achalatsis
Συντρίμ team
Το παλιο το δικό του όλο μένει απο μπαταρια απ οτι ακουωΞέχασες να αναφέρεις ότι είναι οικονομικό σε καύσιμα πάει και πολύ περισσότερο από τα πορτοκαλί όπως π.χ το παλιό το δικό σου
Το παλιο το δικό του όλο μένει απο μπαταρια απ οτι ακουωΞέχασες να αναφέρεις ότι είναι οικονομικό σε καύσιμα πάει και πολύ περισσότερο από τα πορτοκαλί όπως π.χ το παλιό το δικό σου
"Οτι παει...καίει". Νομος.Ξέχασες να αναφέρεις ότι είναι οικονομικό σε καύσιμα πάει και πολύ περισσότερο από τα πορτοκαλί όπως π.χ το παλιό το δικό σου
Το παλιο το δικό του όλο μένει απο μπαταρια απ οτι ακουω
Συμφωνώ αλλά 1.7 λίτρα είναι μεγάλη διαφορά από το πορτοκαλί που είχες"Οτι παει...καίει". Νομος.
Το παζαρι της Φλωρινας φταιει...
Ναι στο ταξίδι πέρυσι στη Ρουμανία που γενικά οδηγούσαμε τουριστικά αλλά σβέλτα έκαιγα περίπου 2 λίτρα κάτω σε κάθε γέμισα από LC και το GS του πουλιού. Κάτω από 6 λίτρα 5.7 Με 5.8Μην παιρνεις και ορκο.. Εσεις που εχετε τα 1190 ξερετε οτι τα μηχανακια σας συμφωνα με τις επιδοσεις τους, ΔΕΝ καινε.
Νομιζω ο ilai εχει ανεβασει φωτο, με μεση καταναλωση -σε ταξιδι φυσικα- κατω των 6 λιτρων???
υπάρχει καποιος γνωστης Θεσσαλονικη μεριά να κάνω μια επίσκεψη ;το 950 μου, σεταρισμενο σωστα, καιει για να εχουμε και ενα μετρο συγκρισης, γυρω στο μισο λιτρο παραπανω απο στοκ 1200gs αεροψυκτο σε ολες τις συνθηκες (αυτο δοκιμασμενο μετα απο πολλεεεεεεεες βολτες)
τα 990 δυστυχως πασχουν απο σκατενιους πλουσιους χαρτες, και οι περισσοτεροι αφτερμαρκετ ειναι απλα τραγικοι...οποιος κουμπωσει απλα εναν wb μπορει να καταλαβει αμεσως το γιατι, μιας και δουλευουν θεοπλουσιοι...οποιος δεν κουμπωσει μπορει απλα να χρησιμοποιησει τη μυτη του και να μυρισει τα καυσαερια που βρωμοκοπανε βενζινη
οσοι εχετε θεμα με τις καταναλωσεις σας θα σας ελεγα να επενδυσετε ειτε σε ενα πραγματικα καλο δυναμομετρο για να φτιαξετε ενα χαρτη (το ξερω, δυσκολο να βρεθει καποιος αλλα λεμε τωρα), ειτε να προσπαθησετε με ενα power commander V + Autotune...πολυ ευκολο στη χρηση και στη λειτουργια του και θα δειτε φοβερη διαφορα και στην καταναλωση αλλα φυσικα και στη ζωηραδα του κινητηρα
Δυστυχως δε ξερω καποιον...υπάρχει καποιος γνωστης Θεσσαλονικη μεριά να κάνω μια επίσκεψη ;
Ε ναι αλλα ο σαπιογκαντι ειναι και Παππουλης ε;; Τεχνολογια 20 ετων και βαλε; Και οι αφρικανες τοσο καινε. Αν οχι τοσο, αντε 6.5...Με αυτά που διαβάζω δεν μπορώ να μην το πω...
Ο σάπιογκαντι καίει σχεδόν 7 λίτρα ρε σεις.... Και συζητάτε για τα θεριά.!???
Απολαύστε το γκάζι και αν θέτε οικονομία πάρτε μονόδρομο.
Μα το θεμα ειναι για τα καρμπυρατερατα ΚΤΜια.....παλιας τεχνολογιας και αυτα!Ε ναι αλλα ο σαπιογκαντι ειναι και Παππουλης ε;; Τεχνολογια 20 ετων και βαλε; Και οι αφρικανες τοσο καινε. Αν οχι τοσο, αντε 6.5...
Το θέμα αναφέρεται σε 990 adv... Τεσπά καπταιν, το γκαζι πληρώνεται αναλόγως και ανταμοίβει φυσικά.Μα το θεμα ειναι για τα καρμπυρατερατα ΚΤΜια.....παλιας τεχνολογιας και αυτα!
Με το Μικουνι, το οποιο σιγουρα ειναι πιο συγχρονο απο το μαμα καρμπυρατερ, η καταναλωση ανεβηκε λογω Κ@@@ας οταν το ανοιγεις.
Εγώ έβαζα και στις τσέπες ... Και εγώ την ίδια ακριβώς κατανάλωσηΡε παιδιά, κάθε φορά μηδενίζω και κοιτάω πόσα χλμ έκαψε το 990 adv μου και όλο τα ξεχνάω μετά
Νομίζω ότι έχω κάνει 240χλμ μέχρι λαμπάκι, με νορμάλ οδήγηση, όχι σκίσιμο. Στην Αθήνα που το έχω κυκλοφορήσει 2-3 φορές, πίνει τον πάτο του. Πάντως, έχω καταλάβει ότι παίζει ρόλο και το γέμισμα του ρεζερβουάρ, πόσο το τιγκάρεις δηλαδή καθώς εκεί μπορεί να κρύβονται 1-2 λτ βενζίνης ( και άρα 20-40χλμ).
(990 adv, zuber3 χάρτης, leo vince)