Πρόσθετα λιπαντικών ....

Νικόλας

Μέλος
Όνομα
Νικόλας
Μοτό
CBF600SA8
Θα χρησιμοποιούσατε κάτι σαν αυτό?



ακόμα κ αν έγραφε οτι είναι κατάλληλο και για υγρά πολύδισκα κιβώτια?
Εχετε χρησιμοποιήσει εσείς η κάποιος φίλος στο μηχανάκι σας/του?
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Χρησιμοποιώ κάτι αντοίστιχο στο αμάξι μου της παραπάνω εταιρίας με μόνο θετικά αποτελέσματα.
Γιατί όχι και στην μοτό?
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
σου πατιναρει το μοτοσακο Νικολα η' το θες ως επιπελον προστασια?
ποσο λεει να βαζεις?μειωνεις την ποσοτητα λαδιου στο καρτερ κ την διαφορα την καλυπτεις με αυτο?
 

takis652

Μέλος
Περιοχή
Κερατσινι
Όνομα
Τακης
Μοτό
aprilia pegaso 650ie
Εγώ δεν εχω χρησιμοποιήσει ποτέ τέτοια ''ζουμιά'' σε κανέναν κινητήρα μου.
Προτιμώ πάντα το λάδι που προβλέπει ο κατασκευαστής για να εχω το κεφάλι μου ήσυχο.
Παλιότερα τέτοια πρόσθετα εβαζαν σε πολύ ταλαιπωρημένους κινητήρες για να αποφύγουν την επισκευή τους.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Εγω πάντως με τέτοια "ζουμιά" έδωσα το προηγούμενο αμάξι με 736.000km χωρίς να καίει λάδι και ο επόμενος έκανε επισκευή στον κινητήρα κοντά στο 1.400.000km...
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

Νικόλας

Μέλος
Όνομα
Νικόλας
Μοτό
CBF600SA8
σου πατιναρει το μοτοσακο Νικολα η' το θες ως επιπελον προστασια?
ποσο λεει να βαζεις?μειωνεις την ποσοτητα λαδιου στο καρτερ κ την διαφορα την καλυπτεις με αυτο?
Δεν πατινάρει, ισα ισα που φοβάμαι μην πατινάρει με κατι σαν αυτό.
Οσο για την χρήση του δεν έχω διαβασει τις οδηγίες, ισως το βαζεις μια φορά μειώνοντας την ποσότητα λαδιου κ μετα στην επόμενη αλλαγή βάζεις κανονικά λάδι.

Ομως αν τελικά βοηθάει σε κινητηρες που τσιμπάνε λάδι η αν βελτιώνει κάπως την συμπίεση, είναι μια λύση για να γλυτώσεις κάποια σημαντικά έξοδα στους καιρούς μας.
Επίσης δεν το ήξερα οτι βγαίνει κ σε έκδοση για μοτό.
Φοβόμουν οτι όλα αυτά είναι σαν κατι συστήματα οικονομίας που δένονται στον σωλήνα καυσίμου ... δλδ όλο υποσχέσεις.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Το βαζω στον βενζινοκινητηρα του φορτηγού μου.....κάθε 10000 χλμ.
500000 χλμ και δεν συμπληρώνω λάδι ακόμα.
Σε πρόσφατη αλλαγή καδενας που είδαμε τα μέταλλα στροφαλου, ήταν σαν καινουργια.

Λέω τι συμβαίνει στον δικό μου κινητήρα ....
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ειναι λογικό ο Diesel να φτάνει αυτά τα χλμ. και χωρίς τα πρόσθετα.
Δηλαδή ο diesel έχει διαφορετικές απαιτήσεις λίπανσης απο τον βενζινοκινητήρα?
 

chaosm

Μέλος
Δηλαδή ο diesel έχει διαφορετικές απαιτήσεις λίπανσης απο τον βενζινοκινητήρα?
Δεν είναι θέμα λίπανσης είναι θέμα καύσης. Και οι νέοι κινητήρες diesel παίρνουν ειδικό λάδι με ενδείξεις dpf.
Τώρα όσο αφορά αυτά τα ματζούνια δεν ξέρω τι παίζει με τις μότο μιας και οι κινητήρες δουλεύουν σε άλλες πιέσεις και στροφές από αυτές των αυτοκινήτων.
 

kostas r1150gs

Μέλος
Περιοχή
Ν ΜΟΥΔΑΝΙΆ
Όνομα
konstantinos
Μοτό
Bmw r1150gs
Στο 1150 έχω βάλει το κεραμικό ligui moly Στον κινητήρα.
Και σε σασμάν και διαφορικό έχω βάλει ένα άλλο υγρό πάλι ligui moly


Τα χρησιμοποιώ πολλά χρόνια και δεν είχα ποτέ πρόβλημα δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πολλοί τα φοβούνται.

kostas
 
Τελευταία επεξεργασία:

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
... και δεν είχα ποτέ πρόβλημα δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πολλοί τα φοβούνται...
Γιατί δεν τα προτείνουν οι κατασκευαστες. Αν όντως κάνουν δουλειά γιατί να μην το γράφουν οι εταιρείες στο πρόγραμμα συντήρησης ώστε να εξασφαλίζουν μεγαλύτερη αξιοπιστία στους κινητήρες τους;
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Γιατί δεν τα προτείνουν οι κατασκευαστες. Αν όντως κάνουν δουλειά γιατί να μην το γράφουν οι εταιρείες στο πρόγραμμα συντήρησης ώστε να εξασφαλίζουν μεγαλύτερη αξιοπιστία στους κινητήρες τους;
Ειναι μια λογικη αυτη που λες..
Απο την αλλη ομως....μηπως με την χρηση αυτων των προσθετων αυτων, μειωνεται πολυ η φθορα των μηχανων και ετσι χανουν χρηματα οι εταιριες??
Το σιγουρο απο την προσωπικη μου εμπειρια, ειναι οτι δεν κανουν ζημια
 

malco

Μέλος
Περιοχή
περιστερι
Όνομα
Κωνσταντινος Μαλλιος
Μοτό
Bmw r1200gs ADVENTURE
Θα χρησιμοποιούσατε κάτι σαν αυτό?



ακόμα κ αν έγραφε οτι είναι κατάλληλο και για υγρά πολύδισκα κιβώτια?
Εχετε χρησιμοποιήσει εσείς η κάποιος φίλος στο μηχανάκι σας/του?
Ότι βγάζει η liqui moly είναι κορυφή ... το έχω σε διαφορικό σασμαν και κινητήρα..
 

malco

Μέλος
Περιοχή
περιστερι
Όνομα
Κωνσταντινος Μαλλιος
Μοτό
Bmw r1200gs ADVENTURE
Στο παπί 30000 χλμ. σε ένα χρόνο σύνολο 70000 το άνοιξα την προηγούμενη εβδομάδα επειδή κάτι ακουγόταν και ήθελε μόνο ζυγίζμα ο στροφαλος. Άλλαξα όλα τα ρουλεμάν προληπτικά μιας κα το έκανα βίδες, και έκλεισε όπως ήταν...
 

Νικόλας

Μέλος
Όνομα
Νικόλας
Μοτό
CBF600SA8
Αρα απο τις μεχρι τωρα συζητήσεις επι του θέματος, μόνο θετικά συμπεράσματα μπορώ να βγάλω, κ οτι η εταιρεία είναι μια απο τις καλύτερες.

Ο λόγος που το ανέφερα ηταν επειδή πριν μια βδομάδα που πήγα στον λαδά μου μέσα στο κατάστημα ηταν κ ενας που το αγόρασε για το μηχανάκι του.
Ηθελα δεν ήθελα τους ακουσα να συζητούν για το ότι τα μηχανάκια σαν αυτό επειδή χρησιμοποιείται πολύ η 3η ταχύτητα κυρίως μέσα στην κίνηση , μετα απο κάποια χιλιομετρα αρχίζει να σφυρίζει το κιβώτιο .
Ο ιδιοκτήτης του μηχανακίου διάβασε στο νετ για την χρήση αυτού του ενισχυτικού (ετσι το ονόμασε) κ ρωτουσε για το αν πατινάρει η οχι ο υγρός συμπλέκτης.
Το μηχανάκι του ηταν μια Transalp του 2004 κ όταν το ακουσα μου κόπηκαν τα γόνατα.:(

Λέω ρε μπας κ πέσω κ εγώ στην περίπτωση? Μεχρι σημερα όλα αυτά τα θεωρουσα κοροιδίες για να μας μασάνε λ7 μερικοι μερικοί, τελικά είχα λάθος.

Σας ευχαριστώ όλους.
 
Top Bottom