Πολυεστερικές κατασκευές

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Αφού λοιπόν περιμέναμε μερικές μέρες, ήρθε η ώρα για το επόμενο στάδιο, το βάψιμο.
Έχουν γίνει βέβαια ωστόσο οι δοκιμές προσαρμογής, ανοίχθηκαν οι τρύπες για τη στήριξη κλπ, για να μην το τραυματίσουμε όταν είναι βαμένο.

Έλεγα να το δώσω να το βάψουν, καθότι δεν έχω εξοπλισμό για τέτοιες δουλειές, αλλά επειδή είχα κάποια σπρέυ από προηγούμενες δοκιμές-επεμβάσεις, αποφάσισα τελικά να ολοκληρώσω το έργο μόνος μου.:)
Τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν είναι αυτά:



Είναι καλής ποιότητας, μη περιμένουμε να κάνουμε δουλειά με απλά σπρέυ.
Επίσης πλέον κάθε χρωματοπωλείο εξιδεικευμένο σε χρώματα αυτοκινήτων, μπορεί να μας φτιάξει σε σπρέυ, ότι χρώμα του ζητήσουμε.
Η ποιότητα θα είναι η ίδια με αυτή που θα χρησιμοποιήσει και ο επαγγελματίας.
Η δουλειά βέβαια πρέπει να γίνεται σε κλειστό χώρο, το παραμικρό αεράκι εππηρεάζει την ακτίνα μπογιάς του σπρέυ και μας τα κάνει μαντάρα.

Επίσης καλό θα είναι να χρησιμοποιηθεί primer(αστάρι) γκρί χρώματος, το οποίο θα μας δείξει τα όποια λάθη έχουν γίνει στο στοκάρισμα έτσι ώστε να μπορέσουμε να διορθώσουμε πριν ρίξουμε το χρώμα.
Στη δική μου περίπτωση το primer της φωτό, είναι διαφανές και το αποτέλεσμα ήταν να δω κάποιες ατέλειες μετά από 2-3 χέρια χρώματος.
Αναγκάστηκα να τρίβω και να στοκάρω ξανά και το συγκεκριμμένο χρώμα είναι πολύ σκληρό(καλό αυτό).

Όπως πολλά πράγματα στη ζωή μας, έτσι και ο πολυεστέρας, απαιτεί υπομονή.
Το αποτέλεσμα όμως μάλλον δικαίωσε τους κόπους μου.:happy:

 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Τελικά οι πολυεστερικές κατασκευές δεν είναι και τόσο βουνό όπως πίστευα.
Ο πολυεστέρας είναι μιά εύκολη και φθηνή λύση για αντικατάσταση των ακριβών πλαστικών των μοτοσυκλετών μας και βέβαια για καστομάρισμα.
Διαβάζοντας και ψάχνοντας αντιλήφθηκα ότι η διαδικάσία των πολυεστερικών κατασκευών είναι η ίδια με αυτή των Carbon.
Έτσι σκέφτηκα να περάσω εκεί, αφού κατασκευαστούν βέβαια 2-3 πραγματάκια ακόμα από πολυεστέρα για τελειοποίηση της διαδικασίας και του χειρισμού των υλικών.

Για όποιον λοιπόν ενδιαφέρεται, υπάρχει ένα βιβλίο που μου σύστησαν και είναι αυτό:



Σε ελληνική βιβλιογραφία δεν βρήκα τίποτα.

Όσον αφορά τα υλικά, από ότι κατάλαβα τα πιό εξειδικευμένα καταστήματα στην αθήνα είναι:

https://www.aandreou.gr/

και ίσως και εδώ:

http://www.neotex.gr/frontoffice/portal.asp?cpage=NODE&cnode=1

Σε μικρότερες πόλεις να μη το συζητάμε, εδώ όταν ζήτησα με κοίταζαν σαν εξωγήινο,

Ιντερνετικά βρήκα αυτό από Ελλάδα που έχει πολύ πράμα:

http://www.fibermaxcomposites.com/shop/index.php

Τώρα για πληροφορίες της διαδικασίας, δεν βρήκα κάτι που να μου αρέσει.
Οι κατασκευές αυτές είναι ακριβές και αυτοί που τις κάνουν κρύβουν λόγια.

Όσον αφορά τα εργαλεία που χρειάζονται, ίσως είναι απαραίτητη(όχι εξ αρχής) μια αντλία κενού όπως αυτή:

http://www.fibermaxcomposites.com/shop/vacuum-kitbrwith-small-pump-p-1065.html?cPath=30


Άντε και καλές δουλειές.:)
 

Cube

George No Brakes!!!
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Πριόνι.
Ξεθαβω το θέμα μιας και είμαι υπό προετοιμασία κατασκευής πολυεστερικου .

Επειδή οι φωτογραφίες δεν φαίνονται εάν γίνεται να μου πει κάποιος μετά την κατασκευή του αντικειμένου και εφόσον έχει τελειώσει ο πολυμερισμός του και έχει σκληρηνει το περνάμε primer πρώτα ;;το στοκαρουμε;; η και τα δύο;

Δλδ ξεκαλουπωνω - στοκαρω - τρίβω και περνάω primer; η το αντίθετο;;

Επίσης είδα ότι υπάρχει στοκος σε σπρέι είναι καλύτερος από τον παραδοσιακό;;;
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ας περιμένουμε τον Μανώλη για τις λεπτομέρειες... @Manouel650
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Ξεθαβω το θέμα μιας και είμαι υπό προετοιμασία κατασκευής πολυεστερικου .

Επειδή οι φωτογραφίες δεν φαίνονται εάν γίνεται να μου πει κάποιος μετά την κατασκευή του αντικειμένου και εφόσον έχει τελειώσει ο πολυμερισμός του και έχει σκληρηνει το περνάμε primer πρώτα ;;το στοκαρουμε;; η και τα δύο;

Δλδ ξεκαλουπωνω - στοκαρω - τρίβω και περνάω primer; η το αντίθετο;;

Επίσης είδα ότι υπάρχει στοκος σε σπρέι είναι καλύτερος από τον παραδοσιακό;;;
Ετοιμαζεσαι να κανεις.. .....ντακαρισιο το CB 500 ;;;;
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Ξεθαβω το θέμα μιας και είμαι υπό προετοιμασία κατασκευής πολυεστερικου .

Επειδή οι φωτογραφίες δεν φαίνονται εάν γίνεται να μου πει κάποιος μετά την κατασκευή του αντικειμένου και εφόσον έχει τελειώσει ο πολυμερισμός του και έχει σκληρηνει το περνάμε primer πρώτα ;;το στοκαρουμε;; η και τα δύο;

Δλδ ξεκαλουπωνω - στοκαρω - τρίβω και περνάω primer; η το αντίθετο;;

Επίσης είδα ότι υπάρχει στοκος σε σπρέι είναι καλύτερος από τον παραδοσιακό;;;
Καλώς ήρθες στον κατασκευαστικό κλάδο.:)

Κατ΄αρχήν θα πρέπει πω ότι μετά από ένα σύντομο πέρασμα από τη κατασκευή ανθρακονημάτων, τα παράτησα λόγω:
1. της μεγάλης τοξικότητας όλων των υλικών(στερεών και υγρών) που χρησιμοποιούνται.
2. της μικρής διάρκειας ζωής των υλικών, οπότε αν δε φτιάζεις συνεχώς κάτι, σε συμφέρει να αναθέσεις τη κατασκευή αυτού που θέλεις σε κάποιον άλλο.

ΣΥΜΒΟΥΛΗ
Καλό είναι να χρησιμοποιούνται ακριβά υλικά, καθότι το τελικό αποτέλεσμα είναι ανάλογο της ποιότητας των υλικών που θα χρησιμοποιήσεις.


Τώρα, όσον αφορά αυτό που ρωτάς, θα το καταλάβεις όταν ξεκαλουπώσεις.
Ανάλογα με τα λάθη που έχεις κάνει στη διαδικασία, θα χρειαστεί από λίγο έως πολυυυυυυυυυυυυυυύ τρίψιμο.
Μετά στοκάρεις.

Τώρα για το primer, αυτό είναι το τελικό στάδιο πριν το βάψιμο.

Κρίμα που δε φαίνονται οι φωτό, το γνωστό πρόβλημα με τους απατεώνες που σε αφήνουν να ανεβάζεις ελεύθερα και μετά σου ζητάνε λεφτά για να συνεχίσεις...
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Επίσης, για να βοηθήσω όσο μπορώ, ξανανεβάζω φωτό από ένα αποδεκτό Gel coat. Κάποιοι δεν χρησιμοποιούν γιατί είναι ακριβό και με μικρή διάρκεια ζωής, αλλά είναι απαραίτητο.



οι στόκοι που χρησιμοποίησα...



και μια φωτό από το καλούπι, για να ΕΠΑΝΑΛΑΒΩ, ότι, η παραμικρή ατέλεια στο πρωτότυπο μεταφέρεται σε πολλαπλάσιο βαθμό στο καλούπι και άρα και στο τελικό αντικείμενο.
Αυτό σημαίνει πολύ περισσότερη δουλειά. Άρα προσέχω την επιφάνεια του πρωτότυπου και διορθώνω όσο μπορώ στο καλούπι, πριν την διαδικασία επίστρωσης του πολυεστέρα...




Α, και μια πολύ βοηθητική γάζα για τη κατασκευή του καλουπιού...





Ελπίζω να βοήθησα... καλή τύχη...
 

Cube

George No Brakes!!!
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Πριόνι.
Ευχαριστώ για την οποία συμβουλή.

Το καλούπι έχει τελειώσει το πέρασα 4 φύλλα πολυεστέρα και τώρα περιμένω να στεγνώσει.

Είχα διαβάσει για το τζελ κοουτ απλά δεν το πήρα γιατί θα μου έμενε σίγουρα στο ράφι.

Για στόκο πήρα σε σκόνη που την αναμειγνύεις με πολυεστέρα και με καταλύτη.

Όπως επίσης και γυαλοχαρτα διαφόρων πυκνοτητων.

Εάν βγει το επιθυμητό αποτέλεσμα θα το ποστάρω εδώ την διαδικασία,εάν όχι θα πάει στα αζήτητα ,χαχαχαχ
 
Top Bottom