ΡΟΥΧΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΓΙΑ ON-OFF ΚΑΙ ENDURO

Pikinos

Ο Φαρμακοποιος
Περιοχή
Αγια παρασκευη -Αθηνα
Όνομα
Πανος
Μοτό
BMW f800gsa
περιεργος ειμαι να δω ποιος θα δωσει 500 ευρω για την αγορα τους (1-2 ισως) ασχετα αν ολοι συμφωνουμε οτι μετα το μοιραιο θα λεγαμε γιατι δεν τις αγορασαμε. Αλλα οταν δουλευεις για 500-650-700 ειναι τουλαχιστον ουτοπικο να κανεις τετοιες σκεψεις.
Αυτός που έχει κάτσει για καιρό στο κρεβάτι, πιστεύω πρέπει να τα δώσει. Κι ας παίρνει 600-700 ευρώ μισθό.

Όπως έδωσε 300 για κράνος, 300 για μπότες, κτλ

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Απο κάτω προς τα πάνω θα πω τουλάχιστον εγώ τι κάνω μετά απο όλα αυτά τα χρόνια και που έχω καταλήξει ως ιδανικό συνδυασμό ασφάλειας και άνεσης..

1)Μπότες εντουράδικες (αυστηρά). Δεν παίζουν εκεί με ημιμετρα τύπου on-off μαλακές μπότες κλπ.



2)Κάλτσες εντουράδικες. Σου κρατάνε το πόδι όπως πρέπει και επειδή φτάνουν ψηλά καλύπτουν το πόδι απο ερεθισμούς με την εφαρμογή της επιγονατίδας.



3)Μια καλή και άνετη στο πόδι επιγονατίδα που να συνδιάζεται σωστά στο κλείσιμο με τη μπότα και να χωράει μέσα απο τη στολη.



4)Ένα εσωτερικό σορτσάκι με προστασίες μαλακές. βοηθάει και στην άνεση γιατί έχει μαξιλαράκι πίσω και σε πτώσεις φυσικά.



5)Στολή πάνω κάτω εντουράδικη. Όχι κορτνούρες, όχι εσωτερικές μεμβράνες αδιαβροχοποίησης. θα πας απο αφιδάτωση..



6)φανελάκι ισοθερμικό(όχι για ζέστη, για σταθερή θερμοκρασία σώματος και απαγωγή θερμότητας. Φοριέται σαν Layer που πάνω βάζεις τον θώρακα.

7)Θώρακας enduro Πλήρης. Προτίμηση σε όσο γίνεται ελαφριά κατασκευή με καλά στάνταρ προστατευτικών



8)Κράνος enduro ή adventure. Αν είναι Enduro με μάσκα μια χαρά απλά την ακούς στο πιο κρύο. Εγώ προτιμάω περισσότερο στις βόλτες μας ένα κράνος dual sport όσο πιο ελαφρύ γίνεται και με καλούς αερισμούς και με ζελατίνα! Όμως σε βροχή και υγρασία παίζει θέμα με θολώματα. Ιδανικά έχεις 2 και επιλέγεις ανάλογα τις συνθήκες.



9)ένα σετ ελαφριά εντουράδικα γάντια



10)Ιδανικά ένα κολλάρο λαιμού για προστασία αυχένα-κλείδας. Έχει κάποια άνετα που δεν κλείνουν πολύ μπροστά να σου πνίγουν τη καρωτίδα.




11)Μπουφάν enduro χωρίς προστασίες δικές του με αφαιρούμενα μανίκια κατα προτίμηση



12)Ένα σετ αδιάβροχα λεπτά κατα προτίμηση εντουράδικα να αποθηκευονται και εύκολα



13)back pack με υδροδοχείο για ενυδάτωση οπωσδήποτε.



Και σε πιο μακρυνές εξορμήσεις μαζί μας ένα σετ αδιάβροχα γάντια και ένα σετ πιο χοντρά ισοθερμικά πάνω κάτω αν πάμε σε μέρη που μπορεί να κάνουμε πολυήμερη εξόρμηση και το κρύο είναι αστάθμητος παράγοντας.




Ρεαλιστικά 900-1000€ για αγορές καινούργια σε ποιοτικά πράγματα.

Με 500-600€ με ένα συνδιασμό έξυπνων αγορών σε μεταχειρισμένα ή προσφορές.
Η πχιο πλήρης περιγραφή!!!!

Προσωπικά θα μου φανεί χρησιμότατη !!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αυτός που έχει κάτσει για καιρό στο κρεβάτι, πιστεύω πρέπει να τα δώσει. Κι ας παίρνει 600-700 ευρώ μισθό.

Όπως έδωσε 300 για κράνος, 300 για μπότες, κτλ

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Όποιος έχει σοβαρό τραυματισμό, έστω εδώ στο γόνατο, πρέπει ότι αθλητική δραστηριότητα κάνει να είναι και σε συνεννόηση και με τον γιατρό του ή τον φυσικοθεραπευτή του υποθέτω.

Σαφώς και εφόσον υπάρχει ιατρικό θέμα πας και σε πιο εξειδικευμένο εξοπλισμό και ακριβό. Αλλιώς κάτσε σπίτι (αν υποθέσουμε πώς έτσι κι αλλιώς είναι σωστό να κάνεις ένα τέτοιο σπορ με σοβαρό θέμα στο γόνατο). Γιατί καλά τα χόμπυ αλλά όχι να μείνουμε και ανάπηροι.
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
περιεργος ειμαι να δω ποιος θα δωσει 500 ευρω για την αγορα τους (1-2 ισως) ασχετα αν ολοι συμφωνουμε οτι μετα το μοιραιο θα λεγαμε γιατι δεν τις αγορασαμε. Αλλα οταν δουλευεις για 500-650-700 ειναι τουλαχιστον ουτοπικο να κανεις τετοιες σκεψεις.
Αυτος που ενω δουλεύει για αυτα τα χρηματα , εδωσε 300-500 για εξάτμιση , ςλλς τοσα για προγραμμα , για αυτοκόλλητα , αλλα για τα ποδια υου θα δωσει 30€ να παρει τις πιο φθηνές.

Οταν θα μεινει στο κρεβατι 2μηνες και δεν θα μπορεί να βγαλει ουτε ευρω , θα το σκευτει καλύτερα.

Αλλιως θα παει σε πιο συμβατικο εξοπλισμο και θα κανει λιγοτερες ταρζανιες ωστε να αποφύγει οσο μπορει το κακο.

Αλλωστε κ πιο πανω μιλησα για xtreme games , οχι για διελευσεις .

Εχω πολλους φιλους που κανουν extreme enduro και φορανε όλοι και ας μην τους περισευουν.

Δεν εχουν καν μηχανακι για καθε μερα ,παρα μονο enduro για ΣΚ .

Σε πολλες περιπτωσεις βλεπουμε κατοχους με 2-3-4 μηχανακια και εξοπλισμο ασφαλειας απο το περίπτερο.



Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Pikinos

Ο Φαρμακοποιος
Περιοχή
Αγια παρασκευη -Αθηνα
Όνομα
Πανος
Μοτό
BMW f800gsa
Όποιος έχει σοβαρό τραυματισμό, έστω εδώ στο γόνατο, πρέπει ότι αθλητική δραστηριότητα κάνει να είναι και σε συνεννόηση και με τον γιατρό του ή τον φυσικοθεραπευτή του υποθέτω.

Σαφώς και εφόσον υπάρχει ιατρικό θέμα πας και σε πιο εξειδικευμένο εξοπλισμό και ακριβό. Αλλιώς κάτσε σπίτι (αν υποθέσουμε πώς έτσι κι αλλιώς είναι σωστό να κάνεις ένα τέτοιο σπορ με σοβαρό θέμα στο γόνατο). Γιατί καλά τα χόμπυ αλλά όχι να μείνουμε και ανάπηροι.
Δεν νομίζω να χρησιμοποιούνται μόνο από ανθρώπους που ντε και καλά έχουν κάποιο τραυματισμό. Το θέμα είναι να μην απόκτησεις αυτό τον τραυματισμό.
Μπορεί να είναι υπερβολή. Οκ συμφωνώ
Αυτό δεν αποκλείει την περίπτωση να συμβεί μια στραβει και με ελάχιστα χιλιόμετρα να κόψεις ένα χιαστό

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ό,τι φοράμε καλό είναι για την ασφάλειά μας, απλά υπάρχουν οι φορές που θα θυσιάσουμε την ασφάλειά μας για την άνεση, αλλά όχι υπερβολικά.
Όλοι το έχουμε κάνει/κάνουμε.
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
Αυτος που ενω δουλεύει για αυτα τα χρηματα , εδωσε 300-500 για εξάτμιση , ςλλς τοσα για προγραμμα , για αυτοκόλλητα , αλλα για τα ποδια υου θα δωσει 30€ να παρει τις πιο φθηνές.

Οταν θα μεινει στο κρεβατι 2μηνες και δεν θα μπορεί να βγαλει ουτε ευρω , θα το σκευτει καλύτερα.

Αλλιως θα παει σε πιο συμβατικο εξοπλισμο και θα κανει λιγοτερες ταρζανιες ωστε να αποφύγει οσο μπορει το κακο.

Αλλωστε κ πιο πανω μιλησα για xtreme games , οχι για διελευσεις .

Εχω πολλους φιλους που κανουν extreme enduro και φορανε όλοι και ας μην τους περισευουν.

Δεν εχουν καν μηχανακι για καθε μερα ,παρα μονο enduro για ΣΚ .

Σε πολλες περιπτωσεις βλεπουμε κατοχους με 2-3-4 μηχανακια και εξοπλισμο ασφαλειας απο το περίπτερο.



Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εισαι η εξαιρεση οι 1-2 που λεω. Με 500 που ειναι το κόστος τους κάποιοι εξοπλίζονται πλήρως και σε καποιους δεν τους δεν τους φτανουν για κρανος και ειναι ο κανονας στην Ελλαδα. Δεν μιλαω για τον ζαβο που θα βαλει εξατμισεις λαμπτηρες ,προγραμματα κλπ και θα βγει στο βουνο γυμνος με ενα JBLστο κεφαλι.;)
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
Αυτός που έχει κάτσει για καιρό στο κρεβάτι, πιστεύω πρέπει να τα δώσει. Κι ας παίρνει 600-700 ευρώ μισθό.

Όπως έδωσε 300 για κράνος, 300 για μπότες, κτλ

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
αυτος που παιρνει 600-700 ευρω μισθο δεν θα το παρει γιατι δεν εχει να το παρει το συγκεκριμενο υλικο. Πρωτα θα καλυψει οσο μπορει ολα τα αλλα υλικα αν τα καταφερει και μετα θα σκεφτει να φαει και να ταισει τυχον προστατευομενα μελη της οικογενειας του. Ισως σκεφτει να γυμναστει λιγο πριν κατσει στο κρεβατι για πολυ καιρο, Τα οσα γραφω δεν ειναι προσωπικη αποψη ειναι πραγματικοτητα και τα βλεπουμε γυρω μας. Εξαιρεσεις φυσικα υπαρχουν και θα υπαρχουν οπου θα δωσουν και 5000 ευρω για επιγονατιδες.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Σίγουρα με την λογική του ότι καλύτερο σε θέματα ασφάλειας θα πρέπει να αγοράσουμε.

Κράνος 500€
Μπότες 400€
Επιγονατίδες 500€
Leat neck protection 500€
Ένα body Armour τύπου Leatt airfit 300€
Μια ωραία στολή KLIM Πάνω κάτω με το αντίστοιχο μπουφάν για να είμαστε 100% καλλυμένοι και απο εγκαύματα τριβής ή πτώσεις λόγω κόπωσης απο μειονεκτήματα άνεσης 800€
και φυσικά ένα πακέτο απο κορυφαία παρελκόμενα, γάντια, αδιάβροχα κλπ άλλα πες 200€ γιατί όλα είναι μέρος της ασφάλειας.

Σύνολο κάπου 3.200€

Φυσικά σε έναν ιδανικό κόσμο αυτό θα κάναμε όλοι με εισόδημα κάνα τάλιρο το μήνα αλλά δυστυχώς παντα θα γίνονται εκπτώσεις σε κάποιους τομείς για να βγαίνουν τα κουκιά. Τί άλλο να πούμε περι του θέματος?

Τώρα αν κάποιος έχει την δυνατότητα να δώσει 500€ για επιγονατίδες και δεν το έχει κάνει, ίσως απλά δεν το έχει σκεφτεί ή δεν το αξιολογεί τόσο σημαντικό εφόσον δεν έχει κάποιο θέμα στα γόνατα. Επίσης κι εγώ δεν ξέρω αν μια επιγονατίδα μπορεί να σε σώσει 100% απο ένα τραυματισμό. Πραγματικά δεν ξέρω πώς δουλέυουν αυτές οι σουπερ ντουπερ επιγονατίδες. Αν κάποιος ξέρει να μας το αναλύσει παρακαλώ.
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Ποιες οι διαφορές στους θώρακες; Κάποιοι έχουν σκληρό πλαστικό και πρέπει να πάρεις έξτρα επιαγκονιδες, άλλοι είναι φοβεροί σαν ζακέτα και περιλαμβάνουν τα πάντα. Έχω δει και κάτι άλλους Acerbis αν θυμάμαι καλά που είναι φορετοι σαν ζακέτα αλλά δεν έχουν σκληρά τμήματα, αλλά ενσωματομμενες μαλακές προστασιες.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Ποιες οι διαφορές στους θώρακες; Κάποιοι έχουν σκληρό πλαστικό και πρέπει να πάρεις έξτρα επιαγκονιδες, άλλοι είναι φοβεροί σαν ζακέτα και περιλαμβάνουν τα πάντα. Έχω δει και κάτι άλλους Acerbis αν θυμάμαι καλά που είναι φορετοι σαν ζακέτα αλλά δεν έχουν σκληρά τμήματα, αλλά ενσωματομμενες μαλακές προστασιες.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Κοίτα στο χώμα ότι μηχανάκι και να έχεις θα πέσεις και το πρωτο πράμα που θα σπάσει είναι αστράγαλος, οπότε καθαροαιμη μπότα enduro σκληρή....όλα τα άλλα είνια μαρκετινγκ.....ακόμα και σε φυτευτή πέτρα μπορεί να καρφωθεί η μύτη από το παπούτσι και να μην μείνει τίποτα από δάκτυλα.....μόνο μπότα εντοθρο την οποία θα τη συνηθισεις χωρίς να το καταλάβεις....

Μετά άμα είσαι ταρζάν θα φάς καπάκι και θα πέσεις με την πλάτη κάτω, οπότε θα φορέσεις οπωσδηποτε θώρακα αυτον σαν ζακέτα που λές με σκληρά πλαστικά για πλάτη, ώμους αγκώνες και θώρακα γιατί σίγουρα θα φάς φάπα από το τιμόνι σε κανα άλμα στην αρχή ή σε καμιά στροφή που θα το χάσεις και θα φύγεις από πάνω....Μη πάρεις τα άλλα τα μαλάκα...ή αυτά που είνια εξτρά σε κομμάτια...γιατί θα βαρεθείς το βάλε βγάλε, άσε που δεν κάθονται καλά στις αρθρώσεις και είναι σαν να μη τα φοράς.

Εγώ στα γόνατα έχω επιγονατίδες απλές, όχι knee braces... και να σου πω, μια φορά μόνο κουτούλησε το γόνατο πρώτα κάτω.......αλλά ήταν καλή....εάν δεν φόραγα τίποτα θα ήμουνα κουτσός τώρα.....

Το σορτσάκι με τις προστασίες να το πάρεις γιατί αισθάνεσαι πιο δεμένος γενικά, είναι και θέμα υγιεινής, αλλά προστατεύει και γοφούς από τα μελανιάσματα. Κράνος μοτο κροσσ μόνο γιατί ιδρώνεις πολύ.....Αυτά για το σβέρκο, οκ καταλαβαίνω τι κάνουνε αλλά πρέπει να κάνεις άλμα 10μέτρα και να προσγειωθείς όπως να ναι για να το χρειαστείς.....νομίζω.....

Αυτά....εγώ από πάνω φοράω μπουφάν από τα LINDL 3XL και καλά από τα αντιανεμικά που βγάζει και είμαι οκ....Γενικά στο χώμα ζεσταινεσαι γρήγορα, δεν θες κορντουρεσ κλπ....Αυτά για τα τριγύρω.....

Τώρα άμα ξεκινήσεις από εδώ να πάς 6ώρες πορεία για να μπείς στο βουνό...δεν ξέρω να σου πώ εάν με αυτό τον εξοπλισμό φορτωμένος αν θα είσαι σε θέση να οδηγήσεις όταν φθάσεις.....
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
-Eχθρος του καλου ειναι το καλυτερο
-Το πανακριβο δεν ειναι παντα καλυτερο απο το ακριβο
-Το ακριβο συνηθως ειναι καλυτερο απο το φτηνο
-Οποιος οδηγαει στο χωμα θα πεσει και μαλιστα πολλες φορες ακομα και αν δεν οδηγαει επιθετικα
-Οτι και να φορεσει καποιος παντα ο κινδυνος τραυματισμου ειναι υπαρκτος
-Ο εξοπλισμος ασφαλειας θα ειναι παντα και για ολους ενας συνδοιασμος ανεσης, ασφαλει;ας και ...κοστους
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ποιες οι διαφορές στους θώρακες; Κάποιοι έχουν σκληρό πλαστικό και πρέπει να πάρεις έξτρα επιαγκονιδες, άλλοι είναι φοβεροί σαν ζακέτα και περιλαμβάνουν τα πάντα. Έχω δει και κάτι άλλους Acerbis αν θυμάμαι καλά που είναι φορετοι σαν ζακέτα αλλά δεν έχουν σκληρά τμήματα, αλλά ενσωματομμενες μαλακές προστασιες.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
οι θώρακες με σκληρό πλαστικό υπάρχουν κοντά μας δεκαετίες και συνηθίζεται να λέγονται θώρακες ΜΧ επειδή καθιερώθηκαν σε χρήση Motocross. Προσφέρουν μια τυπική προστασία και κάλυπταν τους τρελούς που κάνανε ΜΧ στην ελευθερία κινήσεων που χρειάζονται για άλματα και άλλα.

Τα τελευταία χρόνια παρουσιάστηκαν και επικράτησαν στο Enduro η Adventure οι ολόσωμοι θώρακες σαν μπλούζα που περιλαμβάνουν τα πάντα. Μια καλή πλατη, προστασία στήθους και επιαγκωνίδες, επιωμίδες. Ένα τέτοιο πάρε έστω ένα φτηνό προσφέρουν καλή προστασία χωρίς πολλά λεφτά. Δεν είναι μαλακές οι πραστασίες, σκληρο πλαστικό είναι αλλά όχι τόσο χοντρό όσο ένας θώρακας MX
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
-Eχθρος του καλου ειναι το καλυτερο
-Το πανακριβο δεν ειναι παντα καλυτερο απο το ακριβο
-Το ακριβο συνηθως ειναι καλυτερο απο το φτηνο
-Οποιος οδηγαει στο χωμα θα πεσει και μαλιστα πολλες φορες ακομα και αν δεν οδηγαει επιθετικα
-Οτι και να φορεσει καποιος παντα ο κινδυνος τραυματισμου ειναι υπαρκτος
-Ο εξοπλισμος ασφαλειας θα ειναι παντα και για ολους ενας συνδοιασμος ανεσης, ασφαλει;ας και ...κοστους
Ακριβως!
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Εισαι η εξαιρεση οι 1-2 που λεω. Με 500 που ειναι το κόστος τους κάποιοι εξοπλίζονται πλήρως και σε καποιους δεν τους δεν τους φτανουν για κρανος και ειναι ο κανονας στην Ελλαδα. Δεν μιλαω για τον ζαβο που θα βαλει εξατμισεις λαμπτηρες ,προγραμματα κλπ και θα βγει στο βουνο γυμνος με ενα JBLστο κεφαλι.;)
Δεν εχω αυτες τις επιγονατιδες , εχω μια ιατρική στο αριστερο ποδι , μιας και οι χιαστοι καποτε πηγαν περίπατο (οχι απο μοτο).

Σε καθε εκδρομη δικια μας βλεπω καλο εξοπλισμό (ενα καλο και επώνυμο κρανος , και μια μποτα με αρκετη ασφάλεια.) Αυτα ειναι τα καλα τον φορουμ.

Οσο για τα υπόλοιπα θελει καλη ερευνα και προσήλωση στο στόχο .

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Ελεγα να μην μιλησω...αλλα θα πω κατι και εγω.επειδη δεν εχω ορεξη για αντιπαραθεσεις οποιος δεν του αρεσουν αυτα που θα πω ας τα λαβει υπ οψιν του σαν προσωπικη μου τοποθετηση(φυσικα μπορω να αιτιολογησω τα οσα λεω αλλα δεν εχω ορεξη να περασω την μερα μου στο πληκτρολογιο) !

Λοιπον Νο 1 στο χωμα: Μποτες. Εγω χρησιμοποιω παντα ΜΧ μποτες, δεν ειναι ανετες οπως αλλες αλλα συνηθιζονται,ουτε αδιαβροχες ειναι αλλα ειναι πιο ασφαλεις. Με 300ευρω βρισκεις απο Alpinestars,Sidi ,Gaerne ,Fox, οι ιδιες εταιριες εχουν και πιο φτηνες και πανακριβες αλλα με 300 περιπου δεν κανεις σκοντο στην ασφαλεια.

Νο 2 στο χωμα:Κρανος. Τα χιλιομετρα δεν ειναι πολλα οποτε δεν θα δωσω 700ευρω.Και εδω πιστευω οτι 250-300 ευρω ειναι υπεραρκετα,αν μπω πιστα για ΜΧ τοτε θα βαλω ΜΧ κρανος με μασκα ,στο εντουρο και στις ονοφαδες με εχει βολεψει καλυτερα το DUAL με ζελατινα.

Νο3
Θωρακας(ΜΧ των 85 ευρω,τον οποιο θεωρω πιο ασφαλη απ τις ζακετες οσο πληρεις και να ειναι)τον φοραω ΠΑΝΤΑ μεσα απο μπλουζα-μπουφαν, αλλιως ειναι αχρηστος,μια φανελα και καπακι ο θωρακας,Ποτε απ εξω .
Επιγονατιδες,ΜΧ απλες 40-70ευρω ,ΠΑΝΤΑ μεσα απ την μποτα και το παντελονι,αλλιως ειναι αχρηστες. Knee braces θα εβαζα ΜΟΝΟ αν ειχα τραυματισει χιαστους και ηθελα να καβαλησω την περιοδο αποθεραπειας.
Επιαγκωνιδες ΜΧ 35-50 ευρω αν παω για ΜΧ η Hard Enduro,σε ονοφαδες με καλυπτουν οι μαλακες προστασιες του Μπουφαν.
Ζωνη ΜΧ αεριζομενη με ενισχυσεις στην πισω πλευρα(νεφρα) 40-70ευρω,Παντα απο μεσα να αγκαλιαζει την φανελα που αναφερα κατω απ τον θωρακα.
Μπουφαν120-250ευρω,Με εξαιρεση την πιστα ΜΧ θα φορεθει ΠΑΝΤΑ ,ακομα και σε εντουρο με ζεστο καιρο.Προτιμω εντουραδικη κορντουρα,με ενσωματωμενες προστασιες στους αγκωνες,θα φορεθει τελευταιο πανω απ ΟΛΑ και θα τα κρατα στην θεση τους.
Παντελονι 80-160ευρω,αερατο ΜΧ για πιστα και εντουρο,κορντουρα για ονοφαδες(κρυο-περισσοτερες μερες)Αμφοτερα διαθετουν ενσωματωμενες ενισχυσεις στα πλαγια για προστασια της λεκανης.
Γαντια ΜΧ η εντουρο15 -40ευρω,πρεπει ναναι λεπτα και να μην τα νοιωθω,αν δεν ειναι ετσι μπορουν να γινουν επικινδυνα,εχω και πιο χοντρα για το κρυο ,τα βγαζω ομως μολις πατησω χωμα

Οπως θα προσεξατε εχω παραληψει προστασιες,τις οποιες θεωρω υπερβολη,η ακομα και προβλημα.Για Παραδειγμα και μονο θα αναφερω οτι προστατευω χιαστους κρατωντας τα ποδαρια μου οσο το δυνατον στα μαρσπιε(εχω δει καποιον ατυχο με braces να τουβγαινει το ποδι απ την λεκανη,θαταν καλυτερα να χτυπησει χιαστους),επισης θεωρω την ελευθερια κινησεων Πολυ Σημαντικη για την ασφαλεια μου.
Επισης να αναφερω οτι εμπειρια και φυσικη κατασταση ειναι επισης παραγοντας προστασιας ,για ολους μας.

Περαιτερω επεξηγησεις ,επιχειρηματα κλπ αιτιολογησεις των επιλογων μου μονο απο κοντα ,Θα με βρειτε στο βουνο.
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Ελεγα να μην μιλησω...αλλα θα πω κατι και εγω.επειδη δεν εχω ορεξη για αντιπαραθεσεις οποιος δεν του αρεσουν αυτα που θα πω ας τα λαβει υπ οψιν του σαν προσωπικη μου τοποθετηση(φυσικα μπορω να αιτιολογησω τα οσα λεω αλλα δεν εχω ορεξη να περασω την μερα μου στο πληκτρολογιο) !

Λοιπον Νο 1 στο χωμα: Μποτες. Εγω χρησιμοποιω παντα ΜΧ μποτες, δεν ειναι ανετες οπως αλλες αλλα συνηθιζονται,ουτε αδιαβροχες ειναι αλλα ειναι πιο ασφαλεις. Με 300ευρω βρισκεις απο Alpinestars,Sidi ,Gaerne ,Fox, οι ιδιες εταιριες εχουν και πιο φτηνες και πανακριβες αλλα με 300 περιπου δεν κανεις σκοντο στην ασφαλεια.

Νο 2 στο χωμα:Κρανος. Τα χιλιομετρα δεν ειναι πολλα οποτε δεν θα δωσω 700ευρω.Και εδω πιστευω οτι 250-300 ευρω ειναι υπεραρκετα,αν μπω πιστα για ΜΧ τοτε θα βαλω ΜΧ κρανος με μασκα ,στο εντουρο και στις ονοφαδες με εχει βολεψει καλυτερα το DUAL με ζελατινα.

Νο3
Θωρακας(ΜΧ των 85 ευρω,τον οποιο θεωρω πιο ασφαλη απ τις ζακετες οσο πληρεις και να ειναι)τον φοραω ΠΑΝΤΑ μεσα απο μπλουζα-μπουφαν, αλλιως ειναι αχρηστος,μια φανελα και καπακι ο θωρακας,Ποτε απ εξω .
Επιγονατιδες,ΜΧ απλες 40-70ευρω ,ΠΑΝΤΑ μεσα απ την μποτα και το παντελονι,αλλιως ειναι αχρηστες. Knee braces θα εβαζα ΜΟΝΟ αν ειχα τραυματισει χιαστους και ηθελα να καβαλησω την περιοδο αποθεραπειας.
Επιαγκωνιδες ΜΧ 35-50 ευρω αν παω για ΜΧ η Hard Enduro,σε ονοφαδες με καλυπτουν οι μαλακες προστασιες του Μπουφαν.
Ζωνη ΜΧ αεριζομενη με ενισχυσεις στην πισω πλευρα(νεφρα) 40-70ευρω,Παντα απο μεσα να αγκαλιαζει την φανελα που αναφερα κατω απ τον θωρακα.
Μπουφαν120-250ευρω,Με εξαιρεση την πιστα ΜΧ θα φορεθει ΠΑΝΤΑ ,ακομα και σε εντουρο με ζεστο καιρο.Προτιμω εντουραδικη κορντουρα,με ενσωματωμενες προστασιες στους αγκωνες,θα φορεθει τελευταιο πανω απ ΟΛΑ και θα τα κρατα στην θεση τους.
Παντελονι 80-160ευρω,αερατο ΜΧ για πιστα και εντουρο,κορντουρα για ονοφαδες(κρυο-περισσοτερες μερες)Αμφοτερα διαθετουν ενσωματωμενες ενισχυσεις στα πλαγια για προστασια της λεκανης.
Γαντια ΜΧ η εντουρο15 -40ευρω,πρεπει ναναι λεπτα και να μην τα νοιωθω,αν δεν ειναι ετσι μπορουν να γινουν επικινδυνα,εχω και πιο χοντρα για το κρυο ,τα βγαζω ομως μολις πατησω χωμα

Οπως θα προσεξατε εχω παραληψει προστασιες,τις οποιες θεωρω υπερβολη,η ακομα και προβλημα.Για Παραδειγμα και μονο θα αναφερω οτι προστατευω χιαστους κρατωντας τα ποδαρια μου οσο το δυνατον στα μαρσπιε(εχω δει καποιον ατυχο με braces να τουβγαινει το ποδι απ την λεκανη,θαταν καλυτερα να χτυπησει χιαστους),επισης θεωρω την ελευθερια κινησεων Πολυ Σημαντικη για την ασφαλεια μου.
Επισης να αναφερω οτι εμπειρια και φυσικη κατασταση ειναι επισης παραγοντας προστασιας ,για ολους μας.

Περαιτερω επεξηγησεις ,επιχειρηματα κλπ αιτιολογησεις των επιλογων μου μονο απο κοντα ,Θα με βρειτε στο βουνο.
Πως φαινεται ο mx-ας..
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Να συμβάλλω στη συζήτηση λέγοντας πως ειδικά όταν αγοράζουμε ρούχα και εξοπλισμό ασφαλείας δεν είναι κακό να ελέγχουμε τις προδιαγραφές και τις πιστοποιήσεις των Προτύπων Ασφάλειας Ένδυσης.
Πρέπει να φέρουν την ένδειξη CE Level 1 η CE Level 2. Συνήθως η αναφορά σε Level 1 αφορά εξοπλισμό ασφαλείας για χαμηλές ταχύτητες (που καλύπτουν τις χωμάτινες εξορμήσεις) και η Level 2 αφορά εξοπλισμό ασφαλείας για προστασία σε υψηλές ταχύτητες.
 
Top Bottom