Ποιό είναι το καλύτερο On/Off στα 250cc ?

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
@tc-drift Το καταπληκτικό XR250 Baja αφορά τη πρόταση σου στα μεταχειρισμένα, αφού καινούριο δε μπορείς να το βρεις. Περιμένω τη πρόταση σου στα καινούρια, αυτά που πουλιούνται σήμερα!

Ο φυσικός προορισμός τέτοιων μοτοσυκλετών δεν είναι να κάνουν το γύρο της Αφρικής, υπάρχει και έτερος που κάνει το γύρο της Αφρικης με Vespa (με συγχωρείται δε θυμάμαι το όνομα του). Δεν υποτιμώ το γεγονός ότι το Baja παίρνει πόντους λόγω και αυτού του κατορθώματος αλλά όταν συζητάμε για την αξιοπιστία μιλάμε μόνο για μία παράμετρο από αυτές που ορίζουν το "καλύτερο". Μη παρεξηγηθώ, μου αρέσει το Baja και μου αρέσει στην "αλήθωρη" έκδοση του, του δίνει μια πινελιά Adventure που γουστάρω!

Να σχολιάσω τη τοποθέτηση σου σχετικά με το WR250R. Η λέξη ψευδοεντούρο είναι η Ελληνική μετάφραση του On/Off.
Κατά τη γνώμη μου ναι μεν το WR250R έχει περισσότερο χωμάτινη κατεύθυνση αλλά δεν παύει να είναι ένα On/Off. Τουλάχιστον η Yamaha εκεί το κατατάσσει.

Γνώμη μου, είναι πιο εύκολο, πιο απολαυστικό, πιο οικονομικό να μετατρέψεις μια μηχανή σαν το WR250R σε μια μηχανή που και θα ταξιδέψει με τον κατάλληλο κινητήρα (στα πλαίσια των 250cc πάντα) και θα πάει καλά (πολύ καλά) στο χώμα. Στον υπόλοιπο πλανήτη το WR250R δέχεται δεκάδες μοντιφιές και έχει κινητήρα που τα καταφέρνει μια χαρά και στην άσφαλτο και διατηρεί και πολύ καλές υψηλές ταχύτητες.
Δεν είναι τυχαίο που στα περισσότερα συγκριτικά απέναντι από το WR250R όλοι βάζουν μια μηχανή 400cc: το DRZ.
Από την άλλη είναι πολύ πιο δύσκολο, χρονοβόρο, δαπανηρό να μετατρέψεις μια μηχανή On/Off με ασφάλτινο προσανατολισμό να τα καταφέρνει πολύ καλά και στο χώμα.
Επιμένω πως το WR250R μπορεί να διεκδικεί άνετα τη θέση του καλύτερου On/Off (στα 250cc) όλων των εποχών, μέχρι σήμερα τουλάχιστον.




Σχετικά με το WR250R πάλι:
Η σέλα σερβιέτα διορθώνεται εύκολα -αν την θέλεις αλλιώς- στο συγκεκριμένο μηχανάκι και γίνεται και πολύ καλή! Αναρτήσεις, πλαίσιο, γεωμετρίες κ.τ.λ. πόσο εύκολο είναι να αλλάξεις σε άλλες μηχανές;
Το θέμα τιμή έχει εξαιρεθεί από την αρχή στο παρόν θέμα, ψάχνουμε το καλύτερο και όχι το φθηνότερο!

Σχετικά με το KDX που γούσταρα και γουστάρω πάαααααααρα πολύ.... όμως.... Είναι κλασική αδικία από τα χρόνια παραγωγής τους που συγκρίναν τα KDX με τα DT. Τα KDX ήταν η καθαρόαιμη σειρά της Kawasaki για το enduro και τα αντίστοιχα των DT ήταν τα KMX, άσχετα αν το DTR τα ισωπέδονε στο πέρασμα του και έπαιζε στα ίσα τα KDX. Ο Χρήστος Τασούλης στα τέλη της 10ετίας του '80 και στις αρχές της 10ετίας του '90 είχε κεράσει πολλά τσαγάκια στα KDX με DT200R. Προφανώς είχε να κάνει και με τις δικές του ικανότητες, το θέμα είναι πως το DTR κατάφερνε να ανταπεξέλθει. Όμως στους δρόμους έβλεπες πολλά DTR και KMX, δεν έβλεπες KDX. Τα KDX τα έπαιρναν οι περισσότεροι για το χώμα.
Για αυτό το λόγο -κι όχι επειδή το KDX δεν είναι καλό- θεωρώ πως το DT200R ως On/Off ήταν σαφώς πιο ολοκληρωμένο σε σχέση με το KDX.
Αν έβαζα για μια δίκαιη σύγκριση ένα μηχανάκι απέναντι στο KDX αυτό θα ήταν το WR200.
+1200!!!
Είχα DT 200R κι ο κολητός KDX. Καμία σχέση.... Στο χώμα μακράν καλύτερο το "κάβα" και πιο δυνατό/γρήγορο παντού. Κι αναρτήσεις πολύ καλύτερες είχε. Αλλά στο κάθε μέρα και βουνό και βόλτα, το "γιαβλαχάκι" μου ήταν πιο άνετο, ξεκούραστο, οικονομικο και πήγαινε και στο βουνό όπου και το άλλο, αλλά πιο αργά, πιο μαλακά ;)
 
Reactions: STF

Markos

Μέλος
Περιοχή
ΠόρτοΡάφτη
Όνομα
Markos
Μοτό
Sfi-ka DR 650 SE
Αμ την περίμενα την τοποθέτηση σου! :rolleyes:

Όχι αν κάποιος μου πει εγώ θέλω απέναντι στα On/Off να βάλω μια "καθαρόαιμη" πρόταση θα το δεχθώ, αλλά θα πρέπει να το υπερασπιστεί σε όλες τις συνθήκες, εντός και εκτός βουνών!

Καλά που έβαλες και το DT200R στις επιλογές σου γιατί όλα τα υπόλοιπα είναι πριόνια! Τη πρόταση του Gas Gas θα την χαζέψω το βράδυ, είμαι φευγάτος για τη δουλειά!

:friendship:
Πριόνια χωρίς ακονισμένες αλυσίδες όμως..
Με 10+ λιγότερα άλογα απ΄τα καθορόαιμα αδερφάκια τους, περισσότερο βάρος, διαφορετικές αναρτήσεις. Κι εξοπλισμένα γιά χρήση δρόμου: τρόμπες μίξης, μασπιέ συνεπιβάτη, διαφορετικά φώτα, κοντέρ, κλειδαριές.

Αν και απλά σε πείραζα, να σου πω ότι τα καθαρόαιμα τα έχω υπερασπιστεί στην πράξη: επί 3 χρόνια, με το it 200 έτρεχα πρωτάθλημα, trail rides, πήγαινα στη δουλειά μου κάθε μέρα, σούπερ μάρκετ, βόλτες στην πόλη, εκδρομές 2 άτομα και σκύλος, μέχρι και Σαμοθράκη οδικώς έφτασα δικάβαλος + αποσκευές. Στό γυρισμό βέβαια κόλλησε 2 φορές και το φόρτωσα στο τραίνο, αλλά κι αυτό στα συν το βάζω: πως αλλιώς θα έβλεπα την καταπληκτική φύση της Θράκης; μόνο τραίνο περνάει από κάποιες περιοχές! Μικρό το τίμημα ενός ρεκτιφιέ σε ένα δίχρονο γιά όλα τα παραπάνω, δεν συμφωνείς; ;)
 
Reactions: STF

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πριόνια χωρίς ακονισμένες αλυσίδες όμως..
Με 10+ λιγότερα άλογα απ΄τα καθορόαιμα αδερφάκια τους, περισσότερο βάρος, διαφορετικές αναρτήσεις. Κι εξοπλισμένα γιά χρήση δρόμου: τρόμπες μίξης, μασπιέ συνεπιβάτη, διαφορετικά φώτα, κοντέρ, κλειδαριές.

Αν και απλά σε πείραζα, να σου πω ότι τα καθαρόαιμα τα έχω υπερασπιστεί στην πράξη: επί 3 χρόνια, με το it 200 έτρεχα πρωτάθλημα, trail rides, πήγαινα στη δουλειά μου κάθε μέρα, σούπερ μάρκετ, βόλτες στην πόλη, εκδρομές 2 άτομα και σκύλος, μέχρι και Σαμοθράκη οδικώς έφτασα δικάβαλος + αποσκευές. Στό γυρισμό βέβαια κόλλησε 2 φορές και το φόρτωσα στο τραίνο, αλλά κι αυτό στα συν το βάζω: πως αλλιώς θα έβλεπα την καταπληκτική φύση της Θράκης; μόνο τραίνο περνάει από κάποιες περιοχές! Μικρό το τίμημα ενός ρεκτιφιέ σε ένα δίχρονο γιά όλα τα παραπάνω, δεν συμφωνείς; ;)
Κοιτά, αν κάποιος έχει δώσει τον ιδανικό χαρακτηρισμό για σένα... ( ? )... είσαι... ΕΣΥ! Old dog! :friendship:

Το IT-200 ήταν κούκλα!
Καλοκαίρι 1991 Λέσβος (τι κιτς εποχή Θεέ μου :D).



Άλλαξα ελατήρια σε ένα IT-175 ενός φίλου (τώρα γιατί είχα αφαιρέσει και τη μάσκα δε θυμάμαι :banghead:).
Θυμάμαι το χαρακτηριστικό αερόψυκτο κινητήρα τύπου βεντάλια με το μπουζί να ξεφυτρώνει σαν. Αυτό σηκωνόταν σούζα με δική του πρωτοβουλία! Χα χα χα χα!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
@tc-drift Το καταπληκτικό XR250 Baja αφορά τη πρόταση σου στα μεταχειρισμένα, αφού καινούριο δε μπορείς να το βρεις. Περιμένω τη πρόταση σου στα καινούρια, αυτά που πουλιούνται σήμερα!

Ο φυσικός προορισμός τέτοιων μοτοσυκλετών δεν είναι να κάνουν το γύρο της Αφρικής, υπάρχει και έτερος που κάνει το γύρο της Αφρικης με Vespa (με συγχωρείται δε θυμάμαι το όνομα του). Δεν υποτιμώ το γεγονός ότι το Baja παίρνει πόντους λόγω και αυτού του κατορθώματος αλλά όταν συζητάμε για την αξιοπιστία μιλάμε μόνο για μία παράμετρο από αυτές που ορίζουν το "καλύτερο". Μη παρεξηγηθώ, μου αρέσει το Baja και μου αρέσει στην "αλήθωρη" έκδοση του, του δίνει μια πινελιά Adventure που γουστάρω!

Να σχολιάσω τη τοποθέτηση σου σχετικά με το WR250R. Η λέξη ψευδοεντούρο είναι η Ελληνική μετάφραση του On/Off.
Κατά τη γνώμη μου ναι μεν το WR250R έχει περισσότερο χωμάτινη κατεύθυνση αλλά δεν παύει να είναι ένα On/Off. Τουλάχιστον η Yamaha εκεί το κατατάσσει.

Γνώμη μου, είναι πιο εύκολο, πιο απολαυστικό, πιο οικονομικό να μετατρέψεις μια μηχανή σαν το WR250R σε μια μηχανή που και θα ταξιδέψει με τον κατάλληλο κινητήρα (στα πλαίσια των 250cc πάντα) και θα πάει καλά (πολύ καλά) στο χώμα. Στον υπόλοιπο πλανήτη το WR250R δέχεται δεκάδες μοντιφιές και έχει κινητήρα που τα καταφέρνει μια χαρά και στην άσφαλτο και διατηρεί και πολύ καλές υψηλές ταχύτητες.
Δεν είναι τυχαίο που στα περισσότερα συγκριτικά απέναντι από το WR250R όλοι βάζουν μια μηχανή 400cc: το DRZ.
Από την άλλη είναι πολύ πιο δύσκολο, χρονοβόρο, δαπανηρό να μετατρέψεις μια μηχανή On/Off με ασφάλτινο προσανατολισμό να τα καταφέρνει πολύ καλά και στο χώμα.
Επιμένω πως το WR250R μπορεί να διεκδικεί άνετα τη θέση του καλύτερου On/Off (στα 250cc) όλων των εποχών, μέχρι σήμερα τουλάχιστον.




Σχετικά με το WR250R πάλι:
Η σέλα σερβιέτα διορθώνεται εύκολα -αν την θέλεις αλλιώς- στο συγκεκριμένο μηχανάκι και γίνεται και πολύ καλή! Αναρτήσεις, πλαίσιο, γεωμετρίες κ.τ.λ. πόσο εύκολο είναι να αλλάξεις σε άλλες μηχανές;
Το θέμα τιμή έχει εξαιρεθεί από την αρχή στο παρόν θέμα, ψάχνουμε το καλύτερο και όχι το φθηνότερο!

Σχετικά με το KDX που γούσταρα και γουστάρω πάαααααααρα πολύ.... όμως.... Είναι κλασική αδικία από τα χρόνια παραγωγής τους που συγκρίναν τα KDX με τα DT. Τα KDX ήταν η καθαρόαιμη σειρά της Kawasaki για το enduro και τα αντίστοιχα των DT ήταν τα KMX, άσχετα αν το DTR τα ισωπέδονε στο πέρασμα του και έπαιζε στα ίσα τα KDX. Ο Χρήστος Τασούλης στα τέλη της 10ετίας του '80 και στις αρχές της 10ετίας του '90 είχε κεράσει πολλά τσαγάκια στα KDX με DT200R. Προφανώς είχε να κάνει και με τις δικές του ικανότητες, το θέμα είναι πως το DTR κατάφερνε να ανταπεξέλθει. Όμως στους δρόμους έβλεπες πολλά DTR και KMX, δεν έβλεπες KDX. Τα KDX τα έπαιρναν οι περισσότεροι για το χώμα.
Για αυτό το λόγο -κι όχι επειδή το KDX δεν είναι καλό- θεωρώ πως το DT200R ως On/Off ήταν σαφώς πιο ολοκληρωμένο σε σχέση με το KDX.
Αν έβαζα για μια δίκαιη σύγκριση ένα μηχανάκι απέναντι στο KDX αυτό θα ήταν το WR200.

Τωρα για καινούργια παλιά δεν έχει σημασία. Παίρνεις ένα παλιό και το κάνεις καινούργιο. Ειδικά για το XR υπάρχουν τα πάντα. Εγώ προσωπικά δεν έχω κόλλημα με το καινούργιο. Ίσα ίσα που αν αξίζει προτιμώ ένα καλό Restoring..

Απο τα καινούργια κανένα δεν με καλύπτει όπως το XR μου για καλύτερο On-Off στα 250cc. Το WR250R είπαμε, δεν κάνει. On-Off σημαίνει φορτώνω μπαγκάζια και δεν βλέπω το υποπλαίσιο του WR θα αντέξει. Επίσης για 7,5 χιλιάρικα αγορά και ακόμα αρκετά για ποδιές και άλλα αξεσουάρ μιλάμε για κοστολόγιο τρελό.Αυτονομία μικρή, σέλα που όσο και να την φτιάξεις πάλι στενή θα ναι, φώτα μικρά κλπ κλπ. Τώρα αν θες με το ζόρι να το κάνεις και να φτάσεις τα 10 χιλιάρικα κάντο! Δεν ξέρω κανέναν όμως που να το χει κάνει οπότε μιλάμε μόνο στη θεωρία.

Τι κατάλαβα κι εγώ που το 2009 αγόρασα ολοκαίνουργιο κούτα το KLX 250 ψεκαστό? Μου κόστισε 4,5 χιλιάρικα αγορά και αρκετά κατοστάρικα ακόμα να το κάνω μάχιμο και τελικά ήταν υποδεέστερο σε κινητήρα-αναρτήσεις-δυνατότητες απο το XR 250 Που έχω τώρα!!

το οποίο XR με αγορά, συντήρηση, ανανέωση και βελτίωση μου κόστισε κάτω απο 2 χιλιάρικα!

οπότε θεωρητικά να μιλήσουμε? Δεν θα αγόραζα κανένα απο τα καινούργια την στιγμή που με 1000-1500€ παίρνω ένα καλύτερο σε προδιαγράφες παλιό σε σχέση με τα μαλθακά και μέτρια καινούργια Made in Thailand και το κάνω όπως θέλω.

Αν σώνει και καλά κέρδιζα το λαχείο και έπρεπει να πάρω κάποιο απο τα καινούργια και σάπισαν πλέον όλα τα παλιά, συζητάμε για η KLX 250, CRF250L που είναι και οι κύριοι παίχτες στην κατηγορία ας πούμε θα προτίμαγα το Ηονδα γιατί είναι και φαίνεται λίγο πιο άνετο για χιλιόμετρα.

Παντως καλό μηχανάκι ήταν και το KLX το ψεκαστό, απλά δεν σου έβγαζε αυτό που σου βγάζει το XR, τα έχουν ασφαλτοποιήσει απο το DNA τους, το νιώθεις, ενώ το XR βλέπεις πως ζει για το χώμα.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Για να μην κάνω παραθέσεις

1) Για μένα ,ΟνΟφφ σημαίνει η παράλληλη δυνατότητα τόσο σε μακράς διαρκείας Οφφ ,όσο κ σε μακράς διαρκείας Ον.
Αν ψάξουμε για το μηχανάκι που'ναι καλύτερο στο ΟΦ ,θα βρούμε καλύτερα.
Αν ψάξουμε για το μηχανάκι που'ναι καλύτερο στο ΟΝ ,θα βρούμε καλύτερα.
Εδώ όμως (υποτίθεται ότι) καλεστήκαμε να καταθέσουμε απόψεις περί ΟνΟφφ.

2) Κι εμένα μου αρέσουν τα 2χρονα.
Είχα DT200R-WR200R-KDX200R
To DT σαφώς ικανότερο όλων στο ΟΝ ,αλλά κ πάλι ,δεν μπορούσε να αντέξει σε παρατεταμένο ΟΝ ,συναγωνιζόμενο ένα οποιοδήποτε 4χρονο.
Γι'αυτό κ τ'αφησα απ'όξω.

3) Το KDX200R ήταν το καθαρόαιμο ΚΑΒΑ εντούρο της εποχής.
Υπήρχαν παράλληλα κ τα "πολιτικά" KDX200SR - KDX250SR ,τα οποία συναγωνίζονταν τα αντίστοιχα ψευδοεντούρο των άλλων εταιριών της εποχής.

4) Εγώ είχα πρόσφατα το XR250R ,το οποίον σημαίνει μόνο μανιβέλα και ΟΧΙ μπαταρία κ λοιπό ηλεκ/κό κύκλωμα.(με τα + κ - του)
Υποτυπώδες και αδύναμο υποπλαίσιο (άδεια κυκλοφορίας για ΕΝΑΝ αναβάτη μόνο & max load 100 kgr)
Πανάλαφρο (104 κιλά στεγνό)
Iκανότατο στο ΟΦ ,αλλά νευρικό κ ασταθές στο ΟΝ ,το μοτέρ δεν είχε διάρκεια στροφαρίσματος κ "τέλειωνε" γρήγορα ,δείχνοντας έντονη δυσαρέσκεια σε παρατεταμένη ασφάλτινη χρήση.(το νιώθεις να σπάει)
Το XR-R έχει ποιοτικότερες αναρτήσεις σε σχέση με το raid ,είναι πιό ροπάτο χαμηλά ,και σου δίνει πιο ωραία κ πιό ανάλαφρη αίσθηση στο χώμα.

5) Δεν έχω προσωπική γνώση-άποψη για τις διαφορές στην αίσθηση-χρήση που πιθανά θα βγάζει το XLR250-Baja (γιατί xr-baja δεν βγήκε ,αν δεν κάνω λάθος)

6) Το RAID λόγω 2 ΕΕΚ ,έχει διάρκεια κ ανεβάζει άνετα 8500στρ/λ και αισθάνεται και άνετα να δουλεύει ψηλά παρατεταμένα στο 0Ν.
Εχει ανατομικότερη κ αναπαυτικότερη σελα για πολλά συνεχή χλμ παντού.
Το 16λτ τεπόζιτο του χαρίζει απίστευτη αυτονομία χωρίς να ενοχλεί ούτε οδηγικά αλλά ούτε κ οπτικά.
Εχει ισχυρότερο υποπλαίσιο για φόρτωμα.
Στο χώμα είναι ικανότατο ,με την φιλοσοφία οτι περνάει απο παντού άνετα ,χωρίς σκέψη και γραμμές ,κ χωρίς καν να χρειάζεται να σηκωθεί ο αναβάτης του απο την σελα. (λόγω ενδοτικότερων αναρτήσεων)
Στην άσφαλτο στροφάρει ψηλά παρατεταμένα και αγγόγυστα ,ταξιδεύοντας άνετα με 115-120 συνεχή πραγματικά χλμ/ω (και 130...και 135...:happy:) χωρίς να εμφανίζει καμία αστάθεια-ασάφεια στην ποιότητα κύλησής του.
Και ταυτόχρονα είναι κ λίγο ελαφρύτερο απο τα XRL-&- baja
(121 κιλά στεγνό το RAID / 128 κιλά στεγνό το XR-L / baja)

Κατά την δική μου άποψη ,το TTR είναι ικανότερο all-rounder (βλ.OnOff)

7) Mην βγάζετε εύκολα συμπεράσματα για την ικανότητα του ΧR να διαχειριστεί μακροχρόνια ταξίδια σαν του Βρογχίδη.
Ο Ηλίας το επέλεξε για την απλότητά του κυρίως (σε κατασκευή-χρήση-επισκευές)
Κατα τ'άλλα ,στο πρώτο του ταξίδι ,τίποτα πάνω στο μηχανάκι δεν έδειξε οτι αντέχει για αυτή την χρήση.
(κομμένο υποπλαίσιο πολλάκις-διαλυμένα ρουλεμάν-σπασμένα κέντρα τροχών κ ακτίνες-το καρμπ τον άφησε δυό μήνες στην Μογγολία-κ το μοτέρ είχε πολλά θέματα ,απλά τσούλαγε με το ζόρι για πολλά-πολλά χλμ ,κ τελικά επέστρεψε φορτωμένο στη βάση του)
Αν θυμάμαι καλά κ διαλυμένο αμορτισέρ.(πάνε χρόνια απο τότε που μαζεύαμε διάφορα για να του στείλουμε ,εκεί που είχε ακινητοποιηθεί)

Το σημαντικότερο όμως σε τέτοια ταξίδια είναι η ευκολία-δυνατότητα επισκευών με απλά μέσα σε οποιονδήποτε τόπο.

Τα 2 XR του τελευταίου ταξιδιού του ,λύθηκαν ολοκληρωτικά και ενισχύθηκαν πολύ κ παντού ,όπου του έδειξε η εμπειρία οτι πάσχουν.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το θέμα ουσιαστικά μεταφέρει τις εντυπώσεις μας ή τις επιθυμίες μας από μικρά on/off του παρελθόντος αλλά και του παρόντος.

@tc-drift. Κι εμένα μου αρέσει και το restoring και να βλέπω ή ακόμη-ακόμη και να έχω ένα καλοσυντηρημένο παλιό μηχανάκι. Αυτό δεν το κάνει απαραίτητα καλύτερο από κάποιο νέας τεχνολογίας. Σε ότι αφορά το XR όλοι ξέρουμε περί τίνος πρόκειται και τα πράγματα λίγο ή πολύ είναι όπως τα περιγράφεις και όπως έχω ξαναπεί ο καλύτερος για να αξιολογήσει μια μηχανή και να μεταφέρει τη γνώση του είναι πάντα ο ιδιοκτήτης. Είχα κάποτε κι εγώ ένα 250άρι XR, μακάρι να το είχα ως δεύτερο σήμερα.

Αν αποφάσιζα να κάνω ένα αντίστοιχο ταξίδι με αυτό του Ηλία -σχεδόν αδύνατο πλέον- φυσικά τα δεδομένα μου θα ήταν πρώτα από όλα η απλότητα της κατασκευής. Όμως αφού δε θα πάω ούτε μέχρι τη Λάρισα με το υποτιθέμενο 250άρι μου, θα ήθελα τουλάχιστον να μου αρέσει και να μου προσφέρει ευχαρίστηση. Ξέρω πως και με το XR θα διασκεδάσω αλλά όχι όσο με το WR.
Οπότε... ας απολαύσουμε ότι μας δίνει η τεχνολογία ΑΝ μπορούμε να το πάρουμε.
Μπορώ να ξεσκάσω το Σαββατοκύριακο στα κοντινά χώματα; Νομίζω μια χαρά μπορώ!
Μπορώ να πεταχτώ να κάνω τις δουλειές μου στο κέντρο της Αθήνας; Άνετα!
Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να σνομπάρω τις νέες τεχνολογίες. Δεν έχω πλέον τέτοια ταμπού, αν μου αρέσει κάτι μου αρέσει! Αν κάτι είναι καλύτερο, είναι καλύτερο, είτε έχει καρμπυρατέρ είτε είναι ψεκαστό (για τα δικά μου δεδομένα πάντα όλα αυτά). Δεν ζω με κουτάκια.

Σε ότι αφορά το WR250R μήπως το έχεις λίγο υποβαθμισμένο στο μυαλό σου; Μπορεί να κάνω και λάθος! Πάντως έτσι για τη συζήτηση μια χαρά υποπλαίσιο έχει.
Το μόνο "πρόβλημα" για μένα είναι το υψηλό κόστος απόκτησης. Τα υπόλοιπα χρήματα που θα ρίξεις εκ των υστέρων -σε ότι αφορά τον δικό μου τρόπο σκέψης- είναι τμήμα της προσωποποίησης οποιασδήποτε μηχανής και κομμάτι της απόλαυσης του να έχεις μια μηχανή, να ασχολείσαι μαζί της και να τις δίνεις κάποιες πινελιές όπως εσύ την θέλεις.



Edit @el-Gatto Κώστα μη βάζεις στοίχημα για τη δυνατότητα του παρατεταμένου ON στο DT200R. To μηχανάκι αυτό ήταν απίθανο, ακούραστο, άθραυστο και άντεχε ΑΝΕΤΑ τα παρατεταμένα On, πολύ καλύτερα από πολλά τετράχρονα! Σπάνια επιμένω σε πράγματα που δεν ξέρω καλά, το DTR όμως το ξέρω πολύ καλά!
 
Τελευταία επεξεργασία:

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Τ
Edit @el-Gatto Κώστα μη βάζεις στοίχημα για τη δυνατότητα του παρατεταμένου ON στο DT200R. To μηχανάκι αυτό ήταν απίθανο, ακούραστο, άθραυστο και άντεχε ΑΝΕΤΑ τα παρατεταμένα On, πολύ καλύτερα από πολλά τετράχρονα! Σπάνια επιμένω σε πράγματα που δεν ξέρω καλά, το DTR όμως το ξέρω πολύ καλά!
Δεν αμφιβάλω γι'αυτό STF.
To είχα κ το ξέρω.(απο παλιά "την έστυβα την γκαζιέρα):D
Αυτό που εννοώ λέγοντας
To DT σαφώς ικανότερο όλων στο ΟΝ ,αλλά κ πάλι ,δεν μπορούσε να αντέξει σε παρατεταμένο ΟΝ ,συναγωνιζόμενο ένα οποιοδήποτε 4χρονο.
δεν αφορά αμφιβολία κίνησής του με υψηλές μουαγιέν κατά περίπτωση
αλλά την συνολική του αντοχή στο χρόνο σε σχέση με ένα 4χρονο ,υπό τις ίδιες συνθήκες χρήσης.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δεν αμφιβάλω γι'αυτό STF.
To είχα κ το ξέρω.(απο παλιά "την έστυβα την γκαζιέρα):D
Αυτό που εννοώ λέγοντας

δεν αφορά αμφιβολία κίνησής του με υψηλές μουαγιέν κατά περίπτωση
αλλά την συνολική του αντοχή στο χρόνο σε σχέση με ένα 4χρονο ,υπό τις ίδιες συνθήκες χρήσης.
ΟΚ, αυτό το καταλαβαίνω αλλά και πάλι το κόστος επισκευής (αλλαγής ελατηρίων) είναι αστείο! Τέλος πάντων έτσι και αλλιώς το 2T vs 4T εμπίπτει και στα γούστα του τρόπου μετακίνησης (και για να σε προλάβω ξέρω πως γουστάρεις ΚΑΙ τα δίχρονα). ;)
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
DT200R. Πραγματικός θρύλος και δίκαια! Ένα οικονομικό δίχρονο μοτεράκι, τέρας αξιοπιστίας, 33 ονομαστικά άλογα, στεκόταν πολύ καλά στο χώμα ενώ μπορούσε και ταξίδευε χωρίς πρόβλημα στο παρατεταμένο σταθερό γκάζι!
Και εγώ το DT ανάφερα αλλά τώρα που το σκέφτομαι δεν πληρεί τα κριτήρια καθως είναι 200άρι :p
Εγώ ως αντιδραστικός άθρωπας θα παρακάμψω την λογικότατη επιλογή του wr και θα προτείνω gas gas 250 ec cami. Διότι έχω αδυναμία σε αυτήν την εταιρία και τα μηχανάκια που παράγει, και διότι μου φάνηκε εξαιρετικά ενδιαφέρουσα πρόταση γιά την αναβίωση μιάς κατηγορίας που έχει πεθάνει την έχουν πεθάνει, κυρίως οι 4 μεγάλες γιαπωνέζες, εδώ και καιρό.
To gas gas ec γκαμεί(cami) :hungry: σκεφτηκα και εγώ.Ομως παρ'ολο που μου αρέσει περισσότερο απ'το WR πιστευω ότι το WR είναι πιο ολοκληρωμένο ον-οφ.
Και αν έφτανα στο ταμειο για ένα απο δαυτα το gg θα διάλεγα ;)
 

Markos

Μέλος
Περιοχή
ΠόρτοΡάφτη
Όνομα
Markos
Μοτό
Sfi-ka DR 650 SE
Δεν αμφιβάλω γι'αυτό STF.
To είχα κ το ξέρω.(απο παλιά "την έστυβα την γκαζιέρα):D
Αυτό που εννοώ λέγοντας

δεν αφορά αμφιβολία κίνησής του με υψηλές μουαγιέν κατά περίπτωση
αλλά την συνολική του αντοχή στο χρόνο σε σχέση με ένα 4χρονο ,υπό τις ίδιες συνθήκες χρήσης.
Κώστα, ακόμα κυκλοφορούν. Άρα μιά χαρά αντέχουν στο χρόνο.
Η διαφορά είναι ότι δεν υπάρχει περίπτωση να είναι ίδιες οι συνθήκες χρήσης. Το δίχρονο σε μπριζώνει γιά γκάζια παντού και πάντα. Συμβάλει και το μονοκάβαλο σε αυτό.. ποιά ν΄αντέξει τη μπόχα στο μαλί και τα ρούχα της;

ΟΚ, αυτό το καταλαβαίνω αλλά και πάλι το κόστος επισκευής (αλλαγής ελατηρίων) είναι αστείο! Τέλος πάντων έτσι και αλλιώς το 2T vs 4T εμπίπτει και στα γούστα του τρόπου μετακίνησης (και για να σε προλάβω ξέρω πως γουστάρεις ΚΑΙ τα δίχρονα). ;)
Ξέρω ότι το ξέρεις, αλλά τα λέω στη νύφη ν΄ακούσει η πεθερά: ελατήρια και πιστόνια στο δίχρονο ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΚΕΥΗ. Είναι προγραμματισμένη συντήρηση.

To gas gas ec γκαμεί(cami) :hungry: σκεφτηκα και εγώ.Ομως παρ'ολο που μου αρέσει περισσότερο απ'το WR πιστευω ότι το WR είναι πιο ολοκληρωμένο ον-οφ.
Και αν έφτανα στο ταμειο για ένα απο δαυτα το gg θα διάλεγα ;)
Κι εγώ θα το έπαιρνα. Αλλά βλέπω φάουλ της gas gas στις μη ρυθμιζόμενες αναρτήσεις του.
Γώργο, αν τα μηχανάκια της τα γουστάρουν άτομα με τις τσέπες τις δικές μας, απορώ γιατί φαλίρισε.. :thinking:
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Κι εγώ θα το έπαιρνα. Αλλά βλέπω φάουλ της gas gas στις μη ρυθμιζόμενες αναρτήσεις του.
Γώργο, αν τα μηχανάκια της τα γουστάρουν άτομα με τις τσέπες τις δικές μας, απορώ γιατί φαλίρισε.. :thinking:
2000 χιλιάρικα κάτω είναι σε σχέση με το WR,άρα υπάρχουν περιθώρια για εμάς τους λάτρεις των tie wraps :D
Για το 2ο δεν έχεις άδικο :laugh:
 
Reactions: STF

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
ΥΓ Καποτε ειχα για τετοια χρηση ενα KDX200SR, απο το 1996 μεχρι το 2001. Αν και διχρονο, εκανε και για on-off χρηση και ητανε πιο καλοστημενο απο το DT200. Το αναφερω γιατι αναφερθηκε και το DT200 αλλα το KDX ητανε πιο "αγωνιαρικο", φοβερο μηχανακι :cool:
George το αντίστοιχο του KDX SR ήταν το DT200WR και όχι το DT200
Δηλαδή αυτό ;)
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Κώστα @el-Gatto άλλο πράγμα το XLR 250 Που λες.

Εγώ έχω το τελευταίο ΧR250 Baja που είναι αυτό

http://www.bikez.com/motorcycles/honda_xr_250_baja_2002.php

και ζυγίζει 119 κιλά άδειο και όχι 128!

Σε σχέση με το R έχει άλλο καρμπυρατέρ (υποπίεσης και όχι μηχανικό), έχει άλλο πιο ήπιο εκκεντροφόρο, έχει μίζα και όχι μανιβέλα, έχει πιο ενισχυμενο υποπλαισιο, έχει πιο ενισχυμενο ηλεκτρικό κύκλωμα, άλλο μεγαλύτερο μεταλλικό τεπόζιτο και φυσικα τα φανάρια μπροστά με τα ηλεκτρονικά όργανα που στο δικό μου βέβαια είναι τα κλασικά του R. Κάποιες άλλες μικροδιαφορες υπάρχουν ακόμα όπως το ψαλίδι και στα προστατευτικά σε αλυσίδες και δαγκάνα κλπ κλπ

Επίσης όπως είπα στο δικό μου με το μαμά γρανάζωμα έχω δει μετρημένα με GPS σε ευθεία περίπου 135+km/h πραγματικά. Δηλαδή κάτι 145-150 που βλέπουν άλλα μηχανάκια στο κοντέρ τους. Εγώ απλά διαλέγω ακόμα και με το μαμά γρανάζωμα να μην το ταξιδευω στην εθνική πάνω απο 110-115km/h πραγματικά για να μην το ζορίζω ανούσια. Άσε που τώρα με το κοντό γρανάζωμα και τα λάστιχα MX η δυναμική του είναι στα 100km./h

Απο εκεί και επειτα, είναι καλό να συζητάμε στη θεωρία. Κι εγώ στη θεωρία θα το αγόραζα το WR250R αλλά στη πράξη σε κανένα φεγγάρι δεν θα γινόταν αυτό με την τιμή που έχει! Και το αποδεικνύουν και οι πωλήσεις του που είναι μηδενικές στην Ελλάδα. Και ποτέ σε καμία βόλτα όλα τα χρόνια δεν έχω δει κάποιον με τέτοιο στο βουνό. Συνεπώς η κουβέντα έχει μόνο ακαδημαική σημασία!

Το KLX 250 το αγόρασα όπως είπα το 2009, αν δεν υπήρχε στην αγορά επιλογή σε μηχανάκια όπως το XR θα ήταν μια χαρά, ικανότατο, το πουλησα τότε επειδή ήθελα ΚΤΜ 450 και θυσιάστηκε! Αλλά αν εξαιρέσουμε το λίγο χαμηλότερο απο το επιθυμητό Clearance το μηχανάκι ήταν κατσικάκι και είχα πάει σε απίστευτα μέρη. Έκαιγε τίποτα και ήταν σκυλί. Αν είχα μονάχα επιλογή σε καινούργιο θα το παιρνα, θα δοκίμαζα βέβαια πρώτα όπως είπαν προν και το CRF250L να δω τι ρόλο βαράει..

Το WR250R πάει σε τιμές KTM 690 enduro οπότε αποκλείεται απο τα αποδυτήρια.
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
7) Mην βγάζετε εύκολα συμπεράσματα για την ικανότητα του ΧR να διαχειριστεί μακροχρόνια ταξίδια σαν του Βρογχίδη.
Ο Ηλίας το επέλεξε για την απλότητά του κυρίως (σε κατασκευή-χρήση-επισκευές)
Κατα τ'άλλα ,στο πρώτο του ταξίδι ,τίποτα πάνω στο μηχανάκι δεν έδειξε οτι αντέχει για αυτή την χρήση.
(κομμένο υποπλαίσιο πολλάκις-διαλυμένα ρουλεμάν-σπασμένα κέντρα τροχών κ ακτίνες-το καρμπ τον άφησε δυό μήνες στην Μογγολία-κ το μοτέρ είχε πολλά θέματα ,απλά τσούλαγε με το ζόρι για πολλά-πολλά χλμ ,κ τελικά επέστρεψε φορτωμένο στη βάση του)
Αν θυμάμαι καλά κ διαλυμένο αμορτισέρ.(πάνε χρόνια απο τότε που μαζεύαμε διάφορα για να του στείλουμε ,εκεί που είχε ακινητοποιηθεί)

Το σημαντικότερο όμως σε τέτοια ταξίδια είναι η ευκολία-δυνατότητα επισκευών με απλά μέσα σε οποιονδήποτε τόπο.

Τα 2 XR του τελευταίου ταξιδιού του ,λύθηκαν ολοκληρωτικά και ενισχύθηκαν πολύ κ παντού ,όπου του έδειξε η εμπειρία οτι πάσχουν.
Κώστα πιστευεις ότι το Raid ή οποιόδήποτε άλλη μοτό μπορούσε να κάνει 73000χλμ σε τέτοιες συνθήκες χωρίς να βγάλει παρόμοια ή άλλα θέματα?


Το βλαβολόγιο του Βροχίδη
χλμ βλάβη/αιτία/λύση

1.909χλμ Το πισινό αμορτισέρ έχασε το λάδι του/Φθορά λόγω υπερβολικής διάβρωσης/Αντικατάσταση με αμορτισέρ της WP και σκληρότερο ελατήριο

15.588 Έσπασε η μεταλλική βάση της κόρνας/Σκληρή οδήγηση εκτός δρόμου/Ηλεκτροκόλληση

15.618 Έσπασε μία ακτίνα του πισινού τροχού/Σκληρή οδήγηση εκτός δρόμου/Αντικατάσταση με άλλη, πιο λεπτή

15.682 Φθάρθηκαν οι δίσκοι του συμπλέκτη/Καθαρά δικό μου λάθος.Τους ζόρισα υπερβολικά/Αντικατάσταση 2.050 χλμ. αργότερα

28.770 Σκίστηκε η μεμβράνη του καρμπιρατέρ/Φυσιολογική φθορά/Μπάλωμα 2.580 χλμ. αργότερα

32.970 Βραχυκυκλώθηκε ο ανορθωτής - σταθεροποιητής/Φυσιολογική φθορά/Αντικατάσταση με ανορθωτή - σταθεροποιητή από Enfield 350 Electra

38.970 Σκίστηκε ξανά η μεμβράνη του καρμπιρατέρ/Αποτυχία του μπαλώματος/Αντικατάσταση με καινούρια 18.500 χλμ. αργότερα

56.962 Έσπασε το αριστερό ρουλεμάν του πισινού τροχού/Φυσιολογική φθορά/Αντικατάσταση 420 χλμ. αργότερα

72.984 Τρύπησε το πιστόνι/Ελλιπής συντήρηση/Το ταξίδι μου είχε μόλις τελειώσει! :)

Πηγή http://madnomad.gr/main/greece2india/review/#sthash.ymlumrmv.dpbs
 
Reactions: STF

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
@Λευκάδιος @tc-drift & @el-Gatto Θα μου επίτρεψετε να πιστεύω πως δεν έχει νόημα να συζητάμε για την επιλογή του Βροχίδη, ήδη από τα γραφόμενα σας και μόνο, το συμπέρασμα που παράγεται είναι πως πρόκειται για κατόρθωμα δικό του και όχι της μηχανής. Πολύ σωστά την επέλεξε, την έμαθε και μηχανολογικά κτλ, θα μπορούσε να έχει διαλέξει κάποια άλλη. Διάλεξε όμως το XR και θεωρώ πως μια χαρά τα έχει καταφέρει δεδομένου πως ΚΑΝΕΝΑ ON/OFF 250cc δεν είναι φτιαγμένο για αυτό το σκοπό!

@tc-drift ρε Βαγγέλη, το 90% των συζητήσεων σε ένα forum είναι σε θεωρητική βάση αφού είναι αδύνατο όλοι να τα έχουμε καβαλήσει όλα!
Επαναφέρεις το θέμα της τιμής ξανά και ξανά. Σε διαβεβαιώνω πως όλοι όσοι το προτείναν ξέρουν πως είναι ακριβό, ξέρουν όμως πως είναι η καλύτερη επιλογή μεταξύ των σύγχρονων.
Δεν θέλω να σε πείσω να το αγοράσεις, δεν θέλω καν να σε πείσω ότι είναι το καλύτερο. Για εμένα είναι, για σένα όχι.
Εγώ αύτό που ήθελα ήταν να κάνουμε μια συζήτηση για ποια μηχανάκια πιστεύουμε -ο καθένας μας ξεχωριστά- πως είναι το καλύτερο στα μεταχειρισμένα και ποιο στα καινούρια. Οκ, εσύ πιστεύεις πως μόνο το δικό σου είναι το καλύτερο γιατί μπορείς να το κάνεις αν θέλεις και καινούριο, δεκτό (το εννοώ, δεδομένου ότι και τις ικανότητες σου έχω δει και μάλιστα με το συγκεκριμένο μηχανάκι).

Αναγκάζομαι να τοποθετούμαι συνέχεια αλλά η τιμή στις μηχανές ποτέ δεν είναι τυχαία, και 10 χιλιάρικα να ρίξω στο Tenere δεν θα γίνει 690. Έτσι το βλέπω εγώ. Αν μου αρέσει λοιπόν το 690 θα σκάσω 10 χιλιάρικα και θα το πάρω, αν μου αρέσει το WR θα σκάσω 7 χιλιάρικα και θα το πάρω. Για την ώρα πήρα το Tenere και αντίστοιχα πήρες το KLX.
 
Τελευταία επεξεργασία:

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
@tc-drift Bαγγέλη ,τα specs τα έψαχνα εδώ http://www.motorcyclespecs.co.za/bikes/Honda 9.htm όπου περιέργως ,δεν καταγράφεται πουθενά XR250 Baja ,παρά μόνον xlr250-Baja.
To κοντινότερο μοντέλο με το δικό σου ήταν το XR250L http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_xr250l 98.htm στο οποίο δίνουν βάρος 128 κιλά ,κ βασει αυτού 'εγραψα ότι έγραψα.

Η προσωπική εμπειρία μου με τα ΧR ,αφορά μόνον το R ,το οποίο είναι σαφώς ικανότερο στο χώμα απο το Raid ,αλλά υστερεί σαν all rounder.
Βλέποντας τα specs που παρέθεσες ,φαντάζομαι οτι τα +15 κιλά του Baja σου σε σχέση με το R ,αφορούν υποπλαίσιο & ηλεκτρικά.
Τώρα βέβαια ,πως γίνεται το L να βγαίνει 128 κιλά (με 9.7lt τεπόζιτο αντί για 13 ,κ χωρίς τη σιδεριά+τα εμπρός 2πλά φανάρια+την σιδερένια σχάρα πίσω που φοράει το Baja απο μαμά) κ το Baja 119 κιλά , αυτό είναι μυστήριο.
Ισως να γράφουν μλκς τα σπεκς.

Οπως κ να'χει ,λίγη σημασία έχουν όλα αυτά.
Το XR παραμένει ελαφρότατο ,και πιστεύω οτι είναι εξίσου ικανότατο με το αδελφάκι του (R) στο χώμα.
Σαφώς θα είναι ικανότερο απο το R στον all round τομέα.

Πιστεύω οτι Baja & Raid έχουν την ίδια κατασκευαστική φιλοσοφία ,με μικρές αλλαγές στην προσέγγιση.
Είναι και τα δυό απλά κ απολαυστικά μοτοσυκλετάκια ,απόγονοι μιάς κατηγορίας που χάθηκε ,κάτω απο το βάρος αναζήτησης αλόγων-προδιαγραφών-κ ηλεκτρονικών.





Κώστα πιστευεις ότι το Raid ή οποιόδήποτε άλλη μοτό μπορούσε να κάνει 73000χλμ σε τέτοιες συνθήκες χωρίς να βγάλει παρόμοια ή άλλα θέματα?
Σαφώς και ΟΧΙ. Οποιοδήποτε θα έβγαζε θέματα.
Γιατί κανένα απο τα 250άρια ΟνΟφφ δεν έχει σχεδιαστεί ,για να βγάλει εις πέρας τέτοια καταπόνηση διαρκείας ,κ μάλλιστα με τέτοια φορτία στην πλάτη του.
Γι'αυτό και είπα οτι η επίλογή έγινε με βάση οτι
Το σημαντικότερο όμως σε τέτοια ταξίδια είναι η ευκολία-δυνατότητα επισκευών με απλά μέσα σε οποιονδήποτε τόπο.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R

Για εδώ είστε!!! Μεταλλικό τεποζιτο, μιζατο και trim computer όργανα


Οκ, αυτή είναι η πρόταση σου στα "παλαιάς κοπής", στα καινούρια υπάρχει προτίμηση;

Στάλθηκε από συσκευή τηλεπικοινωνίας
 

la veloce

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
theoharis
Μοτό
Multistrada 1200s
Οκ, αυτή είναι η πρόταση σου στα "παλαιάς κοπής", στα καινούρια υπάρχει προτίμηση;

Στάλθηκε από συσκευή τηλεπικοινωνίας
Μμμ....για τα καινούρια λες ε?:thinking:
ΜΠΑ...δεν τα γουστάρω!!!!!
 
Reactions: STF
Top Bottom