Πλαϊνες βαλίτσες OnOff...αξιολόγηση κατόχων!

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years

Στα OnOff μας,ταξιδευοντας σε ασφαλτο κ χωμα,αρκετοι απο εμας επιλεγουμε πλαϊνες (σκληρες) βαλιτσες.Στην προσπαθεια αξιολογησης και εκτιμησης αυτων,ο ιδιος ο ιδιοκτητης που τις ζει και τις γνωριζει στην πραξη,θα βοηθουσε τοσο τους υπολοιπους οσο και θα δημιουργηθει μια "βαση δεδομενων" ως προς την συνολικη αξία αυτων.

Ποιες εχεις επιλεξει;Τι χρηση κάνεις;Πόσο αντοχης ειναι;Ποια τα πλεονεκτηματα ποια τα μειον(που θα ηθελες να αλλαξουν αν σε ακουγαν...) ποια τα ως σημερα σχόλια σου για τις βαλιτσες σου...Πόσο ευχαριστημενος ή οχι εισαι απο την επιλογη σου;
Για παμε...:)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ωραίο θέμα!
Touratech Zega Pro εγώ , από την 1η μέρα αγοράς της μηχανής. 45 και 37 λίτρων.
Απόλυτα ευχαριστημένος σε θέματα χρήσης-αντοχής-τοποθέτησης-χώρων-εξωτερικό φόρτωμα-κλείδωμα με 1 κλειδί, ολα μια χαρά.
Δε θα τις επέλεγα ξανά, για ένα και μόνο λόγο. Τα κάγκελα της ίδιας εταιρίας που δίνονται όμως για τη BMW και υπάρχουν σαν έξτρα για το αντβε, είναι πολύ πιο εμφανίσιμα και με τις βαλίτσες πάνω, το συνολικό πλάτος είναι μικρότερο γύρω στα 5 εκατοστά.
Αυτό το κατάλαβα βέβαια πολύ αργότερα, όταν ήδη είχα τις δικές μου.
Κυρίως η εμφάνιση είναι το θέμα , αλλά και το πλάτος παίζει το ρόλο του.
 

kostas

Μέλος
Περιοχή
Orestiáda, Evros, Greece
Όνομα
Κώστας
Μοτό
R1200GS ADV
Vespa lxv 50
Μετά απο δοκιμές πλαστικών givi, μεταλλικών hepco στο gs και τις πλαστικές στο KTM παλαιότερα, σαν τις μαμά μεταλλικές δεν εχει.
Απο εμφάνιση, εργονομία ,ασφάλιση. Ειναι σχεδιασμένες πανω στη μηχανή!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Κι εγώ με την σειρά μου, έχω την μεταλλικές της ΒΜW, μιας και στο Adve νομίζω πως είναι η καλύτερη λύση!
Είναι πανέμορφες, πρακτικές και πολύ ποιοτικές, αλλά το καλύτερό τους χαρακτηριστικό είναι η προσαρμογή τους στα κάγκελα! Συρταρώνουν και κλειδώνουν τόσο στιβαρά, που δεν βγαίνουν, δεν τρίζουν δεν ξεκουνιούνται με τίποτα! Επίσης, λόγω του γεγονότος του ότι διαθέτει δύο κλειδαριές και από τις δύο πλευρές, τις ανοίγεις από όποια μεριά θέλεις ή τις ανοίγεις και τις δύο και βγάζεις ολόκληρο το καπάκι! Χώρια που ο μηχανισμός της κλειδαριάς σου επιτρέπει να τις έχεις ξεκλείδωτες χωρίς να φοβάσαι μήπως φύγει το καπάκι.
Στον χώμα δεν τις καταλαβαίνεις μετά από λίγα χιλιόμετρα μιας και είναι στιβαρότατες, στην εθνική όμως, παρόλο που είναι μέσα σε σχέση με τις υπόλοιπες και σου επιτρέπουν να πας με ασφάλεια μέχρι τα 180 χλμ/ώρα, νιώθεις ότι κόβουν χιλιόμετρα!
Δυστυχώς, δεν είναι όμως όλα τέλεια! Οι δικές μου μετά από 6 χρόνια άρχισαν μπάζουν νερό, αλλά μόνο εν κινήσει και όχι σε στάση! Το πρόβλημα λύνεται όμως με νέες τσιμούχες!
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Ωραίο θέμα Κωστή! !!
Η ανάλυση του Χρήστου, από πάνω, με καλύπτει απόλυτα.

Πριν από τις μεταλλικές, είχα 5 χρόνια τις vario.....και πάρα την ταλαιπωρία που είχαν υποστεί, ήταν αξιόλογες.
Αυτή η αυξομοιωση ήταν πολύ βολική. ...
Αλλά σαν τις μεταλλικές της BMW, νομίζω ότι δεν υπάρχουν.
 

REK

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
BMW ADV GS 1200
Συμφωνώ με τον Χρήστο σχεδόν σε όλα...να προσθέσω οτι σε χωμάτινες..."αστοχιες"...δλδ τούμπες,σούπες,χυμες...:D:D Έχουν αποδεδειγμένα χαρακτηριστεί ,απο εμένα,εξαιρετικές...
Επίσης ο σχεδιασμός τους βοηθά σημαντικά και επιπλέον φόρτωμα στην πάνω πλευρά τους...;)

Έκανα λάθος που δεν τις είχα βάλει απο την αρχή στην Sylvia..:rolleyes:
 

IliADVas

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
BMW R1250 GS ADVENTURE
Touratech σε σχέση με BMW (αλουμινίου) έχει κάποιος άποψη;
Γιατί κι εγώ την ψάχνω για το 800 και είμαι σε δίλημμα.
Το πλεονέκτημα της TRT κατά τη γνώμη μου είναι ότι μπορείς να επιλέξεις και την ανοδιωμένη
έκδοση (AND) η οποία εξυπηρετεί πολύ αν κάποιος δε χρησιμοποιεί εσωτερικούς σάκους και είναι και οικονομικότερη από της BMW.
Θα με ενδιέφερε όμως και η άποψη όποιου τις έχει δοκιμάσει ή το έχει ψάξει περισσότερο.
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Για μεικτή πάντως χρήση (άσφαλτο-χώμα) πιστεύω πως οι hepco Gobi (οι πλαστικές της KTM) είναι η καλύτερη επιλογή. Σαφώς οι πιο hardcore από όλες τις σκληρές βαλίτσες και λιγότερο φυσικά από τα καλά σαμαρια.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Touratech σε σχέση με BMW (αλουμινίου) έχει κάποιος άποψη;
Γιατί κι εγώ την ψάχνω για το 800 και είμαι σε δίλημμα.
Το πλεονέκτημα της TRT κατά τη γνώμη μου είναι ότι μπορείς να επιλέξεις και την ανοδιωμένη
έκδοση (AND) η οποία εξυπηρετεί πολύ αν κάποιος δε χρησιμοποιεί εσωτερικούς σάκους και είναι και οικονομικότερη από της BMW.
Θα με ενδιέφερε όμως και η άποψη όποιου τις έχει δοκιμάσει ή το έχει ψάξει περισσότερο.
Η πρωτη απαντηση στο νημα, αναφερεται σ αυτο που λες.....
Οι τουρατεκ εχουν ολα τα πλεονεκτηματα των μανισιων , που κι αυτες τουρατεκ ειναι.
Υστερουν στην εμφανιση ομως.
Στη χρηση ειναι ακριβως το ιδιο.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Για μεικτή πάντως χρήση (άσφαλτο-χώμα) πιστεύω πως οι hepco Gobi (οι πλαστικές της KTM) είναι η καλύτερη επιλογή. Σαφώς οι πιο hardcore από όλες τις σκληρές βαλίτσες και λιγότερο φυσικά από τα καλά σαμαρια.
Υπερτερουν των τουρατεκ και των μαμα bmw?
Που και πως;
 

anegis

Μέλος
Όνομα
Αιμίλιος Νεγκίζ
Μοτό
BMW 1200 GSA
Εχω τις άνοδιωμένες Zega Pro της Touratech. Τις επέλεξα έναντι εκείνων της BMW για τρεις λόγους:
1. Λόγω της ανοδιωσης ειναι πιο ανθεκτικές.
2. Ταιριάζουν σε πολλές μηχανές. Απλώς αλλάζεις κάγκελα.
3 άριστη τεχνική υποστήριξη απο τη Makan.
 

ikontop

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW F800GS
Sw Motech Trax μαύρες για μένα.
Τις επέλεξα τότε διότι είχαν τη μεγαλύτερη συνολική χωρητικότητα (37+45), δεν ήταν όσο ακριβές όσο οι BMW, και η Sw Motech είχε και βάση για to topcase Kappa που ήθελα να βάλω.
Εικόνα μετά από ταξίδια σε άσφαλτο και χώμα, μονός και διπλός: εξαιρετική χωρητικότητα, αντοχή, ποιότητα κατασκευής, αδιαβροχοποίηση, ένα κλειδί. Και (ελαφρές) πτώσεις έχουν αντέξει.
Στο χώμα ένα τρίξιμο το ακούς στις πολλές λακούβες. Στην άσφαλτο πιο πολύ με ενοχλεί το top case όταν το έχω παρά οι βαλίτσες.
Στα (ελαφρά) μείον οι κλειδαριές (μερικές φορές το κλειδί μπαίνει δύσκολα, έχει πέσει και WD40).
Το πιο σοβαρό μείον ότι για να ασφαλίσουν τα κάγκελα στη μηχανή χρειάζεται επιπλέον κλειδαριά.
Κάτι γενικότερο για τις βαλίτσες: τα κάγκελα κάνουν πολύ καλή δουλειά ως προστασία του πίσω μέρους της μηχανής, όπως οι προστασίες για το μπροστά μέρος.
Επίσης, μπορεί να συρθεί η μηχανή πάνω στα κάγκελα για να ξεκολλήσει π.χ. από νεροφάγωμα χωρίς να σπάσουν άλλα πράγματα;):geek:
 

IliADVas

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
BMW R1250 GS ADVENTURE
Η πρωτη απαντηση στο νημα, αναφερεται σ αυτο που λες.....
Οι τουρατεκ εχουν ολα τα πλεονεκτηματα των μανισιων , που κι αυτες τουρατεκ ειναι.
Υστερουν στην εμφανιση ομως.
Στη χρηση ειναι ακριβως το ιδιο.
Ok, το θέμα εμφάνισης είναι υποκειμενικό πιστεύω αν και προσωπικά οι TOURATECH δε με χαλάνε, απλά ήθελα να ξέρω από θέμα προσαρμογής στα κάγκελα αν παίζουν, αν είναι εύκολες στο βάλε-βγάλε κλπ. Αλλά απ' ο,τι κατάλαβα δεν αντιμετωπίζεις τέτοια θέματα.
 

N4pSt3R

Lost Balkaneros
Περιοχή
Ορεστιάδα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
BMW F800gs
Τέσσερα χρόνια έχω τις Zega-Pro της Touratech.
Η αγορά έγινε γιατί αγόρασα την μηχανή χωρίς αξεσουάρ και ή επιλογή των μαμά μεταλλικών ανέβαζε το κοστολόγιο στο σύνολο με κάγκελα.
Το μόνο μείον σε σχέση με τις μαμάς είναι ότι δεν βγαίνουν εύκολα αλλά πρέπει να τις ξεβιδώσεις...
Πολλές φορές μπήκα σε σκέψεις για να βάλω μαμά μεταλλικές αλλά μου έφυγε εύκολα απ το μυαλό..
Συνειδητά μπορώ να πώ ότι η φιλοσοφία τις μεταλλικής βαλίτσας δεν έχει καμία σχέση με την αγορά που κάνουμε.Τις παίρνουμε γιατί είναι όμορφες...Η πραγματικότητα είναι ότι είναι καθαρά για μεταφορά εξοπλισμού πχ σκηνές sleeping-bag κτλ και όχι για να βάζουμε τα ρούχα μας αλλά και όλες οι μεταλλικές έχουν απίστευτο χώρο φορτώσεις από πάνω!!!Με τις εσωτερικές δεν έχει κανένα θέμα να βάλεις και τα ρούχα σου όμως!!!

Είναι στιβαρότατες και κατά την γνώμη μου ποιό ποιοτικές από όλες τις μεταλλικές που παίζουν στην αγορά!!
Η επιλογή 37-45 λίτρα είναι κάπως μεγάλες αλλά μπορείς, το χω δει και το αναφέρω, να πάρεις και μια 29άρα και να έχει ένα set 37-45 και ένα 29-37..
Αυτήν τι στιγμή με όση εμπειρία έχω με αυτές δεν θα τις άλλαζα με κανένα άλλο set αλλά σίγουρα κάποια στιγμή θα πάρω ένα set σαμάρια για να μπορώ να κουβαλάω άνετα εξοπλισμό camping με λίγα ρούχα για λίγες μέρες ή πολλά ρούχα για ένα χαλαρό 4ήμερο..

Επιλογές είναι σίγουρα καθαρά κατά προσωπική ευχαρίστηση!!


 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Πόση η χρηματική διαφορά οι zega pro με τις μεταλλικές της BMW; Γιατί νομίζω ότι τιμολογιακά αυτές οι δύο... είναι από άλλο πλανήτη! Πολύ στιβαρές, ποιοτικές και πρακτικές φαίνονται οι Givi trekker, που παρουσιάστηκαν τελευταία και οι τιμές τους είναι λογικότατες, όπως και οι αντίστοιχες χειροποίητες και Ελληνικές!;)
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
Κι εγώ ψηφίζω τις μαμισιες και από πρακτικοτητα (κουμπωνουν ξεκουμπωνουν αμεσως και ειναι στιβαρες στα καγκελα) και από εμφάνιση δένουν στην μηχανή ειδικά αυτή της εξάτμισης, τώρα δε που τις βρίσκεις 600-650 καινούργιες θεωρώ ότι είναι σουπερ! ;)

Sent from my πατάτα-talk
 

δημήτρης

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
CRF 250 RALLY
Και εγώ στο 800αρι τις μαμά bmw έχω. Πολύ πρακτικές, στιβαρές, προσαρμόζονται εύκολα, αδιάβροχες κτλ.
Το μόνο μείον που έχω να πω, είναι ίσως το βάρος τους.
Πάντως αν δεν τις είχε η μηχανή όταν την αγόρασα, θα έβαζα τις atlas!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ok, το θέμα εμφάνισης είναι υποκειμενικό πιστεύω αν και προσωπικά οι TOURATECH δε με χαλάνε, απλά ήθελα να ξέρω από θέμα προσαρμογής στα κάγκελα αν παίζουν, αν είναι εύκολες στο βάλε-βγάλε κλπ. Αλλά απ' ο,τι κατάλαβα δεν αντιμετωπίζεις τέτοια θέματα.
Σ' αυτον τον τομέα όχι απλώς δεν αντιμετωπίζω θέματα, αλλά είναι τέρατα αντοχής!!!!
Και πτώσεις αντέχουν (στο χώμα έχω 2-3 γερές, που αν έλειπαν τα κάγκελα, θα είχα επισκευές καλές...) και με βαλίτσες έχει πέσει η μηχανή σταματημένη (κλειδωμένο λουκέτο κι "έφυγα"....) και δεν έπαθαν το παραμικρό!
Βάλε-βγάλε έυκολο (ένα κλικ κάτω από τις BMW που είναι πανεύκολο) και πολύ στιβαρό δέσιμο. Κανένα τρίξιμο ή μετακίνηση, ακόμα και σε χώμα γρήγορα (100-120χαω σε ισάδια και με πέτρα και η μηχανή στον αέρα πολλάκις...).
 
Top Bottom