Πωλείται πλούσιος εξοπλισμός για GS 1200 (K25)

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS 04
Πούλησα τη μηχανή μου (BMW r1200 GS 04) και έχω κρατήσει πολλά από τα "καλούδια" της για να πουληθούν ξεχωριστά γιατί ενδεχομένως να μην ενδιαφέρει κάποιον να δώσει τόσα χρήματα για όλο το πακέτο.


Μειονέκτημα της ιστορίας είναι ότι τα πράγματα βρίσκονται στη Γερμανία και θα πρέπει να ψάξω την οικονομικότερη και ασφαλέστερη λύση για αποστολή στην Ελλάδα.
Όποιος ενδιαφέρεται μπορούμε να δούμε τις εναλλακτικές λύσεις που υπάρχουν.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS 04
ΕΠΩΛΗΘΗ!!!
Λοιπόν, μετά κόπων και βασάνων, και περηφάνειας, κατάφερα να ανεβάσω φωτογραφίες.
Εδώ έχουμε τις μπαγκαζιέρες που λέγαμε που είναι προς πώληση. Πρόκειται για ένα πλήρες σετ που περιλαμβάνει πλαϊνές βαλίτσες, topcase, βάσεις, κλειδαριές, κι φυσικά όλα τα υλικά συναρμολόγησης κι εφαρμογής επάνω στην μηχανή. Υπάρχουν και εσωτερικοί σάκοι για τις πλαϊνες και ένα ζεύγος ιμάντες/χειρολαβές όπου μπορούν να προσδεθούν επιπλέον μπαγκάζια, αλλά δέν τα έβαλα στην προσφορά γιατί θα αναίβαινε πολύ το κοστολόγιο. Παρόλα αυτά, εάν υπάρχει ενδειαφέρον, το συζητάμε.
Επιπλέον έχει τοποθετηθεί στο εσωτερικό κάθε μπαγκαζιέρας φωτιστικό LED που ενεργοποιήτε και απενεργοποιήτε αυτόματα με το άνοιγμα του καπακιού με σένσορα φωτός και κίνησης. Οπως το ψυγείο, ένα πράμα, μόνο μη ξεχάσετε καμμιά σακούλα ψάρια μέσα, γιατί την ψύξη τη δουλεύω ακόμη;). Τα φωτιστικά λειτουργούνε αυτόνομα με μπαταρίες ΑΑΑ. Πολύ πρακτικό τη νύχτα, όταν ψάχνεις να βρείς το σωστό ζευγάρι Μαύρα γάντια από τα 3 διαφορετικά ζευγάρια που κρύβονται μέσα.
Οι μπαγκαζιερες είναι της BMW (τουτέστιν TOURATECH) και φέρουν από ένα σετ αυτοκόλλητα που καλύπτουν τη μεγάλη εξωτερική πλευρά των πλαϊνών βαλιτσών και 4 αυτοκόλλητα λωρίδες στις γωνίες που τη νύχτα μετατρέπονται σε αντανακλαστικές λωρίδες με το φωτισμό των άλλων οχημάτων. Μπορούν να αφαιρεθούν ανα πάσα στιγμή εάν δεν ταιριάζουν με την αισθητική του καθενός, αλλά πιστευω ότι είναι και ζήτημα ασφαλείας αλλά και προστασίας των βαλιτσών.
Οι πλαϊνες βαλίστες και οι βάσεις, όπως είναι σαφές, είναι μεταχειρισμένες κι έχουν τα ανάλογα σημάδια του χρόνου επάνω τους, χωρίς όμως κάτι ακραίο. Είναι 100% στεγανές, και λειτουργικές χωρίς κανένα πρόβλημα.
Στην Topcase υπάρχει μονο ενα μικρό αισθητικό θέμα με το καπάκι. Με το που την πρωτοπήρα πρίν από 12 χρόνια, είχα βάλει μέσα ένα μεταλλικό θερμό καφέ και βγήκαμε μια βόλτα στα βουνά. Άπειρος γαρ με μεταλλικές βαλίτσες τότε, το θερμό ταρακουνήθηκε μέσα και μου χτύπησε το καπάκι της από μέσα. στη φωτογραφία (11) δεν φαίνεται καθόλου αλλά εγώ που το γνωρίζω όταν το αγγίζω γίνεται αντιληπτό. Έζησα με αυτό 12 χρόνια, όντας η βαλίτσα που χρησημοποιήθηκε πιο πολύ απ' όλες, χωρίς να έχει κάποιο λειτουργικό πρόβλημα. Ως αντάλλαγμα, η κεντρική βαλίτσα είναι εξοπλισμένη με μαξιλαράκι πλάτης για το συνοδηγό.
Οι κλειδαριές είναι μια πολύ σημαντική λεπτομέρεια που στην μαμά BMW κοστίζει πολύ. 20 με 25€ το κομμάτι και χρειάζονται 8 από δαύτα. Εδώ περιλαμβάνονται στο όλο πακέτο. Υπάρχουν αρκετά κομμάτια εσωτερικά της κλειδαριάς για να δημιουργηθεί ο κατάλληλος κωδικός κλειδιού κατά περίπτωση. επειδή όμως υπάρχει η πιθανότητα να υπάρχει κάποιο κλειδί που απαιτεί κάποιον ακράιο συνδυασμό με πολλά κομμάτια από το ίδιο νούμερο, ίσως να χρειαστεί να παραληφθούνε καποια slots ή να παραγγελθούν εξτρα pins από συγκεκριμένα νούμερα pins (1,2,ή 3) για να καλυφτουν όλες οι κλειδαριές.
Η τιμή για όλα αυτά είναι στα 1250€
Με μια πρόχειρη έρευνα που έκανα η αποστολή στην Ελλάδα με DHL απλό, είναι γύρω στα 96€ χονδρικά για 3 μεγάλα πακέτα άνω των 10 κιλών και 66€ για κάτω των 10 κιλών. Δε γνωρίζω δυστυχώς ακόμη το βάρος τους για να πώ με βεβαιότητα. Σε κάθε περίπτωση η αποστολή είναι ασφαλισμένη μεχρι 500€ ανά πακέτο.
Θα ακολουθήσουν προσεχώς και τα υπόλοιπα πράγματα που είναι προς πώληση.


ΕΠΩΛΗΘΗ!!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

anegis

Μέλος
Όνομα
Αιμίλιος Νεγκίζ
Μοτό
BMW 1200 GSA
Μονο εγώ δεν βλέπω τις φωτογραφίες ;
Από Tapatalk


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS 04
Μονο εγώ δεν βλέπω τις φωτογραφίες ;
Από Tapatalk


Sent from my iPhone using Tapatalk
Δοκίμασε από τον υπολογιστή κι όχι από κινητό. Σε μένα εμφανίζονται κανονικά πάντως.
 

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS 04
Επανέρχομαι με την AKRAPOVIC και το POWER COMMANDER της DYNOJET.
Η εξάτμιση έχει δύο μικρά βαθουλώματα στην κάτω πλευρά της, τα οποία όμως δεν επηρεάζουν τη λειτουργικότητά της και δεν είναι ιδιαίτερα ορατά όταν αυτή τοποθετηθεί στην μηχανή. Το μονωτικό υλικό της έχει αλλαχθεί μια φορά χωρίς τσιγκουνιές.
Το μοντέλο της συγκεκριμένης εξάτμισης μοιάζει εξωτερικά με το κλασσικό μοντέλο που διατίθεται και απο την BMW (Slip-On Line Titanium) ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ!!! Είναι ο πρόδρομος εκείνης της εξάτμισης, πρωτού αρχίσει η επίσιμη συνεργασία AKRAPOVIC-BMW. Την έδινε η AKRAPOVIC σαν AFTER MARKET με την υπόδειξη "Not for high way use" γιατί δεν είχε έγκριση. Την φορούσε το μηχανάκι μου, μοντέλο του 2004, όταν η BMW δεν είχε καμμιά σχέση με την AKRAPOVIC. Λίγα χρόνια αργότερα όταν η BMW έκανε το deal με την AKRAPOVIC, πήραν σαν βάση αυτήν την εξάτμιση και την κλείσανε σε κάποια σημεία τις διατομές λιγα χιλιοστά για να κατεβάσουν 1-2 db θορύβου και να μπορέσουν να πάρουν έγκριση που απαιτούσε επίσημα η BMW. Επειδή στην Ελλάδα μέχρι πρίν από κάποια χρόνια, κανείς δεν τα έψαχνε αυτά εάν δεν προκαλούσες, (δεν εβγαζες το db killer από πάνω) κυκλοφορούσα ελεύθερα και την χαιρόμουνα. Όταν όμως μετακόμισα στη Γερμανία, έπρεπε να ξαναβάλω την μανίσια εξάτμιση γιατί πρώτον δεν περνούσα το εδώ αντίστοιχο ΚΤΕΟ και δεύτερον σε έλεγχο στο δρόμο με κάτι τέτοιο θα μου έκοβαν τον κ@λο. Στο διάστημα αυτό που κράτησε 5-6 χρόνια και δεν κυκλοφορούσα με την AKRAPOVIC, έψαχνα να βρω τρόπο να ξαναβάλω την AKRAPOVIC επάνω, χωρίς να έχω προβλήματα με τον νόμο. Έψαξα, περίμενα, πλήρωσα, βρήκα! Η εξάτμιση έγινε νόμιμη με άκρως επαγγελματική δουλειά:nnj:
Έγινε η γραφιστική δουλειά, μπήκε σε μηχάνημα Laser, σαν αυτό που χρησιμοποιεί και η AKRAPOVIC και χτυπήθηκαν τα νούμερα κι οι εγκρίσεις που απαιτούνται, συνοδεύτηκε με τα απαραίτητα έγγραφα κι έγινε όπως ακριβώς και το "εξημερωμένο" μοντέλο της AKRAPOVIC Slip On Line Titanium. Άλλωστε, εξωτερικά δεν έχουν διαφορές τα δύο μοντέλα που να είναι εμφανείς. Το db killer είναι διαφορετικό και οι εσωτερικές διαστάσεις του σωλήνα κατά λίγα χιλιοστά. Όσο για τα 1-2 db παραπάνω, είναι στο όριο ανοχής που μπορεί να έχει ο μετρητής. (εδώ είναι 5db) αν κι εδώ που τα λέμε, με το db killer επάνω, η εξάτμιση είναι εξαιρετικά ήσυχη και μπάσα.
Στην πράξη πάντως, με αυτήν την εξάτμιση, χωρίς το db killer, με φίλτρο DNA, το μηχανάκι άλλαζε χαρακτήρα αισθητά. Όταν σε αυτόν το συνδυασμό προστέθηκε και το Power Commander (ακολουθεί αγγελία και γι αυτό) η αλλαγή ήταν τρομακτική. Και μιλάω για μοντέλο του 2004, γερμανικής αγοράς με 98 PS αρχικά! Η αίσθηση ήταν σαν να είχα την ροπή της παρακάτω ταχύτητας στις στροφές της επόμενης.
Θα μου πείτε όμως ότι αυτό είναι αποτέλεσμα του Power Commander περισσότερο. Ναι, σαφώς! Αλλά το Power Commander δεν μπορεί να έχει αυτά τα αποτελέσματα, εάν δεν υπάρχει μια ελεύθερη εξάτμιση και ότι τα έτοιμα προγράμματα τις Dynojet, περιλαμβάνουν και την AKRAPOVIC μέσα.
Η τιμή για την εξάτμιση είναι στα 400€
Για αποστολή στην Ελλάδα πρέπει να το ψάξω ακόμη αλλά δεν είναι πάνω από 21€ γιατί ζυγίζει κάτω από 2,5kg

Το POWER COMMANDER ως γνωστόν, είναι μια συσκευή διαχείρησης ψεκασμού καυσίμου, και αυτό γίνεται, μέσω λογισμικού υπολογιστή με διάφορους τρόπους. Αυτό όμως που κάνει τη συσκευή της Dynojet πιο θελκτική από άλλες αντίστοιχες του είδους, είναι ότι τα τελευταία αρκετά χρόνια, η Dynojet έχει ανοίξει προς τους χρήστες της την τεράστια βάση δεδομένων με χαρτογραφήσεις διαχείρισης καυσίμου, από πολλά διαφορετικά οχήματα και συνθήκες όπως εξάτμιση και τύπος φίλτρου αέρα, αποτέλεσμα συλλογής δεδομένων από άπειρες δυναμομετρήσεις και σεταρίσματα στα αντίστοιχα εργαστήρια tunning που έχει. Στο πλαίσιο αυτό, υπάρχουν και 12 χάρτες για την GS 1200. Αυτό συμαίνει ότι γλιτώνει κάποιος τα έξοδα που απαιτούνται για δυναμομέτρηση και σετάρισμα σε κάποιο αντίστοιχο κέντρο δυναμομέτρησης. Σαφώς υπάρχει και η δυνατότητα παρέμβασης κατα περίσταση, αλλά καλό είναι να γνωρίζει κανείς ακριβώς τι ψάχνει και πως θα το επιτύχει.
Εμένα πάντως τα έτοιμα προγράματα για την μηχανή μου, με AKRAPOVIC και ανοιχτό φίλτρο, όπως είπα και πριν, μου έκαναν τη μηχανή αγνώριστη. (προς το καλύτερο φυσικά)
Είναι περιτό να πούμε ότι η δημόσια χρήση μίας τέτοιας συσκευής, στον αυτοκινητόδρομο είναι παράνομη. Γι αυτό λοιπόν, είτε σε πίστα, είτε στα αθάνατα ελληνικά βουνά, ή με ρίσκο παντού;)
Εγώ είχα βρεί πάντως μία θέση στην μηχανή, όπου δύσκολα το έβλεπε και το έβρισκε κάποιος και το είχα στη μεγαλύτερη διάρκεια ρυθμισμένο στο μηδέν που σημαίνει ότι δεν άλλαζε τίποτα στον εργοστασιακό ψεκασμό, και το άλλαζα κατα το δοκούν, σε μια στάση για καφέ με ένα μικρό λαπτοπ, όταν είχα όρεξη για "παιχνίδια" και ήξερα ότι δε θα ενοχληθεί κανένας.
Να πω ακόμη, ότι πριν το πάρω, δεν είχα ιδέα από αυτά, εγκατάσταση, ρύθμιση, τρόπος λειτουργείας. Στο διαδύκτιο όμως βρήκα τα πάντα γι αυτό και από την επίσημη ιστοσελίδα της DYNOJET και από μερακλήδες που έδιναν διαφορα tips για το τί και πως γίνονται τα πράγματα, και πιστέψτε με δεν είναι τίποτα το δύσκολο. Είναι αγνή παιδική χαρά όταν το βάλεις στη μηχανή σου!!!:D
Το συγκεκριμένο μοντέλο είναι το Power Commander USB III και έχει αντικατασταθεί από το Power Commander V, αλλά υποστηρίζεται από την Dynojet κανονικά. Η διαφορά είναι ότι το νεο μοντέλο είναι μικρότερο σε μεγεθος και ότι στο παλιό υπάρχει η δυνατότητα αλλαγής διαχείρισης ψεκασμού καυσίμου, χωρίς υπολογιστή και λογισμικό, με πλήκτρα επάνω στη συσκευή. Θελει όμως προσοχή μια τέτοια παρέμβαση γιατί είναι λίγο στα τυφλά και πολύ γενική, χωρίζοντας το φάσμα των στροφών του κινητήρα, απλά σε χαμηλά, μεσαία και υψηλά.
Τέλος να προσθέσω ότι με αυτό το μαραφέτι, υπάρχει η δυνατότητα να εγκατασταθεί στη μηχανή και QUICK SHIFTER σε συνδυασμό με το ανάλογο περιφεριακό (δεν περιλαμβλάνεται) και να ρυθμίζεται μάλιστα μέσω του λογισμικού της DYNOJET.
Η τιμή για το Power Commander είναι 200€ συν τα όποια έξοδα αποστολής. Από 15 εώς 22€ υποθέτω. Εάν συνδυαστεί με την εξάτμιση, τότε τα έξοδα αποστολής συνχωνεύονται.
 

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS 04
ΕΠΩΛΗΘΗ!!!

Tank-bag της Wunderlich 25 λίτρα που γίνεται 35 με το άνοιγμα ενός φερμουάρ. Περιλαμβάνεται διάφανη θήκη χάρτη που προσαρμόζεται στο Tank-bag και ολοκαίνουρια αμεταχείρηστη αδιάβροχη κουκούλα που επίσης έχει διάφανη πάνω όψη, για οπτική πρόσβαση στον χάρτη και με βροχή. Η κουκούλα αγοράστηκε απο τη Wunderlich πριν από λίγους μήνες για 25€ περίπου.
Το Tank-Bag είναι μεταχειρισμένο αλλά σε άψογη κατάσταση κι έχει όλα τα υλικά πρόσδεσης που απαιτούνται για τη μηχανή.
Η τιμή του είναι 90€ και όποια έξοδα αποστολής προκύψουν.


ΕΠΩΛΗΘΗ!!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS 04
ΕΠΩΛΗΘΗ!!!

Προστατευτικές μπάρες κινητήρα, γνήσια BMW με τα ανάλογα υλικά προσαρμογής. Μεταχειρισμένα σε πολύ καλή κατάσταση, ατρακάριστα. Οι γραντζουνιές στα πλαϊνά των προστατευτικών, είναι από μικρές στατικές πτώσεις, χωρίς στραβώματα κλπ.
Τιμή 230€ συν αποστολή.


ΕΠΩΛΗΘΗ!!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS 04
ΕΠΩΛΗΘΗ!!!
Τέλος υπάρχουν αυτά τα προστατευτικά κυλίνδρων της BMW από το μοντέλο της ADVENTURE, κομπλέ με τα εσωτερικά λαστιχένια σινεμπλόκ και με καινουριες βίδες κι αποστάτες συναρμολόγησης. Τα καπάκια είναι μεταχειρισμένα και έχουν γραντζουνιές και χτυπήματα, γι αυτό και η τιμή τους είναι ανάλογη. Λειτουργικά είναι πάντως σε κάθε περίπτωση και εάν καθαριστούν και βαφούν με το σωστό τρόπο, τότε θα γίνουν καλύτερα από ποτέ.
Η τιμή είναι 60€ αλλά για αποστολή θα πρότεινα να συνδυαστεί με κάποια αγορά άλλου αξεσουάρ που πωλείται εδώ γιατί μόνα τους θα ανεβάσουν το κοστολόγιό τους για μια τέτοια αγορά.

ΕΠΩΛΗΘΗ!!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS 04
ΕΠΩΛΗΘΗ!!!

Προσθέτω 2 εσωτερικές τσάντες για βαλίτσες αλουμινίου και ενα σετ με 2 ιμάντες πρόσδεσης αποσκευών με χειρολαβή μεταφοράς, επίσης για βαλίτσες αλουμινίου.
Και τα 2 σετ αγοράστηκαν πριν από 3 μήνες και είναι ΑΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΤΑ διότι στο μεταξύ, πουλήθηκε η μηχανή.
Οι τσάντες είναι ασύμετρες όπως αναλόγως είναι και οι βαλίτσες τις BMW, αλλά μπορούν κάλιστα να χρησιμοποιηθούν σε οποιαδήποτε βαλίτσα παρόμοιου τύπου.
Ενδεικτικά παραθέτω διαστάσεις:
• 38 Lit:42cm x 38 cm x 22 cm 700g

• 45 Lit: 42cm x 38cm x 26cm 700g​

Οι τσάντες είναι από ανθεκτική cordura και ανοίγουν είτε από επάνω με φερμουάρ σε σχήμα Π, είτε από ολόκληρη την πλαϊνη πλευρά, όπως οι κλασικές ταξιδιωτικές βαλίτσες. Υπάρχει επιπλέον στην μια πλευρά, εξωτερική πλαινή ξεχωριστή τσέπη με φερμουάρ, για αντικείμενα που χρειάζεται γρήγορη και ξεκάθαρη πρόσβαση, π.χ έγγραφα, λαπτοπ, κλπ.
Υπάρχει επιπλέον, φωσφορούχο "φυτίλι" στις τσάντες που αντανακλά το φως σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού.


Οι ιμάντες είναι ρυθμιζόμενοι σε πλάτος, για να μπορούν να προσδεθούν επάνω στις βαλίτσες, όποτε αυτό είναι απαραίτητο, σάκοι, "λουκάνικα" (αποσκευών, όχι Τρικάλων) κλπ.
Όταν δε χρειάζεται κάτι τέτοιο, μπορούν να χρησιμοποιηθούν με τις χειρολαβές τους για μεταφορά των βαλιστών αλουμινίου εκτός μηχανής. Σαφώς μπορούν να εφαροστούν, όχι μόνο σε βαλίστες τις BMW, αλλά σε οποιαδήποτε βαλίτσα παρόμοιου τύπου.


Τιμή για όλα τα παραπάνω, 85€

ΕΠΩΛΗΘΗ!!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

vagio

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW R 1200 GSA 2014
Προσθέτω 2 εσωτερικές τσάντες για βαλίτσες αλουμινίου και ενα σετ με 2 ιμάντες πρόσδεσης αποσκευών με χειρολαβή μεταφοράς, επίσης για βαλίτσες αλουμινίου.
Και τα 2 σετ αγοράστηκαν πριν από 3 μήνες και είναι ΑΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΤΑ διότι στο μεταξύ, πουλήθηκε η μηχανή.
Οι τσάντες είναι ασύμετρες όπως αναλόγως είναι και οι βαλίτσες τις BMW, αλλά μπορούν κάλιστα να χρησιμοποιηθούν σε οποιαδήποτε βαλίτσα παρόμοιου τύπου.
Ενδεικτικά παραθέτω διαστάσεις:
• 38 Lit:42cm x 38 cm x 22 cm 700g

• 45 Lit: 42cm x 38cm x 26cm 700g​

Οι τσάντες είναι από ανθεκτική cordura και ανοίγουν είτε από επάνω με φερμουάρ σε σχήμα Π, είτε από ολόκληρη την πλαϊνη πλευρά, όπως οι κλασικές ταξιδιωτικές βαλίτσες. Υπάρχει επιπλέον στην μια πλευρά, εξωτερική πλαινή ξεχωριστή τσέπη με φερμουάρ, για αντικείμενα που χρειάζεται γρήγορη και ξεκάθαρη πρόσβαση, π.χ έγγραφα, λαπτοπ, κλπ.
Υπάρχει επιπλέον, φωσφορούχο "φυτίλι" στις τσάντες που αντανακλά το φως σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού.


Οι ιμάντες είναι ρυθμιζόμενοι σε πλάτος, για να μπορούν να προσδεθούν επάνω στις βαλίτσες, όποτε αυτό είναι απαραίτητο, σάκοι, "λουκάνικα" (αποσκευών, όχι Τρικάλων) κλπ.
Όταν δε χρειάζεται κάτι τέτοιο, μπορούν να χρησιμοποιηθούν με τις χειρολαβές τους για μεταφορά των βαλιστών αλουμινίου εκτός μηχανής. Σαφώς μπορούν να εφαροστούν, όχι μόνο σε βαλίστες τις BMW, αλλά σε οποιαδήποτε βαλίτσα παρόμοιου τύπου.


Τιμή για όλα τα παραπάνω, 85€

Δικαιωμα μεχρι το βραδυ σου στελνω pm
 

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS 04
ΕΠΩΛΗΘΗ!!!
Ξεπουλάμε λέμε, κι έρχεται να προστεθεί ένα διαγνωστικό OBD για BMW που έχουν 10πολική φύσα. Πρόκειται για μια ιμιτασιόν έκδοση του "ΗΕΧ GS 911 usb" που εάν χρησιμοποιηθεί με συγκεκριμένη έκδοση software (V1006.3) και δε γίνει κάποια αναβάθμιση (που δε χρειάζεται ειδικά για τα παλαιότερα μοντέλα) και το laptop που θα χρησιμοποιηθεί γι αυτόν το σκοπό, είναι offline όση ώρα είναι σε λειτουργεία το software της διάγνωσης, τότε λειτουργεί ΑΨΟΓΑ και πας και λες στην μαμά BMW "Σταμάτα να με χρεώνεις 30-40€ για κάτι τόσο εύκολο"
Το πρόγραμμα της συγκεκριμένης έκδοσης (V1006.3) του διαγνωστικού περιλαμβάνεται σε mini CD ROM.
Εάν στο λάπτοπ που θα χρησιμοποιήσετε γι αυτόν τον σκοπό, δεν έχετε CD/DVD DRIVE, όπως ήταν το δικό μου π.χ, τότε μεταφέρεται το πρόγραμμα σε ένα desktop που συνήθως έχουν DVD Drive, από το CD ROM σε ένα USB Stick κι από κει κάνετε την εγκατάσταση στο laptop.

Αυτά που μπορεί να κάνει κάποιος με το διαγνωστικό είναι:

1. Ανάγνωση κωδικών βλαβών​
  • Δείχνει τους κωδικούς βλάβης και το κείμενο περιγραφής των σφαλμάτων που είναι αποθηκευμένα στη μονάδα ηλεκτρονικού ελέγχου ECU.
2. Eμφανίζει πληροφορίες ECU​
  • Eκδόσεις υλικού και λογισμικού, ημερομηνίες κατασκευής και άλλα δεδομένα σχετικά με τον κατασκευαστή.
3. Aπαλοιφή κωδικών βλαβών διαγνωστικών​
  • Σας επιτρέπει να διαγράψετε τους κωδικούς βλαβών μόλις διορθωθεί το πρόβλημα.
4. Aναλογικές και ψηφιακές τιμές σε πραγματικό χρόνο για τις μονάδες ελέγχου του κινητήρα​
  • Προβολή και καταγραφή των τιμών σε πραγματικό χρόνο
5. Λειτουργικότητα σέρβις​
  • Έλεγχος λειτουργείας επιμέρους ηλεκτρονικών συστημάτων π.χ ψεκασμού, αντλιών καυσίμου, ποντεσιόμετρου γκαζιού, λυχνιών οργάνων, συναγερμού, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών κλπ
  • Υπενθύμιση και διαγραφή service (όπου αυτό υποστηρίζεται από το μοντέλο της μηχανής)
Τα μοντέλα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί το συγκεκριμένο διαγνωστικό εργαλείο είναι:


R-Series:
HP2 Enduro, HP2 Megamoto, R1200GS, R1200GS Adventure, R1200RT, R1200R, R1200ST, R1200S, R1200S HP2
R1200C, R1200CL, (single- & twin-spark on all models)
R1150GS/Adventure, R1150RT, R1150R, R1150RS (single- & twin-spark on all models)
R1100S (single- & twin-spark)
R850C, R850R, R850RT


K-Series:
K1300GT, K1300R, K1300S
K1200GT, K1200R, K1200R Sport, K1200S, K1200LT, K1200GT (non-CAN), K1200RS


F-Series:
F800S, F800ST, F800GS, F800R
F650GS (2008+ 2 cylinder)
F650GS, F650GS/Dakar, F650CS (single-spark on all models)
F650GS, F650GS/Dakar, F650CS (2-spark on all models)


C-Series:
C1, C1-200
G-Series:
G650 XChallenge, G650 XCounty, G650 XMoto
G650GS
G450X
S-Series:

S1000RR


Τιμή 85€ συν όποια έξοδα αποστολής.
ΕΠΩΛΗΘΗ!!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS 04
ΕΠΩΛΗΘΗ!!!

Νέα χαμηλότερη τιμή για την Akrapovic
330€


Επανέρχομαι με την AKRAPOVIC και το POWER COMMANDER της DYNOJET.
Η εξάτμιση έχει δύο μικρά βαθουλώματα στην κάτω πλευρά της, τα οποία όμως δεν επηρεάζουν τη λειτουργικότητά της και δεν είναι ιδιαίτερα ορατά όταν αυτή τοποθετηθεί στην μηχανή. Το μονωτικό υλικό της έχει αλλαχθεί μια φορά χωρίς τσιγκουνιές.
Το μοντέλο της συγκεκριμένης εξάτμισης μοιάζει εξωτερικά με το κλασσικό μοντέλο που διατίθεται και απο την BMW (Slip-On Line Titanium) ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ!!! Είναι ο πρόδρομος εκείνης της εξάτμισης, πρωτού αρχίσει η επίσιμη συνεργασία AKRAPOVIC-BMW. Την έδινε η AKRAPOVIC σαν AFTER MARKET με την υπόδειξη "Not for high way use" γιατί δεν είχε έγκριση. Την φορούσε το μηχανάκι μου, μοντέλο του 2004, όταν η BMW δεν είχε καμμιά σχέση με την AKRAPOVIC. Λίγα χρόνια αργότερα όταν η BMW έκανε το deal με την AKRAPOVIC, πήραν σαν βάση αυτήν την εξάτμιση και την κλείσανε σε κάποια σημεία τις διατομές λιγα χιλιοστά για να κατεβάσουν 1-2 db θορύβου και να μπορέσουν να πάρουν έγκριση που απαιτούσε επίσημα η BMW. Επειδή στην Ελλάδα μέχρι πρίν από κάποια χρόνια, κανείς δεν τα έψαχνε αυτά εάν δεν προκαλούσες, (δεν εβγαζες το db killer από πάνω) κυκλοφορούσα ελεύθερα και την χαιρόμουνα. Όταν όμως μετακόμισα στη Γερμανία, έπρεπε να ξαναβάλω την μανίσια εξάτμιση γιατί πρώτον δεν περνούσα το εδώ αντίστοιχο ΚΤΕΟ και δεύτερον σε έλεγχο στο δρόμο με κάτι τέτοιο θα μου έκοβαν τον κ@λο. Στο διάστημα αυτό που κράτησε 5-6 χρόνια και δεν κυκλοφορούσα με την AKRAPOVIC, έψαχνα να βρω τρόπο να ξαναβάλω την AKRAPOVIC επάνω, χωρίς να έχω προβλήματα με τον νόμο. Έψαξα, περίμενα, πλήρωσα, βρήκα! Η εξάτμιση έγινε νόμιμη με άκρως επαγγελματική δουλειά:nnj:
Έγινε η γραφιστική δουλειά, μπήκε σε μηχάνημα Laser, σαν αυτό που χρησιμοποιεί και η AKRAPOVIC και χτυπήθηκαν τα νούμερα κι οι εγκρίσεις που απαιτούνται, συνοδεύτηκε με τα απαραίτητα έγγραφα κι έγινε όπως ακριβώς και το "εξημερωμένο" μοντέλο της AKRAPOVIC Slip On Line Titanium. Άλλωστε, εξωτερικά δεν έχουν διαφορές τα δύο μοντέλα που να είναι εμφανείς. Το db killer είναι διαφορετικό και οι εσωτερικές διαστάσεις του σωλήνα κατά λίγα χιλιοστά. Όσο για τα 1-2 db παραπάνω, είναι στο όριο ανοχής που μπορεί να έχει ο μετρητής. (εδώ είναι 5db) αν κι εδώ που τα λέμε, με το db killer επάνω, η εξάτμιση είναι εξαιρετικά ήσυχη και μπάσα.
Στην πράξη πάντως, με αυτήν την εξάτμιση, χωρίς το db killer, με φίλτρο DNA, το μηχανάκι άλλαζε χαρακτήρα αισθητά. Όταν σε αυτόν το συνδυασμό προστέθηκε και το Power Commander (ακολουθεί αγγελία και γι αυτό) η αλλαγή ήταν τρομακτική. Και μιλάω για μοντέλο του 2004, γερμανικής αγοράς με 98 PS αρχικά! Η αίσθηση ήταν σαν να είχα την ροπή της παρακάτω ταχύτητας στις στροφές της επόμενης.
Θα μου πείτε όμως ότι αυτό είναι αποτέλεσμα του Power Commander περισσότερο. Ναι, σαφώς! Αλλά το Power Commander δεν μπορεί να έχει αυτά τα αποτελέσματα, εάν δεν υπάρχει μια ελεύθερη εξάτμιση και ότι τα έτοιμα προγράμματα τις Dynojet, περιλαμβάνουν και την AKRAPOVIC μέσα.
Η τιμή για την εξάτμιση είναι στα 400€
Για αποστολή στην Ελλάδα πρέπει να το ψάξω ακόμη αλλά δεν είναι πάνω από 21€ γιατί ζυγίζει κάτω από 2,5kg

Το POWER COMMANDER ως γνωστόν, είναι μια συσκευή διαχείρησης ψεκασμού καυσίμου, και αυτό γίνεται, μέσω λογισμικού υπολογιστή με διάφορους τρόπους. Αυτό όμως που κάνει τη συσκευή της Dynojet πιο θελκτική από άλλες αντίστοιχες του είδους, είναι ότι τα τελευταία αρκετά χρόνια, η Dynojet έχει ανοίξει προς τους χρήστες της την τεράστια βάση δεδομένων με χαρτογραφήσεις διαχείρισης καυσίμου, από πολλά διαφορετικά οχήματα και συνθήκες όπως εξάτμιση και τύπος φίλτρου αέρα, αποτέλεσμα συλλογής δεδομένων από άπειρες δυναμομετρήσεις και σεταρίσματα στα αντίστοιχα εργαστήρια tunning που έχει. Στο πλαίσιο αυτό, υπάρχουν και 12 χάρτες για την GS 1200. Αυτό συμαίνει ότι γλιτώνει κάποιος τα έξοδα που απαιτούνται για δυναμομέτρηση και σετάρισμα σε κάποιο αντίστοιχο κέντρο δυναμομέτρησης. Σαφώς υπάρχει και η δυνατότητα παρέμβασης κατα περίσταση, αλλά καλό είναι να γνωρίζει κανείς ακριβώς τι ψάχνει και πως θα το επιτύχει.
Εμένα πάντως τα έτοιμα προγράματα για την μηχανή μου, με AKRAPOVIC και ανοιχτό φίλτρο, όπως είπα και πριν, μου έκαναν τη μηχανή αγνώριστη. (προς το καλύτερο φυσικά)
Είναι περιτό να πούμε ότι η δημόσια χρήση μίας τέτοιας συσκευής, στον αυτοκινητόδρομο είναι παράνομη. Γι αυτό λοιπόν, είτε σε πίστα, είτε στα αθάνατα ελληνικά βουνά, ή με ρίσκο παντού;)
Εγώ είχα βρεί πάντως μία θέση στην μηχανή, όπου δύσκολα το έβλεπε και το έβρισκε κάποιος και το είχα στη μεγαλύτερη διάρκεια ρυθμισμένο στο μηδέν που σημαίνει ότι δεν άλλαζε τίποτα στον εργοστασιακό ψεκασμό, και το άλλαζα κατα το δοκούν, σε μια στάση για καφέ με ένα μικρό λαπτοπ, όταν είχα όρεξη για "παιχνίδια" και ήξερα ότι δε θα ενοχληθεί κανένας.
Να πω ακόμη, ότι πριν το πάρω, δεν είχα ιδέα από αυτά, εγκατάσταση, ρύθμιση, τρόπος λειτουργείας. Στο διαδύκτιο όμως βρήκα τα πάντα γι αυτό και από την επίσημη ιστοσελίδα της DYNOJET και από μερακλήδες που έδιναν διαφορα tips για το τί και πως γίνονται τα πράγματα, και πιστέψτε με δεν είναι τίποτα το δύσκολο. Είναι αγνή παιδική χαρά όταν το βάλεις στη μηχανή σου!!!:D
Το συγκεκριμένο μοντέλο είναι το Power Commander USB III και έχει αντικατασταθεί από το Power Commander V, αλλά υποστηρίζεται από την Dynojet κανονικά. Η διαφορά είναι ότι το νεο μοντέλο είναι μικρότερο σε μεγεθος και ότι στο παλιό υπάρχει η δυνατότητα αλλαγής διαχείρισης ψεκασμού καυσίμου, χωρίς υπολογιστή και λογισμικό, με πλήκτρα επάνω στη συσκευή. Θελει όμως προσοχή μια τέτοια παρέμβαση γιατί είναι λίγο στα τυφλά και πολύ γενική, χωρίζοντας το φάσμα των στροφών του κινητήρα, απλά σε χαμηλά, μεσαία και υψηλά.
Τέλος να προσθέσω ότι με αυτό το μαραφέτι, υπάρχει η δυνατότητα να εγκατασταθεί στη μηχανή και QUICK SHIFTER σε συνδυασμό με το ανάλογο περιφεριακό (δεν περιλαμβλάνεται) και να ρυθμίζεται μάλιστα μέσω του λογισμικού της DYNOJET.
Η τιμή για το Power Commander είναι 200€ συν τα όποια έξοδα αποστολής. Από 15 εώς 22€ υποθέτω. Εάν συνδυαστεί με την εξάτμιση, τότε τα έξοδα αποστολής συνχωνεύονται.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS 04
Νεα χαμηλότερη τιμή για το tank bag

75€

ΕΠΩΛΗΘΗ!!!




Tank-bag της Wunderlich 25 λίτρα που γίνεται 35 με το άνοιγμα ενός φερμουάρ. Περιλαμβάνεται διάφανη θήκη χάρτη που προσαρμόζεται στο Tank-bag και ολοκαίνουρια αμεταχείρηστη αδιάβροχη κουκούλα που επίσης έχει διάφανη πάνω όψη, για οπτική πρόσβαση στον χάρτη και με βροχή. Η κουκούλα αγοράστηκε απο τη Wunderlich πριν από λίγους μήνες για 25€ περίπου.
Το Tank-Bag είναι μεταχειρισμένο αλλά σε άψογη κατάσταση κι έχει όλα τα υλικά πρόσδεσης που απαιτούνται για τη μηχανή.
Η τιμή του είναι 90€ και όποια έξοδα αποστολής προκύψουν.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS 04
Νέα χαμηλότερη τιμή για το Power Commander

130€



Επανέρχομαι με την AKRAPOVIC και το POWER COMMANDER της DYNOJET.
Η εξάτμιση έχει δύο μικρά βαθουλώματα στην κάτω πλευρά της, τα οποία όμως δεν επηρεάζουν τη λειτουργικότητά της και δεν είναι ιδιαίτερα ορατά όταν αυτή τοποθετηθεί στην μηχανή. Το μονωτικό υλικό της έχει αλλαχθεί μια φορά χωρίς τσιγκουνιές.
Το μοντέλο της συγκεκριμένης εξάτμισης μοιάζει εξωτερικά με το κλασσικό μοντέλο που διατίθεται και απο την BMW (Slip-On Line Titanium) ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ!!! Είναι ο πρόδρομος εκείνης της εξάτμισης, πρωτού αρχίσει η επίσιμη συνεργασία AKRAPOVIC-BMW. Την έδινε η AKRAPOVIC σαν AFTER MARKET με την υπόδειξη "Not for high way use" γιατί δεν είχε έγκριση. Την φορούσε το μηχανάκι μου, μοντέλο του 2004, όταν η BMW δεν είχε καμμιά σχέση με την AKRAPOVIC. Λίγα χρόνια αργότερα όταν η BMW έκανε το deal με την AKRAPOVIC, πήραν σαν βάση αυτήν την εξάτμιση και την κλείσανε σε κάποια σημεία τις διατομές λιγα χιλιοστά για να κατεβάσουν 1-2 db θορύβου και να μπορέσουν να πάρουν έγκριση που απαιτούσε επίσημα η BMW. Επειδή στην Ελλάδα μέχρι πρίν από κάποια χρόνια, κανείς δεν τα έψαχνε αυτά εάν δεν προκαλούσες, (δεν εβγαζες το db killer από πάνω) κυκλοφορούσα ελεύθερα και την χαιρόμουνα. Όταν όμως μετακόμισα στη Γερμανία, έπρεπε να ξαναβάλω την μανίσια εξάτμιση γιατί πρώτον δεν περνούσα το εδώ αντίστοιχο ΚΤΕΟ και δεύτερον σε έλεγχο στο δρόμο με κάτι τέτοιο θα μου έκοβαν τον κ@λο. Στο διάστημα αυτό που κράτησε 5-6 χρόνια και δεν κυκλοφορούσα με την AKRAPOVIC, έψαχνα να βρω τρόπο να ξαναβάλω την AKRAPOVIC επάνω, χωρίς να έχω προβλήματα με τον νόμο. Έψαξα, περίμενα, πλήρωσα, βρήκα! Η εξάτμιση έγινε νόμιμη με άκρως επαγγελματική δουλειά:nnj:
Έγινε η γραφιστική δουλειά, μπήκε σε μηχάνημα Laser, σαν αυτό που χρησιμοποιεί και η AKRAPOVIC και χτυπήθηκαν τα νούμερα κι οι εγκρίσεις που απαιτούνται, συνοδεύτηκε με τα απαραίτητα έγγραφα κι έγινε όπως ακριβώς και το "εξημερωμένο" μοντέλο της AKRAPOVIC Slip On Line Titanium. Άλλωστε, εξωτερικά δεν έχουν διαφορές τα δύο μοντέλα που να είναι εμφανείς. Το db killer είναι διαφορετικό και οι εσωτερικές διαστάσεις του σωλήνα κατά λίγα χιλιοστά. Όσο για τα 1-2 db παραπάνω, είναι στο όριο ανοχής που μπορεί να έχει ο μετρητής. (εδώ είναι 5db) αν κι εδώ που τα λέμε, με το db killer επάνω, η εξάτμιση είναι εξαιρετικά ήσυχη και μπάσα.
Στην πράξη πάντως, με αυτήν την εξάτμιση, χωρίς το db killer, με φίλτρο DNA, το μηχανάκι άλλαζε χαρακτήρα αισθητά. Όταν σε αυτόν το συνδυασμό προστέθηκε και το Power Commander (ακολουθεί αγγελία και γι αυτό) η αλλαγή ήταν τρομακτική. Και μιλάω για μοντέλο του 2004, γερμανικής αγοράς με 98 PS αρχικά! Η αίσθηση ήταν σαν να είχα την ροπή της παρακάτω ταχύτητας στις στροφές της επόμενης.
Θα μου πείτε όμως ότι αυτό είναι αποτέλεσμα του Power Commander περισσότερο. Ναι, σαφώς! Αλλά το Power Commander δεν μπορεί να έχει αυτά τα αποτελέσματα, εάν δεν υπάρχει μια ελεύθερη εξάτμιση και ότι τα έτοιμα προγράμματα τις Dynojet, περιλαμβάνουν και την AKRAPOVIC μέσα.
Η τιμή για την εξάτμιση είναι στα 400€
Για αποστολή στην Ελλάδα πρέπει να το ψάξω ακόμη αλλά δεν είναι πάνω από 21€ γιατί ζυγίζει κάτω από 2,5kg






Το POWER COMMANDER ως γνωστόν, είναι μια συσκευή διαχείρησης ψεκασμού καυσίμου, και αυτό γίνεται, μέσω λογισμικού υπολογιστή με διάφορους τρόπους. Αυτό όμως που κάνει τη συσκευή της Dynojet πιο θελκτική από άλλες αντίστοιχες του είδους, είναι ότι τα τελευταία αρκετά χρόνια, η Dynojet έχει ανοίξει προς τους χρήστες της την τεράστια βάση δεδομένων με χαρτογραφήσεις διαχείρισης καυσίμου, από πολλά διαφορετικά οχήματα και συνθήκες όπως εξάτμιση και τύπος φίλτρου αέρα, αποτέλεσμα συλλογής δεδομένων από άπειρες δυναμομετρήσεις και σεταρίσματα στα αντίστοιχα εργαστήρια tunning που έχει. Στο πλαίσιο αυτό, υπάρχουν και 12 χάρτες για την GS 1200. Αυτό συμαίνει ότι γλιτώνει κάποιος τα έξοδα που απαιτούνται για δυναμομέτρηση και σετάρισμα σε κάποιο αντίστοιχο κέντρο δυναμομέτρησης. Σαφώς υπάρχει και η δυνατότητα παρέμβασης κατα περίσταση, αλλά καλό είναι να γνωρίζει κανείς ακριβώς τι ψάχνει και πως θα το επιτύχει.
Εμένα πάντως τα έτοιμα προγράματα για την μηχανή μου, με AKRAPOVIC και ανοιχτό φίλτρο, όπως είπα και πριν, μου έκαναν τη μηχανή αγνώριστη. (προς το καλύτερο φυσικά)
Είναι περιτό να πούμε ότι η δημόσια χρήση μίας τέτοιας συσκευής, στον αυτοκινητόδρομο είναι παράνομη. Γι αυτό λοιπόν, είτε σε πίστα, είτε στα αθάνατα ελληνικά βουνά, ή με ρίσκο παντού;)
Εγώ είχα βρεί πάντως μία θέση στην μηχανή, όπου δύσκολα το έβλεπε και το έβρισκε κάποιος και το είχα στη μεγαλύτερη διάρκεια ρυθμισμένο στο μηδέν που σημαίνει ότι δεν άλλαζε τίποτα στον εργοστασιακό ψεκασμό, και το άλλαζα κατα το δοκούν, σε μια στάση για καφέ με ένα μικρό λαπτοπ, όταν είχα όρεξη για "παιχνίδια" και ήξερα ότι δε θα ενοχληθεί κανένας.
Να πω ακόμη, ότι πριν το πάρω, δεν είχα ιδέα από αυτά, εγκατάσταση, ρύθμιση, τρόπος λειτουργείας. Στο διαδύκτιο όμως βρήκα τα πάντα γι αυτό και από την επίσημη ιστοσελίδα της DYNOJET και από μερακλήδες που έδιναν διαφορα tips για το τί και πως γίνονται τα πράγματα, και πιστέψτε με δεν είναι τίποτα το δύσκολο. Είναι αγνή παιδική χαρά όταν το βάλεις στη μηχανή σου!!!:D
Το συγκεκριμένο μοντέλο είναι το Power Commander USB III και έχει αντικατασταθεί από το Power Commander V, αλλά υποστηρίζεται από την Dynojet κανονικά. Η διαφορά είναι ότι το νεο μοντέλο είναι μικρότερο σε μεγεθος και ότι στο παλιό υπάρχει η δυνατότητα αλλαγής διαχείρισης ψεκασμού καυσίμου, χωρίς υπολογιστή και λογισμικό, με πλήκτρα επάνω στη συσκευή. Θελει όμως προσοχή μια τέτοια παρέμβαση γιατί είναι λίγο στα τυφλά και πολύ γενική, χωρίζοντας το φάσμα των στροφών του κινητήρα, απλά σε χαμηλά, μεσαία και υψηλά.
Τέλος να προσθέσω ότι με αυτό το μαραφέτι, υπάρχει η δυνατότητα να εγκατασταθεί στη μηχανή και QUICK SHIFTER σε συνδυασμό με το ανάλογο περιφεριακό (δεν περιλαμβλάνεται) και να ρυθμίζεται μάλιστα μέσω του λογισμικού της DYNOJET.
Η τιμή για το Power Commander είναι 200€ συν τα όποια έξοδα αποστολής. Από 15 εώς 22€ υποθέτω. Εάν συνδυαστεί με την εξάτμιση, τότε τα έξοδα αποστολής συνχωνεύονται.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom