petros KLR
Μέλος
Stelvio 1200....αβαδιστο....ξεχωριστο.....πανεμορφο !!!!
και μια κορη βενζινα...δλδ κατι σε V4 δεν σκεφτεσαι καθολου.;
Αγγελία 20704321 (διαγράφηκε) - Car.gr
Η μεγαλύτερη αγορά για μεταχειρισμενα αυτοκινητα και ανταλλακτικα στην Ελλάδα.www.car.gr
Θα θελες να χεις τέτοιο μοτερ απο κατω σου...;και μια κορη βενζινα...
μακρια ασε οτι ειναι 300κιλα...Θα θελες να χεις τέτοιο μοτερ απο κατω σου...;
Επειδή όλοι προτείνουν με την λογική (πρακτική μοτό) για τον άλλον, ενώ για τον εαυτο τους με την κ@υλαΠερίεργο πολ! βγαινουν πρωτες ,σε προτιμηση , μηχανες που εχει η μειοψηφια..
Μπορεί να διαβάζεται αστείο αλλά το έγραψα στα σοβαρά για την όπισθεν. Προσωπικά 2 μεγάλα on off θα επέλεγα...ή το Africa CRF1000L ή το KTM 1090 R ως δεύτερη επιλογή λόγω ύψους...απλά επειδή είναι τα λιγότερο μεγάλα on off. επειδή πάνε άνετα και λίγο χώμα, επειδή θα τα είχα και ως καθημερινό μέσο. Αν δε με ένοιαζε ομως το χώμα καθόλου και αν ήμουν είτε πιο βαρύς είτε πιο ψηλός θα έπαιρνα R1200gs Adventure. Αλλά λόγω κυρίως των 260 κιλών σκέφτομαι να την έχω παρκάρει καπου με μικρή κλίση... Δεν υπαρχει περίπτωση να την ξεπαρκάρω μετά μόνος. Δεν ξέρω τι επίπτωση θα είχε στο συνολικό βάρος της μηχανής ή σε θέματα αξιοπιστίας η όπισθεν αλλά χωρίς όπισθεν δεν υπάρχει περίπτωση να μπορουσα να τη μανουβράρω...Νομίζω όμως ότι δεν είναι ο άρχοντας της κατηγορίας μόνο λόγω ονόματος ή πρεστιζ...είναι σε όλα τόσο όσο χρειάζεται.Εάν είχε όπισθεν...R1200gs...
Το africa είναι πιο βαρύ..Μπορεί να διαβάζεται αστείο αλλά το έγραψα στα σοβαρά για την όπισθεν. Προσωπικά 2 μεγάλα on off θα επέλεγα...ή το Africa CRF1000L ή το KTM 1090 R ως δεύτερη επιλογή λόγω ύψους...απλά επειδή είναι τα λιγότερο μεγάλα on off. επειδή πάνε άνετα και λίγο χώμα, επειδή θα τα είχα και ως καθημερινό μέσο. Αν δε με ένοιαζε ομως το χώμα καθόλου και αν ήμουν είτε πιο βαρύς είτε πιο ψηλός θα έπαιρνα R1200gs Adventure. Αλλά λόγω κυρίως των 260 κιλών σκέφτομαι να την έχω παρκάρει καπου με μικρή κλίση... Δεν υπαρχει περίπτωση να την ξεπαρκάρω μετά μόνος. Δεν ξέρω τι επίπτωση θα είχε στο συνολικό βάρος της μηχανής ή σε θέματα αξιοπιστίας η όπισθεν αλλά χωρίς όπισθεν δεν υπάρχει περίπτωση να μπορουσα να τη μανουβράρω...Νομίζω όμως ότι δεν είναι ο άρχοντας της κατηγορίας μόνο λόγω ονόματος ή πρεστιζ...είναι σε όλα τόσο όσο χρειάζεται.
E ρε γούστα που βγάζεις Μ αρέσειStelvio 1200....αβαδιστο....ξεχωριστο.....πανεμορφο !!!!
Ούτε το DCT δεν φτάνει κιλά μονόδρομου, αν θυμάμαι σωστά ήταν 240 γεμάτο και το απλό στα 230 όσο και το Vstrom1000. Το ΧΤΖ είναι ίδια κιλά με το GS-ADV και με το Caponord, το τριούμφ αρκετά πιο πάνω και το 1190 μετρημένο 235 το θυμάμαι.Το africa είναι πιο βαρύ..
Δεν είναι βέβαια τόσο τραγικό να την μανουβραρεις
Έκανα μια αρκετά μεγάλη βόλτα το crf 1000 του XLGeorge. Δεν είχα οδηγήσει πριν Άφρικα 1000 και όμως είχα ήδη καταλήξει σε αυτό για μελλοντική αγορά (σε 5-6χρονια) και μάλιστα σε κόκκινο.CRF 1000 το ιδανικο μειγμα μοτοσυκλετας που ταιριαζει στον μεσο Ελληνα αναβατη. Δεν ειναι το απολυτο και αψεγαδιαστο πουθενα δεν ειναι το χειροτερο πουθενα. Ειναι ενας συνδυασμος που παντρευει τα περισσοτερα θελω και δινει οσα πρεπει στον αναβατη της. Το απεναντι ειναι το 1190 για εντελως διαφορετικους ομως λογους σε σχεση με το CRF. Αποψη μου βεβαια και καμια αποψη κανενος δεν θα ειναι ποτε υποκειμενικη.
Ωραίο μηχανάκι ΑΛΛΑ με την συμβατικη υποχρεωση να διαθετουν ανταλλακτικα για μια 10ετια ηδη δεν υπαρχουν ανταλλακτικα ουσιωδης.Αprilia Caponord 1000 Rally Raid