Ποιό είναι το καλύτερο On/Off στα 250cc ?

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το θέμα ζητάει να συζητήσουμε τις καλύτερες προτάσεις στη μικρή κατηγορία.
Για να μπορέσουμε να αναπτύξουμε τη συζήτηση μας θα ήθελα από τον καθένα σας 2 επιλογές, μία που αφορά μοτοσυκλέτα του παρελθόντος (άρα μεταχειρισμένη) και μία πρόταση από αυτές που πωλούνται σήμερα από τα εργοστάσια (άρα καινούρια).
Μερικοί από τους κανόνες της συζήτησης είναι:

-Απαγορεύονται οι προτάσεις που αφορούν καθαρόαιμα!
-Στη σύγκριση δεν μας νοιάζει η τιμή του, είτε η πρόταση αφορά μεταχειρισμένο είτε καινούριο. Μας ενδιαφέρουν ξεκάθαρα μόνο οι ικανότητες των μηχανών και τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους.
-Δεν μας ενδιαφέρει αν μας "κάνει". Μπορεί ποτέ να μην αγοράζατε κάτι τέτοιο αλλά αναγνωρίζετε τα πλεονεκτήματα του στη κατηγορία.

Είναι άλλο ένα θέμα που θα κατευθύνει υποψήφιους αγοραστές στην αναζήτηση του κορυφαίου στη κατηγορία!

Ας ξεκινήσει η μάχη!

Στάλθηκε από συσκευή τηλεπικοινωνίας
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
...ότι είπε ο απο 'πάνω!:ok:
Σήμερα το yamaha wr 250 r με ένα ραλλύ κουστουμάκι θα ήταν το πιο ολοκληρωμένο OnOFF στην κατηγορία των 250...;)

Από τα παλαιά ζαχάρωνα το TTR 250 Raid! :rolleyes:
 

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Σουζούκι ΔρΖ
Για το WR250 σε καινούριο συμφωνώ κι εγώ. Δεν υπάρχει άλλο στην κατηγορία που να πλησιάζει τις δυνατότητές του, την απόδοσή του, το στήσιμό του και... την τιμή του επίσης.
Για παλιό/μεταχειρισμένο εγώ προτείνω XR250R. Σπιρτόζικο μοτεράκι με καλό πλαίσιο και αναρτήσεις.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Απο τα παλιά ,το δκό'μ. :happy:

Πολύ καλό και ικανότατο κ το XR.
Λίγο ελαφρύτερο κ λίγο καλύτερο στο χώμα (πιό εντουράδικο στήσιμο) ,αλλά ψηλά τελειώνει γρήγορα κ δεν συμπαθεί τις παρατεταμένες ασφαλτιάδες.
Γι'αυτό κ μόνο ,το κατατάσω στην 2η θέση των παλιών 250αριών ΟnOff.


Απο τα καινούργια ,όπως είπαν κι οι απο πάν...το wr250r...μακράν. :ok:
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Το XR250R κάποτε ήταν καθαρόαιμο αγωνιστικό εντούρο,τα τελευταια χρόνια το βαφτίσαμε ονοφ(όχι άδικα).Αλλά το πραγματικό ονοφ της Honda ήταν το Baja.
Απο παλιά εχω αρκετά ικανότατα 250άρια στο μυαλό μου(πχ DT200) αλλά θα πω μόνο ένα(το Baja δηλαδη) γιατί ο STF βαράει άσχημα :eek::p
Σε καινούργιο ότι είπαν οι αποπάνου,WR250R


Ματάκια μου όμορφα :inlove::roflmao:
 

ztakisg16

Μέλος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Bmw Xchallenge
Επίσης από τα πιο σύγχρονα ίσως όχι τόσο αγωνιστικό αλλά πιο οικονομικό από το Yamaha είναι το Kawasaki Klx 250!Πολυ όμορφο και πολύ καλό στο χώμα αλλά και στην άσφαλτο!
 

NIKOLTSOS

Μέλος
Περιοχή
Omaha, NE (US) // Thessaloniki, (GR)
Όνομα
Νικόλας
Μοτό
TRIUMPH DAYTONA 675
KTM 640 ADVENTURE
DT 200 3ET
VULCAN 400
Kαι εμένα το wr250 2016 μου ήρθε πρώτο, αλλά επειδή το είπαν... 2stroke!!!
Θα πω την άλλη κ@$%@$#%@λα...



από παλιά θα έλεγα σε κάοιον xr250 και baja.....

Aλλά δεν αλλάζω το σκουπίδι που έχω... dt200 (μόλις κατλάβα ότι μάλλον δεν έχω μια φωτογρφια μαζί μου:arghh:)
 

spyg

Μέλος
Περιοχή
Χολαργός
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
701 Enduro
Καλημέρα κύριοι.
Εντελώς αντικειμενικά :

Σπαρτιάτικο, απλό στη συντήρηση, αξιόπιστο όσο δεν πάει και με πληθώρα ανταλλακτικών και αξεσουάρ ακόμη και σήμερα.
Αν βέβαια κάποιος ζητά μεγαλύτερη άνεση,σίγουρα τα baja, raid κτλ είναι καλύτερες επιλογές βασικά λόγω μίζας.
Από τα σημερινά το wr μάλλον παίζει χωρίς αντίπαλο, αλλά όπως αναφέρθηκε με 4 plus χιλιάρικα στα μεταχειρισμένα παίζεις σε οτι θες.
Ps. Η φωτό είναι κλεμμένη και τραβηγμένη από τον Gato, που μάλλον το λιγουρεύεται...:Ρ
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
DT200R. Πραγματικός θρύλος και δίκαια! Ένα οικονομικό δίχρονο μοτεράκι, τέρας αξιοπιστίας, 33 ονομαστικά άλογα, στεκόταν πολύ καλά στο χώμα ενώ μπορούσε και ταξίδευε χωρίς πρόβλημα στο παρατεταμένο σταθερό γκάζι!

Όπως βλέπω στην επιλογή καινούριου, δεν υπάρχει μάχη...!

WR250R. Νομίζω πως είναι σαφές πως δεν έχει αντίπαλο! Είναι το 250άρι που μπορεί να γίνει και λίγο ADV, καθώς διαθέτει και ένα υπωτυπώδες υποπλαίσιο. Ταξιδεύει αρκετά καλά και έχει απίστευτη ποιότητα κατασκευής. Ίσως κατακτήσει τη θέση του καλύτερου on/off 250cc όλων των εποχών!

Στάλθηκε από συσκευή τηλεπικοινωνίας
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Kαι εμένα το wr250 2016 μου ήρθε πρώτο, αλλά επειδή το είπαν... 2stroke!!!
Θα πω την άλλη κ@$%@$#%@λα...



από παλιά θα έλεγα σε κάοιον xr250 και baja.....

Aλλά δεν αλλάζω το σκουπίδι που έχω... dt200 (μόλις κατλάβα ότι μάλλον δεν έχω μια φωτογρφια μαζί μου:arghh:)
Προφανώς όλοι εννοούν το WR250R (όχι F). Άκυρη η πρόταση σου για το Husky, είπαμε όχι καθαρόαιμα! ;)

Στάλθηκε από συσκευή τηλεπικοινωνίας
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Δεν μπορώ παρά να υποστηρίξω το σπίτι μου..!

Honda XR 250 Baja.. Και εξηγούμαι.. Ο τίτλος λέει το καλύτερο ON-OFF στα 250cc.. Συνεπώς δεν μιλάμε για το καλύτερο ψευδο-enduro στα 250cc που θα έλεγα εύκολα το WR250R αλλά για ένα μηχανακι που θα σε ταξιδέψει κιόλας.. Κάτι που το WR250R θα κάνει με πολλούς περιορισμούς και θέματα. Π.χ. ο ψεκασμός του, το πιο ευαίσθητο αλουμινένιο πλαίσιο και όχι πολύ στιβαρό υποπλαίσιο και τα δυσευρετα και ακριβά ανταλλακτικά σε δύσκολα μέρη του κόσμου. Επιπλέον σέλα enduro με ανεση ελάχιστη.

Το XR 250 το αγόρασα συνειδητά στην έκδοση Baja ΑΚΡΙΒΩΣ για αυτόν τον λόγο.

Καταρχήν έχει τον κινητήρα τον κλασσικό, αξιοπιστο και ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΟ αερόψυκτο που απαιτεί ελάχιστη συντήρηση και έχει δυναμική και απλότητα επισκευπής παπιού.

Για αερόψυκτο αποδίδει 28 άλογα που είναι πολύ καλά και επιπλέον η έκδοση Baja έχει τα εξής πλεονεκτήματα:

1)Κινητήρας που μπορεί να κάψει μέχρι και βενζίνη 73 οκτάνια! Καρμπυρατέρ που καθιστά την επισκευή του εύκολη. Μίζα και όχι μόνο μανιβέλα.το δικό μου δεν εχει μανιβέλα παίρνει όμως έυκολα απο το R. Αερόψυξη.

2)Πλαίσιο ίδιο με το XR250R και αναρτήσεις κάτι που το καθιστά εξαιρετικό στα χώματα ακόμα και σε χρήση enduro! Βάλε σε αυτά και το μεγάλο Clearance.

3)Κιβώτιο-γρανάζωμα on-Off απο μαμά κάτι που του δίνει μετρημένα απο εμένα τελική ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ 140km/h με λάστιχα 50-50, με ΜΧ λάστιχα πας λιγότερο για ευνόητους λόγους. Και αν θες παραπάνω νευρο βάζει 3 δόντια μεγαλύτερο πίσω και γίνεται κατσίκι.

4)τεπόζιτο μεταλλικό 14 λίτρων που δίνει αντοχή στις πτώσεις και αυτονομία 300km+

5)Καλή σέλα που με κάποιες μικρές βελτιώσεις γίνεται και αρκετά πιο άνετη. Καμία σχεση με τα στριγκάκια KLX 250 09+ και WR250R

6)Διαφορετικό ηλεκτρικό (ενισχυμένο) κύκλωμα σε σχέση με το XR 250R κάτι που κάνει έυκολο να έχεις δυνατά φώτα και αξεσουάρ όπως πρίζα 12V που είναι πολύ σημαντικά σε ταξίδια. Και επίσης ετσι ταλαιπωρείται λιγότερο το κύκλωμα με αποτέλεσμα λιγότερες βλάβες γενικά.

7)Υποπλαίσιο ενισχυμένο σε σχέση με το XR 250R κάτι που κάνει ασφαλές να το φορτώνεις σαν γαιδούρι. ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΩ πως ο Ηλίας Βροχίδης ταξιδεύει με δαύτο με συνολικό βάρος 220 κιλά μηχανή-μπαγκάζια και αντέχει!! Και μάλιστα στην τελευταία του αναφορά κάνει και δικάβαλος με μια φίλη του στα πιο δύσκολα κομμάτια της Αφρικής!

8)Είναι απο τα πιο πολυδουλεμένα και καλοπουλημένα 250άρια στον κόσμο κάτι που κάνει βατή υπόθεση να βρίσκεις ανταλλακτικά και τεχνογνωσία για αυτό σε όλον τον κόσμο.

9) Αναρτήσεις εξαιρετικές με Cartridge πηρούνι εμπρός και ένα ρυθμιζόμενο άριστο αμορτισέρ πίσω Kayaba με εξωτερικό δοχείο αζώτου. Πραγματικά και σε μαμά μορφή οι αναρτήσεις είναι άριστες.

10) Όλα τα μέρη του κινητήρα είναι συμβατά με το XR 250R των Αμερικάνικων προδιαγραφών συνεπώς διευκολύνεται έτσι περισσότερο η διαθεσιμότητα ανταλλακτικών αλλά και οι δυνατότητες για περαιτέρω αύξησης της ιπποδύναμης

11)Καλύτερη απόδειξη πως είναι το καλύτερο On-Off στα 250cc τα ταξίδια του Ηλία Βροχίδη και η παρομοιώδης αντοχή που έδειξε σε όλα αυτά με αποκορύφωμα όταν τρύπησε το πιστόνι στο μοτέρ έπειτα απο 80.000km ακραίας χρήσης στην Ασία και με λίπανση απο λάδια ακατταλληλων προδιαγραφών και ένα καρμπυρατέρ που είχε σοβαρό πρόβλημα και δουλευε η μοτοσυκλέτα θεο-στεγνη! Παρόλα αυτά η μοτοσυκλετα έφτασε Ελλάδα!

Υπάρχουν κάποια παράπονα που έχω ακούσει (απο τον Γάτο π.χ.) οτι καίει λίγο παραπάνω λάδι απο το φυσιολογικό. Εγώ στο δικό μου και σε σκληρή χρήση δεν έχω δει παρα ελάχιστη κατανάλωση λαδιου και μονάχα σε παρατεταμενες εθνικές με110+km/h έκαψε Κάτι παραπάνω που είναι και φυσιολογικό για αερόψυκτο.

Σημείο που χρίζει ιδιαίτερης προσοχής μόνο το πλαίσιο που κρατάει μέσα υγρασία και καλό είναι να ανοιχτούν 1-2 τρύπες αποστράγγισης παραπάνω σε συγκεκριμένα σημεία αλλιώς η διάβρωση με τα χρόνια έρχεται και μπορεί να οδηγήσει σε σοβαρή βλάβη-φθορά το πλαίσιο.

Και όλα τα παραπάνω με την (τότε) ποιότητα Honda Made In Japan Που ξεχειλίζει σε κάθε σημείο του πλαισίου, των βαφών, των κολλήσεων, των σπειρωμάτων κλπ. ¨Ολα κουμπώνουν,όλα ταιριάζουν, όλα αντέχουν.


:friendship:
 
Τελευταία επεξεργασία:

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Ps. Η φωτό είναι κλεμμένη και τραβηγμένη από τον Gato, που μάλλον το λιγουρεύεται...:Ρ
Nα'σαι καλά κ να το χαίρεσαι ,αλλά ,σπανίως λιγουρεύομαι κάτι που το'χω φάει και χορτάσει στο παρελθόν.

Το είχα ,λίαν προσφάτως ,το περιποιήθηκα κι αυτό στον μέγιστο δυνατό βαθμό ,το τρανσφορμάρισα ,το χάρηκα εντός και εκτός των τειχών ,και το έδωσα (όπως και όλα τα μηχανάκια μου) σε άριστη λειτουργική κατάσταση ,όχι επειδή δεν το γούσταρα ,αλλά γιατί θέλω συνεχώς να αλλάζω εμπειρίες και να ζήσω όσες περισσότερες μοτοσυκλέτες μπορώ στην σύντομη ζωή μου.
Ιδού το μανάρι'μ



 

dtz

Μίζα-μανιβέλα (Ευτραφής Περτικαλής Κυριούλης)
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW R 1200 GS
KTM 690 Enduro
-Απαγορεύονται οι προτάσεις που αφορούν καθαρόαιμα!
φτουυυυυ ρε γαμώτο ... και θα "γενότανε" της αστροπουτάνας ...:D
 
Reactions: STF

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ειναι προφανες οτι το WR250R ειναι το πιο ικανο απο τα 250αρια που πανε και στο δρομο αλλα οπως ειπε ο Βαγγελης-tcdrift, "τεινει" σε ενα βαθμο προς καθαροαιμο με το αλουμινενιο πλαισιο, τη σελα-σερβιετα και το γενικοτερο στησιμο του. Η δε τιμη του στα €7500 ειναι απαγορευτικη γι'αυτο και δεν τα βρισκει κανεις ευκολα μεταχειρισμενα (δεν εχει πουλησει οπως τα παλιοτερα τζαπανεζικα).

Για χρηση on-off, το Baja ειναι κατα τη γνωμη του το καλυτερο, η μιζα του σε σχεση με το XR250R ειναι ολα τα λεφτα.


ΥΓ Καποτε ειχα για τετοια χρηση ενα KDX200SR, απο το 1996 μεχρι το 2001. Αν και διχρονο, εκανε και για on-off χρηση και ητανε πιο καλοστημενο απο το DT200. Το αναφερω γιατι αναφερθηκε και το DT200 αλλα το KDX ητανε πιο "αγωνιαρικο", φοβερο μηχανακι :cool:
 

Markos

Μέλος
Περιοχή
ΠόρτοΡάφτη
Όνομα
Markos
Μοτό
Sfi-ka DR 650 SE
-Απαγορεύονται οι προτάσεις που αφορούν καθαρόαιμα!
1ο σχόλιο: κάθε νόμος έχει και τα παραθυράκια του (βλ. παρακάτω).
2ο σχόλιο: αμάν πιά με τις απαγορεύσεις! Κάγκελα παντού ρε πστ μου..

(Στέφανε σε πειράζω, καθότι κακεντρεχής. Και εγκάθετος. :p ).


Εγώ ως αντιδραστικός άθρωπας θα παρακάμψω την λογικότατη επιλογή του wr και θα προτείνω gas gas 250 ec cami. Διότι έχω αδυναμία σε αυτήν την εταιρία και τα μηχανάκια που παράγει, και διότι μου φάνηκε εξαιρετικά ενδιαφέρουσα πρόταση γιά την αναβίωση μιάς κατηγορίας που έχει πεθάνει την έχουν πεθάνει, κυρίως οι 4 μεγάλες γιαπωνέζες, εδώ και καιρό.

Από μεταχειρισμένα ποιό είναι το καλύτερο δεν ξέρω, ξέρω ότι ευχαρίστως θα αγόραζα οποιοδήποτε από τα: kawa kdx 250sr, suzi rmx 250 s, honda crm 250.
Και φυσικά το dt 200 r. Αν και μόλις 200 κυβικά, έχει αποδείξει την αξία του στα πάντα: από καθημερινό μέσο μετακίνησης, ως αγώνες εντούρο. Μηχανάκι θρύλος.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
@tc-drift Το καταπληκτικό XR250 Baja αφορά τη πρόταση σου στα μεταχειρισμένα, αφού καινούριο δε μπορείς να το βρεις. Περιμένω τη πρόταση σου στα καινούρια, αυτά που πουλιούνται σήμερα!

Ο φυσικός προορισμός τέτοιων μοτοσυκλετών δεν είναι να κάνουν το γύρο της Αφρικής, υπάρχει και έτερος που κάνει το γύρο της Αφρικης με Vespa (με συγχωρείται δε θυμάμαι το όνομα του). Δεν υποτιμώ το γεγονός ότι το Baja παίρνει πόντους λόγω και αυτού του κατορθώματος αλλά όταν συζητάμε για την αξιοπιστία μιλάμε μόνο για μία παράμετρο από αυτές που ορίζουν το "καλύτερο". Μη παρεξηγηθώ, μου αρέσει το Baja και μου αρέσει στην "αλήθωρη" έκδοση του, του δίνει μια πινελιά Adventure που γουστάρω!

Να σχολιάσω τη τοποθέτηση σου σχετικά με το WR250R. Η λέξη ψευδοεντούρο είναι η Ελληνική μετάφραση του On/Off.
Κατά τη γνώμη μου ναι μεν το WR250R έχει περισσότερο χωμάτινη κατεύθυνση αλλά δεν παύει να είναι ένα On/Off. Τουλάχιστον η Yamaha εκεί το κατατάσσει.

Γνώμη μου, είναι πιο εύκολο, πιο απολαυστικό, πιο οικονομικό να μετατρέψεις μια μηχανή σαν το WR250R σε μια μηχανή που και θα ταξιδέψει με τον κατάλληλο κινητήρα (στα πλαίσια των 250cc πάντα) και θα πάει καλά (πολύ καλά) στο χώμα. Στον υπόλοιπο πλανήτη το WR250R δέχεται δεκάδες μοντιφιές και έχει κινητήρα που τα καταφέρνει μια χαρά και στην άσφαλτο και διατηρεί και πολύ καλές υψηλές ταχύτητες.
Δεν είναι τυχαίο που στα περισσότερα συγκριτικά απέναντι από το WR250R όλοι βάζουν μια μηχανή 400cc: το DRZ.
Από την άλλη είναι πολύ πιο δύσκολο, χρονοβόρο, δαπανηρό να μετατρέψεις μια μηχανή On/Off με ασφάλτινο προσανατολισμό να τα καταφέρνει πολύ καλά και στο χώμα.
Επιμένω πως το WR250R μπορεί να διεκδικεί άνετα τη θέση του καλύτερου On/Off (στα 250cc) όλων των εποχών, μέχρι σήμερα τουλάχιστον.


Ειναι προφανες οτι το WR250R ειναι το πιο ικανο απο τα 250αρια που πανε και στο δρομο αλλα οπως ειπε ο Βαγγελης-tcdrift, "τεινει" σε ενα βαθμο προς καθαροαιμο με το αλουμινενιο πλαισιο, τη σελα-σερβιετα και το γενικοτερο στησιμο του. Η δε τιμη του στα €7500 ειναι απαγορευτικη γι'αυτο και δεν τα βρισκει κανεις ευκολα μεταχειρισμενα (δεν εχει πουλησει οπως τα παλιοτερα τζαπανεζικα).

Για χρηση on-off, το Baja ειναι κατα τη γνωμη του το καλυτερο, η μιζα του σε σχεση με το XR250R ειναι ολα τα λεφτα.


ΥΓ Καποτε ειχα για τετοια χρηση ενα KDX200SR, απο το 1996 μεχρι το 2001. Αν και διχρονο, εκανε και για on-off χρηση και ητανε πιο καλοστημενο απο το DT200. Το αναφερω γιατι αναφερθηκε και το DT200 αλλα το KDX ητανε πιο "αγωνιαρικο", φοβερο μηχανακι :cool:
Σχετικά με το WR250R πάλι:
Η σέλα σερβιέτα διορθώνεται εύκολα -αν την θέλεις αλλιώς- στο συγκεκριμένο μηχανάκι και γίνεται και πολύ καλή! Αναρτήσεις, πλαίσιο, γεωμετρίες κ.τ.λ. πόσο εύκολο είναι να αλλάξεις σε άλλες μηχανές;
Το θέμα τιμή έχει εξαιρεθεί από την αρχή στο παρόν θέμα, ψάχνουμε το καλύτερο και όχι το φθηνότερο!

Σχετικά με το KDX που γούσταρα και γουστάρω πάαααααααρα πολύ.... όμως.... Είναι κλασική αδικία από τα χρόνια παραγωγής τους που συγκρίναν τα KDX με τα DT. Τα KDX ήταν η καθαρόαιμη σειρά της Kawasaki για το enduro και τα αντίστοιχα των DT ήταν τα KMX, άσχετα αν το DTR τα ισωπέδονε στο πέρασμα του και έπαιζε στα ίσα τα KDX. Ο Χρήστος Τασούλης στα τέλη της 10ετίας του '80 και στις αρχές της 10ετίας του '90 είχε κεράσει πολλά τσαγάκια στα KDX με DT200R. Προφανώς είχε να κάνει και με τις δικές του ικανότητες, το θέμα είναι πως το DTR κατάφερνε να ανταπεξέλθει. Όμως στους δρόμους έβλεπες πολλά DTR και KMX, δεν έβλεπες KDX. Τα KDX τα έπαιρναν οι περισσότεροι για το χώμα.
Για αυτό το λόγο -κι όχι επειδή το KDX δεν είναι καλό- θεωρώ πως το DT200R ως On/Off ήταν σαφώς πιο ολοκληρωμένο σε σχέση με το KDX.
Αν έβαζα για μια δίκαιη σύγκριση ένα μηχανάκι απέναντι στο KDX αυτό θα ήταν το WR200.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
1ο σχόλιο: κάθε νόμος έχει και τα παραθυράκια του (βλ. παρακάτω).
2ο σχόλιο: αμάν πιά με τις απαγορεύσεις! Κάγκελα παντού ρε πστ μου..

(Στέφανε σε πειράζω, καθότι κακεντρεχής. Και εγκάθετος. :p ).


Εγώ ως αντιδραστικός άθρωπας θα παρακάμψω την λογικότατη επιλογή του wr και θα προτείνω gas gas 250 ec cami. Διότι έχω αδυναμία σε αυτήν την εταιρία και τα μηχανάκια που παράγει, και διότι μου φάνηκε εξαιρετικά ενδιαφέρουσα πρόταση γιά την αναβίωση μιάς κατηγορίας που έχει πεθάνει την έχουν πεθάνει, κυρίως οι 4 μεγάλες γιαπωνέζες, εδώ και καιρό.

Από μεταχειρισμένα ποιό είναι το καλύτερο δεν ξέρω, ξέρω ότι ευχαρίστως θα αγόραζα οποιοδήποτε από τα: kawa kdx 250sr, suzi rmx 250 s, honda crm 250.
Και φυσικά το dt 200 r. Αν και μόλις 200 κυβικά, έχει αποδείξει την αξία του στα πάντα: από καθημερινό μέσο μετακίνησης, ως αγώνες εντούρο. Μηχανάκι θρύλος.
Αμ την περίμενα την τοποθέτηση σου! :rolleyes:

Όχι αν κάποιος μου πει εγώ θέλω απέναντι στα On/Off να βάλω μια "καθαρόαιμη" πρόταση θα το δεχθώ, αλλά θα πρέπει να το υπερασπιστεί σε όλες τις συνθήκες, εντός και εκτός βουνών!

Καλά που έβαλες και το DT200R στις επιλογές σου γιατί όλα τα υπόλοιπα είναι πριόνια! Τη πρόταση του Gas Gas θα την χαζέψω το βράδυ, είμαι φευγάτος για τη δουλειά!

:friendship:
 
Top Bottom