Πλαϊνες βαλίτσες OnOff...αξιολόγηση κατόχων!

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Εγω πάντως όποτε ακούω για μεταλλικές αυτές μου έρχονται ....
http://www.heavyduties.ro/panniers/
Αυτες εχω σταμπαρει και εγω.
Μονο καποια παραπονα ειχα διαβασει στο advrider για μεγαλους χρονους αποστολης.

Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

stamulee

Μέλος
Όνομα
ΧΡΗΣΤΟΣ
Μοτό
KTM 950 Adventure
Πρόσφατα απέκτησα και εγώ μηχανή και ψάχτηκα για βαλίτσες. Ήρθαν στο μυαλό μου τόσα πολλά αρνητικά που έχουν οι μεταλλικές που κατέληξα σε soft.
1)Πολύ περισσότερο βάρος. Λίγο από εδώ, λίγο απο κει ανεβαίνει το βάρος της μηχανής χωρίς να το καταλάβουμε
2) Ασφάλεια. Σε ένα τροχαίο προσθέτουμε έξτρα λαμαρίνες και μάλιστα γύρω απ τα πόδια μας και θα μας καρφωθεί καμία. Επίσης αν πας να πέσεις και βάλεις το πόδι σου να στηριχθείς το πιθανότερο ειναι η γαμπα σου να τραυματιστεί απ τις βαλίτες
3) Υστερούν off road
4) Αδιάβροχες. ενός φίλου μου οι GIVI είχαν πάρει νερό ( δεν ξέρω αν έχει τύχει σε κανέναν άλλο )
5) προστασία μηχανής ( σε μια πτώση η μαλακιά τσάντα θα αποσβέσει πιο ομαλά την ενέργεια της πτώσης)
6) ο χώρος δεν είναι στάνταρ. Δηλαδή μπορείς να βάλεις ένα αντικείμενο μεγαλύτερου πλάτους δεν σε περιορίζει
7) μιλάμε για τα μισά χρήματα

το μόνο που είχα να βάλω στα θετικά ήταν ότι κλειδώνουν.

Εγώ προσωπικά πήρα ένα σετ της ENDURISTAN και έχω μείνει πολύ ικανοποιημένος. Τρομερή ποιότητα.
σαμάρια https://mostwantedwarehouse.com/el/luggage/saddlebags/enduristan-monsoon-3-panniers-2x30lt-with-without-frames
σχάρα https://mostwantedwarehouse.com/el/luggage/bags/enduristan-tornado-2l-pack-sack-51lt
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ωραια τα σαμαρια, αλλα οι μεταλλικες απο εμφανιση δεν παιζοντε...



Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
A

AndonisD

Επισκέπτης
Καλησπέρα παιδιά!

Καθότι είμαι κι εγώ έτοιμος να προχωρήσω στην αγορά αλουμινένιων πλαϊνών βαλιτσών θα σας ζαλίσω λίγο με τις ερωτήσεις μου..
Κάτοχος ενός Vstrom του '17 με τα Givi PL κάγκελα, με κυρίως ασφάλτινα ταξίδια και χώμα μόνο καλοκαίρι στο ελεύθερο κάμπινγκ. Προσανατολίζομαι στις παρακάτω (με σειρά κόστους, καθώς είναι ο 2ος πιο καθοριστικός παράγοντας..)
1) Quro 38lt ~400e (που έχουν αναφερθεί και πιο πάνω)
2) Givi Dolomiti 36lt ~475e
3) Kappa K-Venture 37lt ~510e
4) Earth Explorer 38lt ~560e

Ο πρώτος και σημαντικότερος παράγοντας για μένα είναι η ασφάλεια. Πέρασα το μεγαλύτερο κομμάτι του ταξιδιού που κάναμε με την παρέα στην Ιταλία κοιτάζοντας τους καθρέφτες κι ελπίζοντας ότι δεν θα δω κάποια ιπτάμενη βαλίτσα :p (είχα ένα ζευγάρι δανεικές Givi πλαστικές)

1) Τις Quro πήγα και τις είδα από κοντά. Δεν έχω εμπειρία αλλά κατασκευαστικά μου φάνηκαν οκ, πρέπει να είναι τουλάχιστον 1.5mm αλουμίνιο, τα καπάκια φαίνεται να κλείνουν ερμητικά, κι όντως, όπως γράφουν στο advrider φαίνεται να υπάρχει ένα μικρό κενό ανάμεσα στο πλαϊνό κομμάτι και στον πάτο, που μάλλον όμως διορθώνεται εύκολα με σιλικόνη. Η αμφιβολία/ανησυχία που έχω είναι για το σύστημα στήριξης. Στο advrider (πάλι), γράφει ότι το σύστημα στήριξης είναι ίδιο με της Touratek, αλλά δεν ξέρω πόσο καλό είναι (είχα διαβάσει αυτό παλιότερα που με είχε αγχώσει). Με ένα καλύτερο σύστημα στήριξης (όπως γράφει ο Γιάννης στο ποστ #218) νομίζω ότι θα αισθανόμουν καλύτερα, αλλά με κάτι τέτοιο στο κόστος φτάνει στο ίδιο επίπεδο με τις Dolomiti.. (+60ε περίπου;;)

2) Givi Dolomiti
Δεν έχω διαβάσει κάποιο αρνητικό σχόλιο για τις Dolomiti (όσο έψαξα) και το μόνο που θα με απασχολούσε είναι το κατά πόσο αντέχουν οι πλαστικές "δέστρες" για ιμάντες στο καπάκι, για φόρτωμα/δέσιμο για πράγματα του κάμπινγκ. Το ίδιο ισχύει και για τα πλαστικά ποδαράκια με τα οποία "πατάει" στην κάτω μεριά της στο κάγκελο. Βέβαια μπορεί να λέω και μλκίες, γιατί όλο και κάποιος θα είχε παραπονεθεί τόσα χρόνια που κυκλοφορούν και πιθανότατα στην Givi δεν θα επέλεγαν κάποιο "αδύναμο" υλικό γι' αυτό το σημείο. Η τιμή βέβαια έχει πολύ μικρή διαφορά από τις K-Venture που έχουν μεταλλικές "δέστρες" και πλαστικές προστασίες στις γωνίες (ίσως να είναι λίγο αδιάφορο, αλλά θεωρώ ότι θα οι K-Venture θα γλυτώσουν με λιγότερες αμυχές ένα ήπιο σάβουρο)

3) Kappa K-Venture
Φαίνονται ιδανικές, κουμπώνουν κατευθείαν στα κάγκελα που έχω (όπως και οι Givi). Αυτό που πρόσεξα σ' αυτές είναι ότι το κάτω κομμάτι που πατάει στο κάγκελο είναι πλαστικό, άρα όλο σχεδόν το βάρος (5kg καθαρό + 10 ωφέλιμο + ό,τι έξτρα) θα εφαρμόζεται πάνω σ' αυτό το πλαστικό κομμάτι. Δεν διάβασα κανένα άσχημο σχόλιο κι εδώ.

4) Earth Explorer
Φαίνονται ιδανικές, φτιάχνονται ακριβώς για τα κάγκελά σου, ένα φίλος με F800 GS Adv είναι υπέρ-ικανοποιημένος από την ποιότητα και το κούμπωμα στα κάγκελά του. Το μόνο αρνητικό είναι δυστυχώς ότι η τιμή είναι η μεγαλύτερη απ' όλες όσες με ενδιαφέρουν. Θα ήθελα πολύ να τις βρω μεταχειρισμένες, αλλά απ' ότι φαίνεται δεν πουλάει κανείς (σε ίδιες διαστάσεις αριστερά-δεξιά), ή αν τις δίνει, εξαφανίζονται εν ριπή οφθαλμού!

Κατανοώ, είναι "μια απ' τα ίδια" απ' όσα έχουν συζητηθεί μέχρι τώρα σ' αυτό το thread, αλλά ελπίζω στις απόψεις/καθοδήγησή σας.

Επίσης, αν κάποιος έχει βρει καλύτερες τιμές για τις Givi/Kappa, σας παρακαλώ ρίχτε ένα pm!! (είδα ότι συμφορουμίτης πήρε της Trekker Outback 490e, κι όσο τις έψαχνα δεν τις είχα πετύχει σε τέτοια τιμή)

Γιώργος
Γιώργο καλησπέρα και χρόνια σου πολλά
Εγώ αγόρασα τις outback 490,00€
Ψάξε στον Ξύκη και στο Honda bikes στη νέα Μακρη Αυτοί μου έκαναν την καλύτερη τιμή
Ήταν και οι δυο 70€ φθηνότεροι από την αντιπροσωπεία


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Θα τις κοιτάξω, σ' ευχαριστώ!
Να υποθέσω ότι χρειάζομαι και τα αντίστοιχα κάγκελα ή υπάρχουν αντάπτορες για τα Givi PL?
Ναι χρειάζονται αντάπτορες αλλά και οι Dolomiti δεν χρειάζονται? Μια που έχεις πάντως κάγκελα θα πρότεινα να αγοράσεις βαλίτσες που να είναι συμβατές με αυτά (ή έστω με αντάπτορες) και να μη μπεις σε έξτρα έξοδα για κάγκελα.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Λέτε πολλά αρνητικά για τις μεταλλικές, και γενικώς δεν ξέρω τι παιζει.
Αλλά ειδικώς, όταν μιλάμε για μηχανάκια BMW, οι εργοστασιακές βαλίτσες δεν έχουν αντίπαλο!
Στεγανές, κλειδώνουν, μπαίνου/βγαινουν με μία κίνηση, παίρνουν εξωτερικό φορτίο, είναι πολύ στενές και στο ίδιο πρακτικά πλάτος με το πλάτος του τιμονιού, δε μασάνε σε πεσίματα, δε χτυπάνε τα πόδια σε off road καταστάσεις* και γενικώς δεν έχουν τα μειονεκτήματα που γράφονται πιο πάνω, τα οποία άλλες μεταλλικές έχουν.

*είχα 4 χρόνια και τις touratech κι είχαν κάποια από όσα μειονεκτήματα λέτε , ειδικά στο off road, όπου λόγω μεγαλου πλάτους χτυπούσαν όντως στο πόδι κι ήταν επικίνδυνες για τραυματισμό. Οι μαμά BMW καμία σχέση! Τις είχα και στο τρόφυ πέρσι και στον Πάρνωνα! Κι ο Κώστας ο μάνιακ επίσης.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Λέτε πολλά αρνητικά για τις μεταλλικές, και γενικώς δεν ξέρω τι παιζει.
Αλλά ειδικώς, όταν μιλάμε για μηχανάκια BMW, οι εργοστασιακές βαλίτσες δεν έχουν αντίπαλο!
Στεγανές, κλειδώνουν, μπαίνου/βγαινουν με μία κίνηση, παίρνουν εξωτερικό φορτίο, είναι πολύ στενές και στο ίδιο πρακτικά πλάτος με το πλάτος του τιμονιού, δε μασάνε σε πεσίματα, δε χτυπάνε τα πόδια σε off road καταστάσεις* και γενικώς δεν έχουν τα μειονεκτήματα που γράφονται πιο πάνω, τα οποία άλλες μεταλλικές έχουν.

*είχα 4 χρόνια και τις touratech κι είχαν κάποια από όσα μειονεκτήματα λέτε , ειδικά στο off road, όπου λόγω μεγαλου πλάτους χτυπούσαν όντως στο πόδι κι ήταν επικίνδυνες για τραυματισμό. Οι μαμά BMW καμία σχέση! Τις είχα και στο τρόφυ πέρσι και στον Πάρνωνα! Κι ο Κώστας ο μάνιακ επίσης.
Iσχυει....εγω τις εχω πολλα χρονια σε off καταστασεις και αρκετες τουμπες, χωρις σχεδον καθολου φθορες!
Ειναι μελετημενες τοσο ωστε να μην χτυπουν ποτε τα ποδια σου αν πεσεις!
Και φυσικα στεγανες ακομη.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Κατανοώ, είναι "μια απ' τα ίδια" απ' όσα έχουν συζητηθεί μέχρι τώρα σ' αυτό το thread, αλλά ελπίζω στις απόψεις/καθοδήγησή σας.
Μια αλλη διασταση του θεματος που θαθελα να επισημανω ειναι οτι οι K-Venture οπως και οι Trekker Outback ειναι "τετραγωνες" στο καπακι με τις μεταλλικες δεστρες που εχουν και μπορει να ενοχλουν την συνεπιβατηδα πισω απο γονατο αναλογα με διασταση συνεπιβατηδας / μοτοσυκλετα ενω οι Dolomiti και οι Earth Explorer ειναι καμπυλες και ισως ναναι ενταξει (αν και δεν τοχω τεσταρει ακομα). Επισης εχε υπ'οψη οτι οι Dolomiti βγαινουν και σε μαυρο απο φετος (2018), μεχρι περσι βγαινανε μονο σε "αλουμινι". Αν βεβαια δεν ειναι θεμα το τετραγωνο σχημα στο καπακι, τοτε μεταξυ αυτων που αναφερεις θα ψηφιζα κι'εγω τις K-Venture.

Κατι αλλο για τις Earth Explorer ειναι οτι μπορει να φτιαχτουν custom για (την τοποθετηση σε) καποιο συγκεκριμενο μηχανακι και αυτο ειναι κατι που θα κοιταξω καθως φτιαχνονται στα μερη μου. Επισης μπορει να τις ζητησει κανεις με αυξημενη χωρητικοτητα/πλατος, ενω οι Dolomiti/K-Venture ειναι fixed.

ΥΓ Για την ωρα τη βγαζω ακομη με τις πλαστικες K40 της Kappa που τις ειχα παρει για το VFR και εχουν αποδειχτει σκυλια σε σκληρη χρηση, πτωσεις κλπ, οπως εγραψα καπου πριν σ'αυτο το νημα.
 

gonzo

Μέλος
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
V-Strom 650
Ναι χρειάζονται αντάπτορες αλλά και οι Dolomiti δεν χρειάζονται? Μια που έχεις πάντως κάγκελα θα πρότεινα να αγοράσεις βαλίτσες που να είναι συμβατές με αυτά (ή έστω με αντάπτορες) και να μη μπεις σε έξτρα έξοδα για κάγκελα.
Είδα την πρότασή σου Παντελή, κι ομολογουμένως ακούγεται ενδιαφέρουσα. Οι βαλίτσες κοστίζουν 224e (x2) + τον μετατροπέα (70e) = 518e. Λογικά, με την έκπτωση ~480e. Θα μιλήσω με τα παιδιά του MotoRAID μία από αυτές τις μέρες για να τις δω από κοντά. Οι Dolomiti/K-Venture έχουν τους αντάπτορες για τα PL κάγκελα μέσα στη συσκευασία (απ' ό,τι έχω διαβάσει), οπότε δεν υπάρχει κάποιο έξτρα κόστος.

.. μπορει να ενοχλουν την συνεπιβατηδα πισω απο γονατο αναλογα με διασταση συνεπιβατηδας / μοτοσυκλετα ενω οι Dolomiti και οι Earth Explorer ειναι καμπυλες και ισως ναναι ενταξει (αν και δεν τοχω τεσταρει ακομα).
Νομίζω ότι κι εγώ θα έχω το ίδιο θέμα, θυμάμαι ότι είχες γράψει κάτι σχετικό στο thread. Η κοπέλα μου είναι 1.60μ και με οι Givi E41 που είχα δανεικές την ενοχλούσαν πίσω από το γόνατο όταν καθόταν λίγο πιο πίσω. Πίστευα ότι με τις αλουμινίου θα ήταν πιο άνετα γιατί έχουν μικρότερο μήκος, αλλά τώρα που το ξαναβλέπω, νομίζω ότι δεν τα έχω υπολογίσει σωστά γιατί οι πλαστικές νομίζω ότι είχαν μικρότερο μήκος στο ψηλότερό τους σημείο. Σε κάθε περίπτωση θα κανονίσω να τις δοκιμάσω πριν τις αγοράσω.

Το άλλο σημαντικό που επίσης δεν ήξερα είναι η πιθανότητα ατυχήματος από την ίδια την βαλίτσα σε περίπτωση πτώσης. Φαντάζομαι ότι για τον συνεπιβάτη είναι ακόμη μεγαλύτερη, σωστά; Είναι αρκετά ανησυχητικό αυτό.

Για τα σαμάρια δεν έχω καμία αντίρρηση ότι υπερτερούν σε πολλά σημεία. Έχω ένα ζευγάρι Kappa 30λιτρα (κληρονομιά από το παλιό μου Ducati), και μ' αυτά έχω κάνει τα περισσότερα ταξίδια. Δυστυχώς όμως, όπως έχει ειπωθεί, είναι δύσκολο να αφήσεις τη μηχανή με τα σαμάρια και να βολτάρεις σε κάποιο ταξίδι.

Ελπίζω πριν το σ/κ να κανονίσω μια δοκιμή με τις Dolomiti/K-Venture, θα επιστρέψω με τις εντυπώσεις μου.

Σας ευχαριστώ!
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm

Ένα χτύπημα από πέτρα στην ακρη του δρόμου . Όποτε καταλαβενετε τι μπορεί να πάθει από μια γερή τούμπα .
Η βαλίτσες αλουμινίου μάλλον δεν είναι ότι καλητερο για χώμα .. αυτά τα ολιγά


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

rock n rolla_990

Κόπανος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Ζ
Μοτό
GS χιλιαδιακοσα
Piaggio Beverly
Vespa PX200E
Καλο θα ειναι εαν καποιος παει ταξιδι ή στο χωμα με βαλιτσες αλουμινιου να κουβαλαει μαζι του και duct tape για περιπτωση πτωσης και τρυπηματος.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr

Ένα χτύπημα από πέτρα στην ακρη του δρόμου . Όποτε καταλαβενετε τι μπορεί να πάθει από μια γερή τούμπα .
Η βαλίτσες αλουμινίου μάλλον δεν είναι ότι καλητερο για χώμα .. αυτά τα ολιγά


Sent from my iPhone using Tapatalk
Δεν ειναι ολες το ιδιο.....εδω βλεπουμε τις γωνιες εντελως ακαλυπτες, χωρις καθολου προστασια
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Ναι έχεις ένα δίκιο Σ αυτό απλά είπα να το αναφέρω και αυτό


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ναι έχεις ένα δίκιο Σ αυτό απλά είπα να το αναφέρω και αυτό


Sent from my iPhone using Tapatalk
καλα εκανες φιλος....;)
η επιλογη αλουμινενιας και οχι μονο βαλιτσας ειναι μεγαλος μπελας!
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Όπως επισεις να αναφέρω ότι σε πιθανώ γλυστριμα τις μηχανής όταν βάζεις ενστικτωδώς το πόδι κάτω εύκολα στο μαζεύει.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Όπως επισεις να αναφέρω ότι σε πιθανώ γλυστριμα τις μηχανής όταν βάζεις ενστικτωδώς το πόδι κάτω εύκολα στο μαζεύει.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Aκομη ενα σχεδιαστικο λαθος.....
Οι βαλιτσες ειναι σχεδιασμενες για 690??
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Όχι είναι τις τουρατεκ όχι για κάποιο συγκεκριμένο μοντέλο πάντως


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
Aκομη ενα σχεδιαστικο λαθος.....
Οι βαλιτσες ειναι σχεδιασμενες για 690??
δεν φταινε οι βαλιτσες σε αυτο, το 690 ειναι αρκετα πιο ''κοντο'' μηχανακι απ τα μεγαλα on off
Για τις γωνιες εχεις δικιο πχ οι Bmw μεταλλικες εχουν πλαστικες γωνιες γι αυτο το λογο αλλα και για την πτωση
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Επισης οι bmw πανω στο gs, δε σου χτυπανε το ποδι ποτε.
Οι touratech στο ιδιο μηχανακι μου το χτυπουσαν ευκολα, ειδικα στο χωμα ακομα και με απλωμα του ποδιου ετρωγες μία ετσι για να μαθεις να βαζεις ποδι κατω:D:laugh:
 
Top Bottom