Nodov
Μέλος
Οδηγησα σε test drive τη νεα multistrada 1200 S.....απειρες ρυθμισεις ( προσωπικα δε πολυσυμπαθω τα πολλα μπερδεματα και ρυθμισεις)...Τελικα την οδηγησα στα 110 αλογα (νομιζω urban mode , συντηρητικα, ωστε να εχω ενα μετρο ιπποδυναμης σχετικης με το gsa)....Απλα δεν παιζεται ο κινητηρας! Γλυκεια αποκριση στο γκαζι, αγρια αμα το πιεσεις, ροπη παντου, ορθια θεση οδηγησης, παταει και στριβει σαν τραινο, ολα τα εχεις κοντα σου (κοκπιτ κτλ), απιστευτα ελαφρια αισθηση βαρους (235 κιλα ειναι νομιζω στην πραγματικοτητα) , σε προδιαθετει για παιχνιδια ενω δινει πραγματικη αισθηση σπορ τουρινγκ....(και πραγματικα multipurpose μηχανημα)
Με χαλασαν λιγο καποια πλαστικα (ποιοτητα κατασκευης) και ενας διακοπτης που ειχε λασκαρει και επαιζε ....η μηχανη ειχε 3800χλμ και αποτι ξερω την εχουν οδηγησει 6-7 ατομα και ο πωλητης βεβαια (εξαιρετικο παιδι)...
Μου εκανε γενικα εξαιρετικη εντυπωση σα μηχανημα (συνολικα η τεχνολογια της κτλ , ο κινητηρας και μπορω να πω η ξεκουραστη θεση οδηγησης)...παντα ειχα την περιεργεια να οδηγησω τη νεα μουλτι, ωστε να δω και μια αλλη προσεγγιση του τουρινγκ....Γιατι ομως μετα εκτιμησα περισσοτερο τη gsa μου; (παρολο που ειναι διαφορετικα μηχανηματα, επι πολυ καιρο τα ειχαν στη συγκριση...βλεπε σχετικα βιντεο στο utube και αρθρα στο μοτοσυκλετιστικο τυπο)....
Γνωμες......
Με χαλασαν λιγο καποια πλαστικα (ποιοτητα κατασκευης) και ενας διακοπτης που ειχε λασκαρει και επαιζε ....η μηχανη ειχε 3800χλμ και αποτι ξερω την εχουν οδηγησει 6-7 ατομα και ο πωλητης βεβαια (εξαιρετικο παιδι)...
Μου εκανε γενικα εξαιρετικη εντυπωση σα μηχανημα (συνολικα η τεχνολογια της κτλ , ο κινητηρας και μπορω να πω η ξεκουραστη θεση οδηγησης)...παντα ειχα την περιεργεια να οδηγησω τη νεα μουλτι, ωστε να δω και μια αλλη προσεγγιση του τουρινγκ....Γιατι ομως μετα εκτιμησα περισσοτερο τη gsa μου; (παρολο που ειναι διαφορετικα μηχανηματα, επι πολυ καιρο τα ειχαν στη συγκριση...βλεπε σχετικα βιντεο στο utube και αρθρα στο μοτοσυκλετιστικο τυπο)....
Γνωμες......
Τελευταία επεξεργασία: