Πλαϊνες βαλίτσες OnOff...αξιολόγηση κατόχων!

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Δεν είναι είναι θέμα αντιπαράθεσης, από 160 αρχίζει το κούνημα.
Αλλωστε και η ίδια η KTM έχει παραδεχθεί το πρόβλημα
Για να το διορθώσει έβγαλε νέες "πλευστές" βάσεις και στην συνέχεια και νέες βαλίτσες με ποιο αεροδυναμικό σχήμα.
Αποτέλεσμα, δεν γνωρίζω.
Kανενα θεμα αντιπαραθεσης! Ποσο μαλλον "οπαδικης" αντιπαραθεσης! Αντιλαμβανομαι οτι -ειδικα στην Ελλαδα- υπαρχει αυτο το θεμα οπαδισμου των ΚΤΜακηδων, αλλα πιστεψε με , δεν ειμαι ενας απο αυτους. Για εμενα οτιδηποτε σε ταξιδευει πανω σε δυο ροδες καιγοντας υδρογονανθρακες ειναι καλη μηχανη. ;)

Αυτο που λεω ειναι οτι εγω δεν θα τολμουσα να παω 180+ με βαλιτσες, γιατι το βλεπω σαν πολυ μεγαλο ρισκο. Ολοι οι κατασκευαστες θετουν ορια για βαλιτσες, η ΚΤΜ λεει 160 , η BMW μεχρι 180. Και το βλεπω λογικο, γιατι τα ΚΤΜ εχουν πολυ μεγαλυτερες διαδρομες αναρτησεων απο τα 1150/1200 και ποσο μαλλον τα R με τον 90/90-21 τροχο μπροστα που ειναι ακομη πιο ασταθη σε υψηλες ταχυτητες. Αυτο το καταλαβαινω πολυ ευκολα γιατι και με το Τενερε και με το 1090 που εχουν 21" τροχο νιωθω ευκολα ταλαντωσεις στο τιμονι απο στροβιλισμους οταν βρεθω πισω απο βανακι/SUV, κατι που δεν ενιωσα ποτε σε μηχανακια με τροχους 19". Πριν μερικα χρονια ειχα διαβασει μια ερευνα για την αεροδυναμικη των βαλιτσων, και το αποτελεσμα ηταν οτι ειτε εχεις πανω βαλιτσακια των 20+20 λιτρων , ειτε τα κλασσικα κουτια των 45+ λιτρων, ειτε τιποτα, η αεροδυναμικη αντισταση/ασταθεια ειναι σχεδον η ιδια, καθως οι μοτοσυκλετες εχουν ουτως ή αλλως στροβιλισμους και "βρωμικο" αερα στο πισω μερος τους λογω σχεδιασμου τους. Πριν τις βαλιτσες απο τους Εσθονους ειχα τις πρωτες Ζega Touratech που ειναι απλα δυο εντελως τετραγωνα κουτια, και τις ειχα χρησιμοποιησει και στο 1150, και στο ΧΤΖ750 και τωρα στο 1090. Σε κανενα δεν ειχα θεμα κουνηματος λογω αεροδυναμικης. Αυτο που επηρεαζει πολυ την σταθεροτητα της μηχανης με βαλιτσες ειναι οι πλευρικοι ανεμοι, που πλεον βρισκουν πανω σε μεγαλυτερες επιπεδες επιφανειες και σπρωχνουν. Οσο για την ΚΤΜ, αυτο που εκανε ειναι να συνδεσει την αριστερη με τη δεξια βαλιτσα, ωστε να ταλαντωνονται μεταξυ τους ανεξαρτητα απο το πλαισιο. Δεν το εκαναν για να μη μεταφερουν οι βαλιτσες κραδασμους στο πλαισιο λογω αερα, αλλα για να μην μεγενθυνουν τις ταλαντωσεις της ηδη ευαισθητης γεωμετριας και κανουν το προβλημα χειροτερο.

Επιμενω πως 90% του κουνηματος σε υψηλες ταχυτητες ειναι λογω στησιματος , κι εννοω ρυθμισης sag και αποσβεσεων. Το υπολοιπο 10% συμφωνω ειναι θεμα διαστασεων τροχων, πελματος και καταστασης ελαστικων, καθως και θεσεως βαλιτσων ως προς το κεντρο βαρους της μοτο αλλα και ως προς τον πισω αξονα. Οταν καποτε ολα τα φορουμ ειχαν γεμισει με vstrom 650 με "στραβα πλαισια / τραβαει δεξια / κουναει η πισω βαλιτσα" εγω ταξιδευα με τριβαλιτσο και 180 και δεν καταλαβαινα τιποτα, γιατι πολυ απλα ειχα ρυθμισει την προφορτιση αναλογα.
 

Gakis

Gakis
Περιοχή
Αθήνα, Ηλιούπολη
Όνομα
Gakis
Μοτό
KTM 1190
Kανενα θεμα αντιπαραθεσης! Ποσο μαλλον "οπαδικης" αντιπαραθεσης! Αντιλαμβανομαι οτι -ειδικα στην Ελλαδα- υπαρχει αυτο το θεμα οπαδισμου των ΚΤΜακηδων, αλλα πιστεψε με , δεν ειμαι ενας απο αυτους. Για εμενα οτιδηποτε σε ταξιδευει πανω σε δυο ροδες καιγοντας υδρογονανθρακες ειναι καλη μηχανη. ;)

Αυτο που λεω ειναι οτι εγω δεν θα τολμουσα να παω 180+ με βαλιτσες, γιατι το βλεπω σαν πολυ μεγαλο ρισκο. Ολοι οι κατασκευαστες θετουν ορια για βαλιτσες, η ΚΤΜ λεει 160 , η BMW μεχρι 180. Και το βλεπω λογικο, γιατι τα ΚΤΜ εχουν πολυ μεγαλυτερες διαδρομες αναρτησεων απο τα 1150/1200 και ποσο μαλλον τα R με τον 90/90-21 τροχο μπροστα που ειναι ακομη πιο ασταθη σε υψηλες ταχυτητες. Αυτο το καταλαβαινω πολυ ευκολα γιατι και με το Τενερε και με το 1090 που εχουν 21" τροχο νιωθω ευκολα ταλαντωσεις στο τιμονι απο στροβιλισμους οταν βρεθω πισω απο βανακι/SUV, κατι που δεν ενιωσα ποτε σε μηχανακια με τροχους 19". Πριν μερικα χρονια ειχα διαβασει μια ερευνα για την αεροδυναμικη των βαλιτσων, και το αποτελεσμα ηταν οτι ειτε εχεις πανω βαλιτσακια των 20+20 λιτρων , ειτε τα κλασσικα κουτια των 45+ λιτρων, ειτε τιποτα, η αεροδυναμικη αντισταση/ασταθεια ειναι σχεδον η ιδια, καθως οι μοτοσυκλετες εχουν ουτως ή αλλως στροβιλισμους και "βρωμικο" αερα στο πισω μερος τους λογω σχεδιασμου τους. Πριν τις βαλιτσες απο τους Εσθονους ειχα τις πρωτες Ζega Touratech που ειναι απλα δυο εντελως τετραγωνα κουτια, και τις ειχα χρησιμοποιησει και στο 1150, και στο ΧΤΖ750 και τωρα στο 1090. Σε κανενα δεν ειχα θεμα κουνηματος λογω αεροδυναμικης. Αυτο που επηρεαζει πολυ την σταθεροτητα της μηχανης με βαλιτσες ειναι οι πλευρικοι ανεμοι, που πλεον βρισκουν πανω σε μεγαλυτερες επιπεδες επιφανειες και σπρωχνουν. Οσο για την ΚΤΜ, αυτο που εκανε ειναι να συνδεσει την αριστερη με τη δεξια βαλιτσα, ωστε να ταλαντωνονται μεταξυ τους ανεξαρτητα απο το πλαισιο. Δεν το εκαναν για να μη μεταφερουν οι βαλιτσες κραδασμους στο πλαισιο λογω αερα, αλλα για να μην μεγενθυνουν τις ταλαντωσεις της ηδη ευαισθητης γεωμετριας και κανουν το προβλημα χειροτερο.

Επιμενω πως 90% του κουνηματος σε υψηλες ταχυτητες ειναι λογω στησιματος , κι εννοω ρυθμισης sag και αποσβεσεων. Το υπολοιπο 10% συμφωνω ειναι θεμα διαστασεων τροχων, πελματος και καταστασης ελαστικων, καθως και θεσεως βαλιτσων ως προς το κεντρο βαρους της μοτο αλλα και ως προς τον πισω αξονα. Οταν καποτε ολα τα φορουμ ειχαν γεμισει με vstrom 650 με "στραβα πλαισια / τραβαει δεξια / κουναει η πισω βαλιτσα" εγω ταξιδευα με τριβαλιτσο και 180 και δεν καταλαβαινα τιποτα, γιατι πολυ απλα ειχα ρυθμισει την προφορτιση αναλογα.
Όλα σωστά αυτά που λες, άλλωστε και εμένα μόνο αντι-KTMάκια δεν μπορεί κάποιος να με πει,
είχα στο παρελθόν 640 enduro, 640 SuperMotad, 250 EXC, και έχω τώρα το 1190 και το 450 EXC
ΟΛΑ, εκτός του 1190, είχαν υπέρ του δέοντος άψογη συμπεριφορά.
Το 1190 με βαλίτσες κουδουνίστρα, το 1200 GS με βαλίτσες άψογο, αυτό έγραψα, τι να πω αφού κουνάει
Μπορεί να φταίνε οι ρυθμίσεις αν και έχω δοκιμάσει τα πάντα.
Οταν βρεθούμε σε βόλτα θα στο δώσω να το ρυθμίσεις.
1. Την προ-φόρτιση με μία από τις τέσσερις επιλογές που έχει μόνο για το πίσω αμορτισέρ, μπροστά το πιρούνι δεν έχει προ-φόρτιση)
2. Την απόσβεση συμπίεσης, 3 επιλογές μόνο για μπροστά (το πίσω αμορτισέρ δεν διαθέτει από αυτό)
και
3. την απόσβεση επαναφοράς (επιτέλους αυτό υπάρχει μπρος - πίσω)

Βέβαια το 2 και το 3, είναι πακέτο βάση προγράμματος και δεν υπάρχει δυνατότητα ανεξάρτητης ρύθμισης
Άρα δεν έχεις και πολλές επιλογές,
τέσσερις - ρυθμίσεις προ-φόρτισης, μόνο για πίσω και
τρία - προγράμματα
αλλά αν ακόμα επιμένεις θα στο δώσω να το ρυθμίσεις,
εγώ και άλλοι δύο τουλάχιστον, με ίδια μηχανάκια δεν το έχουμε καταφέρει (ο ένας μάλιστα έχει το R με μηχανικές αναρτήσεις)

Τέλος μετά από αρκετά μεγάλη εμπειρία που έχω με KTM μηχανάκια και από τα οποία είμαι πολύ ευχαριστημένος,
τέτοια "απάτη" που κάνανε οι Αυστριακοί "κρύβοντας" αυτές τις αναρτήσεις πίσω από τα ηλεκτρονικά δεν την περίμενα.
Ούτε μπορώ να κρύψω ότι το μπουρδέλο κουνάει
Κάποιος πρέπει να τους την πει,
άκου χωρίς προφόρτιση μπροστά, δηλαδή όταν το φορτώνεις δεν πέφτει βάρος μπροστά? και στο φρένο τι γίνεται?
και χωρίς απόσβεση συμπίεσης πίσω, ότι να'ναι δηλαδή

Από την άλλη για να είμαι και δίκαιος το μηχανάκι χωρίς βαλίτσες είναι πυροβόλο, δεν νομίζω να βρεθεί εύκολα άλλο On-Off να στρίβει έτσι, ..... να έχει τέτοιο άρπαγμα, .... γενικότερα ένα ψηλοτίμονο Superbike

ξεφύγαμε όμως από το θέμα της ενότητας που είναι οι βαλίτσες
 

gonzo

Μέλος
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
V-Strom 650
Καλημέρα παιδιά, επιστρέφω στο θέμα αφού το έψαγα λίγο παραπάνω και είδα από κοντά τις περισσότερες βαλίτσες από αυτές που με ενδιέφεραν.
Κλίνω προς τις Heavy Duties που δεν τις είχα σκεφτεί αρχικά, αλλά έχουν φοβερή τιμή και βλέπω πολύ καλά σχόλια από τους κατόχους τους εδώ, χωρίς προβλήματα (εκτός από ενστάσεις ίσως για τον μηχανισμό στήριξης). Επειδή θα μπουν σε Givi (κλασσικά PL) κάγκελα, θα ήθελα να ρωτήσω αν το έχει κάνει κανείς και πως τις έχει στηρίξει. Έχω διαβάσει το ποστ του Γιάννη, και σκέφτομαι κάτι αντίστοιχο.

Θα στείλω ένα mail σήμερα να ρωτήσω αν μπορούν να φτιάξουν τις 48άρες τους (ΜxΠxΥ σε cm 48 x 25 x 42) 2-3 πόντους πιο χαμηλές (κατά παραγγελία προφανώς), γιατί πιστεύω ότι έτσι θα είναι κι αρκετά βολικές για την συνοδηγό (να μην ενοχλούν στα πόδια όπως οι K-Venture 37 που δοκίμασα).

update: μου απάντησε ο Alex και μου είπε ότι επειδή τις φτιάχνουν με καλούπι (μάλλον, mold μου έγραψε) δεν έχουν τη δυνατότητα να αλλάξουν τις διαστασεις. Τα μεταφορικά όμως είναι 16ευρώ για ένα ζευγάρι βαλίτσες που είναι πολύ καλά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Εδεησα επιτελους να κατσω να γραψω το review για τις βαλιτσες της NRTeam απο την Εσθονια.

Λοιπον, οι βαλιτσες παραγγελθηκαν απο Εσθονια απο το Aluminium panniers - NRTeam . Hρθαν με το τριμπου της DPD σε 2εβδομαδες και κατι, με καπου 5 μερες διανυκτερευση στη Βουλγαρια... Aπο προηγουμενη εμπειρια με την DPD ειναι λιγο ρουλετα, μπορει να κανει παραδοση σφαιρα, μπορει και να στειλει το δεμα για διακοπες καπου στη διαδρομη. Τεσπα οι βαλιτσες ηρθαν τριπλοσυσκευασμενες και φυσικα σε αριστη κατασταση. Θα της τοποθετουσα στα υπαρχοντα (αφαιρουμενα) καγκελα PLR της Givi που φορουσα ηδη στο 1090. Ο σκοπος ηταν να ελαχιστοποιησω το κοστος αγορας και να χρησιμοποιησω το σετ στηριξης απο τις παλιες Τουρατεκ Ζεγκα που ειχα απο το 1150 ( οι κλασσικοι πεσσοι, 2 σταθεροι για κατω και 2 βιδωτοι για επανω). Το ιδιο συστημα (αντιγραφη ΤΤ) πουλαει και η ιδια η NRTeam, με 64 ευρωπουλα το σετ για 2 βαλιτσες. Περιττο να πω πως με αυτο το συστημα προσαρμοζονται σε οποιαδηποτε καγκελα του εμποριου και μη.



Με λιγα λογια, οι βαλιτσες μπηκαν ευκολα επανω και τεινω να εμπιστευομαι το συστημα της ΤΤ γιατι ειναι αρκετα γερο για να μεινει η βαλιτσα στη θεση της εν κινησει αλλα αρκετα "ευθραυστο" ωστε σε στουκο με κολωνα/δεντρο/αυτοκινητο στην προσπεραση να ξεκολλησουν και να μη γυρισει τουμπα ολο το μηχανακι.



Εντυπωσεις: Οι βαλιτσες χωρις το μηχανισμο στηριξης κοστισαν 350€ στην πορτα μου. Μετρησα τις αποστασεις των καγκελων της Givi και αποφασισα να παρω το σετ 41/32 ωστε οι βαλιτσες να ειναι τοποθετημενες οσο περισσοτερο συμμετρικα. Ανεβασα μια φωτογραφια στην προηγουμενη σελιδα απο μια νεροποντη που με βρηκε λιγο πριν τα Ιωαννινα. Οι ουρανοι ανοιξαν για περιπου 45λεπτα και εριχναν τοσο νερο που οπως φαινεται και στη φωτο σταματουσαν και ολα τα αυτοκινητα. Οι βαλιτσες δεν εβαλαν ουτε σταγονα νερο μεσα.



Επισης, περα απο το επιπλεον βαρος βεβαιως βεβαιως, δεν επηρεασαν καθολου αεροδυναμικα την μηχανη και την κινηση της. Ουτε κραδασμους ειχα, ουτε κουνηματα, ουτε καρσιλαμαδες, ουτε αποτομες αλλαγες λωριδων απο πλευρικες ριπες. Σε μερικα σημεια που με επιανε βαρεμαρα στο ταξιδι το ανοιγα και πηγα μεχρι 150-160χαω, κανενα προβλημα. Φυσικα δεν πηρα το 1090 για να ταξιδευω με 200αρες φορτωμενος στην εθνικη, μιας και δεν ειναι φτιαγμενα για αυτο το σκοπο. Δεν ηθελα να ρισκαρω λοιπον καποια ασταθεια που θα κατεληγε σε tank slapper, αλλα με τις αναρτησεις σωστα ρυθμισμενες , ακομη και στα 150 που αφηνα χερια δεν ειχα θεμα.

Οι βαλιτσες ειναι ΡΑΜΜΕΝΕΣ με -πολυ προσεγμενη- ηλεκτροκολληση παντου, δεν εχουν ουτε ενα πριτσινι. Στη σελιδα τους εχουν φωτογραφιες απο μια χτυπημενη βαλιτσα σε στουκο. Εχει στραβωσει αλλα δεν εχει ανοιξει πουθενα. Επισης, η ηλεκτροστατικη βαφη τους ειναι παρα πολυ καλη και φαινεται πολυ ανθεκτικη. Βεβαια ο καιρος θα δειξει.



Τελος, εχουν εντελως επιπεδο καπακι με σχεδον μηδενικο βαθος, που σημαινει οτι ολος ο χωρος εσωτερικα ειναι εκμεταλλευσιμος χωρις να μενει κενο πανω αλλα και οτι μπορουν να δεχτουν επιπλεον φορτωμα απο πανω , καθως ερχονται με 4 κρικους η καθεμια στο καπακι. Εχουν μεντεσεδες απο τη μια πλευρα και μανταλο με κλειδαρια απο την αλλη, με κοινο κλειδι και για τις 2.

Συνοπτικα, οι βαλιτσες ειναι παρα πολυ καλες κατα την αποψη μου. Οχι μονο για την τιμη τους, ειναι γενικα παρα πολυ καλες! Φυσικα δεν ειναι και οτι πιο ομορφο κυκλοφορει αλλα 1ον σκασιλα μου μεγαλη προσωπικα και 2ον τις γεμισα με ανακλαστικα και "Ρεντι Του Ρεϊς" καραγκιοζιλικια για να "σπασει" λιγο αυτο το πολυεδρικο σχημα τους. Εκτος απο τα κλασσικα μαυρο/γκρι τις βγαζουν και σε διαφορα παρδαλοτρελιαρικα χρωματακια , οπως Λαχανιε, Περτικαλι για πιο σκλυροπυρινικους κατεμαδες και το ροζ το μπομπονιερι για , ξερω γω, για οποιον θελει ροζ βαλιτσες τελος παντων.

Τις συνιστω ανεπιφυλακτα, ειδικα για οποιον θελει πραγματικα τιμιες βαλιτσες σε πολυ καλη τιμη. Eαν δεν ειχα ηδη τα καγκελα και τα στηριγματα θα πηγαινα πιθανοτατα σε Heavy Duties (αν ειχαν στοκ βεβαια) αλλα για οποιον εχει ηδη καγκελα στη μηχανη ειναι ιδανικες.

 
Τελευταία επεξεργασία:

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Μήπως θα μπορούσε κάποιος που έχει facebook, να επικοινωνήσει με τον astro moto panniers, να μάθει το τηλ του και να μου το στείλει με π.μ.?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μήπως θα μπορούσε κάποιος που έχει facebook, να επικοινωνήσει με τον astro moto panniers, να μάθει το τηλ του και να μου το στείλει με π.μ.?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Δεν μπόρεσα να βρω τηλέφωνο επικοινωνίας.




Advphone....
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Μήπως θα μπορούσε κάποιος που έχει facebook, να επικοινωνήσει με τον astro moto panniers, να μάθει το τηλ του και να μου το στείλει με π.μ.?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Κάτσε να του στείλω μήνυμα και σε ενημερώνω μόλις πάρω απάντηση.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Μήπως θα μπορούσε κάποιος που έχει facebook, να επικοινωνήσει με τον astro moto panniers, να μάθει το τηλ του και να μου το στείλει με π.μ.?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Έχεις messenger?
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ουτε...διαόλου πράματα...

Στάλθηκε από το MotoG3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μολις μου το έστειλε. 22610 28606


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ευχαριστώ!
Ποιον μωρε?
Με τα διαολου πραματα το πηρε και στο δινει:laugh::laugh::laugh:

Ψιτ, Κωστη....
:secret:Μηπως να ξανασκεφτεις περι fb & mess...?
Εχουν και χρησιμοτητα φιλος .
 

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Ποιον μωρε?
Με τα διαολου πραματα το πηρε και στο δινει:laugh::laugh::laugh:

Ψιτ, Κωστη....
:secret:Μηπως να ξανασκεφτεις περι fb & mess...?
Εχουν και χρησιμοτητα φιλος .
Το facebook το απεχθάνομαι..και έχω και πολλούς άλλους λόγους που δεν το θελω... καταλαβαίνεις....το messenger δε το ξέρω καθόλου:oops:(μόνο ακουστα το έχω)..θα το τσεκαρω...
 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Καλησπέρα και καλως σας βρήκα !

Αναρωτιέμαι για βαλιτσες στο 1290 SAS και μου αρέσουν οι Shad.

Κυρίως λόγο σχήματος αλλα και του 3P συστήματος που οταν τις βγάζεις δεν φαίνεται "ιδιαίτερα".

Η χρήση θα ειναι άσφαλτος ταξίδια εξωτερικού οπότε το χώμα δεν ειναι παράμετρος.

Εχει καποιος εμπειρία απο τις SHAD?

Ευχαριστώ,
Γιώργος
 

apache

Μέλος
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Yamaha tracer 900 2018
Για να μην ανοίγω καινούργιο Thread, μπορεί κάποιος να μας εξηγήσει τι είναι οι πλευστές, πως δουλεύουν και τι όφελος υπάρχει για το μηχανάκι; Θέλουμε ειδικές, άλλες βαλίτσες ή τις βαλίτσες μας μπορούμε να τις βάλουμε σε πλευστές βάσεις;
Αν είναι εκτός θέματος ας μεταφερθεί...
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Για να μην ανοίγω καινούργιο Thread, μπορεί κάποιος να μας εξηγήσει τι είναι οι πλευστές, πως δουλεύουν και τι όφελος υπάρχει για το μηχανάκι; Θέλουμε ειδικές, άλλες βαλίτσες ή τις βαλίτσες μας μπορούμε να τις βάλουμε σε πλευστές βάσεις;
Αν είναι εκτός θέματος ας μεταφερθεί...
Η βαση ειναι πλευστη κατα μισο εκατοστο περιπου.
Οι βαλιτσες ειναι ιδιες , η βαση αλλαζει και αμ θυμαμαι καλα το κοστος ηταν 190 ευρω.
 
Top Bottom