Ποια είναι η καλύτερη κατανάλωση που μπορεί να επιτευχθεί με κτμ 990 adv

caramello

Μέλος
Περιοχή
φλωρινα
Όνομα
Νικος
Μοτό
ΚΤΜ 950 advenτure
Ρε παιδιά πως τα πάτε και βγάζετε να πούμε 280χμ , μου το λέγε άνθρωπος με 950 και τον κοιτούσα περίεργα..
Μέχρι 340km έχω κάνει..πήγαινε ακόμη λίγο... μικτή διαδρομή...
 
Τελευταία επεξεργασία:

Geo

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
KTM 990 ADVENTURE R 2011
HONDA XRV 750 1999
Τα 950 έχουν μεγαλύτερη αυτονομία,αυτό είναι σίγουρο.
Ταξίδευα χρόνια στα βουνά με φίλο με 950 κι εγώ με το xrv 750 και πηγαίναμε μαζί...320-340 χλμ με περιηγητικούς ρυθμούς...αυτά το 990 δεν τα βγάζει ούτε σβηστό!!:fun
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το μηχανάκι όσο δουλεύει μέχρι τις 5500 στροφές δεν καιει τίποτα.
μιλάμε για το ίδιο μηχανάκι που ανοίγεις την 6η στα 100 και σκορτσάρει, ε ναι τι να κάψει, αφού είναι άδειο χαμηλά.
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
μιλάμε για το ίδιο μηχανάκι που ανοίγεις την 6η στα 100 και σκορτσάρει, ε ναι τι να κάψει, αφού είναι άδειο χαμηλά.
Τι του είπε ;;; Τα μισά να μου έλεγε

Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
μιλάμε για το ίδιο μηχανάκι που ανοίγεις την 6η στα 100 και σκορτσάρει, ε ναι τι να κάψει, αφού είναι άδειο χαμηλά.
Ακριβώς. Έιναι ένα μηχανάκι που δεν καιει όταν πηγαίνεις ταξίδι αλλά όταν θες να σου δώσει συγκινήσεις, στις δίνει και με το παραπάνω.
 

rock n rolla_990

Κόπανος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Ζ
Μοτό
GS χιλιαδιακοσα
Piaggio Beverly
Vespa PX200E
Το λιγότερο που μου εχει βγάλει ενω το πήγαινα τάπα είναι λαμπάκι στα 210 κι οταλ λεω ταπα εννοώ στροφιλικι ζορικο. Σε ταξίδι με εθνική εως 140 και στροφιλικι με ροη εχω δει και 270 για λαμπάκι. 16 μπροστινό γρανάζι, ανοιχτές εξατμισεις.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Το μηχανάκι όσο δουλεύει μέχρι τις 5500 στροφές δεν καιει τίποτα.

Λαμπάκι στα 250χλμ, θα σαιβεσται!

Φιλτρο ΚΝ με προφιλτρο UNI, μαμά πρόγραμμα και ξεταπωτες ακράπες γραναζωμα 16/42.

Με ρωτάς αν είναι μαμααααα
Όχι δεν είναι μαμαααααα
Δεν ειναι μαμααααα
Λαμπάκι στα 250ααααα
Nαι...ΟΚ...με χωμάτινα λάστιχα κ 100-110-120 βαριά ΕΟ για να μην χάσεις τακούνια ,τόσο καίει...αλλά ,πρέπει να σαι "άρρωστος" για να πηγαίνεις έτσι το ΚΤΜι...:friend:


250-280 km ανάβει λαμπάκι βενζίνης...σχετικά γρήγορη οδηγήσει....ΚΤΜ 950 2005 το μαύρο το καλό οοοοοοοοοοοοοο...
Το "σχετικά γρήγορη οδήγηση" ,είναι πολύ "σχετικό" με τον καθένα....
Δώσε infos ,αν θες.


Ρε παιδιά πως τα πάτε και βγάζετε να πούμε 280χμ , μου το λέγε άνθρωπος με 950 και τον κοιτούσα περίεργα..
Τα 950 έχουν 22 λίτρα χωριτικότητα βενζίνης
Τα 990 έχουν 19,5 λίτρα χωριτικότητα βενζίνης.
Λίγο βιασύνη στο γέμισμα ,κ χάνεις άλλο μισό λίτρο εύκολα.
Με 3 λίτρα παραπάνω ,κ με συντηριτική οδήγηση ,ένα 950 έχει εύκολα +50 χλμ αυτονομία ,σε σχέση με ένα 990.

μιλάμε για το ίδιο μηχανάκι που ανοίγεις την 6η στα 100 και σκορτσάρει, ε ναι τι να κάψει, αφού είναι άδειο χαμηλά.
Με 16άρι μπροστινό γρανάζι δεν συμβαίνει αυτό Γιάννη.
Γι'αυτό λέμε σε άλλο thread ότι ,υπό συνθήκες ,με 16άρι μπροστινό ,αν κ μαθηματικά κονταίνει η μετάδοση ,βελτιώνεται προς τα κάτω η κατανάλωση.


Το λιγότερο που μου εχει βγάλει ενω το πήγαινα τάπα είναι λαμπάκι στα 210 κι οταλ λεω ταπα εννοώ στροφιλικι ζορικο. Σε ταξίδι με εθνική εως 140 και στροφιλικι με ροη εχω δει και 270 για λαμπάκι. 16 μπροστινό γρανάζι, ανοιχτές εξατμισεις.
Σε στροφιλίκι ,ειδικά ζόρικο ,δεν πας τάπα(καταναλωτικά).
Εχεις μεγάλο μερος της διαδρομής με τελείως κλειστό γκάζι(φρένο κινητήρα πρίν την είσοδο της στροφής) κάτι που στα ie σημαίνει σχεδόν 0lt/100km για όσο κρατάς κλειστό το γκάζι.
Τα 140 ΕΟ ,επίσης έρχονται σχετικά χαμηλά σε στρ/λ



Με το δικό μου 950('06) το Μαύρο το καλό
Είχα δεί κ 310 χλμ χωρίς να μείνω από βενζίνη ,σε 36άωρο συνοριακό επαρχιακό ,όπου έκανα συνειδητά ροϊκή οδήγηση χαμηλής κατανάλωσης ,λόγω μεγάλης απόστασης βενζινάδικών σε συγκεκριμένη γωνιά της Βορειας Ελλάδας.
Ειχα δεί όμως κ λαμπάκι ρεζέρβας στα 140 χλμ (2 φορές σερί) ,σε κατέβασμα από Σέρρες 2κάβαλο-3βάλιτσο ,όπου για προσωπικούς λόγους ,το γκάζι ήταν κολλημένο στο στόπ από τον Κορινό μέχρι την Βαρυμπόμπη.
Σε αυτή την περίπτωση όμως ,πήγαινα ΤΑΠΑ ολούθε ,με το κοντέρ να μην πέφτει κάτω από 180 πουθενά ,κ το μεγαλύτερο μερος της διαδρομής να γίνει με 190-215 κοντερίσια.


Ναι ,μπορούν τα 950/990 να βγάλουν μέση κατανάλωση 6λτ/100χλμ. (300χλμ αυτονομία δηλ)
Αλλά ,για να γίνει αυτό ,πρέπει να τα οδηγείς σαν να έχεις γκαζιέρα φτιαγμένη από άβραστο αυγό.
Αν το κάνεις μια φορά στο τόσο ,για συγκεκριμένο λόγο ,είσαι ΟΚ.
Αν το κάνεις μόνιμα ,έχεις λάθος μηχανάκι κάτω απ'τα σκέλια σου.
ΚαΤεΜέ πάντα. ;)
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
το 950 μου, σεταρισμενο σωστα, καιει για να εχουμε και ενα μετρο συγκρισης, γυρω στο μισο λιτρο παραπανω απο στοκ 1200gs αεροψυκτο σε ολες τις συνθηκες (αυτο δοκιμασμενο μετα απο πολλεεεεεεεες βολτες)

τα 990 δυστυχως πασχουν απο σκατενιους πλουσιους χαρτες, και οι περισσοτεροι αφτερμαρκετ ειναι απλα τραγικοι...οποιος κουμπωσει απλα εναν wb μπορει να καταλαβει αμεσως το γιατι, μιας και δουλευουν θεοπλουσιοι...οποιος δεν κουμπωσει μπορει απλα να χρησιμοποιησει τη μυτη του και να μυρισει τα καυσαερια που βρωμοκοπανε βενζινη o_O

οσοι εχετε θεμα με τις καταναλωσεις σας θα σας ελεγα να επενδυσετε ειτε σε ενα πραγματικα καλο δυναμομετρο για να φτιαξετε ενα χαρτη (το ξερω, δυσκολο να βρεθει καποιος αλλα λεμε τωρα), ειτε να προσπαθησετε με ενα power commander V + Autotune...πολυ ευκολο στη χρηση και στη λειτουργια του και θα δειτε φοβερη διαφορα και στην καταναλωση αλλα φυσικα και στη ζωηραδα του κινητηρα
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Nαι...ΟΚ...με χωμάτινα λάστιχα κ 100-110-120 βαριά ΕΟ για να μην χάσεις τακούνια ,τόσο καίει...αλλά ,πρέπει να σαι "άρρωστος" για να πηγαίνεις έτσι το ΚΤΜι...:friend:
Δε λέω με χωμάτινα Κωστή. Ασφάλτινη βόλτα solo, γέμισα φεύγοντας Γαλαξίδι, πέρασα γέφυρα Ρίου και μου άναψε λαμπάκι κάνα 5λεπτο πριν στριψω για Νέα Περαμο.
Είτε στο στροφιλικι μέχρι τη γέφυρα, είτε εθνική οδό πήγαινα 5-5,5K rpm max, και το έκανα επίτηδες για να δω τι καίει το μηχανάκι μου με συντηρητική οδήγηση.

Όπως επίσης σε χωμάτινα χιλιόμετρα, μου ανάβει λαμπάκι μέσο όρο 180 χλμ.

Ο νηματοθέτης ρωτάει ποια είναι η καλύτερη καταλωση που μπορεί να επιτευχθεί, και πάνω σε αυτό απαντώ.

Ασφαλώς και δεν οδηγώ έτσι το ΚΤΜ, δεν το πήρα για να κάνω οικονομία στη βενζίνη.
:)
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Δε λέω με χωμάτινα Κωστή. Ασφάλτινη βόλτα solo, γέμισα φεύγοντας Γαλαξίδι, πέρασα γέφυρα Ρίου και μου άναψε λαμπάκι κάνα 5λεπτο πριν στριψω για Νέα Περαμο.
Είτε στο στροφιλικι μέχρι τη γέφυρα, είτε εθνική οδό πήγαινα 5-5,5K rpm max, και το έκανα επίτηδες για να δω τι καίει το μηχανάκι μου με συντηρητική οδήγηση.

Όπως επίσης σε χωμάτινα χιλιόμετρα, μου ανάβει λαμπάκι μέσο όρο 180 χλμ.

Ο νηματοθέτης ρωτάει ποια είναι η καλύτερη καταλωση που μπορεί να επιτευχθεί, και πάνω σε αυτό απαντώ.

Ασφαλώς και δεν οδηγώ έτσι το ΚΤΜ, δεν το πήρα για να κάνω οικονομία στη βενζίνη.
:)
Ναι ,ρε Γιάννο ,τα ξέρω όλα αυτά ,ξέρω κι εσένα ,γι'αυτό σου βαλα κ :friend: στο τέλος ,αφού ΚΤΜ δεν μπαίρνεις για να δεις τι καίει με συντηριτική οδήγηση ,αφού...:friend:
 

caramello

Μέλος
Περιοχή
φλωρινα
Όνομα
Νικος
Μοτό
ΚΤΜ 950 advenτure
El Gatto σε διαδρομη Φλώρινα-Νεστόριο-κονιτσα που είναι πίστα (γαματη) και το ΚΤΜ να βαράει κόκκινα έχω αυτή την κατανάλωση...Φλώρινα-Αθήνα μέσω Καλαμπακα Δομοκό και μετά εθνική από Λαμία με ταχύτητα 140-170 έχω βγάλει 340km ..το μαύρο το καλό είναι του 05
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
El Gatto σε διαδρομη Φλώρινα-Νεστόριο-κονιτσα που είναι πίστα (γαματη) και το ΚΤΜ να βαράει κόκκινα έχω αυτή την κατανάλωση...Φλώρινα-Αθήνα μέσω Καλαμπακα Δομοκό και μετά εθνική από Λαμία με ταχύτητα 140-170 έχω βγάλει 340km ..το μαύρο το καλό είναι του 05
:l2:Ωραίος !
Επεσες στην περίπτωση τότε.
Μην αφήσεις ποτέ κανέναν να στο "σκαλίσει" κ μην το δώΚεις ποτέ.
Καλά χλμ να'χεις φίλε.:friendship:


*Το δκόμ το μαύρο του '06 ήταν το καλύτερο ,γιατ'ήΝτανε κ το τελευταίο των "Μοϊκανών">βλ.carbs :sneaky:

** 1ο 6μηνο του '06 βγήκαν τα τελευταία 950ADV από την γραμμή παραγωγής ,κ 2ο 6μηνο του '06 ξεκίνησαν να παράγονται τα πρώτα 990ADV
 

caramello

Μέλος
Περιοχή
φλωρινα
Όνομα
Νικος
Μοτό
ΚΤΜ 950 advenτure
:l2:Ωραίος !
Επεσες στην περίπτωση τότε.
Μην αφήσεις ποτέ κανέναν να στο "σκαλίσει" κ μην το δώΚεις ποτέ.
Καλά χλμ να'χεις φίλε.:friendship:


*Το δκόμ το μαύρο του '06 ήταν το καλύτερο ,γιατ'ήΝτανε κ το τελευταίο των "Μοϊκανών">βλ.carbs :sneaky:

** 1ο 6μηνο του '06 βγήκαν τα τελευταία 950ADV από την γραμμή παραγωγής ,κ 2ο 6μηνο του '06 ξεκίνησαν να παράγονται τα πρώτα 990ADV
Να σου πω την αλήθεια θέλει να κάνουμε τραμπα με το 1190 ο skliros kariolis....μόνο ένας το σκαλιζει και αυτό έγινε από 0 χιλιόμετρα μέχρι τις 80 που έχω τώρα ...
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
:l2:Ωραίος !
Επεσες στην περίπτωση τότε.
Μην αφήσεις ποτέ κανέναν να στο "σκαλίσει" κ μην το δώΚεις ποτέ.
Καλά χλμ να'χεις φίλε.:friendship:


*Το δκόμ το μαύρο του '06 ήταν το καλύτερο ,γιατ'ήΝτανε κ το τελευταίο των "Μοϊκανών">βλ.carbs :sneaky:

** 1ο 6μηνο του '06 βγήκαν τα τελευταία 950ADV από την γραμμή παραγωγής ,κ 2ο 6μηνο του '06 ξεκίνησαν να παράγονται τα πρώτα 990ADV

Του caramello ειναι το τελευταιο 950 πουληθηκε στην Ελλαδα.
Και ναι βγαζει αυτην την αυτονομια...










1) δεν τον αφηνουμε να βάλει χερι πουθενα πανω στο μηχανακι....

2) τον παμε με μισο γκαζι γιατι ειναι κολητος και τον αγαπαμε....

3) ξεχασα να αναφερω πως εδω και 4 χρόνια δεν καιει τιποτα ,εχει γινει τοσο γκέι που δεν το βγαζει να παει ουτε για τσιχλα στο περιΦτερο...


Ετσι λοιπόν δεν καιει του γκέι το μαυρο το καλό...


:roflmao::roflmao::roflmao:
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Μου έχει γίνει έμμονη ιδέα το θέμα με την κατανάλωση του 990 ,το μηχανάκι μου αρέσει πάρα πολύ και δεν θέλω να το δώσω λόγο κατανάλωσης , καταλαβαίνω πως είναι
1000 v 2 και βγάζει 100 hp , δεν έχω την απαίτηση να βγάλω 350 χμ όμως τα spec λένε 15,2 χμ ανά λίτρο χ19,5 ντεπόζιτο = 296 χμ , ανοίγω λοιπόν ένα θέμα ξεχωριστό για το συγκεκριμένο μηχανάκι για να καταθέσουμε όλοι οι κάτοχοι τις απόψεις μας μπας και βρούμε την Χρυσή τομή .
Μέχρι τώρα δεν είχα δώσει σοβαρή βάση γιατί δεν με ειχε απασχολήσει ιδιαίτερα .
Προσωπικά με 17 - 42 μπαγαζιερα τετράγωνη μονοκαβαλος δεν έχω δει να ανάβει το λαμπάκι της ρεζερβας πάνω από τα 185 χμ στο trip με ταχύτητες μέχρι 140 χμ , τώρα κάνω κάποιο service στην αντλία βενζίνης και αλλαγή γρανάζι αλλαγή σωληνάκια βενζινας και θα επανέλθω με μέτρησεις. Θα ήθελα να μάθω αν έχει να μου προσφέρει κάτι η αλλαγή χάρτη από ποιο καινούργιο μοντέλο σε αντίθεση με του 2006 ;
Επίσης στα πόσα λίτρα γυρνάει σε ρεζέρβα ;

Edit να προσθέσω ότι δεν έχω κάνει ρύθμιση βαλβίδων και το μηχανάκι κοντεύει στις 58000 και και μου λένε ότι δεν χρειάζεται ακόμη ..
Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά. Τι χάρτη έχεις;
 

caramello

Μέλος
Περιοχή
φλωρινα
Όνομα
Νικος
Μοτό
ΚΤΜ 950 advenτure
Του caramello ειναι το τελευταιο 950 πουληθηκε στην Ελλαδα.
Και ναι βγαζει αυτην την αυτονομια...










1) δεν τον αφηνουμε να βάλει χερι πουθενα πανω στο μηχανακι....

2) τον παμε με μισο γκαζι γιατι ειναι κολητος και τον αγαπαμε....

3) ξεχασα να αναφερω πως εδω και 4 χρόνια δεν καιει τιποτα ,εχει γινει τοσο γκέι που δεν το βγαζει να παει ουτε για τσιχλα στο περιΦτερο...


Ετσι λοιπόν δεν καιει του γκέι το μαυρο το καλό...


:roflmao::roflmao::roflmao:
Ξέχασες να αναφέρεις ότι είναι οικονομικό σε καύσιμα πάει και πολύ περισσότερο από τα πορτοκαλί όπως π.χ το παλιό το δικό σου
 
Top Bottom