Προς κατόχους F800gs

2wheeler

Μέλος
Όνομα
Τασος
Μοτό
F800GS, RSV MILLE
Από το καλοκαίρι περιήλθε στην κατοχή μου ενα f800GS 2008. Ο προορισμός του,πέρα από όλα αυτά που κάνει, είναι να μπει αρκετό χωμα. Ο προβληματισμός μου είναι για τα κάγκελα τα πίσω. Σαν προστασία θα κάνουν δουλειά η είναι τσάμπα βάρος; Έχει αναφερθεί ότι το μηχανάκι είναι πολύ καλά σχεδιασμένο και δεν βρίσκει εύκολα πλαστικα κλπ στις πτώσεις. Το σίγουρο είναι ότι θα έχει πτώσεις από εμένα σίγουρα καθώς δεν είμαι και κανένας εμπειρος...

Το μηχανάκι έχει πίσω κάγκελα της GIVI για monokey τα οποία είναι με βίδα μισής στροφής για να βγαίνουν πολύ εύκολα με ότι μειονέκτημα σημαίνει αυτό ως προς την στιβαρότητά τους. Δεν είναι δλδ κανα τερας ακαμψίας!!
Βοηθάτε Χριστιανοι... Να τα αφήσω η να τα βγάλω; ΟΕΟ!!

Σκέφτομαι 'οτι μπορεί να δουλέψει και αντίθετα... αντί να προστατέψουν τα κάγκελα να κάνουν ζημια... Δεν μιλάω για τουμπες υπερπαραγωγής αλλά για τα κλασικά καθημερινά χωμάτινα ακουμπήματα.

Για τα μπροστά κάγκελα ισχύει κατι αντίστοιχο?
 
Τελευταία επεξεργασία:

dimprio

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
dimitris
Μοτό
GS 800
Αστα τα κάγκελα . Εγώ πάντως που έχω πέσει το μηχανάκι βρίσκει πρώτα χούφτες μαρσπιέ μπρος πισω. Σε πολύ ανώμαλη όμως τα πλαϊνά καπάκια μπροστά αν δν έχεις κάγκελα θα τα γρατσουνίσεις . Πιο εύκολα βρίσκει μπροστά παρά πισω .
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Η πτώση πίσω μπορεί να κάνει κάποιες γρατζουνιες και στα πλαστικά πίσω και μπορεί να ακουμπήσει και εξάτμιση. Θα έλεγα άστα επάνω και ξεβιδωσε τα 2 κάτω βιδακια κάτω βάσεις για τις βαλίτσες που εξέχουν και σε μια πτώση μπορεί να χαλάσουν τα σπειρώματα. Εγώ τουλάχιστον αυτό έχω κάνει που έχω αυτές τις βάσεις αλλά όχι quick lock.
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Εννοείται άμα μιλάς για χώμα τα αφήνεις..
Αποτελούν αριστο σημείο λαβής ώστε να σηκώσεις εσύ ή ο δίπλα σου την μοτο άμα πέσει..γιατι στο χωμα θα πέσει!
Αν δεν είχα τα κάγκελα στο Τενερε τον περασμένο Μάη ακόμα στα Βαρδούσια θα ήμουν..φρακαρισμενος
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Νομίζω είμαι ο πλέον κατάλληλος να απαντήσω! :cool:

Την Κυριακή που μας πέρασε στην βόλτα Πάρνηθα έπεσα 2 φορές με πολύ μικρή ταχύτητα αλλά σε κακοτράχαλα κομμάτια με πέτρα και βράχο.

Τα αποτελέσματα φαίνονται παρακάτω:


Δεν έγινε τπτ σοβάρο, αλλά ένα κάγελο τύπου τελάρο θα τα είχε αποτρέψει αυτά. Στη θέση σου θα τα άφηνα.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Ε ναι σιγά μη σκάσω κιόλας... 14 χρονών μηχανάκι και είναι και για χώμα.
Εγώ μιλάω για το gs :p, το οποίο το είχα ΚΑΙ για χώμα, αλλά και αυτό τώρα γέρασε..... Τα πέρασε τα δεκατέσσερα τα δικά σου, χρόνια τώρα :laugh:!!!
 

nibo

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
knobs
Να πω και εγώ σαν αγωνιζόμενος με F800GS την άποψη μου για τα κάγκελα.

Τάσο 2wheeler σου είπα την εμπειρία μου για τα κάγκελα από κοντά προχθές όταν βρεθήκαμε για να σου δώσω την ζελατίνα, αλλά μιας και ρωτάς εδώ, θα την γράψω σε περίπτωση που ενδιαφέρει και κάποιον άλλο.

Από την εμπειρία μου έχω να πω ότι το F8OOGS δεν χρειάζεται τίποτα άλλο για προστασία εκτός από μια πολύ καλή ποδιά μοτέρ, χούφτες, προστατευτικό τελικού εξάτμισης προαιρετικά, και αν είναι κανίβαλος ο οδηγός και ενίσχυση στην βάση του ψυγείου.

Στο δικό μου F800GS δεν είχα κάγκελα μπρος ούτε πίσω. Τα μόνο που είχα για προστασία ήταν την μαμά ποδιά μοτέρ αλουμινίου, τις μαμά μεταλλικές χούφτες, και την ενισχυμένη μεταλλικη βάση του ψυγείου της TOURATECH η οποία έμπαινε στην θέση της μαμα πλαστικής βάσης του ψυγείου την οποία όμως νομίζω ότι δεν την βγάζει πλέον η TOURATECH.

Και μετά από πολύ ξύλο και πολλές πτώσεις που είχε το F8OOGS μου, βγήκε σχεδόν αλώβητο (σε σχέση με αυτά που πέρασε) χωρίς να φοράει κάγκελα.
Ενδεικτικά να πω ότι με την συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα τερμάτισα όλους τους αγώνες του Πανελλήνιου Πρωτάθληματος Rally Raid - Trail Ride το 2011 και κέρδισα την 1η θέση στο Πρωτάθλημα.
Το F800GS έφαγε πολύ ξύλο και πολλές πτώσεις χωρίς κάγκελα σε όλους τους αγώνες του Πρωτάθληματος και σε σκληρά τερεν όπως στην πίστα motocross στον αγώνα στα Κύθηρα, στο scramble των Αγίων Θεοδώρων, στον αγώνα με τα εντουράδικα περάσματα στο Πήλιο, στον διήμερο αγώνα με full βροχή στα Καλάβρυτα με πολλές πτώσεις λόγω της ατελείωτης λάσπης, και σε άλλους αγώνες που υπήρχαν πτώσεις. Και μετά από όλα αυτά χωρίς κάγκελα ο απολογισμός από ζημιές στο F800GS ήταν ο εξης:
2 σπασμένοι καθρέπτες
Στραβομένα τα σίδερα και στις 2 μαμά χούφτες
1 σπασμένη μανέτα συμπλέκτη
Χτυπήματα στα πλαστικά
1 χτύπημα στο τελικό της εξάτμισης
1 σπασμένη βάση ψυγείου (μετά το σπάσιμο της βάσης ψυγείου έβαλα την ενισχυμένη βάση ψυγείου της TOURATECH και με έξτρα ενίσχυση δική μου και δεν ξαναέσπασε ποτέ)

Που θέλω να καταλήξω
Ότι και χωρίς κάγκελα η μοτοσυκλέτα μετά από το υπέρτατο τεστ στο χώμα (για την συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα) με λίγα λεφτά έγινε πάλι καινούρια, επισκευάσα πλαστικά, άλλαξα τελικό με ένα φθηνό που βρήκα και η μοτοσυκλέτα έγινε πάλι σαν να βγήκε από την έκθεση καινούρια.
Ενώ αν φόραγε κάγκελα και είχε γίνει καμία στραβή και επερνε το πλαίσιο με τόσο ξύλο που είχε φάει θα πήγαινε για πέταμα όλη η μοτοσυκλέτα.

Οι καθρέπτες και οι χουφτες αλλάχτηκαν, αλλά και κάγκελα αν φόραγα δεν θα μπορούσαν τα κάγκελα να σώσουν ούτε τους καθρέπτες ούτε και τις χούφτες.
Αυτά που μπορεί να έσωσαν τα μπροστά κάγκελα αν φόραγα θα ήταν τα χτυπήματα στα μπροστά πλαστικά και την βάση του ψυγείου τα οποία επισκευάστηκαν με πιο λιγά λεφτά από ότι κάνουν τα κάγκελα.
Και τα πίσω κάγκελα θα προστάτευαν το χτύπημα στο τελικό της εξάτμισης αλλά μπορει να στραβωναν τα πίσω κάγκελα οπότε και εκεί πάλι κάτι θα έπρεπε να πληρώσεις. Σε όλα κάτι χάνεις και κάτι κερδίζεις.

Και εξαρτάται το ζύγι του καθενός στο τι θελει να χάσει και τι θέλει να κερδίσει.
Εγώ δεν γουστάρω τα κάγκελα γιατί εδράζονται στο πλαίσιο της μοτοσυκλέτας και σε χοντρό τσαμπουκά έχει τύχει σε μοτοσυκλέτα να πάρει το πλαίσιο από τα μπροστά κάγκελα και η μοτοσυκλέτα να πάει για πέταμα.
Ενώ χωρίς κάγκελα στην χειρότερη να επισκευάσεις ένα πλαστικό φερινγκ και όχι να αχρηστευσεις ολόκληρη την μοτοσυκλέτα.

Ο δεύτερος λόγος που δεν βάζω κάγκελα είναι για το βάρος.
Διάβασα πιο πάνω από ένα φίλο ότι το βάρος παίζει ρόλο μόνο αν πας για χρόνους στο χώμα.
Δεν είναι έτσι, το βάρος παίζει ρόλο παντού στο χώμα. Ισως να μην παίξει ρόλο το βάρος στο χώμα σε κάποιον που πάει μονο σε Ακροπολικές φλαταδουδες και σε εύκολα κομμάτια.
Αλλά οπουδήποτε αλλού στο χώμα παίζει ρόλο το βάρος, είτε αυτό είναι τεχνικό ανηφορικό κομμάτι, είτε είναι λάσπη, είτε άμμος, είτε να σηκώνεις την μοτοσυκλέτα μετά από πεσίματα, είτε οτιδήποτε άλλο.

Διάβασα και από έναν αλλο φίλο ότι τα κάγκελα είναι καλό να τα έχεις σαν σημεία λαβής και μίλησε για το tenere. Εγώ δεν θα μιλήσω για το tenere γιατι δεν το έχω οδηγήσει στο χώμα και δεν μου αρέσει να μιλάω για κάτι που δεν γνωρίζω. Για το tenere πιθανώς να είναι όπως τα λέει ο φίλος, δεν γνωρίζω.
Θα μιλήσω όμως για το F8OOGS μιας και για αυτο είναι ο τίτλος του θέματος και την συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα την έχω λιώσει στο χώμα και σε αγώνες. Στο F800GS είναι περιττά τα κάγκελα σαν λαβές γιατι εχει λαβές από την μάνα του πίσω, και σε συνδυασμό με τον ιμαντα που πρέπει να έχουμε μαζί μας στο χώμα δεν χρειάζεσαι κάτι άλλο για ρυμουλκηση. Με έχουν ρυμουλκησει μέσα από βαθυ αμμοποταμο στον αγώνα Trail Ride του Ναυπλίου, δύσκολο στην ρυμουλκηση, στο οποίο είχαν κολλησει όλες οι μεγάλες μοτοσυκλέτες και πολλές μικρές, και με ρυμουλκησαν μια χαρά μόνο με τον ιμαντα χωρίς να έχω έξτρα κάγκελα.

Κάγκελα δεν βάζω σε καμία μοτοσυκλέτα μου, ισως να έβαζα μόνο σε ιδιαίτερες μοτοσυκλέτες όπως στον boxer κινητήρα, αν και δεν νομιζω οτι θα πάρω ποτέ τέτοια μοτοσυκλέτα για χώμα.
Το F800GS όμως είναι ζύγισμενο και οταν δεν φοράει κάγκελα και πέσει κάτω στην άσφαλτο δεν βρίσκει πουθενά κάτω εκτός από τα τις χούφτες.
Αν ένα F800GS φοράει κάγκελα μπρος ή πίσω δεν γνωρίζω που θα βρει κάτω αν πέσει γιατι δεν φόραγα ποτέ κάγκελα. Αν είχα πάντως κάγκελα πίσω είμαι σίγουρος ότι με την χρήση που έκανα στο F800GS τσάμπα θα τα είχα βαλει γιατι θα τα είχα καταστρέψει, οπότε καλύτερα χωρίς κάγκελα, έβαψα τα πλαστικά έβαλα και ένα φθηνό τελικό και καθάρισα.

Αυτή είναι η άποψη μου για τα κάγκελα από την εμπειρία μου με το F8OOGS, και κάθε άλλη άποψη είναι σεβαστή.

Και να σας πω τελειώνοντας οτι έμπειρος εκπαιδευτής off road οδήγησης που εχει εκπαιδεύσει πολλούς από εδώ μέσα, με τον οποίο γνωρίζομαι 25 χρόνια από χώρο εκτός μοτοσυκλέτας, ξέρω οτι δεν βάζει ποτέ κάγκελα σε καμία πρωσοπικη του μοτοσυκλέτα για τους ίδιους λόγους. Οι μόνες μοτοσυκλέτες που οδηγεί και πιθανώς να έχουν κάγκελα είναι αυτές που του παραχωρουν έτσι οι εταιρίες για λόγους marketing.
Τυχαίο; Δεν νομίζω
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Την ίδια ακριβώς άποψη για τα κάγκελα, το ότι τελικά πιο πολύ κακό κάνουν παρά καλό, μου είπε προχτές και άνθρωπος της BMW με πολύ εμπειρία.

Τα επιχειρήματα του ήταν ακριβώς τα ίδια. Έξτρα βάρος, κόστος για βάψιμο και ίσιωμα γτ όσο ναναι θα στραβώσουν σε μια πτώση και κίνδυνος ζημιάς σε πλαίσιο / υποπλαίσιο.

Αρχίζω και προβληματίζομαι...
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
nibo ευχαριστούμε πολύ για τα πολύ χρήσιμα πράγματα που έγραψες.

Αν δεν σου είναι κόπος εφόσον έκανες τέτοια χρήση στο 800 πες μας τι σεταρισμα είχες αναρτήσεις και αν οι ζάντες άντεξαν τόση κακοποίηση οουε δουν τη φήμη για μαλακές.

Πάντως για την ιστορία να πω κι εγώ πως η τοποθέτηση κάγκελα μπροστά κινητήρα στο 800 μου και μάλιστα βαρέως τύπου της heed επηρέασαν αρκετά την οδική συμπεριφορά στο χώμα προς το χειρότερο.

Με τον Βασίλη τον Ψαρρο κάνατε τότε κόντρες?
 

nibo

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
knobs
nibo ευχαριστούμε πολύ για τα πολύ χρήσιμα πράγματα που έγραψες.

Αν δεν σου είναι κόπος εφόσον έκανες τέτοια χρήση στο 800 πες μας τι σεταρισμα είχες αναρτήσεις και αν οι ζάντες άντεξαν τόση κακοποίηση οουε δουν τη φήμη για μαλακές.

Πάντως για την ιστορία να πω κι εγώ πως η τοποθέτηση κάγκελα μπροστά κινητήρα στο 800 μου και μάλιστα βαρέως τύπου της heed επηρέασαν αρκετά την οδική συμπεριφορά στο χώμα προς το χειρότερο.

Με τον Βασίλη τον Ψαρρο κάνατε τότε κόντρες?
Οι μπροστά αναρτήσεις δεν είναι ρυθμιζόμενες και το μόνο που έκανα ήταν να αλλάζω πιο συχνά από το προβλεπόμενο λάδια και τσιμούχες γιατί εκλαναν συχνότερα λόγω σκληρής χρήσης.
Πίσω την προφορτιση του ελατηρίου την είχα στα 15 κλικ στο χώμα.

Για τα στεφάνια είναι γνωστό ότι τα στεφάνια του F8OOGS είναι για τον π@@τσο στο χώμα γιατί στραβώνουν για πλάκα.
Η λύση είναι αλλαγή του μπροστά στεφανιού με Excel και καθάρισες.
Το πίσω δεν χρειάζεται αλλαγή γιατί το μπροστά είναι αυτό που τρώει τον πιο πολύ τσαμπουκά και στραβώνει.
Ο λόγος που στραβώνουν είναι γιατί το F8OOGS φοράει κακής ποιότητας στεφάνια της Γερμανικής εταιρίας Berh.
Ενδεικτικά να πω ότι το μαμά Berh στεφάνι στην 1η φορά που το έβγαλα χώμα σε ένα διήμερο στράβωσε σε 3 σημεία! Ενώ με το Excel έβγαλα όλο το Πρωτάθλημα και δεν έκανε κιχ.

Με τον Βασίλη τρέχαμε μαζί στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα σε διαφορετικές κατηγορίες.
 
Τελευταία επεξεργασία:

dimprio

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
dimitris
Μοτό
GS 800
Δν μπορω παρα να συμφωνησω με τον nibo . Κ γω μπροστα εχω μονο του μοτερ κατι ψευτικα που εδινε η αντιπροσωπεια. Πισω δν εχω γτ χρησιμοποιω μαμα βαλιτσες. Στο χωμα εφαγα τις μανετες μονο κ μονο γιατι οι toutarech ειναι πλαστικες. Και λιγο τα πλαστικα οπου βαφονται. Βεβαια προσφατα σε φιλο μου με 800 παροτι ειχε κ μπροστινα καγκελα motech(επεσε πολυ ατσαλα σε βραχο η μηχανη) καταφερε κ εσπασε το πλαστικο το πλαινο κ το φτερο.
 
Top Bottom