Καληςπερα φιλε μου!!! Πριν 7 χρονια σχεδον ηταν το πρώτο μου μεγάλο μοτο το μηχανακι που σκέπτεσαι να παρεις !! Μεταχειρισμένο το είχα αγοράσει και εγω απο ενα παλικάρι που το ειχε ενα χρόνο μόλις ( πρώτο χέρι) και να σου πω την αλήθεια επειδή τοτε είχα και αλλα μυαλά αλλα ηταν και καινούργιο σχετικα πήγα το ειδα μονος μου απο τα λίγα που ήξερα έκρινα οτι ηταν οκ και το πηρα επιτόπου !! Το πούλησα μετα απο 2 χρονια και αρκετα χλμ χωρις κανενα απολύτως προβλημα ! Αλλα του έκανα άριστη συντήρηση και καθε 3-4 μαξ χιλιάδες χλμ λαδια φίλτρα και τα συναφή ! Γενικα τα 690 δεν είχαν τα προβληματα των προκατόχων τους 640! Επειδή εχουν περασει και αρκετα χρονια απο το 2008 που βγήκαν τα πρώτα ανάλογα το τι μοντέλο ειναι πρόσεχε τα κλασικά ! Ποσά χλμ εχει , τσέκαρε την ημερομηνία και το χαρτί του ΚΤΕΟ να δεις αν κολανε μεταξύ τους , book service αν υπάρχει και γενικα τσέκαρε οτι μπορεις να δεις εύκολα . Δίσκους λάστιχα τακάκια κτλ . Σε πρώτη φάση αυτά ! Αν νομιζεις οτι αξίζει να κανεις ενα κόπο για να ειςαι 100% σίγουρος να το πας σε ενα συνεργειο δικό σου ώστε να ακούσει ένας ανθρωπος καλυτερα το μοτέρ του επειδή ειναι μονοκυλινδρο !αν εχει φαει ζόρια μεγάλα θα ειναι κρίμα να τα βγάλει στην πορεία σε σενα! Γενικα όμως ηταν ενα αξιόλογο μηχανακι χωρις θέματα αν γινόταν η συντήρηση που έπρεπε !Καλησπέρα στην ομάδα! Είμαι καινούριος στο φόρουμ και θα ήθελα την βοήθειά σας!
Σκέφτομαι να αγοράσω ένα ΚΤΜ 690 DUKE (μεταχειρισμένο), και θα ήθελα να ρωτήσω σχετικά με το τι πρέπει να προσέξω...?
τα 35000 χλμ αν ελέγξεις ότι όντως είναι έτσι δεν ειναι πολλά αν το μηχανάκι έχει την συντήρηση που πρέπει!! Πήγαινε σε ένα μηχανικό να στο ελέγξει όπως πρέπει πριν κάνεις την αγορά !! Ακόμα καλύτερα σε ένα εξουσιοδοτημένο ώστε να το βάλουν και στον εγκέφαλο και να το τσεκάρουν στα πάντα!35000 χλμ για μοντέλο του 10', θεωρούνται πολλά?
To απλό είναι στην πραγματικότητα 654 κυβικά !! Δες στη συνέχεια τα πράγματα που έχει επιπλέον η έκδοση RΓια τo συγκεκριμένο μοντέλο, το DUKE R ;eχει διαφορά από το απλό DUKE?
στην περνανε δωρεαν στα εξουσιοδοτημεναΕυχαριστώ πολύ για το καλοσώρισμα!
Έχω ακούσει κατα καιρούς, ότι σαν μηχανάκια, τα ΚΤΜ (συνήθως τα μονοκύλινδρα) βγάζουν προβλήματα και αγχώνομαι.... Επειδή το συγκεκριμένο είναι αρκετά ακριβό θα ειναι βλακία να μου βγάλει καμια ζημιά με το που το πάρω!
Θέλω να ρωτήσω μήπως γνωρίζει κανείς, στην περίπτωση που τοποθετηθέι άλλη έξάτμιση (akrapovic), εαν θα χρειαστεί άλλη χαρτογράφηση ο εγκέφαλος....
Στ σαητ της ΚΤΜ νομιζω θα δεις τιμες, τις Akra που ειναι για ΚΤΜ παντως τις αγορασεις μονο απο την ΚΤΜ.Πόσο κάνει μια εξάτμιση (akrapovic) περίπου?
χρονια τωρα απο την μετα Rotax εποχη. Αλλα ποιος τα ακουει; Μονο .......Να ξέρεις το παν είναι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης και κατά πόσο το πρόσεχε.
Το 690 δεν έχει κανένα κουσούρι και είναι εξαιρετικά αξιόπιστο.
Και σούζες θα έχει φάει και εντο, αλλά γιαυτό το λόγο φτιάχτηκε..
Και γενικός τα μονοκυλινδρα της κτμ καλύτερα να τα οδηγεί κάποιος λίγο πιο ανήσυχος πάρα κάποιος που το οδηγεί κουτσα κουτσα με ελάχιστες στροφές..
Όσο για τα "προβληματικά" κτμ βάσει εμπειρίας μου με αρκετά κτμ φίλων και γνωστών και με 3 κτμ έως τώρα δικά μου (τα 2 τα έχω και τωρα) δεν ευθύνονται ποτέ τα κτμ αλλά οι ιδιοκτήτες. Που τα παίρνουν πιτσιρικάδες καγκουραιοι που νομίζουν ότι πήραν ΧΤ και δεν αλλάζουν λάδια ποτέ ούτε προσέχουν το ζέσταμα τους τα λάδια τα νερά τους κλπ.
Πράγματα που πρέπει να γίνονται αμέσως στη ώρα τους. Γιατί τα κτμ σου δίνουν πολλά παραπάνω αλλά είναι πιο ευαίσθητα στο να τα αφήσεις λίγο στη μοίρα τους και να μην είσαι από πάνω..
Ναι,πας τον προηγουμενο ιδιοκτητη σε Υπνωτιστη και στα μαρτυραει ολαΥπάρχει τρόπος να εξακριβωθεί εαν τα αναγραφόμνενα χιλιομετρα ειναι "πραγματικά"?
Δεν δεν δεν.........Περα απο την πλακα υπαρχουν εγκεφαλοι που καταγραφουν στην μνημη τους χλμ,ομως δεν ξερω αν ο εγκεφαλος του 690 υποστηριζει αυτη την λειτουργεια.Επισης οι περισσοτεροι εγκεφαλοι (70%)καταγραφουν ωρες λειτουργειας οποτε μπορεις να υπολογισεις(κατα προσεγγιση)τα χλμ.