Ποια λαδια? (Γνωμες..)

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
YAMAHA WR250R
@kon/nos είμαστε σύμφωνοι ως προς τις προσωπικές επιλογές του καθενός. Άλλωστε δεν έχω εντρυφήσει στους boxer κινητήρες της BMW, για αυτό και έγραψα οι πληροφορίες μου να φιλτραριστούν.
Απλά πιστεύω ακράδαντα πως αν ένα εργοστάσιο γράφει για αλλαγή λαδιών π.χ. στις 10.000 χλμ έχει προβλέψει -μάλλον- για τα διπλάσια (προσωπική γνώμη) ώστε να απαλείψει τον κίνδυνο που μπορεί να προκαλέσει κάθε είδους ιδιαιτερότητα στις συνθήκες κλίματος και οδήγησης. Αν δεχθούμε ότι το μέσο της ζωής του λαδιού είναι τα 5000 χλμ αυτό είναι και το σημείο που ενεργοποιείται το Απορρυπαντικό Πρόσθετο (τελευταίο στη σειρά σε σχέση με τα υπόλοιπα) και αφού μιλάμε για καθαρά χημικό προϊόν δεν έχω κανένα λόγο να αμφιβάλλω ότι το συγκεκριμένο πρόσθετο ενεργοποιείται όταν η σύνθεση του λαδιού βρεθεί στην "χ" κατάσταση (και πάλι η πληροφορία είχε έρθει από ένα παλιό site της Castrol, που εγώ υιοθετώ χωρίς να παροτρύνω κανέναν άλλον).
Εγώ πάντως σε περιπτώσεις με το αντίστοιχο παράδειγμα (ονομαστική διάρκεια ζωής του λαδιού τα 10.000 χλμ) τα αλλάζω περίπου στα 7500 χλμ (500 χλμ πάνω ή κάτω δεν έχει σημασία, αναλόγως προσωπικού χρόνου και διάθεσης).
Κατά τα υπόλοιπα οι συζητήσεις ποτέ δεν έβλαψαν και όλοι έχουμε να μάθουμε κάτι!
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
Γιατί μόνο σασμάν καλύπτουν τα λάδια μοτοσυκλέτας;
Ας ξαναβάλω ένα κείμενο που είχα ανεβάσει σε παλιότερο φόρουμ (που δεν υπάρχει πια). Ελπίζω να φανεί χρήσιμο.
Oxi δεν καλυπτουν μονο το σασμαν οταν αυτο λιπαινεται απο το λαδι του κινητηρα οποτε ναι τοτε (συμφωνα παντα με τις εταιρειες παραγωγης λαδιων) χρειαζομαστε (;) ειδικα για μοτοσυκλετες λαδια Βασικα και για να ειμαστε ακριβεις ο λογος δεν ειναι το σασμαν αλλα ο συμπλεκτης Και φανταζομαι, γιατι δεν το διαβασα, οτι το σεντονι για τα λαδια που ποσταρες αναφερει αυτο ακριβως για τα ειδικα προσθετα που χρειαζεται μια μοτοσυκλετα με υγρο συμπλεκτη
Το τζιες ομως δεν εχει υγρο συμπλεκτη και μαλιστα ολο το συστημα ειναι αυτοκινηταδικο Και ως γνωστον λιπαινεται οπως και των αυτοκινητων με βαλβολινη Το δε μοτερ των αυτοκινητων ως προς τις αρχες λειτουργιας δεν διαφερει απο κεινο οποιαδηποτε μοτοσυκλετας Οποτε γιατι να μην χρησιμοποιησει καποιος σε μοτοσυκλετα που εχει ανεξαρτητο απο τον κινητηρα συμπλεκτη/κιβωτιο αυτοκινηταδικο λαδι;
 

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
YAMAHA WR250R
Oxi δεν καλυπτουν μονο το σασμαν οταν αυτο λιπαινεται απο το λαδι του κινητηρα οποτε ναι τοτε (συμφωνα παντα με τις εταιρειες παραγωγης λαδιων) χρειαζομαστε (;) ειδικα για μοτοσυκλετες λαδια Βασικα και για να ειμαστε ακριβεις ο λογος δεν ειναι το σασμαν αλλα ο συμπλεκτης Και φανταζομαι, γιατι δεν το διαβασα, οτι το σεντονι για τα λαδια που ποσταρες αναφερει αυτο ακριβως για τα ειδικα προσθετα που χρειαζεται μια μοτοσυκλετα με υγρο συμπλεκτη
Το τζιες ομως δεν εχει υγρο συμπλεκτη και μαλιστα ολο το συστημα ειναι αυτοκινηταδικο Και ως γνωστον λιπαινεται οπως και των αυτοκινητων με βαλβολινη Το δε μοτερ των αυτοκινητων ως προς τις αρχες λειτουργιας δεν διαφερει απο κεινο οποιαδηποτε μοτοσυκλετας Οποτε γιατι να μην χρησιμοποιησει καποιος σε μοτοσυκλετα που εχει ανεξαρτητο απο τον κινητηρα συμπλεκτη/κιβωτιο αυτοκινηταδικο λαδι;
ΟΚ, όπως έγραψα και παραπάνω δεν έχω εντρυφήσει στους κινητήρες Boxer, αλλά και πάλι αυτοί δεν λειτουργούν σε μεγαλύτερο εύρος στροφών από αυτούς των αυτοκινήτων; Μπορεί και όχι, δε γνωρίζω.
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
@STF Εγω πιστευω οτι εμπλέκεται και το θέμα μάρκετινγκ στα διαστήματα σερβις.
Ετσι κανουν ενα Μότο ποιο "φτηνό" όσο αφορά το κόστος χρήσης.
 

panGS

Μέλος
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS 05
@STF Εγω πιστευω οτι εμπλέκεται και το θέμα μάρκετινγκ στα διαστήματα σερβις.
Ετσι κανουν ενα Μότο ποιο "φτηνό" όσο αφορά το κόστος χρήσης.
Σωστό αυτό . Από την άλλη παίζει ο αντίλογος και από τους "λαδάδες" ή κάποιον που το μεταπωλεί ή γενικά έχει κέρδος από την διάθεση του . Δηλαδή άλλαζε συχνότερα τα λάδια για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο . Να πουλάνε θέλουνε και αυτοί . Γι ' αυτό λέω πως καθόμαστε κάπου στη μέση , ανάλογα και με το προϊόν βέβαια . Δηλαδή ένα λάδι φουλ συνθετικό που στο δίνει για 10000 χλμ , άλλαξε το στις 7500 . Σίγουρα κρατάει ακόμα...
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
@panGS Συμφωνώ απόλυτα μαζι σου.
Ενα φουλ συνθετικό βγαζει και 10.000 χλμ κατα την γνωμη μου.
Αλλο τι κανω ομως εγω στο δικό μου...

Το θέμα ειναι οτι απο το λαδι δεν θα παθει ποτε τιποτα ενα συμβατικό μοτερ με συμβατική χρήση.
Εννοω δεν θα δουμε ευκολα το καλο η το κακο που καναμε..
Λες και εχουμε κανενα supersport που ανεβάζει 12000+ στροφες...:p
 

panGS

Μέλος
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS 05
Κωνσταντίνε @kon/nos συμφωνώ και εγώ μαζί σου με μια μικρή ίσως ένσταση στο σημείο που λες : "Εννοω δεν θα δουμε ευκολα το καλο η το κακο που καναμε.."
Θεωρώ πως σε μακροχρόνια χρήση μπορεί και να το δούμε . Αν βάζεις ένα κακό λάδι ή βαλβολίνες συνέχεια , θα στο δείξει ο κινητήρας ή το κιβώτιο σου μετά από χρόνια . Θα έχει άλλα πρόσθετα , ίσως χειρότερη συμπεριφορά στη σαπουνοποίηση , στον καθαρισμό κ.α.
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
@panGS Δεν εννοω να βάλουμε και οτι βρουμε μεσα.. Εννοω σχεση συνθετικού/ ημισυνθετικου.
Ναι μακροχρόνια θα δεις διαφορα σε εναν κινητήρα..
Αλλα πόσοι κρατάνε τα μηχανάκια 100.000+ χλμ; Γι αυτο λεω δεν αξίζει να σκάμε και πολυ...
 

panGS

Μέλος
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS 05
@panGS Δεν εννοω να βάλουμε και οτι βρουμε μεσα.. Εννοω σχεση συνθετικού/ ημισυνθετικου.
Ναι μακροχρόνια θα δεις διαφορα σε εναν κινητήρα..
Αλλα πόσοι κρατάνε τα μηχανάκια 100.000+ χλμ; Γι αυτο λεω δεν αξίζει να σκάμε και πολυ...
Κωνσταντίνε μου να σκάμε-να σκάμε :p
γιατί οι περισσότεροι εδώ μέσα έχουν πάνω από 100000 και κάποιοι πάνω από 200000 . Ο μανιακός @gsmaniac έχει 250000 . Το δικό μου μόλις έχει αρχίσει να στρώνει με 105000 . Οι εποχές είναι δύσκολες για να μπορείς να αλλάζεις μηχανή συνέχεια , τουλάχιστον για εμένα και πάρα πολλούς που ξέρω . Οπότε κοιτάμε να τα προσέχουμε λιγουλάκι...

:friendship:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Κι εγω 95000 σε 6 χρονια....
Να σκαμε να σκαμε ;)
 

sotsirhcsakaiz

Μέλος
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW F800GS 08'
Καλησπέρα.
Όποτε άλλαζα λάδια, έβαζα τα Castrol Power 1 10w-40. Κοιτώντας στο εγχειρίδιο της μότο, είδα ότι η ποιότητα λαδιού πρέπει να είναι API SF ως SH. Τα εν λόγω λάδια είναι API SJ. Από όσο ξέρω, αυτά βάζουν και οι εξουσιοδοτημένοι.
Τελικώς τι παίζει? Είναι "κατάλληλα"?
Με αυτά και με αυτά, έλεγα να πάω στα Motul 5100 10w-40.
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 06
Καλησπέρα.
Όποτε άλλαζα λάδια, έβαζα τα Castrol Power 1 10w-40. Κοιτώντας στο εγχειρίδιο της μότο, είδα ότι η ποιότητα λαδιού πρέπει να είναι API SF ως SH. Τα εν λόγω λάδια είναι API SJ. Από όσο ξέρω, αυτά βάζουν και οι εξουσιοδοτημένοι.
Τελικώς τι παίζει? Είναι "κατάλληλα"?
Με αυτά και με αυτά, έλεγα να πάω στα Motul 5100 10w-40.
Απο αποψη προδιαγραφων εισαι καλυμενος
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Οι προδιαγραφες πανε αλφαβητικα. SF-SG-SH, SI νομιζω δεν υπαρχει για να μην γινεται μπερδεμα, οποτε SJ ειναι η επομενη. Μεχρι την SH θεωρουνται παλιες προδιαγραφες, οι καινουριες ειναι SJ-SL-SM-SN με την SΝ να ειναι η πιο προσφατη.
 

sotsirhcsakaiz

Μέλος
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW F800GS 08'
Αλλάζοντας λάδια, μου ξέφυγαν περίπου στα 50ml παραπάνω. Αξίζει να μπω στη διαδικασία αφαίρεσης ή να τα αφήσω μέσα?
 

COOKER

Μέλος
Όνομα
nektarios
Μοτό
versys x 300
Ξερει κανεις εαν το ιξωδες που
αναγραφει το μανιουαλ....αλλαζει στην καθε χωρα που εισαγεται το δικυκλο ?
Π.Χ.....Αλλο να εισαι στο καταρ....αλλο στον καναδα!
Το ρωταω γιατι ευλογα ερχεται το ερωτημα.......μηπως τον χειμωνα να το αλλαζουμε για τις κρυες εκκινησεις??
και το καλοκαιρι επισης παλι αλλαγη λογω ελληνικου θερμου κλιματος ?
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ξερει κανεις εαν το ιξωδες που
αναγραφει το μανιουαλ....αλλαζει στην καθε χωρα που εισαγεται το δικυκλο ?
Π.Χ.....Αλλο να εισαι στο καταρ....αλλο στον καναδα!
Το ρωταω γιατι ευλογα ερχεται το ερωτημα.......μηπως τον χειμωνα να το αλλαζουμε για τις κρυες εκκινησεις??
και το καλοκαιρι επισης παλι αλλαγη λογω ελληνικου θερμου κλιματος ?
Στο μανιουαλ αναφερει διαφορετικα ιξωδη να επιλεξεις αναλογα των εξωτερικων θερμοκρασιων που θα συναντησεις. Νομιζω οτι δεν αλλαζουν με τη χωρα.
 

apos.zeitou

Μέλος
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
WR250ZH 1996
Να πω την εμπειρια μου... Ως κατοχος xt660 και xrv750... Με το xt660 εχω δοκιμασει τα παντα γιατι ποτε δεν μου αρεσε ο ηχος του αλλα μαλλον δεν καταφερα το ιδανικο μονο που εμεινα "καπως" ευχαριστημενος bel ray ημισυνθετικα... Παιρνοντας το αφρικα παω να παρω λαδια και πηγαινοντας στην honda να παρω ανταλλακτικα και μου λεει ο τυπος θες και λαδια; οχι του λεω συνεργαζομαι με αλλο μαγαζι, μου λεω παντως να ξερεις εχει ωραια ελαια η honda, αντε φερτα του λεω... Αυτο ηταν η υφη τους και το "μελομα" τους δεν το χω δει πουθενα σε πανω απο 10 εταιρειες που εχω αλλαξει.... Και φανταστητε ποτε δεν ειχα διαλεξει yamalube η κατι παρομοιο γιατι ελεγα τι βλακειες θα ναι.... Κατεληξα οτι η μαμα εταιρεια κατι ξερει παραπανω.. Οκ μπορει να επεσα σε σωστη παρτιδα γιατι ολα πλεον ειναι ανακυκλωσιμα υλικα...

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom