώμα και μένει εκεί.. Μα άμα δεν το πας χώμα τί το καβαλάς?? Αφού για χώμα φτιάχτηκε!!

Έτσι ακριβώς και το Multi.. Άμα δεν βγάλεις και τα 160 άλογα του στην άσφαλτο και δεν το στρίψεις με 200 τί το καβαλάς?? Αφού γι αυτό φτιάχτηκε..:friendship:
Δε μιλησα ποτε για μομφη.Δεν το υπονοω καν...Διαπιστωνω με λυπη μου αλλη μια φορα οτι δεν διαβαζονται οι παραθεσεις...δεν ξερω αν εχει νοημα η ανταλλαγη απαντησεων με αυτον τον τροπο...Παμε ενα ενα...α)Η μηχανη οδηγηθηκε στο urban mode =mode οδηγησης εντος πολης( οχι rain οπως γραφεις, αλλα urban mode....110 αλογα)...το rain mode που λανθασμενα γραφεις οτι οδηγησα, εχει 75 αλογα κ ειναι το κατωτερο mode...β) ο λογος που το εκανα (το ξαναγραφω για τριτη φορα) ειναι γιατι η gsa μου εχει 105 αλογα (θεωρητικα) κ ηθελα να δω τη μουλτι πως παιζει ακριβως εκει....(παει και πιο δυνατα,το ξερω)...Εγω ομως, ο τρελλος , ο παλαβος, ο περιεργος, ηθελα εκει...στα 110.....σα να εχω το τζι ες...ηθελα να συγκρινω τη Συγκεκριμενη ρυθμιση! Τωρα που το ξεκαθαρισαμε συμφωνω στα περισσοτερα απο αυτα που γραφεις για gs,rs,r1200r κτλ....
γ)Εχει κ touring mode (δε θυμαμαι ιπποδυναμη) κ sport mode 160 αλογα τα οποια δεν ηθελα ουτε κ προλαβαινα να τεσταρω...εχει κ υπορυθμισεις που μπορεις να φτιαξεις δικο σου mode...σα κινητο τηλεφ ειναι..
Τελος, ξαναγραφω οτι ειναι μια εξαιρετικη μηχανη στο κομματακι των δυνατοτητων που την οδηγησα εγω κ γιαυτα που θελω εγω.Οι εντυπωσεις μου αφορουν ΑΥΤΟ Κ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ Κ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΕΣ. Εκει κλειδωνει κ το τζιεσακι οτι δλδ χαρηκα γι αυτα που μου δινει (εμενα προσωπικα....καποιος αλλος θελει αλλα)-Παρακαλω να ανακληθει η συγκριση με dirtbike.gr....δεν εκανα ουτε συγκριτικο ,ουτε παρουσιαση...εκανα μια δοκιμη κ ενημερωνω τους ομοιδεατες για τις ατομικες μου εντυπωσεις σε ενα συγκεκριμενο κομματι δυνατοτητων ...

Στάλθηκε από το SM-T311 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

ΜΟΥΡΙΚΗΣ

Μέλος
Περιοχή
ΚΡΑΝΙΔΙ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ. ΚΑΙ ΦΩΚΙΑΝΟ ΑΡΚΑΔΙΑΣ.
Όνομα
Γιώργος Μουρίκης.
Μοτό
ΚΤΜ 640 Adventure R (07)
YAMAHA YZF 600R (97) Thundercat
Δε μιλησα ποτε για μομφη.Δεν το υπονοω καν...Διαπιστωνω με λυπη μου αλλη μια φορα οτι δεν διαβαζονται οι παραθεσεις...δεν ξερω αν εχει νοημα η ανταλλαγη απαντησεων με αυτον τον τροπο...Παμε ενα ενα...α)Η μηχανη οδηγηθηκε στο urban mode =mode οδηγησης εντος πολης( οχι rain οπως γραφεις, αλλα urban mode....110 αλογα)...το rain mode που λανθασμενα γραφεις οτι οδηγησα, εχει 75 αλογα κ ειναι το κατωτερο mode...β) ο λογος που το εκανα (το ξαναγραφω για τριτη φορα) ειναι γιατι η gsa μου εχει 105 αλογα (θεωρητικα) κ ηθελα να δω τη μουλτι πως παιζει ακριβως εκει....(παει και πιο δυνατα,το ξερω)...Εγω ομως, ο τρελλος , ο παλαβος, ο περιεργος, ηθελα εκει...στα 110.....σα να εχω το τζι ες...ηθελα να συγκρινω τη Συγκεκριμενη ρυθμιση! Τωρα που το ξεκαθαρισαμε συμφωνω στα περισσοτερα απο αυτα που γραφεις για gs,rs,r1200r κτλ....
γ)Εχει κ touring mode (δε θυμαμαι ιπποδυναμη) κ sport mode 160 αλογα τα οποια δεν ηθελα ουτε κ προλαβαινα να τεσταρω...εχει κ υπορυθμισεις που μπορεις να φτιαξεις δικο σου mode...σα κινητο τηλεφ ειναι..
Τελος, ξαναγραφω οτι ειναι μια εξαιρετικη μηχανη στο κομματακι των δυνατοτητων που την οδηγησα εγω κ γιαυτα που θελω εγω.Οι εντυπωσεις μου αφορουν ΑΥΤΟ Κ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ Κ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΕΣ. Εκει κλειδωνει κ το τζιεσακι οτι δλδ χαρηκα γι αυτα που μου δινει (εμενα προσωπικα....καποιος αλλος θελει αλλα)-Παρακαλω να ανακληθει η συγκριση με dirtbike.gr....δεν εκανα ουτε συγκριτικο ,ουτε παρουσιαση...εκανα μια δοκιμη κ ενημερωνω τους ομοιδεατες για τις ατομικες μου εντυπωσεις σε ενα συγκεκριμενο κομματι δυνατοτητων ...

Στάλθηκε από το SM-T311 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μια χαρά τα γράφεις ...:pc:..φίλε !! Εδώ γράφουμε και διαβάζουμε ..:pc:..τα πάντα έτσι είναι η μοτοπαρέες...:biker:....:biker:...:ok:
 
Top Bottom