Ποιό είναι το "καλύτερο" που έχεις οδηγήσει;

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εκ των πραγμάτων σε μια πορεία τόσων ετών δε μπορεί να είναι μόνο μια. Oι συγκινήσεις με μοτοσυκλέτες έχουν να κάνουν με την εποχή, την ηλικία και την όλη συμβίωση μαζί τους τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή. Από πολλές που πέρασαν από τα χέρια μου ξεχωρίζω τις παρακάτω:

DT200R 1989, ήταν η πρώτη πραγματική μηχανή (είχαν προηγηθεί δυο Vespino) που αγόρασα και για αυτό το λόγο είναι πλημμυρισμένη από πρωτόγνωρες εμπειρίες που με έβαλαν δυναμικά στο κόσμο της μοτοσυκλέτας και μάλιστα σε όλα τα τερέν αλλά και στις διαδικασίες παρεμβάσεων και συντήρησης.
TDR250 1991, μια μοτοσυκλέτα πραγματικά εκρηκτική.
KLE500 1993, το πρώτο μου ταξίδι στην Ευρώπη και τι δε τράβηξε αυτός ο σκύλος, μέχρι και diesel έκαψε...
950 ADV 2005, έμεινε στα χέρια μου δανεικός για 20 μέρες. Η καλύτερη εμπειρία με μοτοσυκλέτα που δεν ήταν δική μου.
Husky WR250 2T 2007, χώμα. Αδιάφορο τι υπήρχε μπροστά μου και το καλύτερο παιχνίδι που είχα.

WR250R 2017 ίσως η πιο ολοκληρωμένη On/Off που είχα/έχω συνυπολογίζοντας το customizing που έχω κάνει.... σε όλα τα επίπεδα.
NUDA900R 2021 Kαι δεν μπορούσε να λείπει Η μηχανή που έχω σήμερα, ήταν ένα όνειρο που έγινε γεροντο-έρωτας.

Πέρασαν οι εποχές που πουλάγαμε για να αγοράσουμε, πλέον ότι μπαίνει στο στάβλο δύσκολα βγαίνει και μακάρι να μείνει έτσι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Χώμα.. KTM EXC 450 2008.. Πόλεμος.. (δικό μου)

Άσφαλτος.. Bmw R1200R υγρόψυκτο 2016 (test ride) Απλα΄υπέροχο σε όλα.
Είμαι περίεργος ρε βαγγο, γιατί έδωσες το καλύτερο (για βουνό) μοτοσυκλέτακι για το lc4?
Σπαπ :happy:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Είμαι περίεργος ρε βαγγο, γιατί έδωσες το καλύτερο (για βουνό) μοτοσυκλέτακι για το lc4?
Σπαπ :happy:
γιατι βαρέθηκα να ασχολούμαι με την συντήρηση σε αγωνιστικό μηχανάκι και να είμαι ένα 6μηνο στο Χελιώτη μέσα επειδή τα 2008 ήταν προβληματικά και είχαν σχεδιαστικό πρόβλημα στα κάρτερ. Απλά πράγματα! Και το 640 για αυτό που κάνουμε έχει και πλεονεκτήματα χωρίς να είναι τόοοοοσο πίσω σε γκάζι και αναρτήσεις
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
VOR 503 SM. (50 άλογα τροχό 123 κιλά) Από αγόρι έγινα άντρα.

NSR250R "GullArm" '92. Το είχα για 4 μήνες μαζί με τον γαμπρό μου όταν απολύθηκα από φανταρος.

Ολα τα υπόλοιπα που έχω καβαλήσει είναι χλιαρά έως ανύπαρκτα.
 

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
Με καποια μηχανακια επαθα ονειρωξη το βραδυ της ημερας που τα καβαλησα!
1. yamaha R1 2007 το πηρα τελικα το εχω μεχρι και σημερα! το Αγαπω
2.ktm smt 990 δεν καταλαβα γιατι δεν το βγαζει ακομα!
3. ΚΤΜ 690 smc ολο το βραδυ ονειρο να το οδηγω το πρωι τον επαιξα για να χαλαρωσω! χαχα

τελικα το R1 το εχω...και KTM πηρα ...τυχαιο?
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Με καποια μηχανακια επαθα ονειρωξη το βραδυ της ημερας που τα καβαλησα!
1. yamaha R1 2007 το πηρα τελικα το εχω μεχρι και σημερα! το Αγαπω
Σε άσπρο κόκκινο? To ποιο κακό R1.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Doudo

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM LC8-950 Adventure '04
YAMAHA XT-1200Z Super-Tenere '14
1. Husqvarna WR-360 του 1992 (όχι δικό μου). Με τα άσπρα πλαστικά, το σοκ και το δέος που είχα νιώσει τότε δεν το ξανά ένιωσα ΠΟΤΕ με άλλο μηχανάκι και ας ήταν 180 άλογα. Από το πρώτο δευτερόλεπτο που άνοιξα την αριστερή μανιβέλα, μέχρι τα τσικ-τσικ που έκανε μετά τις βόλτες. Παντιλικη και σούζα με 3η, ακαριαίο ανέβασμα στροφών, κραδασμοί, μεταλλικός δίχρονος ΗΧΟΣ και μυρωδιά! Και όχι τα TS200R και WR200R, δεν ήταν το ίδιο επειδή ήταν επίσης δίχρονα κτλ, απλά ήταν παιδικά παιχνίδια μπροστά του! Σίγουρα παίζει ρόλο ότι τότε ήμουν 16 χρόνων, αλλά…

2. ΚΤΜ 950-Adventure του 2004 (δικό μου). Απλά ότι καλύτερο/ποιοτικότερο είχα οδηγήσει μέχρι τότε και δεν θέλω να αρχίσω τα true adventure και τέτοια, αλλά ακόμη και σήμερα, 17-18 χρόνια μετά, όποτε το οδηγάω πάντα λέω τι μοτέρ είναι τούτο! Άμεσο, ξερό, γεμάτο! πριν τα πολλά πολλά Euro και της παπαριες! Εννοείται οι καταλύτες είχαν φύγει τον πρώτο μήνα, μαζί με όλα τα οικολογικά συστήματα και δεν ντρέπομαι και καθόλου!
Θυμάμαι την πρώτη βόλτα… δεν ήταν σοκ και δέος, όπως το WR, πιο πολύ ένιωθα συγκίνηση που είχα καταφέρει να το πάρω και εκτίμηση/θαυμασμό για το καταπληκτικό πακέτο (μοτέρ-αναρτήσεις-πλαίσιο-φρένα) που τότε έθετε νέα στάνταρ στην κατηγορία.

Αν υπάρχει μοτοσυκλετιστικος παράδεισος, είναι μια σκηνή στην έρημο με το 9μιση και μια καλύβα στα δάση της Σουηδίας με το WR, ατελείωτη βενζίνη και εναλλαγή κατά βούληση/τηλεμεταφορά ανάμεσα στις δυο τοποθεσίες.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

dodos

Μέλος
Όνομα
Apostolis
Μοτό
Triumph tiger 1050 / Kawasaki klx 250
Kymco agility 150
Μπορει να μην είχε φρένα , πλαίσιο,αναρτήσεις,μπορεί χαμηλά να ήταν ψοφιο και μετά να τρελαινοταν,μπορεί να ήταν αυτό που μύριζαν λαδιλα όλα ,ρούχα ,μαλλιά ,συνοδηγοι, που όλα τα μπλουζάκια ηταν με μόνιμες πιτσιλιες επάνω τους ,αλλά ήταν αυτό που με "έφτιαχνε" πιο πολύ απ' όλα και που μετα από καιρό κατάλαβα ότι έκανα βλακεία που το πούλησα !!
Και είναι και το μοναδικό μηχανάκι που θα ξαναηθελα να έχω !!!


Στάλθηκε από το SM-A725F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Είναι αυτό που θες να καβαλήσεις και να φύγεις...
Για οπουδήποτε...
Το τωρινό μου 950...
Ίσως γιατί ήταν πάντα η καψούρα μου...
Όλες οι πρώην είχανε τα θετικά τους και τα αρνητικά τους.
Αλλά η τωρινή είναι αλλιώς...;)
 
Τελευταία επεξεργασία:

HackmaN

Χωμασφάλτινος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Xtz 660 tenere 2009
Ωραιο θεμα!
Παντα μου αρεσαν τα supersport.
Αυτο ομως που μου εμεινε σαν απωθημένο, που μου αφησε την πιο ωραια αισθηση ηταν το kawasaki ZX10R 08.
Προσωπικα το πιο ωραιο supersport που εχω οδηγησει. Απιστευτη αισθηση, γκαζι κλπ.
Θα το ηθελα καποια στιγμη στο "ονειρικο" γκαραζ.
Δεν έχεις οδηγήσει Ducati, γι'αυτο. :p
 

clear

Μέλος
Περιοχή
Παλλήνη
Όνομα
Κλέαρχος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
KTM 950 adventure S. Η απόλυτη μηχανή. Έφευγες χωρίς δεύτερη σκέψη, για να πας σε όλη την Ευρώπη ( ..αν θα έφτανες , είναι άλλο θέμα). Η πρώτη μηχανή που με έκανε να κοιτάζομαι στις βιτρίνες όταν την κυκλοφορούσα.

BMW 1150 GSAdv. Πραγματικά ( όχι σαν την προηγούμενη) ασταμάτητη. Ήθελες να την φορτώνεις και να φεύγεις. Έπρεπε να την είχα πάρει όταν ήμουν ελεύθερος.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αφήνοντας στην άκρη το συναίσθημα και τις αναμνήσεις που "κλέβουν" συχνότερα παρά όχι (δεν υπάρχει μοτοσικλέτα με την οποία να μην έχω καλές αναμνήσεις),

Το καλύτερο χωρίς εισαγωγικά είναι το XR. Και με εισαγωγικά το ίδιο.
Είναι όμορφο, είναι "δεν το χρειάζεται κανείς αυτό" γρήγορο, έχει φρένα και αναρτήσεις για χέρια πολύ πιο έμπειρα και μακριά, είναι τόσο υπερβολικό που απλά δεν αφήνει περιθώριο για τίποτα άλλο από εκείνη την ημέρα του τεστ ράιντ, δεν μπορώ να πω ότι ΟΚ, το χόρτασα αυτό, ο τρόπος που αποδίδει είναι μα-γι-κός απλά, τι θες πες και έχει.

YMMV.

Και γενικά δεν αφήνει περιθώριο για τίποτα στο μέλλον, δεν υπάρχει μοτοσικλέτα που να έχει κάτι ΤΟΣΟ καλύτερο που να αποτελέσει USP (unique selling point). Ευχή και κατάρα μαζί, θέλω θεωρητικά να δοκιμάσω και άλλα και δεν έχει νόημα.
 

Gee

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Ducati Streetfighter 1098
Για μένα λοιπόν η πρώτη πλάκα ήρθε από ένα yamaha triz 250, ωμή δύναμη (ειδικά για τις εμπειρίες μου), συμπεριφορά που σε τρόμαζε αλλά σε πόρωνε, πήγαινες να στρίψεις και δεν ήξερες αν θα σηκώσει σούζα, αν θα πετάξει κώλο ή αν θα σηκωθεί στις 2. Την 1η φορά που την οδήγησα γύρισα σπίτι και για 2 ώρες κοιτούσα το υπερπέραν μέσα στο δωμάτιο άπραγος. Μετά από λίγους μήνες έκανα μια δική μου.
Παμε τώρα και στην πιο σύγχρονη μοτοσυκλετιστική μου καριέρα.
Ducati Hypermotard 1100s δικό μου...Απίστευτο μηχανάκι, φουλ διασκεδαστικό, σούζες και πάντες παντού, πολύ υπάκουο όσο το πίεζες περισσότερο και φυσικά πανέμορφο στα μάτια μου.
Τέλος Aprilia Tuono V4, έχω οδηγήσει 3, ένα V4R 1000αρι του 14(δικό μου), και δύο 1100 factory του '17 και του'21 που τα είχε/έχει φίλος...φανταστικό μηχανάκι με απίστευτο μοτέρ που κανένα δεν του μοιάζει σε αίσθηση και ήχο, πλαίσιο ξυράφι και απίστευτη διασκέδαση σε στριφτερές διαδρομές.
Όσο είχα το Hyper και το Τuono είχε πάψει να υπάρχει dreambike...Μάλιστα σκέφτομαι να επιστρέψω σε κάποιο από αυτά (πιο σύγχρονο από αυτά που είχα)
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Husaberg FE 450 2005.Το πρώτο μου ευρωπαικό . Το πήρα κούτα μετά από WRF 250 και το ευχαριστήθηκα όσο δεν πήγαινε. Κάθε φορά που το οδηγούσα ανέβαζα λίγο ακόμα τον πήχη της οδηγικής ευχαρίστησης. Είχα βάλει αλουμινένιο ρεζερβουάρ, handmade απο Ιταλία, που είχε αλλάξει την θέση οδήγησης πάρα πολύ ,είχα βγάλει μίζα -μπαταρία-κομπλέρ μίζας κατεβάζοντας το βάρος 5,5 κιλά ακόμα ,τελικό της SPES και ήταν το μηχανάκι που ανέβηκα το πρώτο μου βάθρο στην Δράμα το 2005 .Δεν είχε κάνει κιχ 3 χρόνια που το κράτησα, πολύ εύκολο στην συντήρηση, με έκανε καλύτερο οδηγό ,με λίγα λόγια ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΟ!!!
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Hayabusa με διαφορά εναντι οτιδηποτε αλλου εχω καβαλησει. Δεν εχει ευρυ πεδιο χρησης, αλλα σε ανοιχτο δρομο ειναι εμπειρια. Τα δε μοτερ και πλαισιο του ανεπαναληπτα απο καθε αποψη.
 
Τελευταία επεξεργασία:

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Δυστυχώς, πρέπει να ανατρέξω στο παρελθόν για να βρω μοτοσυκλέτα που με εντυπωσίασε. Αν και ειλικρινά πιστεύω ότι το XR είναι μια καταπληκτική μοτοσυκλέτα και συμφωνώ απόλυτα με αυτά που γράφει και ο amyroukai πιο πάνω (αν και θα το ήθελα κάποιες φορές λίγο πιο μαλακό σε αναρτήσεις, το δικό μου όμως είναι 2015 μοντέλο), πιάνω τον εαυτό μου πλέον να μην εντυπωσιάζεται από μοτοσυκλέτες εύκολα και στεναχωρίεμαι γι' αυτό. Ίσως μικρότερος να ήμουν πιο "πεινασμένος" για μοτοσυκλετιστικές εμπειρίες, να έβλεπα με δέος διάφορα μοντέλα που φανταζόμουν ότι οδηγώ και όταν τελικά το κατάφερνα, να αντιμετώπιζα την όλη εμπειρία με μια δόση υπερβολής...

Παρόλα αυτά, σταχυολογώ μερικές εμπειρίες που θυμάμαι να με εντυπωσίασαν, όχι με χρονολογική σειρά:
  • Hayabusa 2005, το σχεδόν υπερβολικό του μοτέρ και η απίστευτη (μη) αίσθηση των μεγάλων ταχυτήτων
  • το πως άνοιγε η 3η και η 4η σε ένα 1190adv που είχα πάρει για τεστ ράιντ
  • το πως γέμιζε ένα GPX750, 3κάβαλο στη Σαντορίνη. Η πρώτη μου βόλτα με μεγάλη μηχανή, ακόμα θυμάμαι να σκέφτομαι "δεν είναι δυνατόν, έχει κι άλλο?"
  • το πόσο ανάλαφρο και καλοστημένο μου είχε φανεί το 990adv (δεν το περίμενα ίσως και γι' αυτό μου είχε κάνει εντύπωση), καμία σχέση με ότι mega onoff εκείνης της γενιάς.
 

Tataros

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Yamaha TT 600s
CRE 450 HM! Του έβαζες 5η και ευχάριστιωσουνα ακόμη και εκεί και την ροπή. Πήγαινε παντού αρκεί να καθίσουν πάνω στο τεμποζιτο για να μείνει κάτω. Το πρώτο μου που πάτησα χώμα.
Και ψάχνω να ξαναβρώ και δεν βρίσκω

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom