Που μαστορεύετε τη μηχανή σας;

Που μαστορεύετε;


  • Total voters
    68
Μέχρι πρίν 3 χρόνια στον δρόμο, μετά νοίκιασα ένα μικρό χώρο που χωρούσε οριακά μηχανάκια και εργαλεία. Πλέον έχω αρκετό χώρο για πολλά μηχανάκια οπότε τα κάνω όλα μόνος μου και ότι δυσκολεύομαι μου παίρνει απλά περισσότερο χρόνο.
 
Μέχρι πρίν 3 χρόνια στον δρόμο, μετά νοίκιασα ένα μικρό χώρο που χωρούσε οριακά μηχανάκια και εργαλεία. Πλέον έχω αρκετό χώρο για πολλά μηχανάκια οπότε τα κάνω όλα μόνος μου και ότι δυσκολεύομαι μου παίρνει απλά περισσότερο χρόνο.

Ιδανικό!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ξεκίνησα να σκαλίζω μόνος μου τις μοτοσυκλέτες μου σε ηλικία 18 χρονών με ένα εύκολο δίχρονο DT200R που είχα τότε. Αυτό με έβαλε στον κόσμο της συντήρησης και των "βελτιώσεων" αλλάζοντας λαδι στο κιβώτιο, κατεβάζοντας τη κεφαλή με περιστροφική κίνηση σε γυαλόχαρτο και τοποθετώντας Boyensen reed, τέλος τρίβοντας προσεκτικά τις θυρίδες με πολύ ψιλό γυαλόχαρτο για καλύτερη ροή του καυσίμου. Τότε ζούσα στη Λέσβο και υπήρχε κλειστός χώρος δικός μου.

Με τα τετράχρονα ασχολήθηκα με τα βασικά, αλλαγές φρένων, λαδιών και φίλτρων και με τοποθετήσεις αξεσουάρ αφού όλα γινόντουσαν είτε στα πεζοδρόμια είτε σε πυλωτές. Τα τελευταία 10 χρόνια περίπου είχα την μεγάλη τύχη να γνωρίσω τον surikenjim που είχε τον δικό του χώρο. Πρώην μηχανικός και καλός φίλος σιγά-σιγά με έβαλε βαθύτερα στις γνώσης της συντήρησης και επισκευής όπου χρειάστηκε και έχουν ξεκλειδώσει πολλά από τον μαγικό κόσμο των κινητήρων και των αναρτήσεων. Οπότε εδώ και 10 χρόνια περίπου εξελίσσομαι δίπλα στον Δημήτρη ( surikenjim ) αλλά όχι μόνον, έχουμε δουλέψει αρκετά όλο το παρεάκι μεταξύ μας και σε διαφορετικές μοτοσυκλέτες οπότε γνώσεις θεωρητικές και πρακτικές έχω εισπράξει και από konkost και από Λευκάδιος και από Corki

Χρόνο πολύ δεν έχω αλλά προτιμώ να περιμένω να βρεθεί κάποιο ελεύθερο ΣΚ και να τα κάνω μόνος μου με την παρέα και τον χαβαλέ των φίλων μου παρά να πάω σε συνεργείο γιατί ξέρω πως τα πράγματα εκεί δεν μπορούν να έχουν την ποιότητα των εργασιών που γίνεται από εμάς. Δεν είναι ότι τα συνεργεία στερούνται γνώσεων, οι λόγοι είναι πολλοί και διάφοροι και για πολλά δεν αδικώ τα συνεργεία.
Τέλος, μοτοσυκλέτες που δεν είναι Ιαπωνικές και που βρίσκονται εντός εγγύησης δεν τις αγγίζω παρά μόνο για τοποθετήσεις αξεσουάρ καθώς ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεται (π.χ. R1250R). Του χρόνου που λήγει η εγγύηση του -αν δεν το έχω δώσει- θα περάσει και αυτό από τα χέρια μου. Συγκεντρώνω ήδη εργαλεία για αυτό το σκοπό. Έχω και μεγάλο έρωτα για τα ποιοτικά εργαλεία (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι όλα τα εργαλεία μου είναι top αλλά σίγουρα όλα είναι άνω του μέσου όρου γιατί έχω κάλο).

Φυσικά ονειρεύομαι το δικό μου γκαράζ αλλά η πραγματικότητα της ζωής έδωσε την ψήφο μου στο "σε γκαράζ φίλου".
 
Τελευταία επεξεργασία:
Στο πεζοδρόμιο. Αν είναι κάτι πιο χοντρό και δεν το έχω ξανακάνει και φαντάζομαι ότι θα πάρει χρόνο,πχ τώρα άλλαξα δισκάκια συμπλέκτη, την βάζω στην αυλή. Θα την έβαζα κάθε φορά αλλά μπαίνει δύσκολα και θέλω 2ο άτομο. Από εργαλεία και εγώ ακριβώς σαν τον Στέφανο, μόνο από την ανάποδη. Ότι βρω αν δεν βρω κάνω πατέντες αν δεν πιάσει θα αγοράσω.
 
Μένω σε ισόγειο και έχω μια μικρή αυλή το πολύ 5X3 μέτρα που την χρησιμοποιώ ως γκαράζ αλλά και για διάφορες επισκευές.Η μισή είναι καμπριολέ και η άλλη μισή προστατεύεται κάπως από τις καιρικές συνθήκες (κυρίως από βροχή).
Κάνω κυριολεκτικά τα πάντα εκτός από άνοιγμα μοτέρ.
Δεν έχω πάγκο και κρεμασμένα/τακτοποιημένα εργαλεία παρά μόνο κάνα δυο ντουλάπες και ένα τραπεζάκι για κάποιες εργασίες.
Για επισκευές που θα πάρουν πάρα πολύ χρόνο πάω στο πατρικό μαζί με τα εργαλεία (δυστυχώς δεν τα διαθέτω επί δύο) το οποίο έχει πολύ μεγάλη αυλή και χώρο.
Καμιά φορά πηγαίνω και στον surikenjim για την παρέα και το χαβαλέ όπως και ο Στέφανος (STF ).
IMG-20260416-194831

IMG-20230125-233544

IMG-20260416-192755

IMG-20260416-192740



Η χειρότερη μου είναι να έχω λύσει καμιά ανάρτηση που έχει χίλια δυο παπαράκια,τα υπόλοιπα μέρη να είναι διάσπαρτα τριγύρω και να βγαίνει η γυναίκα για ...τσιγάρο.Σε αυτή την περίπτωση της λέω κάπνισε αλλά μην ...αναπνέεις :roflmao:.
 
Σχεδόν τα πάντα ( στα παλαιότερα μηχανάκια.......τα πάντα όλα.....) σε αποθηκάκι στο σπίτι που βέβαια
λειτουργει και σαν γκαράζ, οπότε έχει πολύ ''βάλε αυτό -βγάλε εκείνο'' εχει την γυναικα, που
απλώνει ρούχα, τα οποία πολλές φορές ατυχώς τα λερώνω και γίνεται το ''έλα να δείς'' αλλά δεν
παραπονιέμαι.....πρέπει μόνο να μειώσω λίγο τα μηχανάκια.......
DSC00725.jpg
HPIM0492.jpg
3-(4).jpg
HPIM0402.jpg
 
Προσωπικά δεν έχω χρόνο ούτε να κλάσω
Έτσι το μηχανάκι πάει συνεργείο για σέρβις.
Όταν έχω κάποιο πρόβλημα περνάω από εκεί κι αν βιάζομαι
βουτάω ένα εργαλείο και ξηγιέμαι παραλία
Πληρώνω συνολικά μετά από κάθε σέρβις
Τελευταία δεν έχω χρόνο ούτε για σέρβις και έτσι τους βουτάω τα δικά τους μηχανάκια
μέχρι να φτιάξουν το δικό μου!
45 χρόνια πελάτης τρώω και σπίτι τους ΑΠΡΟΣΚΛΗΤΟΣ
(Μαρία τι φαί έχεις?)
:cool:
Το να μην έχεις χρόνο για τίποτε όμως σε τρώει κάθε μέρα κι ευτυχώς με βοηθάνε τα παιδιά στο συνεργείο
 
δυστυχώς πλέον στον δρόμο για ότι ξέρω πως το "έχω"
πριν κάποιο χρονικό διάστημα είχα την τύχη να έχω ένα νοικιασμένο γκαράζ που ήταν και ακριβώς απέναντι από το σπίτι αλλά όχι πια
Για τις μεγάλες και πιο δύσκολες δουλειές συνεργείο
Όπως είπανε και άλλοι πιο πάνω η ύπαρξη dedicated χώρου αποτελεί όνειρο...
 
Προσωπικά δεν έχω χρόνο ούτε να κλάσω......

Υπομονή μέχρι να γίνεις κι' εσύ συνταξιούχος.......
 
Υπομονή μέχρι να γίνεις κι' εσύ συνταξιούχος.......
ΑΝ ζήσω μέχρι τότε...
γιατί με πάει 67 προς το παρών και βλέπουμε
 
παλιοτερα ειχα παρκινγκ...
τωρα στο δρομο οι ελαφρες δουλειες με το καθε περιεργο να λεει το μακρυ του και το κοντο του

αυτο ομως καταφερα και το περασα στην αυλη ! και θα αρχισω να το μαζευω
 
Σε μια κουβαρίστρα επάνω σ' ένα μικρό αποθηκάκι κάτω από το σπίτι !!
Με την ευκαιρία λοιπόν το επανέφερα στις εργοστασιακές ρυθμίσεις
του έβγαλα το 14αρι ντεπόζιτο της acerbis, βάσεις για gps και το κόντινα ένα δόντι μπροστά για εδώ τριγύρω μονοπάτια ,κοντινές γυρες κλπ !! Μετά τα 100 θα ψάχνουμε βενζινάδικα παλι :roflmao:
e35269c0ab833e5482fec1a3d4edccee.jpg


Στάλθηκε από το SM-A566B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:
παλιοτερα ειχα παρκινγκ...
τωρα στο δρομο οι ελαφρες δουλειες με το καθε περιεργο να λεει το μακρυ του και το κοντο του

αυτο ομως καταφερα και το περασα στην αυλη ! και θα αρχισω να το μαζευω

Έχω ένα ίδιο Honda SS50 (1967) του πεθερού, διαλυμένο σε τεύχη, το οποίο μάλιστα ψευτοδούλευε πριν το διαλύσω για να το ανακατασκευάσω τάχα... Πρέπει ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ν' αρχίσω να το μαζεύω!
 
100 τετραγωνικά για να στεγάσω τις αγάπες μου όλες.
Πάγκος, εργαλεία, γραφείο, laptop, manuals.
Ησυχαστήριο και μελετητήριο τις υπόλοιπες ώρες.
Ίσως η πιο όμορφη επένδυση και δώρο που έκανα ποτέ στον εαυτό μου.

1KAKm4C.jpeg

oKLvLGR.jpeg

IBqGcLC.jpeg

DbplrSO.jpeg
 
100 τετραγωνικά για να στεγάσω τις αγάπες μου όλες.
Πάγκος, εργαλεία, γραφείο, laptop, manuals.
Ησυχαστήριο και μελετητήριο τις υπόλοιπες ώρες.
Ίσως η πιο όμορφη επένδυση και δώρο που έκανα ποτέ στον εαυτό μου.

1KAKm4C.jpeg

oKLvLGR.jpeg

IBqGcLC.jpeg

DbplrSO.jpeg

Το ξέρεις πως έχεις γίνει μισητός σε πολλούς από εδώ μέσα...

Άκου 100τμ .... :UH::friendship:
 
Το ξέρεις πως έχεις γίνει μισητός σε πολλούς από εδώ μέσα...

Άκου 100τμ .... :UH::friendship:
Ετοιμάζω το διπλανό για να στεγάζω τα ανταλλακτικά, το logistics και την γραμματειακή υποστήριξη. Λυπάμαι τη γυναίκα μου όταν πεθάνω... :ha :friendship:
 
100 τετραγωνικά για να στεγάσω τις αγάπες μου όλες.
Πάγκος, εργαλεία, γραφείο, laptop, manuals.
Ησυχαστήριο και μελετητήριο τις υπόλοιπες ώρες.
Ίσως η πιο όμορφη επένδυση και δώρο που έκανα ποτέ στον εαυτό μου.

1KAKm4C.jpeg

oKLvLGR.jpeg

IBqGcLC.jpeg

DbplrSO.jpeg
Έχεις πολλά παπιά μπλε!
Ομολογώ οτι το πρώτο μου μηχανάκι ήταν c-50 1984 μπλε!
Δεν λέω την μάρκα για ευνόητους λόγους :)
Μήπως μου έδινες ένα?
 
Έχεις πολλά παπιά μπλε!
Ομολογώ οτι το πρώτο μου μηχανάκι ήταν c-50 1984 μπλε!
Δεν λέω την μάρκα για ευνόητους λόγους :)
Μήπως μου έδινες ένα?
Μπορείς να μου ζητήσεις τα πάντα εκτός από το να πουλήσω κάποιο από τα μηχανάκια μου. Έχω θέμα, δεν είναι προσωπικό, τα θεωρώ κομμάτι μου και δεν θα μπορούσα να αποχωριστώ ποτέ κανένα.
 
Μπορείς να μου ζητήσεις τα πάντα εκτός από το να πουλήσω κάποιο από τα μηχανάκια μου. Έχω θέμα, δεν είναι προσωπικό, τα θεωρώ κομμάτι μου και δεν θα μπορούσα να αποχωριστώ ποτέ κανένα.
Δεν σου είπα να πουλήσεις :D:D
Το σχέση εχει το χρήμα μεταξύ μιας σχέσης μοτοσυκλέτας και ανθρώπου?;)
Να εισαι καλά να τα χαίρεσαι :inlove:
 
Back
Top Bottom