Πεταλ πίσω φρένου Varadero1000 04'

Juve_750

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
CapoNord 2006 Abs a.k.a το ιταλικό διαμάντι!
Καλημέρα και καλή εβδομάδα.
Ερώτηση για τους μάστορες του πεζοδρομίου κι όχι μόνο.

Μετά από μια χαζό πτώση με το Varadero το φιλαράκι είδε ότι λύγισε το πετάλ του πίσω φρένου .
Κι ερωτώ: Είναι το πετάλ αλουμίνιο; Αν ναι θα έρθει άμα προσπαθήσουμε να το ισιωσουμε η θα κάνει σκραου και θα ψάχνουμε πετάλ τελευταία στιγμή πριν το οδοιπορικό;
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Υπάρχει μία τεχνική με ζέσταμα-κρύωμα και σιγά σιγά λύγισμα για να έρθει στην αρχική του κατάσταση.
Ψάχνω να το βρω επί ματαίω...
 

a2in

Μέλος
Όνομα
Άρης
Μοτό
Varadero 1000
Χωρις να γνωρίζω αν είναι αλουμίνιο, το θεωρώ απίθανο μιας και
α) Λύγισε ήδη
β) Δεν θα άντεχε σε βαριά χρήση

Αν κάνεις χρήση φωτιάς για να το κάνεις ποιό ευπλαστο, πρόσεχε μην το κρυώσεις απότομα (μην του ρίξεις παγωμένο νερό όσο είναι ζεστο), αυτο το quenching θα του αλλάξει τις μηχανικές του ιδιότητες και θα το κάνει εύθραστο.
Καλύτερα μάλλον σταθερή πίεση (γαλλικό κλειδί) μέχρι να ισιώσει.
 

Juve_750

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
CapoNord 2006 Abs a.k.a το ιταλικό διαμάντι!
Τελικά και αλουμίνιο είναι και ανεπιδεκτο στην στρέψη....
Θα μπει άλλο και θα πειραματιστούμε πάνω σε αυτό για το πόσο αντέχει πριν γίνει 2 κομμάτια.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Καλά πως κατάφεραν να βγάλουν οι χονταιοι 1000 κυβικά 2κυλινδρο 275 κιλά όταν έχει αλουμινένια περιφερειακά?

Ο αλουμινένιος λεβιές φρένου τους μάρανε... :ha
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Καλά πως κατάφεραν να βγάλουν οι χονταιοι 1000 κυβικά 2κυλινδρο 275 κιλά όταν έχει αλουμινένια περιφερειακά?

Ο αλουμινένιος λεβιές φρένου τους μάρανε... :ha
Τα 75 κιλά είναι βενζίνη, λάδια, νερά και υγρά φρένων... :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
 

Giorgopro

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
KTM 640 Adv. 1999
Καλά πως κατάφεραν να βγάλουν οι χονταιοι 1000 κυβικά 2κυλινδρο 275 κιλά όταν έχει αλουμινένια περιφερειακά?

Ο αλουμινένιος λεβιές φρένου τους μάρανε... :ha
Το καρμπυρατεράτο μοτόρι ζυγίζει 72 κιλά μαζί με τα λάδια μόνο.
( το μόνο πάει στα λάδια και ουχί στα κιλά )
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Το καρμπυρατεράτο μοτόρι ζυγίζει 72 κιλά μαζί με τα λάδια μόνο.
( το μόνο πάει στα λάδια και ουχί στα κιλά )

Το mk1 όμως είναι πολύ πιο ελαφρύ, κάπου στα 230 κιλά. Αλλά καίει τον πάτο του...

Δοκιμάστε να ισιώσετε τον λεβιέ με μεταλλική σωλήνα μεγάλης διατομής.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αν το αφαιρέσετε θα δουλέψετε πιο εύκολα αλλά κυρίως πιο σωστά. Ελπίζω να έχετε και μια καλή μέγγενη.
 

Giorgopro

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
KTM 640 Adv. 1999
Το mk1 όμως είναι πολύ πιο ελαφρύ, κάπου στα 230 κιλά. Αλλά καίει τον πάτο του...

Δοκιμάστε να ισιώσετε τον λεβιέ με μεταλλική σωλήνα μεγάλης διατομής.
Εχεις απόλυτο δίκιο Κωστή 25lt το ντεπόζιτο ουτε 300χλμ δεν έβγαζε....
 

Juve_750

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
CapoNord 2006 Abs a.k.a το ιταλικό διαμάντι!
Αν το αφαιρέσετε θα δουλέψετε πιο εύκολα αλλά κυρίως πιο σωστά. Ελπίζω να έχετε και μια καλή μέγγενη.
Τώρα δεν προλαβαίνουμε να το κάνουμε καθ'οτι παίζει Λεωνίδιοτικο 8ωρο.
Το θεματακι είναι αμελητέο λειτουργικά αλλά όχι αισθητικά και θα επανέλθουμε με περισσότερη όρεξη χρόνο και καλή μέγγενη...
 
Top Bottom