Προστασία για κάγκελα

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
@Miouos Το σκεφτομουν και εγω το ποσο επιφοβο ειναι που πιανουν πανω στον κορμο.
Και εγω εχω καγκελα βεβαια...Αλλα εχω τους ενδιασμους μου.
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
@Miouos Το σκεφτομουν και εγω το ποσο επιφοβο ειναι που πιανουν πανω στον κορμο.
Και εγω εχω καγκελα βεβαια...Αλλα εχω τους ενδιασμους μου.
Μην έχεις κανέναν ενδοιασμό
Ο άλλος κατέληξε να πάρει άλλο μοτέρ γιατί το καρτερ στοίχιζε ποιο πολύ
Και στο κάτω κάτω δεν γαμιουνται τα παλιοσίδερα
Εμείς να είμαστε καλά και να κάνουμε βόλτες
Αν κανείς μια έρευνα θα παρατηρήσεις ότι χρεπια μηχανάκια παίζει να έχουν κάνει τον γύρω του κόσμου ενώ εμείς κοιτάμε μην έχει κανα λεκέ για πάμε στην δουλειά η για καφε
Αν με πιάνεις ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Ότι έχει βαλει η BMW είναι μελετημένο.
Είπε ο χοντακιας
Ναι μπορεί και να είναι έτσι αλλά δες ας πούμε εσένα που έχεις πιει το αιμα στο μηχανάκι σου και μπράβο σου για αυτό
Αλλά αν γυρίσεις και μας πεις πως να βάψεις τα κάγκελα Ε θα είναι άκυρο τελείως
Καταλαβενεις πως το λέω . Χωρίς ουσία όλο αυτό



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Μην έχεις κανέναν ενδοιασμό
Ο άλλος κατέληξε να πάρει άλλο μοτέρ γιατί το καρτερ στοίχιζε ποιο πολύ
Και στο κάτω κάτω δεν γαμιουνται τα παλιοσίδερα
Εμείς να είμαστε καλά και να κάνουμε βόλτες
Αν κανείς μια έρευνα θα παρατηρήσεις ότι χρεπια μηχανάκια παίζει να έχουν κάνει τον γύρω του κόσμου ενώ εμείς κοιτάμε μην έχει κανα λεκέ για πάμε στην δουλειά η για καφε
Αν με πιάνεις ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Κοιτα και εγω εκει εχω καταλήξει.
Στην αρχη ημουν πολυ προσεκτικός με το μηχανακι.
Τωρα κοιταω να το ευχαριστιέμαι...
Το θέμα της προστασίας δεν με απασχολεί για να μην πληρώσω καπάκι αλλα για να συνεχίσω το ταξίδι μου όταν ειμαι εκτος βάσης.
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Κοιτα και εγω εκει εχω καταλήξει.
Στην αρχη ημουν πολυ προσεκτικός με το μηχανακι.
Τωρα κοιταω να το ευχαριστιέμαι...
Το θέμα της προστασίας δεν με απασχολεί για να μην πληρώσω καπάκι αλλα για να συνεχίσω το ταξίδι μου όταν ειμαι εκτος βάσης.
Ναι αλλά αν δεν κάνω λάθος κάτι λέγατε για τα παπαρακια τις givi που προστατεύουν τα κάγκελα
Και όπως λέει ο φίλος μου ο Φόρεστερ μετά θα μιλάμε για τα προστατευτικά των παπαρακιων που προστατεύουν τα κάγκελα και πάει λέγοντας
Σιγά την ζημιά
Γάτα σε βενζίνη και Λαστοιχα και άσε τα σημάδια του πολέμου πάνω να φενονται



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

abakas

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
BMW R1200GS ADV 2009
Αν κανείς μια έρευνα θα παρατηρήσεις ότι χρεπια μηχανάκια παίζει να έχουν κάνει τον γύρω του κόσμου ενώ εμείς κοιτάμε μην έχει κανα λεκέ για πάμε στην δουλειά η για καφε
Αν με πιάνεις ;)
Διαφωνώ στο θέμα της εμφάνισης/κατάστασης της μηχανής, χαρακτηρίζει τον ιδιοκτήτη της σαν άτομο. Αν σκίσεις την μπλούζα σου δεν το αγνοείς και συνεχίζεις να την φοράς σκισμένη. Από την άλλη η εμφάνιση δεν πρέπει είναι αυτοσκοπός.
(Το να κανείς το γύρο του κόσμου δεν έχει να κάνει με την εμφάνιση.)






Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ναι αλλά η μπλούζα κάνει 20€
Και δεν λέμε να παραμερίσεις εντελώς την μηχανή σου να είναι ταρταλο
Μιλάμε για το κάγκελο που είναι Γι αυτήν την δουλειά και μόνο
Ας είναι όπως είναι
Τέλος πάντων η κουβέντα δεν έχει τελειωμό
Δικό σου είναι ότι θες κανείς
Τα λέμε για να τα λέμε
Κι ο καθένας κάνει ότι θέλει


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

ilai

Μέλος
ADVRIDE Team
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
ΚαΤεΜιA
Ολα αυτα ειναι υποκειμενικα και στην κριση του καθενος!!! Παντως και εγω τα οχηματα μου γενικως τα θελω και τα εχω μπιμπελο οσο μπορω παρολο της χρησης σε ολα τα τερεν μετα πεφτει πολυ φροντιδα και προδερμ . Καγκελα στο μεγαλο εχω βαψει 3 φορες παντως :p
 

abakas

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
BMW R1200GS ADV 2009
Ναι αλλά η μπλούζα κάνει 20€
Και δεν λέμε να παραμερίσεις εντελώς την μηχανή σου να είναι ταρταλο
Μιλάμε για το κάγκελο που είναι Γι αυτήν την δουλειά και μόνο
Ας είναι όπως είναι
Τέλος πάντων η κουβέντα δεν έχει τελειωμό
Δικό σου είναι ότι θες κανείς
Τα λέμε για να τα λέμε
Κι ο καθένας κάνει ότι θέλει
Έχεις δίκιο. Για την ιστορία να πω πως θα βάψω τοπικά το κάγκελο με το χέρι σε αναμονή της επόμενης πτώσης...;)
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Ολα αυτα ειναι υποκειμενικα και στην κριση του καθενος!!! Παντως και εγω τα οχηματα μου γενικως τα θελω και τα εχω μπιμπελο οσο μπορω παρολο της χρησης σε ολα τα τερεν μετα πεφτει πολυ φροντιδα και προδερμ . Καγκελα στο μεγαλο εχω βαψει 3 φορες παντως :p
Ειπαμε ο καθένας ότι θέλει κάνει
Εδώ λέμε το πόνο μας να περνάει και η ώρα και να βγει και σε καλό . Εσένα ποιος σε ρώτησε;;;;


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

ilai

Μέλος
ADVRIDE Team
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
ΚαΤεΜιA
Ειπαμε ο καθένας ότι θέλει κάνει
Εδώ λέμε το πόνο μας να περνάει και η ώρα και να βγει και σε καλό . Εσένα ποιος σε ρώτησε;;;;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Θα επρεπε να ξερεις οτι ειμαι μεγαλη τσουτσου :p
 

k0k0s

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Θα διαφωνησω με την θεωρια των καγκελων. Σε καποια μοντελα φυσικα και δεν χρειαζονται (βασικα κυριως στα μονοκυλινδρα) γιατι λογω γεωμετριας σχεδον τιποτε δεν ειναι εκτεθειμένο (KLR650, XT660Z, 640 κτλ). Στα μεγαλυτερα ονοφφ ομως με δικυλινδρα μοτερ, πολλα πραγματα ειναι εκτεθειμενα, πχ τα CRF1000 θελουν οπωσδηποτε καγκελα για καμπανα/βολαν, τα KTM 1X90 R ερχονται απο το εργοστασιο με καγκελα κυριως για το πλαστικο ντεποζιτο, το ψυγειο αλλα και τα βρυσακια/αντλια του ντεποζιτου στις κατω γωνιες του. Ειδικα για τα R1XX0GS ξερω απο πρωτο χερι οτι μια ελαφρια πτωση δεν κανει τιποτε στα καπακια των κυλινδρων παρα μονο γρατσουνιες, εχω ομως δει boxer BMW να μενει στο δρομο απο ραγισμενο καπακι μετα απο πτωση με 60-70, καπου βρηκε το καπακι και ανοιξε, το μοτερ συνεχιζε να δουλευει καθως το μπουζι ειχε μεινει στη θεση του, αλλα εφτυνε λαδια οταν ηταν σε λειτουργια απο εκει. Και παει στο διαολο, το καπακι το αλλαζεις και ευκολα και φθηνα, καθως με ενα 50αρικο βρισκεις ανετα μεταχειρισμενο. Αν στην πτωση χτυπηθουνε τα μπουλονια του καπακιου και φανε τις βολτες, μετα το χερι στην τσεπη παει πολυ πιο βαθια.

Συμφωνω οτι τα καγκελα εκει που δεν χρειαζονται μπορουν να κανουν και κακο καμια φορα, οπως συμφωνω οτι τα κακοσχεδιασμενα καγκελα επισης μπορει να μεταφερουν ζημιες στο πλαισιο κτλ. Βεβαια στα GS το μοτερ ειναι στην ουσια το πλαισιο, εκει παταει και η μπροστινη αναρτηση, εκει παταει το τιμονι, και εκει στηριζεται το υποπλαισιο.

Επισης συμφωνω με το οτι τα καγκελα ειναι το τελευταιο συνορο, δεν χρειαζεσαι κατι αλλο μετα απο αυτο, ουτε βεβαια προστασια για τα καγκελα, απλα ο ανθρωπος ρωτησε τι να βαλει πανω απο το καγκελο και προτεινα μια λυση, που εχει το επιπλεον θετικο οτι γινεται μια σταθερη βαση στηριξης ιμαντα. Ουτε εγω θα τις εβαζα. Οπως επισης θεωρω υπερβολη να βγαλεις τα καγκελα για να πανε για ηλεκτροστατικη, αλλα απο την αλλη θεωρω υποχρεωση εκει που τσεκαρεις λαδια, τεντωμα και λαδωμα αλυσιδας, υγρα κτλ να αφιερωσεις 2 λεπτα με ενα πινελακι να καλυψεις τις οποιες γρατσουνιες. Γιατι μπορει να μην αντιστοιχει το καγκελο με το t-shirt, αλλα σημερα ειναι οι γρατσουνιες στα καγκελα, αυριο τα λαδια στην ποδια, μεθαυριο σκισιματα στη σελα, και πριν το καταλαβεις βρισκεσαι να οδηγεις ενα -οπτικα τουλαχιστον- χρεπι. Απο προσωπικη εμπειρια μου που δεν θελω να επαναλαβω.
 

Phoenix

μοτο σελεμπριτυ
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1200gs adve
χουσβαρνα 510 πιστολ
Εγώ από κάγκελα έχω δει σπασμένο καρτερ.... δεν βάζω για κανένα λόγο



Sent from my iPhone using Tapatalk
στατιστικα γλυτωνεις απο πολλα αλλα υπαρχουν και εξαιρεσεις
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
στατιστικα γλυτωνεις απο πολλα αλλα υπαρχουν και εξαιρεσεις
Εννοείτε αυτό αλλά το γεγονός που ανέφερα ήταν από τούμπα με δυο χιλιόμετρα ας πούμε


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Top Bottom