Ωραιες ειναι,ΜεγειεςΠαιδιά καλησπέρα
Μόλις τοποθέτησα στη μηχανή μου μετά από αρκετό ψάξιμο τις givi trekker outback 37 lit
είναι πολύ εύκολες στη τοποθέτηση και πολύ ποιοτικές βαλίτσες σε πολύ καλή τιμή σε σχέση με αντίστοιχες άλλων εταιριών
Sent from my iPhone using Tapatalk
Θα βγάλω αύριο πιο φωτεινές και θα τις ανεβάσω@adaf Με γεια!!!
Βάλε καμιά πιο φωτεινή φώτο, να τις δούμε πιο καλά
Γιώργο ξέρεις αν υπάρχουν κάποιες πχ motech, που να μην βρίσκουν τα πόδια του συνεπιβάτη στο CRF1000;Πολυ καλη επιλογη, με γειες! Αυτες εχω ματιασει κι'εγω αλλα δυστυχως βρισκουν τα ποδια της συνεπιβατηδας πανω τους οταν μπαινουν στο CRF1000 - και το ιδιο συμβαινει και με τις μαμισιες του CRF1000. Τοχω τεσταρει μετα απο σχετικα σχολια που διαβασα σε ξενα φορουμ, και ευτυχως γιατι ημουνα ετοιμος να παρω κι'εγω τις Trekker Outback 37λτ.
Ευχαριστω, θα ειχε ενδιαφερον να δω σε καποια φαση πως καθεται η δικη μου συνεπιβατηδα (υψος 1.66μ) στο δικο σου μηχανακι με τις βαλιτσες. Αλλα αυτο εχει μαλλον να κανει με την θεση των καγκελων στο μηχανακι που ειναι προφανως διαφορετικη στο CRF1000.Ευχαριστώ Γιώργο πάντως στη δικιά μου συνεπιβάτιδα δεν βρίσκουν τα πόδια της και είναι 170
Αν θέλεις κάποια στιγμή να κάνουμε μια πρόχειρη δοκιμή στη μηχανή σου μια και δε θα έχεις κάγκελα πολύ ευχαρίστως
Στην έκθεση του Ελληνικού έκατσα στην πίσω σέλα του αφρικα που είχε βαλίτσες(προφανώς τις γνήσιες) και ήμουν άρχοντας.Λέτε οι σχεδιαστές να υπολόγιζαν ότι οι περισσότεροι συναναβάτες/τριες έχουν ύψος άνω του 1.80?Πολυ καλη επιλογη, με γειες! Αυτες εχω ματιασει κι'εγω αλλα δυστυχως βρισκουν τα ποδια της συνεπιβατηδας πανω τους οταν μπαινουν στο CRF1000 - και το ιδιο συμβαινει και με τις μαμισιες του CRF1000. Τοχω τεσταρει μετα απο σχετικα σχολια που διαβασα σε ξενα φορουμ, και ευτυχως γιατι ημουνα ετοιμος να παρω κι'εγω τις Trekker Outback 37λτ.
Ελα Γιαννη, οι διαστασεις των Motech Trax ειναι σχεδον ιδιες με τις Trekker Outback, απλα ειναι 1.5εκ πιο χαμηλες σε υψος, δεν ξερω ομως αν αυτο κανει καποια διαφορα γιατι δεν τις δοκιμασα. Στο μηχανακι μου εχω βαλει καγκελα βαλιτσων Motech γιατι παιρνουν ανταπτορες για πολλα σετ βαλιτσων, προς το παρον βαζω πανω τις Kappa K40 που εχω απο το VFR (με ανταπτορα Givi/Kappa monokey) και η συνεπιβατηδα δεν εχει κανενα προβλημα.Γιώργο ξέρεις αν υπάρχουν κάποιες πχ motech, που να μην βρίσκουν τα πόδια του συνεπιβάτη στο CRF1000;
Γιωργο, γενικα το μηχανακι εχει φτιαχτει για αναστηματα 1.85+μ. Οχι απο υψος σελας, η οποια ειναι μια χαρα στα 87εκ και μπαινει και σε αλλη θεση στα 85εκ οποτε βολευει μικροτερα αναστηματα, αλλα απο θεση οδηγου σε σχεση με το τιμονι. Εγω που ειμαι 1.80μ ειχα θεμα να φερω το μηχανακι στα μετρα μου καθως το τιμονι ητανε σχετικα μακρια. Μια λυση ειναι να βαλει κανεις αλλο τιμονι με μεγαλυτερο sweep, εγω προς το παρον απλα γυρισα το τιμονι προς το μερος μου για ναρθει πιο κοντα αλλα επειδη ετσι εχασε υψος 2εκ, εβαλα αποστατες 2.5εκ για να το φερω παλι στη θεση του απο πλευρας υψους.Στην έκθεση του Ελληνικού έκατσα στην πίσω σέλα του αφρικα που είχε βαλίτσες(προφανώς τις γνήσιες) και ήμουν άρχοντας.Λέτε οι σχεδιαστές να υπολόγιζαν ότι οι περισσότεροι συναναβάτες/τριες έχουν ύψος άνω του 1.80?
Γιώργο όποτε θέλεις έλα με την κοπέλα να τις δοκιμάσουμεΕυχαριστω, θα ειχε ενδιαφερον να δω σε καποια φαση πως καθεται η δικη μου συνεπιβατηδα (υψος 1.66μ) στο δικο σου μηχανακι με τις βαλιτσες. Αλλα αυτο εχει μαλλον να κανει με την θεση των καγκελων στο μηχανακι που ειναι προφανως διαφορετικη στο CRF1000.
Νομίζω ότι αν έρθουν πιο πίσω η μοτοσυκλέτα θα αποκτήσει θέματα με την γεωμετρία της και την πίσω ανάρτηση που απ΄ότι γράφουν στο πολύ φόρτομα έχει θέματα...Εχω σκοπο να μιλησω με τα παιδια του Earth Explorer στα Τρικαλα και να ρωτησω αν μπορουν να κανουν καποια πατεντα με τα καγκελα της Motech (δηλ. να φτιαξουν ειδικο ανταπτορα) ωστε να μπαινουν οι Trekker Outback περιπου 5εκ πιο πισω (νομιζω οτι τοσο χρειαζεται αλλα θα το ψαξουμε με trial-and-error).
Δε νομιζω Γιαννη και γι'αυτο ειμαι διατεθειμενος να δοκιμασω μια τετοια λυση-πατεντα.Νομίζω ότι αν έρθουν πιο πίσω η μοτοσυκλέτα θα αποκτήσει θέματα με την γεωμετρία της και την πίσω ανάρτηση που απ΄ότι γράφουν στο πολύ φόρτωμα έχει θέματα...
Ίσως δεν είναι τυχαίο που και η Honda και η motech δεν σκέφθηκαν άλλη σχεδίαση για να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα...