Προς κατόχους Africa twin 750, 2 ερωτήσεις...

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
1. Υπάρχει περίπτωση η καμπάνα να χτυπά από τις 45.000κλμ? Υπάρχει θέμα αλλά τόσο νωρίς?
2. Είχαν κάποια προβλήματα στα σασμάν, ειδικά στην 2η ταχύτητα?
Και ένα 3ο για εντύπωση :yew:
Οι αριθμοί στον κινητήρα στα ΑΤ είναι ίδιοι? Δηλ αλλάζεις μοτέρ και δεν το δηλώνεις? Έχουν όλοι τον ίδιο αρ. κινητήρα? Αυτά.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Αρ κινητηρα δεν αναγραφεται στις αδειες κυκλοφοριας πολλα χρονια τωρα.
Τα λοιπα οι νυν αφρικανοι.....
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
1. Υπάρχει περίπτωση η καμπάνα να χτυπά από τις 45.000κλμ? Υπάρχει θέμα αλλά τόσο νωρίς?
2. Είχαν κάποια προβλήματα στα σασμάν, ειδικά στην 2η ταχύτητα?
Και ένα 3ο για εντύπωση :yew:
Οι αριθμοί στον κινητήρα στα ΑΤ είναι ίδιοι? Δηλ αλλάζεις μοτέρ και δεν το δηλώνεις? Έχουν όλοι τον ίδιο αρ. κινητήρα? Αυτά.
45.000:thinking::thinking::thinking:
μηπως ειναι 145.000....
δεν ειναι κατι σοβαρο.....
επισκευαζεται με κανα 100e....
εγω εχω 244.000χλμ και την εχω επισκευασει 3 φορες...


αστην να βαραει...καμπανα ειναι αλλωστε !!!:laugh::laugh::laugh:
 
Τελευταία επεξεργασία:

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
οι αριθμοι του κινητηρα δεν αναγραφονται στην αδεια αλλα ειναι γραμμενοι στον φακελο του οχηματος στο υπουργειο
αν αλλαξεις κινητηρα πρεπει να το δηλωσεις στο υπουργειο με τιμολογιο και ελενχο του οχηματος
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
οι αριθμοι του κινητηρα δεν αναγραφονται στην αδεια αλλα ειναι γραμμενοι στον φακελο του οχηματος στο υπουργειο
αν αλλαξεις κινητηρα πρεπει να το δηλωσεις στο υπουργειο με τιμολογιο και ελενχο του οχηματος
Κρατάω μια επιφύλαξη....
99% λοιπόν, αυτό ισχύει όταν αλλάξεις τύπο / κυβισμό κινητήρα.
ΠΧ σε ένα μηχανάκι που βγαίνει σε 400 κι 600 κ.εκ. κι αλλάξεις μοτέρ σε σχέση με ότι το αγόρασες.
Αν θέτε δείτε το, αλλά και πάλι 99% οι κινητήρες γράφουν πλέον μόνο τυpο πάνω τους (για το Forester κι όλα τα Subaru ας πουμε, υπάρχει EJ 16 & EJ 20). Κάτι αντίστοιχο θυμάμαι και για την Άφρικα, στην οποία είχα αλλάξει κινητήρα και δεν είχα τίποτα, ενώ ρώτησα στο υπουργείο σχετικά. Πάνε χρόνια όμως, αυτά έγιναν το 2005 κι ίσως κάνω κάπου λάθος.
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Κρατάω μια επιφύλαξη....
99% λοιπόν, αυτό ισχύει όταν αλλάξεις τύπο / κυβισμό κινητήρα.
ΠΧ σε ένα μηχανάκι που βγαίνει σε 400 κι 600 κ.εκ. κι αλλάξεις μοτέρ σε σχέση με ότι το αγόρασες.
Αν θέτε δείτε το, αλλά και πάλι 99% οι κινητήρες γράφουν πλέον μόνο τυpο πάνω τους (για το Forester κι όλα τα Subaru ας πουμε, υπάρχει EJ 16 & EJ 20). Κάτι αντίστοιχο θυμάμαι και για την Άφρικα, στην οποία είχα αλλάξει κινητήρα και δεν είχα τίποτα, ενώ ρώτησα στο υπουργείο σχετικά. Πάνε χρόνια όμως, αυτά έγιναν το 2005 κι ίσως κάνω κάπου λάθος.
πουθενα δεν κανεις λαθος...
τα ιδια γνωριζω....
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Συνήθως αρχίζει να ακούγεται η καμπάνα μετά τις 70.000 - 80.000 km και ανάλογα την χρήση φυσικά, αλλιώς φθείρεται μια μηχανή που ταξιδεύει και διαφορετικά κάποια που κάνει commuting.

Οχι δεν είχαν θέματα με το σασμάν, το δικό μου το είχα βιάσει σε άσφαλτο και χώμα και στα 160.000+ km που το έδωσα δούλευε σαν κουνούργιο το κιβώτιο και απ΄ όσο ξέρω εξακολουθεί ακόμα.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Εγώ είχα κουρέψει ένα γρανάζι 2ας, αλλά δε μου έφταιγε το Αφρικα! Σπάνια άλλαζα με συμπλέκτη:D:D:D:D
Τότε, αντί για λύσιμο κι επισκευή, άλλαξα μοτέρ. Πιο φτηνά βγηκε ;)
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, για πάμε και για τις επόμενες...
 
Τελευταία επεξεργασία:

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
θες να αγορασεις το εν λογω μηχανακι που περιγραφεις με τις αποριες να υποθεσω?
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
θες να αγορασεις το εν λογω μηχανακι που περιγραφεις με τις αποριες να υποθεσω?
ΕΕΕΕ κάπως έτσι.
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
αμα εχεις λοιπον κι αλλες αποριες κοιτα για κανα αλλο πιο περιποιημενο!!
μη το πληρωσεις για καινουριο...λεω γω τωρα..
 

korobilis7

Μέλος
Περιοχή
rentis
Όνομα
kostas
Μοτό
AFRICA TWIN XRV 750 rd07a
Καλως τον αφρικανο.
Δυσκολα, (οχι αδυνατο),η μηχανη να εχει 45000 χλμ,να βαραει καμπανα και να εχει θεμα το γραναζι της δευτερας.
Καμπανα βαρανε σε ολα σχεδον της οικογενειας.
Και να την επισκευασεις,το καμπανισμα θα επανελθει.
Γνωμη μου μην δωσεις λεφτα για επισκευη της καμπανας.
Αν σε ενοχλεί τοσο,υπαρχει φτηνη πατεντιαρικη λυση.
Στο γραναζι της δευτερας...
Ξερω καποια αφρικα, 2-3 με θεμα,
Φανταζομαι ακους ενα βουητο. αν ναι αστο...με καλη συντηρηση θα σε παει αρκετα χλμ.
Αν ομως εχεις αλλο θεμα,δεν μπαινει ευκολα η δευτερα ή σου την πεταει, δυστυχως...
Λυσιμο για επισκευη δεν θες να μαθεις το ποσο.
Η λυση του θοδωρη για αλλο μοτερ (που δεν θα το γνωριζεις) ειναι λαχειο.και αν σου κατσει?
Τελος για τον αριθμο στο μοτερ...
Νομιζω πως στην αδεια μου γραφει ολο τον αριθμο.(θα το κοιταξω)
Για δηλωση αλλαγης μοτερ...δεν ξερω,δεν απαντω!
 

korobilis7

Μέλος
Περιοχή
rentis
Όνομα
kostas
Μοτό
AFRICA TWIN XRV 750 rd07a
Τωρα βλεπω πως πας για την αγορα του...
Αν εχει θεμα το σασμαν...μακρυα!!!
Η καμπανα μην σε ανυσηχει!
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Για πάμε και στα περισσότερα...
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Κρατάω μια επιφύλαξη....
99% λοιπόν, αυτό ισχύει όταν αλλάξεις τύπο / κυβισμό κινητήρα.
ΠΧ σε ένα μηχανάκι που βγαίνει σε 400 κι 600 κ.εκ. κι αλλάξεις μοτέρ σε σχέση με ότι το αγόρασες.
Αν θέτε δείτε το, αλλά και πάλι 99% οι κινητήρες γράφουν πλέον μόνο τυpο πάνω τους (για το Forester κι όλα τα Subaru ας πουμε, υπάρχει EJ 16 & EJ 20). Κάτι αντίστοιχο θυμάμαι και για την Άφρικα, στην οποία είχα αλλάξει κινητήρα και δεν είχα τίποτα, ενώ ρώτησα στο υπουργείο σχετικά. Πάνε χρόνια όμως, αυτά έγιναν το 2005 κι ίσως κάνω κάπου λάθος.
οι κινητηρες των μοτοσυκλετων εκτος τον τυπο του κινητηρα,γραφουν και εναν αριθμο (ολες οι μοτοσυκλετες καινουργιες και παλιες)
αυτος ο αριθμος δεν αναφερεται στην αδεια παρα μονο ο τυπος του κινητηρα.
στο φακελο του οχηματος ομως αναφερεται,στο κτεο τον ελενχουν και αυτους τους αριθμους τους εχει και η αστυνομια-τροχαια.
εχω δει πολλες φορες να σταματανε αστυνομικοι μοτοσυκλετα για ελενχο και να δινουν τον αριθμο κινητηρα στον ασυρματο για να ελενξουν αν ειναι δηλωμενος η
κλεμμενος.
αν αλλαξει καποιος κινητηρα στην μοτο του (εννοειται ιδιο τυπο-κυβικα κινητηρα),πρεπει να τον δηλωσει στο υπουργειο με τα απαραιτητα εγραφα για να μην βρεθει
καποια μερα πισω απο τα καγκελα.

ααα και κατι αλλο νεο που ισως δεν ξερατε...
τωρα πλεον δεν μπορεις να αγορασεις μεταχειρισμενο σκελετο μηχανης και να τον χρησιμοποιησεις,παει αυτο μας τελειωσε
μονο καινουργιο χωρις νουμερα που θα στα χτυπησει το υπουργειο
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Είναι σίγουρο ότι δεν είναι 45.000κλμ. Αλλά άλλο να είναι 100.000κλμ και άλλο 245.000κλμ :). Βέβαια υπάρχουν και μοτοσυκλέτες20ετίας (γνωρίζω μερικές) με 15-20.000κλμ.
 
Top Bottom