Όχι@forester
να τωρα αυτα κανεις....
ανεφερες τον αερα.....
να βαλουμε στο ''παιγχνιδι'' και το αζωτο ?????
άστο...
Μόνο για αγώνες αυτό, μη μπλέκεις...
Όχι@forester
να τωρα αυτα κανεις....
ανεφερες τον αερα.....
να βαλουμε στο ''παιγχνιδι'' και το αζωτο ?????
ναι καλε ,το ξερω....Όχι
άστο...
Μόνο για αγώνες αυτό, μη μπλέκεις...
Αφού τα ξέρεις, γιατί μας παιδεύεις;Σωστή απάντηση, αλλά όχι πλήρης!
Ένα ποσοστό της αύξησης της θερμοκρασίας του το ελαστικό, το οφείλει στην τριβή με την άσφαλτο και φυσικά επηρεάζεται και από τη θερμοκρασία της ασφάλτου.
Ένα άλλο μεγάλο ποσοστό όμως, το οφείλει στην εσωτερική τριβή του αέρα με το τοίχωμα του ελαστικού! Αυτή μάλιστα η αύξηση της θερμοκρασίας, προηγείται της άλλης χρονικά!!!
Αυτός είναι και ο λόγος που το ελαστικό εσωτερικά δεν είναι λείο, αλλά έχει ραβδώσεις οι οποίες λόγω περιστροφής κινούνται ως έλικα. Αυτές παρασύρουν τον αέρα εντός του ελαστικού σε κίνηση και λόγω αδράνειας των μορίων του αέρα, έχουμε το ζέσταμα εκ των έσω λόγω της τριβής που μόλις περιέγραψα.
Η αποκόλληση της γόμας σε ένα πολυκαιρισμένο ελαστικό, είναι αποτέλεσμα αυτής της εσωτερικής αύξησης της θερμοκρασίας. Αν ήταν νέο, θα πάθαινε κάτι τέτοιο μόνο από εντελώς λάθος πίεση, ή λόγω αστοχίας στην κατασκευή. Το παλιό σου λάστιχο, απλώς την "άκουσε" φυσιολογικά.
Επίσης βλέπουμε συχνά φουσκάλες εσωτερικά στο λάστιχο. Ίδια αιτία.
Βλέπουμε μικρές λακουβίτσες στην εξωτερική επιφάνεια του λάστιχου, λακάκια που φαίνεται ότι λείπει γόμα, κυρίως ανάμεσα στα τακούνια. Ίδια αιτία.
Βλέπουμε ανώμαλη επιφάνεια ελαστικού, σαν να έχει φουσκάλες.... Έ, έχει!!! Ίδια αιτία!