Πότε λήγει η βενζίνη στο τεπόζιτο?

notakos600

Boomer's corner
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Πόσο καιρό έχετε αφήσει βενζίνη στο ρεζερβουάρ παίδες?
 
Δεν ξέρω να σου πω, αλλά αν έχεις αμφιβολίες, κανε ένα κόπο και πέταξε την από μέσα. Καλό δεν θα κάνει αν είναι μούργα και πας να την κυκλοφορήσεις.
 
Δεν ξέρω να σου πω, αλλά αν έχεις αμφιβολίες, κανε ένα κόπο και πέταξε την από μέσα. Καλό δεν θα κάνει αν είναι μούργα και πας να την κυκλοφορήσεις.
Μιλάμε για βενζίνη τριών μηνών max.
Θέλω να μάθω πόσο είναι το μέγιστο που κάποιος κράτησε την ίδια βενζίνη μέσα στο ρεζερβουάρ.
 
Στην αντίκα έχω αφήσει και 2 χρόνια....κανένα πρόβλημα αν και έχει τα weber που είναι ευαισθητουλια.
Όποτε το κινώ βέβαια του ρίχνω καθαριστικό wurth
 
Στην αντίκα έχω αφήσει και 2 χρόνια....κανένα πρόβλημα αν και έχει τα weber που είναι ευαισθητουλια.
Όποτε το κινώ βέβαια του ρίχνω καθαριστικό wurth
Στα ψεκαστά παίζει μια φορά το μήνα δούλεμα ρελαντί Κώστα.
Στα καρμπυρατεράτα επίσης.
Η βενζίνη σαν προιόν, πότε την πετάμε ή έστω την βάζουμε σε καθημερινό αμάξι να την κάψει?
 
Τελευταία επεξεργασία:
Η λεγόμενη καθαρή βενζίνη που πουλάνε σε μπουκαλάκια στο σούπερ μάρκετ για να καθαρίζεις τα ρούχα, είναι καθαρό εξάνειο και δεν λήγει ποτέ, δεν παθαίνει τίποτα όσο χρόνια για το κρατήσεις.
 
Υπάρχει συντηρητικό πρόσθετο , το χρησιμοποιήσουν αρκετά σε σκάφη που έχουν μεγάλα τεπόζιτα .
Μου έχει τύχει η παλιά βενζίνη να γίνει σαν κόλα ζελέ και ευτυχώς δεν πήγε στα μπεκ
 
Την έχω αφήσει και 9 μήνες, την έκαψε κανονικά.
 
Στην αντίκα έχω αφήσει και 2 χρόνια....κανένα πρόβλημα αν και έχει τα weber που είναι ευαισθητουλια.
Όποτε το κινώ βέβαια του ρίχνω καθαριστικό wurth
έχει ο Γκάντι weber;
 
Υπάρχει συντηρητικό πρόσθετο , το χρησιμοποιήσουν αρκετά σε σκάφη που έχουν μεγάλα τεπόζιτα .
Μου έχει τύχει η παλιά βενζίνη να γίνει σαν κόλα ζελέ και ευτυχώς δεν πήγε στα μπεκ

Αυτό που λέει ο tasosdr ισχύει. Με τον καιρό η βενζίνη χάνει τις πτητικές ενώσεις που περιέχει και μένουν οι παραφίνες οι οποίες είναι υπεύθυνες για την δημιουργία τζελ.
Μία πολυκαιρισμένη βενζίνη την καταλαβαίνεις από την μυρωδιά.
Σε συνθήκες γκαράζ και σταθερής θερμοκρασίας μπορεί να αντέξει πάνω απο ένα χρόνο. Όσο εκτίθεται σε θερμοκρασίες τόσο πιο εύκολα ''χαλάει''....
 
Άλλο ένα θέμα που μετά την φωτογραφία του XR Maniac θα πάει άκλαφτο...
 
Να σου βρούμε αιτία να κλάψεις ..... :p

Δεν θέλω κλάματα, αλλά πολύ πονέσανε τα μάτια μου σε μιά φωτογραφία... :thumbsdown:
 
Εβαλα σε ktm 950 βενζινη αποθηκευμενη για 5-6 χρονια και δουλευε συμφωνα με τον ιδιοκτητη οπως και πριν.Την ειχα σε μεταλλικο δοχειο σε δροσερο υπογειο και για ευνοητους λογους την περασαμε απο ενα βαμβακι.

Στο klr,παλι στο χωριο,ειχα βαλει βενζινη που ουτε θυμοταν ο πεθερος μου απο ποτε την ειχε και δεν ειχα κανενα θεμα.
 
Εβαλα σε ktm 950 βενζινη αποθηκευμενη για 5-6 χρονια και δουλευε συμφωνα με τον ιδιοκτητη οπως και πριν.Την ειχα σε μεταλλικο δοχειο σε δροσερο υπογειο και για ευνοητους λογους την περασαμε απο ενα βαμβακι.

Στο klr,παλι στο χωριο,ειχα βαλει βενζινη που ουτε θυμοταν ο πεθερος μου απο ποτε την ειχε και δεν ειχα κανενα θεμα.
Εγώ πάντως σε παλιά από ακινησία βενζίνη έριξα κι ένα octane booster μέσα σε αναλογία που περιέγραφε η ετικέτα του .
Το έχω κάνει κάνα δυο φορές με αρκετή επιτυχία ,αν θέλετε γράφουμε και τα προϊόντα που δοκιμάσαμε
 
΄8 χρονών βενζίνη βρόμαγε σα σκ....
δεν δοκίμασα να δω αν την έκαιγε
 
Πάντως σε δίχρονο μηχανάκι αλυσιδοπριονο που κόβεις ξύλα στα 2 χρόνια βαράει πιστόνι.
Το έχω δει προσωπικά.
Από τότε ότι μένει πάνω σπο 4 μήνες σε μπετονι το ρίχνω στο Mitsubishi L200 που καίει τα πάντα .
 
Κι εγώ μετά την παρέλευση τριμήνου την βάζω στο Hyundai και βάζω στα μηχανάκια φρέσκια.
Στο KLX στο χωριό, που μένει αναγκαστικά ακίνητο κάνα εξάμηνο με Ctek στη μπαταρία, όταν πάω το βάζω μπρος να την κάψει και μετά βάζω φρέσκια.
Η απωθητική μυρωδιά μου έχει τύχει σε βενζίνη που είχα σε παπάκι περί τα δυο χρόνια.
 
Θα με συγχωρέστε για το σεντόνι...αλλα δεν γίνεται αλλιώς...Μηχανικός αυτοκινήτων από το μακρινό πλέον 1984 έχω να πω... ότι η βενζίνη δεν χαλάει ποτέ.. φυσικά δεν έχουν καμία σχέση οι τότε βενζίνες με τις τώρα που πλέον έχουν κάποια ποσοστά βιοκαυσίμων, και άλλα πόσα δε ξέρω πρόσθετα. Πάντως αυτοκίνητο που μας ήρθε από τον ΟΔΔΥ, την ώρα που άλλαξα το φίλτρο βενζίνης και έτρεξε βενζίνη στα χέρια μου, σχεδόν μου έκανε έγκαυμα στην μαλακή πλευρά του χεριού και βρωμουσε παρά πολύ.. τό αυτοκίνητο δε δούλευε κανονικά. Φυσικά δεν ήταν τελευταίας τεχνολογίας.. όσον αφορά πρόσθετα βενζίνης θα σάς πρότεινα να πάρετε καθαριστικό βενζίνης της GAT. Είναι Made in Germany τα εισάγει η Ιαπωνική και έχει υποκαταστήματα σχεδόν σε όλη την Ελλάδα. Τι κάνει λοιπόν αυτό το προϊόν.. κάνει ομογενοποίηση βενζίνη με το νερό όταν φυσικά υπάρχει μέσα στο χώρο του δοχείου καυσίμου. Για να καταλάβετε.. όταν το είδα πρώτη φορά όταν πήγα να πάρω ανταλλακτικά είχαν επάνω στον πάγκο δύο γυάλινους σωλήνες.. ο ένας είχε μέσα νερό και βενζίνη και ο άλλος νερό βενζίνη και από αυτό το υγρό. Τούς πιάνω και τούς κουνάω ταυτόχρονα και τους αφήνω. Μέσα σε λίγα λεπτά στον σωλήνα που δεν είχε το πρόσθετο τό νερό ήταν κάτω κάτω η βενζίνη επάνω.. είχαν διαχωριστεί.. τό άλλο δε είχε πάρει ενα χρώμα σαν νερομενο ούζο.. από τότε πάντα έχω ένα τέτοιο πίσω στην βαλίτσα μου, γιατί σε ταξίδι έτυχε σε φίλο να βάλει τέρμα χάλια βενζίνη και με αυτό μπορέσαμε να συνεχίσουμε μέχρι να την κάψει εντελώς χωρίς περαιτέρω προβλήματα. Δυστυχώς δεν ξέρω να ανεβάσω φωτογραφίες αλλά θα σάς βάλω ενα σύνδεσμο να το δείτε.

 
Back
Top Bottom