Πρώτη φορά σε 50-50 ελαστικά

MotoADVTales

Ο Μαστροχαλαστής
Περιοχή
Χαλκιδικη
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
XRV 750 RD07A
Οκ, όπως είδατε αρκετοί έβαλα τα Shinko. Σήμερα είπα να πάω την πρώτη βολτα.

"Ohhhh dear Goooooooodd!! I broke her"

Εκεί που η Αφρικα ήθελε 10 κιλά πίεση και για να πάρει μια απαλή στροφή, τώρα λιγο που ακουμπάω είναι έτοιμη να πέσει.

Τεράστια διαφορά, που την θεωρώ τρομακτική. Σε κάθε στροφή ένιωθα ότι θα μου πέσει. Είναι κάτι που συμβαίνει σε όλους που βάζουν πρώτη φορά χωμάτινα;


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Οκ, όπως είδατε αρκετοί έβαλα τα Shinko. Σήμερα είπα να πάω την πρώτη βολτα.

"Ohhhh dear Goooooooodd!! I broke her"

Εκεί που η Αφρικα ήθελε 10 κιλά πίεση και για να πάρει μια απαλή στροφή, τώρα λιγο που ακουμπάω είναι έτοιμη να πέσει.

Τεράστια διαφορά, που την θεωρώ τρομακτική. Σε κάθε στροφή ένιωθα ότι θα μου πέσει. Είναι κάτι που συμβαίνει σε όλους που βάζουν πρώτη φορά χωμάτινα;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Αναμενω και γω απαντηση... Αν και απο την μικρη εμπειρια μου τον 3000 χλμ ειναι οτι ειναι θεμα συνηθιας, στο βρεμενο δεν εχω πιεσει ποτε και ουτε θελω να μαθω... Στο στεγνω στριβει μπομπα δικαβαλο με βαλιτσες εστριβα επιδαυρο μαζι με κατι fazer και δεν με φοβησε πουθενα με αερα 29 / 36.... Οσο βασικα λεει για τα ασφαλτινα... Δεν ειμαι γνωστης της μηχανης αλλα σου λεω... Αυτο που θελω να σε ρωτησω αν ειδες διαφορα στην αποδοση της μετα τα 120 η μαλλον φταιει που αλλαξα εξατμιση και επισης στα 120 ακους ενα παρα πολυ εννοχλητικο θορυβο η μονο εμενα μου φταινε ολα;;;;; χαχαχα γραψε την εμπειρια σου σε στροφη και εθνικη με ενδιαφερει

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

MotoADVTales

Ο Μαστροχαλαστής
Περιοχή
Χαλκιδικη
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
XRV 750 RD07A
Αναμενω και γω απαντηση... Αν και απο την μικρη εμπειρια μου τον 3000 χλμ ειναι οτι ειναι θεμα συνηθιας, στο βρεμενο δεν εχω πιεσει ποτε και ουτε θελω να μαθω... Στο στεγνω στριβει μπομπα δικαβαλο με βαλιτσες εστριβα επιδαυρο μαζι με κατι fazer και δεν με φοβησε πουθενα με αερα 29 / 36.... Οσο βασικα λεει για τα ασφαλτινα... Δεν ειμαι γνωστης της μηχανης αλλα σου λεω... Αυτο που θελω να σε ρωτησω αν ειδες διαφορα στην αποδοση της μετα τα 120 η μαλλον φταιει που αλλαξα εξατμιση και επισης στα 120 ακους ενα παρα πολυ εννοχλητικο θορυβο η μονο εμενα μου φταινε ολα;;;;; χαχαχα γραψε την εμπειρια σου σε στροφη και εθνικη με ενδιαφερει

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στα 120;;;; Χαχαχαχχαχα

Την πρώτη περίεργη αίσθηση την είχα 10 μέτρα από το σπίτι μου. Κατέβηκα να ελέγξω αν έχω βιδωμένες τις ρόδες. Χαχαχχαχαχαχα

120 λέει!!! Χαχαχαχα παίζει να πήγα μέχρι 60.

Αύριο πρωί ξανά!!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Στα 120;;;; Χαχαχαχχαχα

Την πρώτη περίεργη αίσθηση την είχα 10 μέτρα από το σπίτι μου. Κατέβηκα να ελέγξω αν έχω βιδωμένες τις ρόδες. Χαχαχχαχαχαχα

120 λέει!!! Χαχαχαχα παίζει να πήγα μέχρι 60.

Αύριο πρωί ξανά!!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Καλα εγω μολις μαζεψω κανα φραγκο θα τα αλλαξω... Πιστευω οτι δεν εχω ευχαριστηθει 100% το μηχανακι αλλα το ατιμο ειναι πανεμορφο με τα τρακτερια!!! Εισαι λες και γυρισες απο το ντακαρ και μπορει να εχεις παει για καφε ξερω γω στην τσιμισκη χαχαχα... Για δοκιμασε και στειλε!

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

tattoopanther

★Zavarakatranemia
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδική
Όνομα
ΚρίστοΠαντέρα
Μοτό
R1200GS
..βαλτε τα χωμα για να δειτε την δουλεια τους που κανουν αυτα τα λαστιχα!
στην ασφαλτο θα τα συνηθίσετε σε μερικα χιλιομετρα , θα φαγωθουν κιολας ..
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ότι λέει ο κεντιδιας.
Τα χωμάτινα έχουν μια περίεργη αίσθηση στην άσφαλτο με ψηλές πιέσεις και είναι λογικό.
Όταν τα συνηθίζεις βέβαια στρίβουν στο στεγνό καλά γιατί είναι πολύ μαλακά.
Αλλά δεν γίνεται να έχουν ποιότητα κυλησης... Ξεχάστε το.
Βγάλτε πιέσεις και βάλτε τα χώμα.
 

rock n rolla_990

Κόπανος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Ζ
Μοτό
GS χιλιαδιακοσα
Piaggio Beverly
Vespa PX200E
Εγω παντως με τα 07 εκτος απο το βρεγμενο ειμαι πολυ ικανοποιημενος. Τα συνηθισα στα πρωτα χιλιομετρα. Δωστους λιγο χρονο!
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Εγώ έπαθα ακριβώς το αντίστροφο απο αυτό που περιγράφεις!
Πρώτη φορά έβαλα ασφάλτινα ελαστικά σε μηχανάκι μου το φθινόπωρο για το ταξίδι Ελλάδα-Γαλλία και τα είδα όλα... Δεν έστριβε, δεν πλάγιαζε, μου έστριβε το τιμόνι όταν έμπαινε στη στροφή και γενικά τα είδα όλα... Πως δεν έπεσα ουτε εγώ ξερω.
Να οδηγάς μηχανή καθημερινά από τα 16 σου και να βάζεις ασφάλτινο στα 30 σου είναι μεγάλη ξενέρα πίστεψέ με.. Ένα 6μηνο τωρα τα έχω και ακόμα να τα συνηθίσω. Πάει η αίσθηση "ποδήλατο" που έχεις με τα χωμάτινα.
Όλα είναι θέμα χρήσης και συνήθειας.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Σπύρο MotoADVTales όταν δουλέψεις τα συγκεκριμένα λάστιχα θα μας ενδιέφερε η άποψη σου... ;)
Εννοείται ότι ισχύει και για όποιον άλλο τα χρησιμοποιεί...:)
Εδω : Shinko E804/E805
 

Simitis

Μέλος
Όνομα
Πέτρος
Μοτό
Ducati Multistrada Enduro
Σύντροφε Σπύρο σε νιώθω και τα πέρασα. Νόμιζα ότι όταν πλάγιαζα και έπιανε η άσφαλτος το κενό που έχει το πέλμα ανάμεσα, ότι θα έπεφτα. Στις στροφές ένιωθα ότι με τράβαγε μέσα-εσωτερικά πολύ πιο εύκολα από ότι τα ασφάλτινα. Τα πρώτα 100 χιλιόμετρα δυσκολευόμουν. Ε μετά άρχιζα να του παίρνω τον αέρα και τελικά κέρασα τσαγάκι το gsmaniac :wacky:
 

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Οκ, όπως είδατε αρκετοί έβαλα τα Shinko. Σήμερα είπα να πάω την πρώτη βολτα.

"Ohhhh dear Goooooooodd!! I broke her"

Εκεί που η Αφρικα ήθελε 10 κιλά πίεση και για να πάρει μια απαλή στροφή, τώρα λιγο που ακουμπάω είναι έτοιμη να πέσει.

Τεράστια διαφορά, που την θεωρώ τρομακτική. Σε κάθε στροφή ένιωθα ότι θα μου πέσει. Είναι κάτι που συμβαίνει σε όλους που βάζουν πρώτη φορά χωμάτινα;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Τα συγκεκριμένα στο πλάγιασμα στις στροφές αισθάνεσαι ότι η μηχανή πάει να πέσει.και στο βρεγμένο γενικά είναι λίγο ολισθηρό.
Έχουν αρκετή διαφορά στη συμπεριφορά στην άσφαλτο σχετικά με τα Mitas 07 που είχα πριν(2 ζευγάρια από το 2013 μέχρι πριν λίγους μήνες) .τα Mitas ακόμα και στα τελευταία τους και μετά από 3 χρόνια χρήσης εμπνέουν εμπιστοσύνη στο πλάγιασμα στην άσφαλτο και επίσης στο βρεγμένο είναι αξιοπρεπή.Τα Shinko θέλουν παραπάνω προσοχή στην άσφαλτο αλλά δίνουν λίγο παραπάνω στην πρόσφυση στο χώμα.στο σαθρό κατάλαβα μια διαφορά αμέσως. Στη λάσπη μικρή εμπειρία και σε αυτή που είχα θα ήθελα να κατεβάσω λίγο πιέσεις για να είναι αντικειμενική για να δουλέψει λίγο καλύτερα το πέλμα. Σαν all around 50/50 θεωρώ το mitas καλύτερο με την όποια παραχώρηση στο χώμα -πιο χαλαρη οδήγηση που έτσι κι αλλιώς έχω. Αν θες να πηγαίνεις συντηρητικά στο χώμα και νορμάλ στην άσφαλτο βάζεις mitas.αν θες συντηρητικά στην άσφαλτο και πιο γρήγορα στο χώμα βάζεις shinko.προσωπικες προτιμήσεις είναι αυτές
Υ.Γ. ο ίδιος ο κατασκευαστής νομίζω τα shinko 804/805 τα χαρακτηρίζει όχι 50-50 αλλά 60off 40on, και πιστεύω είναι ακριβεστατος χαρακτηρισμος, όπως επίσης και τα mitas e07 χαρακτηρίζονται 50-50 από τον κατασκευαστη.Ειναι ίσως το απόλυτο στη κατηγορια 50-50
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Σύντροφε Σπύρο σε νιώθω και τα πέρασα. Νόμιζα ότι όταν πλάγιαζα και έπιανε η άσφαλτος το κενό που έχει το πέλμα ανάμεσα, ότι θα έπεφτα. Στις στροφές ένιωθα ότι με τράβαγε μέσα-εσωτερικά πολύ πιο εύκολα από ότι τα ασφάλτινα. Τα πρώτα 100 χιλιόμετρα δυσκολευόμουν. Ε μετά άρχιζα να του παίρνω τον αέρα και τελικά κέρασα τσαγάκι το gsmaniac :wacky:
Αυτο το τελευταιο.... Μόνο το πουλί επιτρέπεται να το λέει, λόγω ψυχολογικής ισσοροπιας του.
Οι υπόλοιποι... Θα σέβεστε την μαύρη λαίλαπα και τον ασπρομαλλη καβαλάρη...π@υστρακια.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Αυτο το τελευταιο.... Μόνο το πουλί επιτρέπεται να το λέει, λόγω ψυχολογικής ισσοροπιας του.
Οι υπόλοιποι... Θα σέβεστε την μαύρη λαίλαπα και τον ασπρομαλλη καβαλάρη...π@υστρακια.
Joe Bar Team γίναμε... :fun
 

Simitis

Μέλος
Όνομα
Πέτρος
Μοτό
Ducati Multistrada Enduro
Αυτο το τελευταιο.... Μόνο το πουλί επιτρέπεται να το λέει, λόγω ψυχολογικής ισσοροπιας του.
Οι υπόλοιποι... Θα σέβεστε την μαύρη λαίλαπα και τον ασπρομαλλη καβαλάρη...π@υστρακια.



ΦφφφφΦΦΦΦφφφφ... φύσα-φύσα για να μην καείς.
 

MotoADVTales

Ο Μαστροχαλαστής
Περιοχή
Χαλκιδικη
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
XRV 750 RD07A
Πήγα από το δάσκαλο και ζήτησα τη σοφή του γνώμη για το πως να στρίβω με τα τρακτερια.



Πρέπει να ήταν χεράς και ο Αρίστος γιατί οι συμβουλές του πιάσαν τόπο. Μου έδωσε και πιέσεις για άσφαλτο. 34 μπροστά 36 πίσω.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Πήγα από το δάσκαλο και ζήτησα τη σοφή του γνώμη για το πως να στρίβω με τα τρακτερια.



Πρέπει να ήταν χεράς και ο Αρίστος γιατί οι συμβουλές του πιάσαν τόπο. Μου έδωσε και πιέσεις για άσφαλτο. 34 μπροστά 36 πίσω.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Θελουν τοσο ε;;; πριν με τι πιεσεις ησουν; θα το δοκιμασω

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

MotoADVTales

Ο Μαστροχαλαστής
Περιοχή
Χαλκιδικη
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
XRV 750 RD07A
Πριν ήμουν στο όριο 40-41


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

abakas

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
BMW R1250GS ADV
ΚΤΜ 950 ADV :-)
Σύντροφε Σπύρο σε νιώθω και τα πέρασα. Νόμιζα ότι όταν πλάγιαζα και έπιανε η άσφαλτος το κενό που έχει το πέλμα ανάμεσα, ότι θα έπεφτα. Στις στροφές ένιωθα ότι με τράβαγε μέσα-εσωτερικά πολύ πιο εύκολα από ότι τα ασφάλτινα. Τα πρώτα 100 χιλιόμετρα δυσκολευόμουν. Ε μετά άρχιζα να του παίρνω τον αέρα και τελικά κέρασα τσαγάκι το gsmaniac :wacky:
Καλημέρα, ακριβώς η ίδια αίσθηση και από εμένα. Την παρασκευή έβαλα τα Pirelli Scorpion Rally για πρώτη φορά 50-50. Νομίζω πως με τραβάει μέσα η στροφή και όταν πάρω κλίση ότι κρατάει την γραμμή σαν να πηγαίνει σε ράγες - μάλλον το τακούνι. Ο θόρυβος υπαρκτός μετά τα 80 και έντονος στα 120. Όσο αφορά το κράτημα δεν έχω προβληματιστεί σε παρόμοια αστική χρήση με πριν (Dunlop Trailsmart ). Τα έβαλα για να παρακολουθήσω το off road training I του Σπανού και σκοπεύω να τα κρατήσω έως το φθινόπωρο ώστε να έχω και ολοκληρωμένη εικόνα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Παιδιά πάντα τα τακουνάτα (έστω και ελαφρώς τακουνάτα) δίνουν μια τέτοια αίσθηση τα πρώτα 100 με 200 χιλιόμετρα. Μετά "πατάνε" με τέτοιο τρόπο ώστε συγχρονίζονται με το πίσω ελαστικό και αυτή η περίεργη αίσθηση του μπροστινού φεύγει δια παντός. Μη σας ανησυχεί, δεν είναι μόνιμο.
 
Top Bottom