Ποιά Mega On-Off θα επιλέγατε? (μεταχειρισμένη )

Μεταχειρισμένη Mega On - Off 1000+cc

  • 1. Yamaha XTZ 1200 Super Tenere (2010+)

  • 2. Bmw R 1200 gs + gsa (2010+)

  • 3. Ktm 1190 (2013+)

  • 4. Triumph Tiger Explorer 1200 (2012+)

  • 5. Suzuki V-strom 1000 (2017+)

  • 6. Aprilia Caponord 1200 (2012+)

  • 7. Honda crf 1000 Africa Twin


Results are only viewable after voting.

Alex990

Μέλος
Περιοχή
Βέροια
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM 990
Γιωργο εγω στην θεση σου θα έπαιρνα το ΧΤΖ 1200 για καθημερινη χρηση, ταξιδια μικρα μεγαλα, και ελαφρυ χωμα (χωματοδρομο)
και θα κρατουσα το DR για χωμα με τρακτερωτο λαστιχο μονιμα επάνω και ετοιμοπολεμο...!

Ειναι προσωπικη μου αποψη εννοειτε...
Αυτο θελω να κανω οοοταν μπορεσω με την διαφορα οτι για χωμα θα επαιρνα ΚΤΜ 690 ή 640 (αναλογα τα φραγκα παντα...)

Για την ανεμοκαλυψη δεν ξερω πολλα, αλλα ενας φιλος που το εχει , ειδα οτι εχει κατι ανεμοθραυστες μπροστα δεξια και αριστερα της ζελατινας..
Με την πρωτη ευκαιρια θα σου στειλω φωτογραφια..
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το ΧΤΖ για καθημερινό, πως το εννοούμε; Πχ από άλλο φόρουμ κάποιος που το είχε Θεσσαλονίκη έγραφε ότι σε φάση "Καλαμαριά - κέντρο" ήταν μονίμως με βεντιλατέρ, λογικό δεδομένης και της θέσης του ψυγείου.

Για εμένα που η τυπική μετακίνηση είναι 20 χιλιόμετρα ΕΟ και μετά λίγο από πόλη, το πράγμα αλλάζει.
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
-Αξιοπιστία - Ασφάλεια - Ποιότητα - Μεταφορική Ικανότητα - Αντοχή - Travel anywhere -
Με την εις άτοπον απαγωγή .............
Bαζοντας 2 μοτο σε καθε παραπανω ''θελω'' κερδιζει το GS, με 2ο το Africa (δικη μου μυστικη ψηφοφορία::p )
Υποθέτοντας οτι θελουμε ανεση για δυο ατομα :cool: καλυτερη απο το Big καταληγουμε στο Gs ;)
H μοτο της αγγελιας βρισκεται σε χωρο που ψωνισε ο προηγουμενος κατοχος!! :roflmao::roflmao:
Αρα μονοδρομος!! :laugh::laugh:
Με το καλό. :friendship:
 

ilikeyourbike

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
Monster 620
Δεν ειναι mega και δεν ειναι και στη λιστα αλλα θα το υπενθυμισω διακριτικα μιας και αποτελει μια αξιολογη επιλογη - Tiger 800. Μια ακομη παραμετρος που πρεπει να εξετασεις ειναι το κοστος χρησης/συντηρησης της καθε μηχανης μακροπροθεσμα.
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Γιατι ;;....μην ακους που το κατηγορουν.......δεν ξερουν μπαλιτσα......το μηχανακι Μαμαει...!!!!!
M αρέσει, γιατί είναι ιδιαίτερη, δεν μοιάζει με τπτ άλλο. Δεν έχω βέβαια ούτε καν ανέβει πάνω της. Έχει εικόνα εσύ από το mg?
 

labros

Μέλος
Περιοχή
Ιλιον - Τζουμέρκα
Όνομα
Λάμπρος
Μοτό
Ντακαρίσιο
Έχει εικόνα εσύ από το mg?
Έχει ωραίο δούλεμα, κα@βλα ήχο απο μοτέρ & εξάτμιση μαμά με το σχετικό κούνημα του μονόδρομου.
Μπαίνει καλά κ σε ορεινό στροφιλικι , εγω το αισθανόμουν το βάρος του.
 

Alex990

Μέλος
Περιοχή
Βέροια
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM 990
Το ΧΤΖ για καθημερινό, πως το εννοούμε; Πχ από άλλο φόρουμ κάποιος που το είχε Θεσσαλονίκη έγραφε ότι σε φάση "Καλαμαριά - κέντρο" ήταν μονίμως με βεντιλατέρ, λογικό δεδομένης και της θέσης του ψυγείου.

Για εμένα που η τυπική μετακίνηση είναι 20 χιλιόμετρα ΕΟ και μετά λίγο από πόλη, το πράγμα αλλάζει.
Εχεις δικιο σε αυτο που λες.
Ολα ειναι σχετικα με τις αναγκες του καθενος..
Εγω στην Βεροια πχ απο το σπιτι στην δουλεια ουτε θερμοκρασια δεν προλαβαινει να ανεβασει... :)
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
M αρέσει, γιατί είναι ιδιαίτερη, δεν μοιάζει με τπτ άλλο. Δεν έχω βέβαια ούτε καν ανέβει πάνω της. Έχει εικόνα εσύ από το mg?
Εχω...MG..αλλα αυτοκινητο......το ιδιο δυστροπο κ ιδιαιτερο ειναι οπως η Ιταλιδα !!!!
Περα απο τξ πλακα εχουν τη γοητεια τους.....εχω φιλους με mg...street ειναι κολλη.ενοι με τις συγκεκριμενες κ ας τους ταλαιπωρουν με τα καπριτσια τους !!!!
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Έχει ωραίο δούλεμα, κα@βλα ήχο απο μοτέρ & εξάτμιση μαμά με το σχετικό κούνημα του μονόδρομου.
Μπαίνει καλά κ σε ορεινό στροφιλικι , εγω το αισθανόμουν το βάρος του.
Τι εννοείς αισθανόμουν το βάρος. Στα επιτόπια?
 

Τσακάλι

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
R1200GS
Honda Sh 150
Αν θες την γνώμη μου, με τα στοιχεία που αναφέρεις: - Αξιοπιστία - Ασφάλεια - Ποιότητα - Μεταφορική Ικανότητα - Αντοχή - Travel anywhere - περιγράφεις το GS. Επειδή πρόσφατα βρέθηκα στο ίδιο δίλημμα, και μετά απο την εμπειρία μου ασφαλώς (10000χλμ σε ένα χρόνο) μπορω με σιγουριά να σου πω ότι το GS τα έχει όλα αυτά. Δεν θα το έπαιρνα μόνο στην περίπτωση που δεν θα είχα μικρό για την πόλη και θα αναγκαζόμουν να το καβαλάω καθημερινά. Το θεωρώ πολύ μεγάλο και βαρύ για τα δικά μου δεδομένα για την πολή.
 

labros

Μέλος
Περιοχή
Ιλιον - Τζουμέρκα
Όνομα
Λάμπρος
Μοτό
Ντακαρίσιο
Τι εννοείς αισθανόμουν το βάρος. Στα επιτόπια?
K στα επιτόπια αλλά κ στην κύλιση βαρύτερη αίσθηση .
Σε σχέση με το gs μια λακουβα που πας κατευθείαν μέσα της καντοντας εναν ελιγμο την αποφευγεις ευκολα. Αυτο στο stelvio ηθελε περισσοτερο κινηση του κορμου σου κ της μηχανης. Ισως κ εντυπωση μου πανε κ 4-5 χρονια πισω
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
kordix έγραψε:
Θα εκανα test drive και το xtz 1200. Εγω το εκανα και εντυπωσιάστηκα. Ο καλύτερος αξονας, πολυ γεματο μοτερ χαμηλομεσαιες, ανετο ειδικα στις γωνιες των γονατων, και ευκολο στο κλειστο στροφιλικι. Δεν το περιμενα να ειναι τοσο καλο. Για ταξιδι αυτο θα αγοραζα.

Και ειναι μαυρος σκυλος.
Σου παραθετω το μηνυμα του kordix που ειναι ολη η αληθεια γιαυτό το μηχανακι.
Τα παραπανω τα εχω ακουσει κ απο ιδιοκτήτη
Με το καλο
Εκανα κι'εγω test drive στην ιδια βολτα με τον Κωστα kordix το XTZ 1200 του φιλου george_pan και οι εντυπωσεις μου ειναι παρομοιες με του Κωστα, αξονας σα να μην υπαρχει καθολου, ροπατο και σχετικα δυνατο μοτερ, ανετο, και το κυριοτερο, εχει πολυ ελαφρια αισθηση και στριβει πολυ καλα ακομη και σε στραμπουλιγμενα κομματια :ok: Οι μεγαλυτερες εκπληξεις ητανε ο αξονας και η σχετικα ελαφρια αισθηση ακομη και οταν το σπρωχνει κανεις στατικα, δε δινει με τιποτα την αισθηση οτι ειναι 260+ γεματο, φαινεται ναχει πολυ καλη κατανομη βαρους. Και ειναι 100% αξιοπιστο.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Απο τα μηχανακια της λιστας, το CRF1000 εχει διαφορετικο προσανατολισμο απο τα υπολοιπα καθως εχει 21/18 τροχους και πιο χωματινο στησιμο (νομιζω οτι το 1190 της λιστας ειναι το 19/17). Αν και το παιρνουν κατοχοι που δεν πανε σοβαρο, ή και καθολου χωμα, δεν ενδεικνυται για τετοια χρηση καθως ειναι on-OFF μηχανακι.

Εχοντας οδηγησει σχεδον ολα τα μηχανακια της λιτσας :D για τους Japan-oriented ON-off αναβατες σιγουρα Vstrom 1000 ή ΧΤΖ 1200, προσωπικη μου επιλογη θα ητανε το ΧΤΖ λογω εμφανισης και heritage/ονοματος. Για τους Europe-oriented ON-off αναβατες 1200 GS το απλο (οχι χοντρο-Adve). Δεν βαζω 1190 19/17 γιατι καποιος που θελει ΚΤΜ δε βαζει λιστα! :p

Για σενα Γιωργο Jeronimo Vstrom 1000 δαγκωτο ;)
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
...Δεν βαζω 1190 19/17 γιατι καποιος που θελει ΚΤΜ δε βαζει λιστα! :p
Τσίαρς... που λεν και στο χωριο σ'
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::

galanakop

Μέλος
Περιοχή
tripolitsa
Όνομα
Nikos
Μοτό
BMW 1250GSA
Aprilia Tuareg 660
Vespa gts 300
KTM 350 EXC-F 23
Βάσει αντίστοιχου μπάτζετ και παρόμοιων ζητούμενων,επέλεξα πριν 2,5 χρόνια το τενεράκι.
Η χρήση μου(της) είναι αποκλειστικά ταξίδια εντός και εκτός και ολοήμερες εκδρομές,μονός και διπλός.

Ήθελα κάτι ποιο ξεκούραστο από το προηγούμενο CBF1000FA και ποιο δυνατό από το προ προηγούμενο DL650. Έχω μείνει απόλυτα ευχαριστημένος από την επιλογή,την οποία όπως όλες τις μοτο μου,τις φέρνω.......στα μέτρα μου, με κόπο χρήμα και μεράκι (η φωτο στο άβαταρ είναι από την πρώτη μέρα που την πήρα στην Χαλκίδα)από τότε έχουν μπει αρκετά καλούδια ;)

Δυο μεγάλα ταξίδια που έχω κάνει,ένα εξωτερικό και ένα εσωτερικό που δεν άφησα κορφή για κορφή, διπλός και φορτωμένος, με εξέπληξε ευχάριστα στις συνεχόμενες ώρες οδήγησης χωρίς να μας κουράσει. Τα πάσα....της αρέσουν αρκετά, είναι σταθερή στις υψηλές ταχύτητες και μέχρι στιγμής,απροβλημάτιστη.Το μόνο πρόβλημα που μου έβγαλε,ήταν πέρυσι το καλοκαίρι στα βουνά της Πίνδου, τα τσιμουχάκια της τρόμπας του πίσω φρένου, που ήταν δική μου παράλειψη η μη αλλαγή υγρών. Μικρό το κακό αφού τα φρένα της είναι εξαιρετικά και πατώντας πρώτα μπροστά,ενεργοποιώντας το συνδυασμένο, δεν είχα θέμα. Το πρόβλημα υπήρχε όταν πάταγα μόνο πίσω,που έπρεπε να.....πατώσει,αλλά ευτυχώς δεν μου χρειάστηκε. Κόστος 50€ περίπου,μαζί με το κιτ επισκευής.

Από ανεμοκάλυψη...... την πήρα με την μαμά τουριστική,αλλά και πάλι είχα ένα θεματάκι με το πως με χτυπούσε ο αέρας στους ώμους και λίγο κούνημα στο κράνος, μετά τα 120χλμ. Περίμενα κανένα τρίμηνο να έρθει από τουρατεκ η βάση της ζελατίνας που ρυθμίζει ύψος αλλά και κλίση που εκεί είναι το όλο θέμα και λύθηκε κι αυτό
.
Για τον άξονα δεν θα σου αναφέρω τίποτα.....απλά τον ξεχνάς, άλλωστε έχουν γραφτεί και αναφερθεί τόσα και τόσα.

Είναι αλήθεια πως για τα κυβικά της, περιμένει κανείς μεγαλύτερη δύναμη στα χαμηλομεσαία,αλλά επίσης είναι γνωστό πως είναι μηχανή αρκετά φιμωμένη από το εργοστάσιο βάσει ευρωπαϊκών προδιαγραφών και για συγκεκριμένο σκοπό(τουριστικό) τον οποίο θεωρώ πως τον καλύπτει σε μεγάλο ποσοστό. Που σημαίνει πως έχει περιθώρια βελτίωσης. Με ένα φιλτράκι κι ένα τελικό την ζωντανεύεις.........αλλά μετά με ένα χταπόδι και πρόσφατα με νέες χαρτογραφήσεις........έχεις άλλο μηχανάκι, αλλά το προχώρησα πολύ :happy:

Γιώργο σου απάντησα κατευθείαν εδώ για να προσθέσουν τα παιδιά και τις δικές τους απόψεις,μιας που βλέπω πως θα έχουμε και συνέχεια,αφού έχω την εντύπωση......πως έχεις καταλήξει!

Αυτό στην Πάτρα που λες,δεν με τρελαίνει κιόλας,αλλά άμα είναι καλό και το ξέρεις και μπορεί να παίξει λίγο η τιμή του.....ίσως. Τα έξτρα του είναι οριακά πολύ πιστεύω, για την τιμή και τα χλμ. του.

Αν μπορώ να βοηθήσω και σε κάτι άλλο, πες. Εδώ θα είμαστε!
Σε διάφορα review και ειδικότερα Moto in action ,και το άλλο του Γιάννου για την καινούργια κάνουν λόγο όχι και τόσο καλά φρένα. Τα βλέπουν και καλά κάπως σπογγοδι και όχι όπως θα έπρεπε.
Έχεις άποψη??? Ίσως δεν αφορά το δικό σου μοντέλο, αλλά το καινούριο.
Ευχαριστώ.

Στάλθηκε από το SM-G9750 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

cantona

Μέλος
Περιοχή
Αρτέμιδα
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
R1250GSA
Σε διάφορα review και ειδικότερα Moto in action ,και το άλλο του Γιάννου για την καινούργια κάνουν λόγο όχι και τόσο καλά φρένα. Τα βλέπουν και καλά κάπως σπογγοδι και όχι όπως θα έπρεπε.
Έχεις άποψη??? Ίσως δεν αφορά το δικό σου μοντέλο, αλλά το καινούριο.
Ευχαριστώ.

Στάλθηκε από το SM-G9750 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το όπως θα έπρεπε για τον καθένα είναι ίσως......όπως θα ήθελε.
Πιστεύω πως για τον χαρακτήρα και την χρήση της δεν μου έχει δώσει αυτήν την αίσθηση. Αν ψάχνουμε τώρα το απόλυτο ίσως κάποιοι να έχουν διαφορετική άποψη,αλλά και στο καινούργιο από 2 φίλους, δεν έχουν παραπονεθεί για κάτι τέτοιο.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αν οδηγήσεις 1200GS (ή και S1000XR) θα δεις ότι το μηχανάκι έχει "γονατίσει" πριν καν πιέσεις την μανέτα. Τα φρένα τους είναι απίθανα δυνατά, σε βαθμό που παίρνει πολλή ώρα να συνηθίσεις. Αν συγκρίνεις ένα "κανονικό" μηχανάκι με αυτό, τα ίδια θα πεις. Υποτίθεται ότι στο 1250 άλλαξαν τα φρένα του GS για να τα φέρουν πιο κοντά στο "συνηθισμένο" με αποτέλεσμα -σε ξένα sites περισσότερο- να διαβάσουμε την ίδια παρατήρηση.
 
Top Bottom