Να αναστήσω το συγκεκριμένο θέμα, να μεταφέρω τις εντυπώσεις μου σε ότι αφορά το θέμα του dual sport κράνους. Έχοντας κάνει αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα με το bell Mx9 mips με το ΤΑ600 και με το Τ7 (και ειδικά με το δεύτερο) σε βαράει αρκετά ο αέρας και πρέπει να έχω τη ρυθμιζόμενη ζελατίνα εμπρός στην πιο ψηλή θέση για να είναι οριακά ανεκτά από τον αέρα, ενώ σε συνδυασμό με τα 1.800 γραμμάρια (μαζί με ενδοεπικοινωνια) κουράζει. Δεν είχα δώσει ιδιαίτερη βάση στο ποσό, μέχρι που αυτό το ΣΚ έβαλα στο κεφάλι μου το παλιό μου Caberg drift στο Τ7. Μιλάμε έπαθα σοκ με τη διαφορά σε ανοικτό δρόμο, με τη ρυθμιζόμενη ζελατίνα στην τερμα κάτω θέση (δηλαδή στην εργοστασιακή). Στα 130 κοντερισια ένιωθα ρεύμα αέρα να μπαίνει στο κεφάλι μου, στους 40 βαθμούς (πάντα σε σχέση με το bell),όταν στο άλλο δε νιώθω ποτέ τίποτα. Βάρος πούπουλο (1350 το caberg). Στρίβω το κεφάλι δεξιά αριστερά άνετα, χωρίς ζόρι, χωρίς τράβηγμα, χωρίς βάρος στον αυχένα. Ένιωθα σαν να μη φόραγα κράνος συγκριτικά με το bell. Πόσο διαφορετική αίσθηση μόνο από το κράνος. Αλήθεια δεν ξέρω πως μπορούν να συνδυαστούν όλα με ένα κράνος. Τα dual κάνουν παραχωρήσεις παντού και δεν είναι σε τίποτα καλά, ούτε σε ανοικτό δρόμο, ούτε στα αργά στα βουνά. Προβληματιστηκα πολύ δεν κρύβω, τόσο που σκεφτόμουν να παρω το παροπλισμένο κράνος για βόλτες εκτός Αθηνών... Έχει κανείς αντίστοιχες εμπειρίες;
Sent from my SM-G965F using Tapatalk