Πλαϊνες βαλίτσες OnOff...αξιολόγηση κατόχων!

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Χαιρετώ την παρέα, θέμα που ενδιαφέρει πολύ.... μια σκέψη καθώς δεν είδα να αναφέρεται κάποιος και νομίζω οτι εκεί υπερτερούν τα προϊόντα μεγάλων εταιριών. ΑΝ για τον οποιονδήποτε λογο η βαλίτσα φυγει από την θέση της χωρίς ευθύνη του αναβάτη και προκαλέσει ζημιά/ τραυματισμό σε τρίτο τότε αν δεν μιλάμε για προϊον εταιρίας H&B TRKT SW κτλ σε ποιον απευθυνόμαστε;...
Τα πάντα εξαρτώνται από την χρήση που κάνει ο καθένας βεβαια αλλά νομίζω είναι ενας παράγοντας που πρέπει να συνυπολογιστεί.
Μου έρχονται στο μυαλό οι παρακάτω ερωτήσεις:
Έχεις υπόψη σου κάτι συγκεκριμένο, ή έτσι γενικώς ρωτάς?
Υπάρχει περίπτωση να αποδείξει κανείς κάτι τέτοιο (έφυγε μπαγκαζιέρα χωρίς υπαιτιότητα του αναβάτη)?
Αν ξέρεις κάποιον που του έφυγε η μπαγκαζιέρα κι αυτός ισχυρίζεται ότι δεν φέρει ευθύνη, είμαστε βέβαιοι ότι τηρούσε μέγιστη ταχύτητα και μέγιστο φορτίο πάντα?
Δε μπαίνω στον κόπο να πω ότι πολλές δεν είμαστε σίγουροι αν ασφαλίσαμε καλά μπαγκαζια κλπ και κοιτάμε 2 και 3 φορές. Κάποια φορά όμως κάτι μπορεί να μας ξεφύγει και να μην το θυμόμαστε με τίποτα. Γίνεται έτσι?
 

Alanis

Μέλος
Όνομα
Lefteris
Μοτό
KTM990ADV S
Μου έρχονται στο μυαλό οι παρακάτω ερωτήσεις:
Έχεις υπόψη σου κάτι συγκεκριμένο, ή έτσι γενικώς ρωτάς?
Υπάρχει περίπτωση να αποδείξει κανείς κάτι τέτοιο (έφυγε μπαγκαζιέρα χωρίς υπαιτιότητα του αναβάτη)?
Αν ξέρεις κάποιον που του έφυγε η μπαγκαζιέρα κι αυτός ισχυρίζεται ότι δεν φέρει ευθύνη, είμαστε βέβαιοι ότι τηρούσε μέγιστη ταχύτητα και μέγιστο φορτίο πάντα?
Δε μπαίνω στον κόπο να πω ότι πολλές δεν είμαστε σίγουροι αν ασφαλίσαμε καλά μπαγκαζια κλπ και κοιτάμε 2 και 3 φορές. Κάποια φορά όμως κάτι μπορεί να μας ξεφύγει και να μην το θυμόμαστε με τίποτα. Γίνεται έτσι?
Μιλώ πάντα θεωρητικά. Πες οτι σε μια στροφή πεφτω σερνεται η μηχανή, η βαλίτσα ξεβιδώνει /κοβει /σπανε οι βάσεις (πες ο,τι θες) και προκαλεί ατύχημα στο όχημα απο το άλλο ρευμα ή τον πισω πχ. Ας αφήσουμε την περίπτωση να έπεσα απο οδηγικό λαθος / υπαιτιότητα που και πάλι βεβαια ειναι συζητήσιμο.. τι κάνεις; Ουτε δικηγόρος ειμαι ούτε εχω σχέση αλλά νομίζω οτι στην περίπτωση μια SW βαλίτσας είσαι σε καλύτερη θέση απ' οτι μιας ιδιοκατασκευής.

Αντίστοιχα σε αυτοκίνητο αν έχεις πχ GPS στο ταμπλώ και αυτό σε χτυπήσει κατά την εμπλοκή σε ατύχημα δεν ευθύνεται ο κατασκεαυστής που σήμερα εχει δοκιμάσει μερη της καμπίνας σε σύγκρουση.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
εργοστασιακες bmw
πεφτει το εργαλειο σε μια καθιζηση ασφαλτου
απο το μπαλατζο φυγανε και οι 2
οι πισω,σλαλομ να τις αποφυγουν-ολα καλα
στην πατρων
.κοινως πιαστο το αυγο και κουρευτο
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Μιλώ πάντα θεωρητικά. Πες οτι σε μια στροφή πεφτω σερνεται η μηχανή, η βαλίτσα ξεβιδώνει /κοβει /σπανε οι βάσεις (πες ο,τι θες) και προκαλεί ατύχημα στο όχημα απο το άλλο ρευμα ή τον πισω πχ. Ας αφήσουμε την περίπτωση να έπεσα απο οδηγικό λαθος / υπαιτιότητα που και πάλι βεβαια ειναι συζητήσιμο.. τι κάνεις; Ουτε δικηγόρος ειμαι ούτε εχω σχέση αλλά νομίζω οτι στην περίπτωση μια SW βαλίτσας είσαι σε καλύτερη θέση απ' οτι μιας ιδιοκατασκευής.

Αντίστοιχα σε αυτοκίνητο αν έχεις πχ GPS στο ταμπλώ και αυτό σε χτυπήσει κατά την εμπλοκή σε ατύχημα δεν ευθύνεται ο κατασκεαυστής που σήμερα εχει δοκιμάσει μερη της καμπίνας σε σύγκρουση.

Σε καμιά περίπτωση δε μπορώ να γνωρίζω την αντοχή κάθε κατασκευής σε στρεβλώσεις, κάμψεις, εφελκισμούς κλπ....Δεν είμαι βέβαιος επίσης, ότι η οποιαδήποτε εργοστασιακή κατασκευή, είναι με σιγουριά 100% πιο ανθεκτική από μια κατασκευή ιδιώτη! Υπάρχουν σίγουρα ιδιώτες που θα κατασκεύαζαν εύκολα μια βαλίτσα πιο ανθεκτική από κάθε εργοστασιακή (θα είχε ίσως άλλα ελαττώματα, αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα).
Σε κάθε περίπτωση όταν σπάσει η βαλίτσα (ή η βάση της ) ενώ υπάρχει ατύχημα (η πτώση μας, όπως κι αν προήλθε), δε φταίει η βαλίτσα, ή ο κατασκευαστής της! Αυτή είναι μια απλή περίπτωση για τους ασφαλιστικούς διακανονισμούς. Η ασφάλεια της μηχανής που "έχασε" τη βαλίτσα της, αποζημιώνει αυτόν που του έκανε ζημιά η ανεξέλεγκτη βαλίτσα....
Για να μην ξεφύγουμε τελείως από το θέμα των βαλιτσών, προτείνω να το αφήσουμε αυτό το θέμα τελείως έξω... ;)


Ο τρόπος στήριξης της βαλίτσας είναι σίγουρα ένας παράγοντας που επηρεάζει την επιλογή μας, αλλά έτσι όπως ετέθει εδώ μάλλον δε βοηθάει τη συζήτηση γιατί οδηγεί "αλλού".
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
εργοστασιακες bmw
πεφτει το εργαλειο σε μια καθιζηση ασφαλτου
απο το μπαλατζο φυγανε και οι 2
οι πισω,σλαλομ να τις αποφυγουν-ολα καλα
στην πατρων
.κοινως πιαστο το αυγο και κουρευτο

Μανώλη, σε περίπτωση ζημιάς σε κάποιον 3ο, ο κάτοχος της μηχανής που του έπεσαν οι βαλίτσες αποζημιώνει (μέσω της ασφάλειάς του) τους ζημιωθέντες.
Δεν καταλαβαίνω το μπέρδεμα....
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Μανώλη, σε περίπτωση ζημιάς σε κάποιον 3ο, ο κάτοχος της μηχανής που του έπεσαν οι βαλίτσες αποζημιώνει (μέσω της ασφάλειάς του) τους ζημιωθέντες.
Δεν καταλαβαίνω το μπέρδεμα....
δεν υπαρχει μπερδεμα,απλως αναφερα ενα συμβαν
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
πλαστικες ηταν-απλο
Στο απλό υπάρχει τέτοιος κίνδυνος, όταν είναι υπερβαρα φορτωμένες!
Στο adve....απλά δεν φεύγουν!

Τρομακτική φάση έτσι και αλλιως

advφον
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
Gs 1200
Χαιρετώ την παρέα, θέμα που ενδιαφέρει πολύ.... μια σκέψη καθώς δεν είδα να αναφέρεται κάποιος και νομίζω οτι εκεί υπερτερούν τα προϊόντα μεγάλων εταιριών. ΑΝ για τον οποιονδήποτε λογο η βαλίτσα φυγει από την θέση της χωρίς ευθύνη του αναβάτη και προκαλέσει ζημιά/ τραυματισμό σε τρίτο τότε αν δεν μιλάμε για προϊον εταιρίας H&B TRKT SW κτλ σε ποιον απευθυνόμαστε;...
Τα πάντα εξαρτώνται από την χρήση που κάνει ο καθένας βεβαια αλλά νομίζω είναι ενας παράγοντας που πρέπει να συνυπολογιστεί.
Aν ο αναβατης περασει ιμαντες,οι βαλιτσες δεν πανε πουθενα.Οποτε βαλε ιμαντες,αν δεν εχεις,γιατι ακρη με κανεναν δεν θα βγαλεις.
 

Alanis

Μέλος
Όνομα
Lefteris
Μοτό
KTM990ADV S
Σε καμιά περίπτωση δε μπορώ να γνωρίζω την αντοχή κάθε κατασκευής σε στρεβλώσεις, κάμψεις, εφελκισμούς κλπ....Δεν είμαι βέβαιος επίσης, ότι η οποιαδήποτε εργοστασιακή κατασκευή, είναι με σιγουριά 100% πιο ανθεκτική από μια κατασκευή ιδιώτη! Υπάρχουν σίγουρα ιδιώτες που θα κατασκεύαζαν εύκολα μια βαλίτσα πιο ανθεκτική από κάθε εργοστασιακή (θα είχε ίσως άλλα ελαττώματα, αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα).
Σε κάθε περίπτωση όταν σπάσει η βαλίτσα (ή η βάση της ) ενώ υπάρχει ατύχημα (η πτώση μας, όπως κι αν προήλθε), δε φταίει η βαλίτσα, ή ο κατασκευαστής της! Αυτή είναι μια απλή περίπτωση για τους ασφαλιστικούς διακανονισμούς. Η ασφάλεια της μηχανής που "έχασε" τη βαλίτσα της, αποζημιώνει αυτόν που του έκανε ζημιά η ανεξέλεγκτη βαλίτσα....
Για να μην ξεφύγουμε τελείως από το θέμα των βαλιτσών, προτείνω να το αφήσουμε αυτό το θέμα τελείως έξω... ;)


Ο τρόπος στήριξης της βαλίτσας είναι σίγουρα ένας παράγοντας που επηρεάζει την επιλογή μας, αλλά έτσι όπως ετέθει εδώ μάλλον δε βοηθάει τη συζήτηση γιατί οδηγεί "αλλού".
Μόνο για την συγκριςη εργοστασιακών και μη και την διαφορά στην τσέπη.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Μόνο για την συγκριςη εργοστασιακών και μη και την διαφορά στην τσέπη.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Αυτό έχει να κάνει με τον ιδιώτη που φτιάχνει τις βαλίτσες. Θα μπορούσε κάλλιστα να τις κάνει πιιο ανθεκτικές από οποιαδήποτε εργοστασιακή κατασκευή. Εξαρτάται "ποιο είναι το ζητούμενο" κάθε φορά και πόσο custom & tailor made είναι η κάθε κατασκευή.
 

Simitis

Μέλος
Όνομα
Πέτρος
Μοτό
Ducati Multistrada Enduro
Είδες συνεργασία Ducati-Touratech? Χιλιόμετρα μπροστα.

Πέρα από την πλάκα κάπου έγινε η στραβή στην συναρμολόγηση Ελλάδα.
Πάντως και μόνο που δίνει όριο 180km/h είναι αξιοσημείωτο. Δεν ξέρω ποιες άλλες εταιρείες φτάνουν τόσο.
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Πάντως και μόνο που δίνει όριο 180km/h είναι αξιοσημείωτο. Δεν ξέρω ποιες άλλες εταιρείες φτάνουν τόσο.
H ΒΜW με τις αλουμινένιες στα adventure.

To θέμα με τις βίδες, τις αλλάζεις με άλλες με παξιμάδι ασφαλείας...
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Παντως εγω που έψαχνα ολο αυτο το διάστημα να δω τι θα παρω και μετα απο έρευνα σε όλες τις μάρκες το συμπέρασμα ειναι ότι το σετ μαζι με κάγκελα βγαίνει στα ίδια λεφτα πανω κάτω είτε ξένες είτε ελληνικές . Όποτε κατέληξα στις τουρατεκ που για τα γούστα μου ειναι και οι ποιο όμορφες .


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Παντως εγω που έψαχνα ολο αυτο το διάστημα να δω τι θα παρω και μετα απο έρευνα σε όλες τις μάρκες το συμπέρασμα ειναι ότι το σετ μαζι με κάγκελα βγαίνει στα ίδια λεφτα πανω κάτω είτε ξένες είτε ελληνικές . Όποτε κατέληξα στις τουρατεκ που για τα γούστα μου ειναι και οι ποιο όμορφες .
Κάρολε, οι διαφορές είναι μεγάλες... πχ τις κοίταξες τις Heavy Duties; Νομίζω στα μισά λεφτά βγαίνουν (μαζί με τις βάσεις) από αυτές που αναφέρεις.
 
Top Bottom