ΡΟΥΧΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΓΙΑ ON-OFF ΚΑΙ ENDURO

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ήθελα να το βάλω χτες, το παίρνω από την ντουλάπα και... δεν το θυμόμουν τόσο βαρύ. Ζυγαριά, 1700 αντί για 1400 του HJC. Δεν το πήρα, την σκιά του γείσου την αποζήτησα πολλές φορές αλλά το βάρος ίσως μου έκανε το τέλος της ημέρας δύσκολο.

Μετά από συνομιλία με sugaria θα πάω να δοκιμάσω το AX9 της AGV που είναι επίσης στα 1400 (και υπάρχει κάτω από 300 ευρώ). Αν κάτσει στο κεφάλι, ίσως είναι η επόμενη αγορά.
Αντέχεις το κράνος με γείσο στο xr?
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αντέχεις το κράνος με γείσο στο xr?
Μέχρι τα 170 είναι εντάξει, όχι παραπάνω.

Στην συνήθη βόλτα που θα είμαι ΕΟ με το cruise control στα 130 του GPS για οικονομία και χαλαρότητα σχεδόν δεν έχει διαφορά (ο πλευρικός αέρας πιάνει το γείσο ενώ το rpha11 δεν καταλαβαίνει).
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Ήθελα να το βάλω χτες, το παίρνω από την ντουλάπα και... δεν το θυμόμουν τόσο βαρύ. Ζυγαριά, 1700 αντί για 1400 του HJC. Δεν το πήρα, την σκιά του γείσου την αποζήτησα πολλές φορές αλλά το βάρος ίσως μου έκανε το τέλος της ημέρας δύσκολο.

Μετά από συνομιλία με sugaria θα πάω να δοκιμάσω το AX9 της AGV που είναι επίσης στα 1400 (και υπάρχει κάτω από 300 ευρώ). Αν κάτσει στο κεφάλι, ίσως είναι η επόμενη αγορά.

προσθήκη:
Το icon πολύ ωραίο και με καλή εφαρμογή αλλά 1600 το Μ, δεν τα λες λίγα.
Βέβαια δεν είναι μόνο το βάρος που μου έκανε εντύπωση. Το γείσο πιάνει τρελά τον αέρα και βάζεις δύναμη στον αυχένα να το κρατάς ίσο, ειδικά σε πολύωρα ταξίδια. Θα το δοκιμάσω βέβαια ax9.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Θα το δοκιμάσω βέβαια ax9.
υπ'οψιν οτι βγαζει δυο γεισα...
ενα που ειναι μεγαλο σαν ''υποστεγο'' - ''περγκολα'' - ''τεντα'' - ''χαγιατι'' ...:mkms:
και ενα πολυ μικροτερο ......:yes::prft:

 
Τελευταία επεξεργασία:

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
υπ'οψιν οτι βγαζει δυο γεισα...
ενα που ειναι μεγαλο σαν ''υποστεγο'' - ''περγκολα'' - ''τεντα'' - ''χαγιατι'' ...:mkms:
και ενα πολυ μικροτερο ......:yes::prft:


 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Λογικά όλα τα κράνη με γείσο είναι έτσι με τον πλευρικό, θα ήταν αφύσικο (ή απίθανα καλά μελετημένο) κάτι άλλο.

Το θέμα είναι καλοκαιράκι με τον θεό ήλιο να να μην καίγεσαι. Το μικρό διακριτικό κάνει δουλειά ή κάνει ομορφιά;
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Πάντως στο Mx9 που δεν έχει κλείστρα στους αεραγωγούς πάνω στο κεφάλι, ποτέ, μα ποτέ δεν έχω νιώσει αέρα στο πάνω μέρος του κεφαλιού, ούτε καν το χειμώνα με 0 βαθμούς έξω. Τείνω να καταλήξω ότι δεν είναι καλά σε τίποτα τα διπλής χρήσης. Την Παρασκευή με τους παρακατι 40 με το drift ένιωθα αέρα να ρέει στο κεφάλι και η απορία μου είναι, αν στον ανοικτό δρόμο δε ρέει αέρα, θα ρέει στα αργά στο βουνό;

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

Pikinos

Ο Φαρμακοποιος
Περιοχή
Αγια παρασκευη -Αθηνα
Όνομα
Πανος
Μοτό
BMW f800gsa
Με το icon variant δεν είχα κανένα θεμα με εξαερισμό στο βουνό. Μόλις σηκωθείς όρθιος δε νιώθεις τον αέρα να μπαίνει από όλες τις τρύπες που έχει...
Πριν 2 βδομάδες περίπου παρέλαβα το variant pro που λόγω χρόνου δεν έχω προλάβει να το φορέσω. Με την πρώτη ματιά είδα ότι δεν έχει τόσους αεραγωγούς όσους το παλιο. Η μάλλον τους έχει σε διαφορετικά σημεία.. Μόλις γίνει η δοκιμή θα ενημερώσω.

Υπόψιν το χειμώνα το παλιό variant έμπαζε κρύο. Χωρίς υποσαγωνιο (δεν με βόλεψε ποτέ.Με ένα φλις buff έκανες δουλίτσα)

Το βάρος δεν με έχει ενόχλησει. Βέβαια έχω καιρό κλνα βαλω άλλο πιο ελαφρύ κράνος

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Χτες πήγα βόλτα με το mx-9 για να δοκιμάσω στην πράξη την θεωρία μου με την σκιά του γεισου. Ισχύει σε μεγάλο βαθμό, κυρίως για το μεσημέρι. Φάνηκε και ότι δεν είχα κοκκινίλα στο πρόσωπο το βράδυ. Είχα σημάδια από το μαξιλάρι στο μέτωπο (λογικά λόγω ανεμοπιεσης) χωρίς να καταλάβω ενόχληση ή πίεση από το εσωτερικό υλικό του κράνους.


Σήμερα νιώθω ότι "δούλεψαν" οι μύες του λαιμού.

Ξανά κρίμα για το agv ax-9 και τον χώρο στο σαγόνι του. Ένα πόντο ήθελε...
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Φοράς κράνος μέσα στο αμάξι;
 
Top Bottom