Ποιά Mega On-Off θα επιλέγατε? (μεταχειρισμένη )

Μεταχειρισμένη Mega On - Off 1000+cc

  • 1. Yamaha XTZ 1200 Super Tenere (2010+)

  • 2. Bmw R 1200 gs + gsa (2010+)

  • 3. Ktm 1190 (2013+)

  • 4. Triumph Tiger Explorer 1200 (2012+)

  • 5. Suzuki V-strom 1000 (2017+)

  • 6. Aprilia Caponord 1200 (2012+)

  • 7. Honda crf 1000 Africa Twin


Results are only viewable after voting.

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
δλδ κατι σε V4 δεν σκεφτεσαι καθολου.;

 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs

LARRY

ADVENTURA ADRENALINA
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Dimitris
Μοτό
T 7 - KMX200
Africa 1200 για να μη σου λειψει το χωμα

Στάλθηκε από το E5533 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Περίεργο πολ! βγαινουν πρωτες ,σε προτιμηση , μηχανες που εχει η μειοψηφια.. :thnkg:
Επειδή όλοι προτείνουν με την λογική (πρακτική μοτό) για τον άλλον, ενώ για τον εαυτο τους με την κ@υλα;)
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
CRF 1000 το ιδανικο μειγμα μοτοσυκλετας που ταιριαζει στον μεσο Ελληνα αναβατη. Δεν ειναι το απολυτο και αψεγαδιαστο πουθενα δεν ειναι το χειροτερο πουθενα. Ειναι ενας συνδυασμος που παντρευει τα περισσοτερα θελω και δινει οσα πρεπει στον αναβατη της. Το απεναντι ειναι το 1190 για εντελως διαφορετικους ομως λογους σε σχεση με το CRF. Αποψη μου βεβαια και καμια αποψη κανενος δεν θα ειναι ποτε υποκειμενικη.
 

cantona

Μέλος
Περιοχή
Αρτέμιδα
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
R1250GSA
Βάσει αντίστοιχου μπάτζετ και παρόμοιων ζητούμενων,επέλεξα πριν 2,5 χρόνια το τενεράκι.
Η χρήση μου(της) είναι αποκλειστικά ταξίδια εντός και εκτός και ολοήμερες εκδρομές,μονός και διπλός.

Ήθελα κάτι ποιο ξεκούραστο από το προηγούμενο CBF1000FA και ποιο δυνατό από το προ προηγούμενο DL650. Έχω μείνει απόλυτα ευχαριστημένος από την επιλογή,την οποία όπως όλες τις μοτο μου,τις φέρνω.......στα μέτρα μου, με κόπο χρήμα και μεράκι (η φωτο στο άβαταρ είναι από την πρώτη μέρα που την πήρα στην Χαλκίδα)από τότε έχουν μπει αρκετά καλούδια ;)

Δυο μεγάλα ταξίδια που έχω κάνει,ένα εξωτερικό και ένα εσωτερικό που δεν άφησα κορφή για κορφή, διπλός και φορτωμένος, με εξέπληξε ευχάριστα στις συνεχόμενες ώρες οδήγησης χωρίς να μας κουράσει. Τα πάσα....της αρέσουν αρκετά, είναι σταθερή στις υψηλές ταχύτητες και μέχρι στιγμής,απροβλημάτιστη.Το μόνο πρόβλημα που μου έβγαλε,ήταν πέρυσι το καλοκαίρι στα βουνά της Πίνδου, τα τσιμουχάκια της τρόμπας του πίσω φρένου, που ήταν δική μου παράλειψη η μη αλλαγή υγρών. Μικρό το κακό αφού τα φρένα της είναι εξαιρετικά και πατώντας πρώτα μπροστά,ενεργοποιώντας το συνδυασμένο, δεν είχα θέμα. Το πρόβλημα υπήρχε όταν πάταγα μόνο πίσω,που έπρεπε να.....πατώσει,αλλά ευτυχώς δεν μου χρειάστηκε. Κόστος 50€ περίπου,μαζί με το κιτ επισκευής.

Από ανεμοκάλυψη...... την πήρα με την μαμά τουριστική,αλλά και πάλι είχα ένα θεματάκι με το πως με χτυπούσε ο αέρας στους ώμους και λίγο κούνημα στο κράνος, μετά τα 120χλμ. Περίμενα κανένα τρίμηνο να έρθει από τουρατεκ η βάση της ζελατίνας που ρυθμίζει ύψος αλλά και κλίση που εκεί είναι το όλο θέμα και λύθηκε κι αυτό
.
Για τον άξονα δεν θα σου αναφέρω τίποτα.....απλά τον ξεχνάς, άλλωστε έχουν γραφτεί και αναφερθεί τόσα και τόσα.

Είναι αλήθεια πως για τα κυβικά της, περιμένει κανείς μεγαλύτερη δύναμη στα χαμηλομεσαία,αλλά επίσης είναι γνωστό πως είναι μηχανή αρκετά φιμωμένη από το εργοστάσιο βάσει ευρωπαϊκών προδιαγραφών και για συγκεκριμένο σκοπό(τουριστικό) τον οποίο θεωρώ πως τον καλύπτει σε μεγάλο ποσοστό. Που σημαίνει πως έχει περιθώρια βελτίωσης. Με ένα φιλτράκι κι ένα τελικό την ζωντανεύεις.........αλλά μετά με ένα χταπόδι και πρόσφατα με νέες χαρτογραφήσεις........έχεις άλλο μηχανάκι, αλλά το προχώρησα πολύ :happy:

Γιώργο σου απάντησα κατευθείαν εδώ για να προσθέσουν τα παιδιά και τις δικές τους απόψεις,μιας που βλέπω πως θα έχουμε και συνέχεια,αφού έχω την εντύπωση......πως έχεις καταλήξει!

Αυτό στην Πάτρα που λες,δεν με τρελαίνει κιόλας,αλλά άμα είναι καλό και το ξέρεις και μπορεί να παίξει λίγο η τιμή του.....ίσως. Τα έξτρα του είναι οριακά πολύ πιστεύω, για την τιμή και τα χλμ. του.

Αν μπορώ να βοηθήσω και σε κάτι άλλο, πες. Εδώ θα είμαστε!
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Εάν είχε όπισθεν...R1200gs...
Μπορεί να διαβάζεται αστείο αλλά το έγραψα στα σοβαρά για την όπισθεν. Προσωπικά 2 μεγάλα on off θα επέλεγα...ή το Africa CRF1000L ή το KTM 1090 R ως δεύτερη επιλογή λόγω ύψους...απλά επειδή είναι τα λιγότερο μεγάλα on off. επειδή πάνε άνετα και λίγο χώμα, επειδή θα τα είχα και ως καθημερινό μέσο. Αν δε με ένοιαζε ομως το χώμα καθόλου και αν ήμουν είτε πιο βαρύς είτε πιο ψηλός θα έπαιρνα R1200gs Adventure. Αλλά λόγω κυρίως των 260 κιλών σκέφτομαι να την έχω παρκάρει καπου με μικρή κλίση... Δεν υπαρχει περίπτωση να την ξεπαρκάρω μετά μόνος. Δεν ξέρω τι επίπτωση θα είχε στο συνολικό βάρος της μηχανής ή σε θέματα αξιοπιστίας η όπισθεν αλλά χωρίς όπισθεν δεν υπάρχει περίπτωση να μπορουσα να τη μανουβράρω...Νομίζω όμως ότι δεν είναι ο άρχοντας της κατηγορίας μόνο λόγω ονόματος ή πρεστιζ...είναι σε όλα τόσο όσο χρειάζεται.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μπορεί να διαβάζεται αστείο αλλά το έγραψα στα σοβαρά για την όπισθεν. Προσωπικά 2 μεγάλα on off θα επέλεγα...ή το Africa CRF1000L ή το KTM 1090 R ως δεύτερη επιλογή λόγω ύψους...απλά επειδή είναι τα λιγότερο μεγάλα on off. επειδή πάνε άνετα και λίγο χώμα, επειδή θα τα είχα και ως καθημερινό μέσο. Αν δε με ένοιαζε ομως το χώμα καθόλου και αν ήμουν είτε πιο βαρύς είτε πιο ψηλός θα έπαιρνα R1200gs Adventure. Αλλά λόγω κυρίως των 260 κιλών σκέφτομαι να την έχω παρκάρει καπου με μικρή κλίση... Δεν υπαρχει περίπτωση να την ξεπαρκάρω μετά μόνος. Δεν ξέρω τι επίπτωση θα είχε στο συνολικό βάρος της μηχανής ή σε θέματα αξιοπιστίας η όπισθεν αλλά χωρίς όπισθεν δεν υπάρχει περίπτωση να μπορουσα να τη μανουβράρω...Νομίζω όμως ότι δεν είναι ο άρχοντας της κατηγορίας μόνο λόγω ονόματος ή πρεστιζ...είναι σε όλα τόσο όσο χρειάζεται.
Το africa είναι πιο βαρύ..
Δεν είναι βέβαια τόσο τραγικό να την μανουβραρεις
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το africa είναι πιο βαρύ..
Δεν είναι βέβαια τόσο τραγικό να την μανουβραρεις
Ούτε το DCT δεν φτάνει κιλά μονόδρομου, αν θυμάμαι σωστά ήταν 240 γεμάτο και το απλό στα 230 όσο και το Vstrom1000. Το ΧΤΖ είναι ίδια κιλά με το GS-ADV και με το Caponord, το τριούμφ αρκετά πιο πάνω και το 1190 μετρημένο 235 το θυμάμαι.

Δύσκολη επιλογή στο poll και όλα εξαρτώνται από το πόσο χώμα θα δει, πόσο "καθημερινή χρήση" και πόσο φόρτωμα θα τρώει.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
CRF 1000 το ιδανικο μειγμα μοτοσυκλετας που ταιριαζει στον μεσο Ελληνα αναβατη. Δεν ειναι το απολυτο και αψεγαδιαστο πουθενα δεν ειναι το χειροτερο πουθενα. Ειναι ενας συνδυασμος που παντρευει τα περισσοτερα θελω και δινει οσα πρεπει στον αναβατη της. Το απεναντι ειναι το 1190 για εντελως διαφορετικους ομως λογους σε σχεση με το CRF. Αποψη μου βεβαια και καμια αποψη κανενος δεν θα ειναι ποτε υποκειμενικη.
Έκανα μια αρκετά μεγάλη βόλτα το crf 1000 του XLGeorge. Δεν είχα οδηγήσει πριν Άφρικα 1000 και όμως είχα ήδη καταλήξει σε αυτό για μελλοντική αγορά (σε 5-6χρονια) και μάλιστα σε κόκκινο.

Τώρα που το οδήγησα συνειδητοποίησα πως καλά έκανα. Για μένα που θέλω ένα πολυτάλαντο ον/οφ που να μπαίνει σε δυσκολο χώμα με αξιώσεις, να ταξιδεύει παντού, αλλά και να με πηγαίνει στη δουλειά, να πηγαίνει χαλαρά, αλλά να του πίνω και το αίμα στα στροφιλικια, είναι το κατάλληλο μηχάνημα. Μου φάνηκε πιο καλό από ότι περιμένα, ξεπέρασε τις προσδοκίες μου. Και επειδή είχα 2 Άφρικα 750, ένιωσα οικεία αμέσως με το που το καβάλησα. Έχει ότι έλλειπε από το 750 επί 10.

Θα το αγόραζα και δεν θα άλλαζα τίποτα απλά θα ρύθμιζα τις αναρτήσεις στα μέτρα μου. Με του Γιώργου πχ, χωρίς να πειράξω τίποτα, θα μπορούσα να φύγω για το πιο μακρινό και δύσκολο ταξίδι την επόμενη μέρα. Αυτό λέει πολλά.

Αν έβγαζα το χώμα από τα θέλω μου, (όχι απλή χωματινη διάσχιση αλλά παιχνίδι και διασκέδαση σε χωμάτινες βόλτες,) ίσως να αγόραζα xtz 1200.
 

labros

Μέλος
Περιοχή
Ιλιον - Τζουμέρκα
Όνομα
Λάμπρος
Μοτό
Ντακαρίσιο
Αprilia Caponord 1000 Rally Raid
Ωραίο μηχανάκι ΑΛΛΑ με την συμβατικη υποχρεωση να διαθετουν ανταλλακτικα για μια 10ετια ηδη δεν υπαρχουν ανταλλακτικα ουσιωδης.
... π.χ. Αprilia Caponord 1200 φοβερο μηχανακι που πηγε ακλαυτο, την επομενη χρονια που βγηκε αλλαξε το ευρω3 , που ηταν, σε ευρω4 o_O,
εκει στην Piagio δεν ξερω τι παιρνουν .

... π.χ. στη Σουζουκι, κ δεν ευλογω τα γενια μου, ρωτωντας για καποια ανταλλακτικα για πληρης επισκευη του Big μου απαντησαν οτι για οσα δεν υπαρχουν θα αργήσουν λογω παραγγελιας για κατασκευη o_O
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ε, καλα , και η Γιαμαχα για το ΧΤΖ750 εχει παψει να εχει ανταλλακτικα εδω και χρονια. Ο,τι βρω απο Γερμανια μτχ ή απο Kedo.
 
Top Bottom