Ποια είναι η καλύτερη κατανάλωση που μπορεί να επιτευχθεί με κτμ 990 adv

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Αυτο με τις βαλβιδες -σε ολα τα μηχανακια γινεται- που βγαινει μια φημη πχ "τα βεστρομ δεν θελουν βαλβιδες μεχρι τα 80,000χλμ" ειναι μια παπατζα τιτανοτεραστια. Διαβαζει καποιος οτι στα 20 μηχανακια κανενα δεν πηρε ρυθμιση βαλβιδων πριν τα 80,000χλμ, βγαζει το πορισμα μονος του οτι "αρα ετσι ειναι σε ολα" και κυκλοφορει τη φημη στους υπολοιπους με σιγουρια οτι "δεν θελουν ακομη".

Αποψη μου ειναι οταν παιρνεις ενα μηχανακι, καινουριο ή μεταχειρισμενο, στο σερβις που λεει ο κατασκευαστης βαλβιδες το κανεις. Αν τα διακενα ειναι ακριβως στη μεση των οριων, αντε να προσπερασεις ενα απο τα διαστηματα μετα, ειδικα σε μοτερ χαμηλης αποδοσης οπως τα Ιαπωνικα, που συνηθως αρχιζουν και ακουγονται οι βαλβιδες γιατι ανοιγουν τα διακενα, που δεν ειναι αμεσο προβλημα. Στα ΚΤΜ ομως που συνηθως τα διακενα κλεινουν αρα δεν κανουν θορυβο αλλα ειναι και το πιο επικινδυνο να γινει χοντρη ζημια δεν παιζεις με τα διαστηματα ελεγχου.
Μια μικρή επισήμανση Κώστα με βάση της αναφοράς περί βαλβίδων στα γιαπωνέζικα .
Στο ματρακα που ξαναπήρα ( βλέπε στρομ 06) ο προηγούμενος δεν τσέκαρε βαλβίδες επειδή δεν άκουγε τπτ.
Εννοείται ότι με το που το πήρα πλήρες σέρβις και βουαλα.....
7 από τις 8 κλειστές !!
Και το τσέκαρα αμέσως γιατί μου φαινόταν σφιχτό όταν το πήγαινα σπίτι μόλις το πήρα,καμία 50αρια χλμ απόσταση..
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Μια μικρή επισήμανση Κώστα με βάση της αναφοράς περί βαλβίδων στα γιαπωνέζικα .
Στο ματρακα που ξαναπήρα ( βλέπε στρομ 06) ο προηγούμενος δεν τσέκαρε βαλβίδες επειδή δεν άκουγε τπτ.
Εννοείται ότι με το που το πήρα πλήρες σέρβις και βουαλα.....
7 από τις 8 κλειστές !!
Και το τσέκαρα αμέσως γιατί μου φαινόταν σφιχτό όταν το πήγαινα σπίτι μόλις το πήρα,καμία 50αρια χλμ απόσταση..
Aυτο ακριβως! Ξερεις πολυ καλα για τι μιλαω, για ολους που ελεγαν δε θελουν τσεκαρισμα πριν τα 50-80000χλμ κτλ. Και το δικο μου μεχρι τα 48000 δεν ηθελε (ουτε στα 24 ουτε στα 48) αλλα δεν ειναι κανονας!
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Aυτο ακριβως! Ξερεις πολυ καλα για τι μιλαω, για ολους που ελεγαν δε θελουν τσεκαρισμα πριν τα 50-80000χλμ κτλ. Και το δικο μου μεχρι τα 48000 δεν ηθελε (ουτε στα 24 ουτε στα 48) αλλα δεν ειναι κανονας!
Μα επειδή ακριβώς ξέρω τι λες,το επισήμανα για να το εμπεδώσουν και αλλα παιδιά :)
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Kαι ο Σουπερτενεκες ρε συ οταν τον πηρα δεν επαιρνε μπροστα το πρωι ουτε με τσοκ ουτε με σφαιρες! Ολοι μου λεγανε δε θελει, οι βαλβιδες ακουγονται σε αυτα κτλ.

Ανοιγω καπακι να μετρησω και τι να δω... Στις 4 απο τις 6 βαλβιδες εισαγωγης δεν υπηρχε καν καπελωτο τοσο μικρο να σωσει την κατασταση, διακενο μηδεν, ολες μονιμα ανοικτες... Πηρα καινουρια (μτχ) κεφαλη και ρεκτιφιε. Γιατι? Γιατι ειχε αφησει ο προηγουμενος τα φιλτρα αερος για καμια 10ετια πανω, βουλωσανε, ο αερας απο καπου επρεπε να περασει, ανοιξανε οι ποροι τους, περνουσε σκονη στην εισαγωγη και τα μαμησε ολα...
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Kαι ο Σουπερτενεκες ρε συ οταν τον πηρα δεν επαιρνε μπροστα το πρωι ουτε με τσοκ ουτε με σφαιρες! Ολοι μου λεγανε δε θελει, οι βαλβιδες ακουγονται σε αυτα κτλ.

Ανοιγω καπακι να μετρησω και τι να δω... Στις 4 απο τις 6 βαλβιδες εισαγωγης δεν υπηρχε καν καπελωτο τοσο μικρο να σωσει την κατασταση, διακενο μηδεν, ολες μονιμα ανοικτες... Πηρα καινουρια (μτχ) κεφαλη και ρεκτιφιε. Γιατι? Γιατι ειχε αφησει ο προηγουμενος τα φιλτρα αερος για καμια 10ετια πανω, βουλωσανε, ο αερας απο καπου επρεπε να περασει, ανοιξανε οι ποροι τους, περνουσε σκονη στην εισαγωγη και τα μαμησε ολα...
Σκ@τ@....:(:(:oops:
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
ρώτησα τον φίλο μου , τον εμπιστευομαι καθως και τον μοτομαστορα μου γενικα μου λένε συνήθως ανοιγουν οι βαλβίδες συνήθως , αλήθεια γιατί στα κτμ γίνετε το αντίστροφο? Επίσης ρωτησα πως μπορουμε να καταλάβουμε εμπειρικά πως μπορουμε να καταλαβουμε και μου είπε καταναλωση , σκασιματα και το ρελαντί δεν δουλευει σωστά, το δικό μου σκασίματα κανει οταν ζεσταθεί ελάχιστα αν κλείσω το γκάζι , όσο για το ρελαντί αν το αφήσω με το που το αναψω σβήνει θέλει σταθερο γκαζι για κανενα μισό λεπτόγια να σταθεροποιηθεί όσο για την κατανάλωση τι να πώ ειμαι αυτός που ξεκίνησε το thread hahaha! , οπότε σύντομα θα ρυθμιστουν όλα θέλει δεν θέλει!
μισο γκαζι να σταθεροποιηθει?κανονικα ανεβαζει μονο του μολις παρει μπρος..
εγω παιδια για φουλ σερβις εχω δωσει 300-350 αναλογα τι αλλαζα.Οταν λεμε μεγαλο σερβις βαλβιδες,λαδια,φιλτρα,κανα τακακι και διαφορα τσεκαρισματα σε εξουδιοτημενο.παει καιρος βεβαια αυτο.το τελευταιο μεγαλο σερβις το εκανα με φιλο μηχανικο και προσωπικη εργασια αρκετη,οποτε δεν αναφερω κοστος διοτι δεν συγκρινεται
 

lep990

Μέλος
Περιοχή
ΚΙΑΤΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
Όνομα
Νίκος
Μοτό
ΚΤΜ adventure 990
GAS GAS EC250
Honda bros 400
Μου έχει γίνει έμμονη ιδέα το θέμα με την κατανάλωση του 990 ,το μηχανάκι μου αρέσει πάρα πολύ και δεν θέλω να το δώσω λόγο κατανάλωσης , καταλαβαίνω πως είναι
1000 v 2 και βγάζει 100 hp , δεν έχω την απαίτηση να βγάλω 350 χμ όμως τα spec λένε 15,2 χμ ανά λίτρο χ19,5 ντεπόζιτο = 296 χμ , ανοίγω λοιπόν ένα θέμα ξεχωριστό για το συγκεκριμένο μηχανάκι για να καταθέσουμε όλοι οι κάτοχοι τις απόψεις μας μπας και βρούμε την Χρυσή τομή .
Μέχρι τώρα δεν είχα δώσει σοβαρή βάση γιατί δεν με ειχε απασχολήσει ιδιαίτερα .
Προσωπικά με 17 - 42 μπαγαζιερα τετράγωνη μονοκαβαλος δεν έχω δει να ανάβει το λαμπάκι της ρεζερβας πάνω από τα 185 χμ στο trip με ταχύτητες μέχρι 140 χμ , τώρα κάνω κάποιο service στην αντλία βενζίνης και αλλαγή γρανάζι αλλαγή σωληνάκια βενζινας και θα επανέλθω με μέτρησεις. Θα ήθελα να μάθω αν έχει να μου προσφέρει κάτι η αλλαγή χάρτη από ποιο καινούργιο μοντέλο σε αντίθεση με του 2006 ;
Επίσης στα πόσα λίτρα γυρνάει σε ρεζέρβα ;

Edit να προσθέσω ότι δεν έχω κάνει ρύθμιση βαλβίδων και το μηχανάκι κοντεύει στις 58000 και και μου λένε ότι δεν χρειάζεται ακόμη ..
Εγώ θα σου πω τι χειρότερη κατανάλωση που έχω δει.. 165 χλμ λαμπάκι!! Δεν το πίστευα!! Σε χώμα όμως. Βαλβίδες να ελέγξεις άμεσα κάθε 30000 λέει το μανουαλι.

Στάλθηκε από το SM-J530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

StepaS

Μέλος
Περιοχή
Νάουσα
Όνομα
Vag
Μοτό
KTM Adventure 990 `09
Έχει τύχει να μου ανάψει λαμπάκι σε 990 του 2009 στα 160χλμ. Εχει τύχει να βγάλω και 333.3χλμ μαζί με τη ρεζέρβα.... μιλαμε όμως για στραγγισμενο ντεπόζιτο! Έμεινα μετα. Και με βενζίνη Φιλανδίας. Εδώ στην Ελλάδα δεν είχε δει ποτέ τέτοια νούμερα.
 

NikolasA

Μέλος
Όνομα
Nikolas
Μοτό
Ducati Desertx
Ktm 950 sm 2007
Ktm exc 450 six days 2013
Να καταθέσω κι εγώ την δική κου εμπειρία, χειρότερη κατανάλωση 110 χλμ λαμπάκι και να ψάχνω βενζινάδικο στα σύνορα Ιταλίας Σλοβενίας με τους Ιταλούς να μου λένε ότι εμείς βάζουμε σλοβενια κι ερχόμαστε, το μηχανάκι όμως είχε πρόβλημα tps. Χειρότερη κατανάλωση σε νορμάλ κατάσταση λαμπάκι στα160 χλμ ταξίδι φορτωμένος και με κόντρα αέρα, μια φορά την έχω δει δεν την έχω ξαναδεί συνήθως γύρω στα 180-200 μέχρι να ανάψει το λαμπάκι, σημειωτέον ότι το λαμπάκι ανάβει όποτε θέλει τουλάχιστον όπως το έχω υπολογίσει εγω,δλδ είτε στα 14 λίτρα είτε στα 16 και κλασσικά παίζει να ανάψει και μετά να σβήσει, γιατί έτσι, γιατί μπορεί, γιατί ktm...
Συνθήκες πόλης κατανάλωση γύρω στα 8.5-9 λίτρα στα 100, ταξιδιού ανάλογα με το χερακι μας εμένα με 165 σταθερά δικαβαλο φορτωμένο γύρω στα 8+ έχω δει όμως και 10 λίτρα τα 100. Μικρότερη κατανάλωση με χωμάτινα και ταχύτητα 110 χιλιόμετρα επιστροφή από εθνική, νομίζω 5.5 στα 100 και τρελάθηκα. Το μηχανάκι δεν έχει τπτ έξτρα
 
Top Bottom