Μια μικρή επισήμανση Κώστα με βάση της αναφοράς περί βαλβίδων στα γιαπωνέζικα .Αυτο με τις βαλβιδες -σε ολα τα μηχανακια γινεται- που βγαινει μια φημη πχ "τα βεστρομ δεν θελουν βαλβιδες μεχρι τα 80,000χλμ" ειναι μια παπατζα τιτανοτεραστια. Διαβαζει καποιος οτι στα 20 μηχανακια κανενα δεν πηρε ρυθμιση βαλβιδων πριν τα 80,000χλμ, βγαζει το πορισμα μονος του οτι "αρα ετσι ειναι σε ολα" και κυκλοφορει τη φημη στους υπολοιπους με σιγουρια οτι "δεν θελουν ακομη".
Αποψη μου ειναι οταν παιρνεις ενα μηχανακι, καινουριο ή μεταχειρισμενο, στο σερβις που λεει ο κατασκευαστης βαλβιδες το κανεις. Αν τα διακενα ειναι ακριβως στη μεση των οριων, αντε να προσπερασεις ενα απο τα διαστηματα μετα, ειδικα σε μοτερ χαμηλης αποδοσης οπως τα Ιαπωνικα, που συνηθως αρχιζουν και ακουγονται οι βαλβιδες γιατι ανοιγουν τα διακενα, που δεν ειναι αμεσο προβλημα. Στα ΚΤΜ ομως που συνηθως τα διακενα κλεινουν αρα δεν κανουν θορυβο αλλα ειναι και το πιο επικινδυνο να γινει χοντρη ζημια δεν παιζεις με τα διαστηματα ελεγχου.
Στο ματρακα που ξαναπήρα ( βλέπε στρομ 06) ο προηγούμενος δεν τσέκαρε βαλβίδες επειδή δεν άκουγε τπτ.
Εννοείται ότι με το που το πήρα πλήρες σέρβις και βουαλα.....
7 από τις 8 κλειστές !!
Και το τσέκαρα αμέσως γιατί μου φαινόταν σφιχτό όταν το πήγαινα σπίτι μόλις το πήρα,καμία 50αρια χλμ απόσταση..