ΡΟΥΧΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΓΙΑ ON-OFF ΚΑΙ ENDURO

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

Turtle

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Transalp 650 05
Ευχαριστώ πολύ παιδιά για τις απαντήσεις. Είμαι καινούργιος στο χώρο και ψάχνω όπως καταλαβαίνετε να βρω πατήματα.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ευχαριστώ πολύ παιδιά για τις απαντήσεις. Είμαι καινούργιος στο χώρο και ψάχνω όπως καταλαβαίνετε να βρω πατήματα.
Εύχομαι να μην χρειαστεί στην πράξη να διαπιστώσεις το πόση δουλειά κάνουν... ;)
Πάντα όρθιος...:ok:
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Θεωρώ ότι πιο πολύ το έλεγε για τους γοφούς. Βέβαια μου είπε πως αν μια περικνημιδα που δένει στο πόδι με βελκρο δεν επιτρέπει στο πόδι να κινηθεί άνετα και σε περίπτωση πτώσης ίσως να μετακινηθεί από την θέση της.
Ίσως έχει ένα δίκιο σε αυτό. Προφανώς μια επιγονατίδα με κινητή άρθρωση και ενσωματωμένη επικαλαμίδα σαφώς μένει πιο σταθερά στη θέση της από τη δική σου... αλλά... και η δική σου με τη σειρά της (τοποθετημένη εσωτερικά), σίγουρα μένει πιο σταθερά στη θέση της από αυτή μιας εσωτερικής θήκης στο γόνατο ενός παντελονιού. Μην έχεις τη παραμικρή αμφιβολία για αυτό.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Έγραψε ο Phoenix ότι αγαπάει ρούχα πενφέ. Υπάρχουν γνώμες από το φόρουμ για τα enduroguard? Στο advrider οι κριτικές είναι από "εξαιρετικό" ως "δεν το ξαναπαίρνω σκουπίδι", πολύ βοηθητικές #νοτ.

Είχε πει μιά ωραία ιδέα ο onroad αλλά μετά την αποτυχία των klim στο κορμί το λουκουμαδένιο δεν υπάρχει περίπτωση να πάρω στα τυφλά μπουφάν 500ρικου απ' έξω.

Δυστυχώς δεν έχει κάτι αξιόλογο σε laminated και σε "λογικά" χρήματα εδώ. Το πιο "νορμάλ" αν το βρω σε μαγαζί είναι το Revit horizοn 2, το οποίο βγαίνει κάπου 700 ευρώ σετ παν/κατ (συν πλάτη αν δεν χωράει αυτή που έχω) και στο οποίο δεν υπάρχουν νούμερα. Θα μου πεις κατακαλόκαιρο θα το φοράς, όχι λογικά (εκτός αν υπάρχει πρόβλεψη βροχής).

Tα alpinestars andes pro ψάχνω να δω αν είναι laminated, η σελίδα της εταιρίας και τα review δεν βοηθούν, ένα 500ρικο το σετάκι και όμορφο και παίρνει αερόσακο. Και η μοτοδυναμική πρέπει να είναι ο πιο αδιάφορος εισαγωγέας όλων των εποχών. Ή κάπου κοντά εκεί τέλος πάντων.
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Scorpion exo Yukon , κοιτα και αυτο , πολυ καλες κριτικές , αλλα μονο ον λαιν , αλλα πολυ καλά χρήματα

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
amyroukai έχεις σκοπό να κρατήσεις τις προστασίες τους (αγκώνες, ώμους, γόνατα, κτλ) ή τον θώρακα Leatt που είχες αγοράσει (τουλάχιστον έτσι θυμάμαι, ότι αγόρασες)?
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Scorpion exo Yukon , κοιτα και αυτο , πολυ καλες κριτικές , αλλα μονο ον λαιν , αλλα πολυ καλά χρήματα
Ναι αυτό θυμόμουν, όμορφο, αλλά μαζί με παντελόνι πολλά λεφτά για να πεις "ρισκάρω το μέγεθος".

amyroukai έχεις σκοπό να κρατήσεις τις προστασίες τους (αγκώνες, ώμους, γόνατα, κτλ) ή τον θώρακα Leatt που είχες αγοράσει (τουλάχιστον έτσι θυμάμαι, ότι αγόρασες)?
Για χωμάτινη χρήση θα μείνει το SCOTT το οποίο είναι εξαιρετική ποιότητα πανί συν το παντελόνι που πήρα skliros kariolis seal of approval.

Για τουριστική χρήση (με πιθανή χωμάτινη/φλωρadventure διέλευση) θέλω τα άλλα. Μάλλον έγραψα σε λάθος νήμα από συνήθεια.

Οι προστασίες θα μείνουν. Το Alpinestars μόλις βρήκα review που λέει ότι είναι laminated (εξηγεί και την διαφορά τιμής από το Andes 2) και σοβαρό πλεονέκτημα εκτός από την τιμή το ότι βγαίνει και σε Stella έκδοση άρα κάλλιστα μπορούμε να γίνουμε το ζευγάρι που μισεί η γυναίκα, "οι ίδιοι". Εντάξει, κρατήθηκα και δεν πήρα ίδιο κράνος με το δικό της που το είχα βρει τζάμπα. Γενικά δεν θέλω να φορέσει κάτι υποδεέστερο σε προστασία σε σχέση με αυτό που θα φοράω εγώ. Έχει ένα Dainese D-Dry που έχει φάει τα ψωμιά του τώρα. Βέβαια μοτοδυναμική φέρνει το Andes 2 και ουδέν ακριβότερο αυτού, έτσι γίνονται οι μπίζνες, παραγγέλνεις και αν δεν σου κάνει, υπόθετο (με αυτήν την λογική πώλησης με έχουν στείλει ήδη δύο φορές motocard, ελπίζω να μην τριτώσει).
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Παιζει το γιουκον απο αμερικα στα 375€ + μεταφορικα με κάποιον γνωστό σού

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Παιζει το γιουκον απο αμερικα στα 375€ + μεταφορικα με κάποιον γνωστό σού

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
παίζει από Αμέρικα στα 275 ντόλαρς + μεταφορικά.

χμ, παίζει και φτηνότερα. το θέμα είναι μεγέθη και ότι καταργήθηκε από ότι διαβάζω, οπότε closeout sales βουταρία και λοταρία.
 
Τελευταία επεξεργασία:

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
παίζει από Αμέρικα στα 275 ντόλαρς + μεταφορικά.

χμ, παίζει και φτηνότερα. το θέμα είναι μεγέθη και ότι καταργήθηκε από ότι διαβάζω, οπότε closeout sales βουταρία και λοταρία.
Κανε μετρήσεις κ ψωνισε σε αυτα τα λεφτα .

Διαβασε κριτικες να δεις

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Synchro

Μέλος
Όνομα
Christos
Μοτό
No Bike Left
Καλημερα παιδια
Αντε να πω και εγω μια γνωμη επειδη το θεμα ειναι ενδιαφερον

Πριν παρω το ΚΤΜ 450 για τις βολτες μου στο χωμα τις εκανα με ενα Adventure 950. Ο εξοπλισμος μου ηταν καθαρα on off με παντελονι και μπου φαν που εφεραν δικες τους προστασιες και μποτες απλες εντουραδικες χωρις αρθρωσεις κτλ κτλ. Για Κρανος και γαντια δεν θα αναφερθω γιατι ειναι καθαρα γουστο και προσωπικης προστασιας του καθενος.

Αγοραζοντας το 450 και μετα συνειδητοποιησα οτι τα παραπανω ρουχα ηταν λιγο αβολα πανω σε ενα πιο μανιτσεβελο μηχανακι. Οι κινησεις σου ειναι περισσοτερες , θελοντας και μη ξεθαρευεις περισσοτερο, θα δοκιμασεις και το κατηφωρι που με το μεγαλο μηχανακι αυτοματως σου ερχεται στο μυαλο ο Σπανος να σου φωναζει " ΚΑΤΕΒΑ τωρα και ΚΑΝΕ μονο οτι σου λεω!".
Οσο για τις μποτες φυτιλια μεσα σε ενα χειμωνα.

Αρχιζουν λοιπον τα ρουχα και μαζευονται να ερθουν και να δεσουν πιο πολυ πανω σου. Αρχιζεις και ντυνεσαι απο μεσα με μια στρωση προστατευτικων - Σορτσακι με προστασιες - επιγονατιδες στο ποδι πανω - κτλ . Το παντελονι το θες πια μεσα απο την μποτα να μην το πολυ νιωθεις χαλαρο και απο την μεση πανω συνεχιζεις με το ιδιο σκεπτικο.

Για να καταληξω λοιπον, για μενα δωσε βαρος στις προστασιες και σε μια μποτα που θα σε κανει να νιωθεις ασφαλεια. Απο κει και περα το αν θα ειναι εντουραδικος ο ρουχισμος η ον οφ εχει να κανει με το τι θες εσυ.
Πολυ στο φορουμ ακομα και σε χαλαρες χωματαδες θα τους δεις να ειναι ντυμενοι σαν αστακοι. Ειναι καθαρα θεμα ασφαλειας

Να στε ολοι καλα και καλη ανταμωση
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
ΝΑ πω και εγώ την γνώμη μου για τα knee braces , που πρόλαβα και τα φόρεσα ένα χρόνο περίπου. Είχα πάρει τα asterisk αφού είχα αλλάξει 2-3 ζευγάρια προστατευτικά για τα γόνατα απλά και λίγο πιο ενισχυμένα. Δεν είχα κάποιο πρόβλημα στα γόνατα ούτε μου περίσσευαν τα 450 ευρώ αλλά όλοι οι ενδοιασμοι για τον αν αξίζουν έφυγαν από την πρώτη μέρα. Χαώδης διαφορά σε προστασία, ελάχιστη αίσθηση ότι φορούσα κάτι στα γόνατα. Αν μπορούσα τώρα που ξαναμπαινω στο χορό εννοείται ότι θα τα ξαναφορουσα...
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Να αναστήσω το συγκεκριμένο θέμα, να μεταφέρω τις εντυπώσεις μου σε ότι αφορά το θέμα του dual sport κράνους. Έχοντας κάνει αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα με το bell Mx9 mips με το ΤΑ600 και με το Τ7 (και ειδικά με το δεύτερο) σε βαράει αρκετά ο αέρας και πρέπει να έχω τη ρυθμιζόμενη ζελατίνα εμπρός στην πιο ψηλή θέση για να είναι οριακά ανεκτά από τον αέρα, ενώ σε συνδυασμό με τα 1.800 γραμμάρια (μαζί με ενδοεπικοινωνια) κουράζει. Δεν είχα δώσει ιδιαίτερη βάση στο ποσό, μέχρι που αυτό το ΣΚ έβαλα στο κεφάλι μου το παλιό μου Caberg drift στο Τ7. Μιλάμε έπαθα σοκ με τη διαφορά σε ανοικτό δρόμο, με τη ρυθμιζόμενη ζελατίνα στην τερμα κάτω θέση (δηλαδή στην εργοστασιακή). Στα 130 κοντερισια ένιωθα ρεύμα αέρα να μπαίνει στο κεφάλι μου, στους 40 βαθμούς (πάντα σε σχέση με το bell),όταν στο άλλο δε νιώθω ποτέ τίποτα. Βάρος πούπουλο (1350 το caberg). Στρίβω το κεφάλι δεξιά αριστερά άνετα, χωρίς ζόρι, χωρίς τράβηγμα, χωρίς βάρος στον αυχένα. Ένιωθα σαν να μη φόραγα κράνος συγκριτικά με το bell. Πόσο διαφορετική αίσθηση μόνο από το κράνος. Αλήθεια δεν ξέρω πως μπορούν να συνδυαστούν όλα με ένα κράνος. Τα dual κάνουν παραχωρήσεις παντού και δεν είναι σε τίποτα καλά, ούτε σε ανοικτό δρόμο, ούτε στα αργά στα βουνά. Προβληματιστηκα πολύ δεν κρύβω, τόσο που σκεφτόμουν να παρω το παροπλισμένο κράνος για βόλτες εκτός Αθηνών... Έχει κανείς αντίστοιχες εμπειρίες;

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

galanakop

Μέλος
Περιοχή
tripolitsa
Όνομα
Nikos
Μοτό
BMW 1250GSA
Aprilia Tuareg 660
Vespa gts 300
KTM 350 EXC-F 23
Να αναστήσω το συγκεκριμένο θέμα, να μεταφέρω τις εντυπώσεις μου σε ότι αφορά το θέμα του dual sport κράνους. Έχοντας κάνει αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα με το bell Mx9 mips με το ΤΑ600 και με το Τ7 (και ειδικά με το δεύτερο) σε βαράει αρκετά ο αέρας και πρέπει να έχω τη ρυθμιζόμενη ζελατίνα εμπρός στην πιο ψηλή θέση για να είναι οριακά ανεκτά από τον αέρα, ενώ σε συνδυασμό με τα 1.800 γραμμάρια (μαζί με ενδοεπικοινωνια) κουράζει. Δεν είχα δώσει ιδιαίτερη βάση στο ποσό, μέχρι που αυτό το ΣΚ έβαλα στο κεφάλι μου το παλιό μου Caberg drift στο Τ7. Μιλάμε έπαθα σοκ με τη διαφορά σε ανοικτό δρόμο, με τη ρυθμιζόμενη ζελατίνα στην τερμα κάτω θέση (δηλαδή στην εργοστασιακή). Στα 130 κοντερισια ένιωθα ρεύμα αέρα να μπαίνει στο κεφάλι μου, στους 40 βαθμούς (πάντα σε σχέση με το bell),όταν στο άλλο δε νιώθω ποτέ τίποτα. Βάρος πούπουλο (1350 το caberg). Στρίβω το κεφάλι δεξιά αριστερά άνετα, χωρίς ζόρι, χωρίς τράβηγμα, χωρίς βάρος στον αυχένα. Ένιωθα σαν να μη φόραγα κράνος συγκριτικά με το bell. Πόσο διαφορετική αίσθηση μόνο από το κράνος. Αλήθεια δεν ξέρω πως μπορούν να συνδυαστούν όλα με ένα κράνος. Τα dual κάνουν παραχωρήσεις παντού και δεν είναι σε τίποτα καλά, ούτε σε ανοικτό δρόμο, ούτε στα αργά στα βουνά. Προβληματιστηκα πολύ δεν κρύβω, τόσο που σκεφτόμουν να παρω το παροπλισμένο κράνος για βόλτες εκτός Αθηνών... Έχει κανείς αντίστοιχες εμπειρίες;

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Δεν έχεις άδικο.
Ένα καλό fullface και ένα ανοικτό με μάσκα και είσαι jet. Τα dual όντως πολλές παραχωρήσεις.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Εγω χρησιμοποιώ το hornet της shoei απο το '10 για όλες τις μετακινήσεις. Με καλύπτει σε όλες τις συνθήκες για την χρήση που κανω χωρίς να έχω κάτι αρνητικό να πω.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Εγώ επίσης έχω το hornet της shoei αλλά επειδή ο αερισμός είναι επιηκως μέτριος του βάζω άλλη ζελατίνα το καλοκαίρι και αντέχεται. Στο χώμα βάζω ΜΧ κράνος. Τώρα άμα τύχει να ταξιδέψω πολύ άσφαλτο και μετά να μπω χώμα αναγκαστικά βάζω το SHOEI.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Dual icon construct....καμμία δεκαετία
Ίσως το μοναδικό dual για όλα και παντού.....τρομερό ζύγισμα και vfm γενικά .
Απλά δεν με καλύπτει στο xr πχια...για ευνόητους λόγους.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Άλλο ένα μειονέκτημα του hornet είναι ότι δεν βρίσκεις εύκολα mx μάσκα πού να μπορέσεις να την φορέσεις και να καθίσει σωστά. Μόνο και μόνο γιαυτό θα έπαιρνα το ARAI.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
bell Mx9 mips ....σε συνδυασμό με τα 1.800 γραμμάρια (μαζί με ενδοεπικοινωνια) κουράζει. Δεν είχα δώσει ιδιαίτερη βάση στο ποσό, μέχρι που αυτό το ΣΚ έβαλα στο κεφάλι μου το παλιό μου Caberg drift
Ήθελα να το βάλω χτες, το παίρνω από την ντουλάπα και... δεν το θυμόμουν τόσο βαρύ. Ζυγαριά, 1700 αντί για 1400 του HJC. Δεν το πήρα, την σκιά του γείσου την αποζήτησα πολλές φορές αλλά το βάρος ίσως μου έκανε το τέλος της ημέρας δύσκολο.

Μετά από συνομιλία με sugaria θα πάω να δοκιμάσω το AX9 της AGV που είναι επίσης στα 1400 (και υπάρχει κάτω από 300 ευρώ). Αν κάτσει στο κεφάλι, ίσως είναι η επόμενη αγορά.

προσθήκη:
Το icon πολύ ωραίο και με καλή εφαρμογή αλλά 1600 το Μ, δεν τα λες λίγα.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom