Ρουλεμάν λαιμού

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Πώς θα σφίξεις ένα παξιμάδι με ένα ροποκλειδο?
Υπαρχουν δυναμοκλειδα/ροποκλειδα που αντι για καστανια μπροστα εχουν ή παιρνουν γατζοκλειδο
πχ:



Αλλα το θεμα ειναι αλλο
Οτι ειτε το λεμε δυναμοκλειδο ειτε το λεμε ροποκλειδο τελικα μιλαμε για το ιδιο ακριβως εργαλειο Εκεινο δηλαδη που θα μας επιτρεψει να εφαρμοσουμε την σωστη ροπη στρεψης σε μια βιδα, παξιμαδι ή οτι αλλο 'Η αν θες αλλιως εκεινο που θα μας επιτρεψει να βαλουμε την σωστη δυναμη ωστε να σφιξουμε σωστα μια βιδα, παξιμαδι ή οτι αλλο
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Εχεις εναν αξονα... Θελεις να δεις ποση ροπη στρεψης εχει... Μπορεις να το κανεις με το παραπανω εργαλειο ?
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Εχεις εναν αξονα... Θελεις να δεις ποση ροπη στρεψης εχει... Μπορεις να το κανεις με το παραπανω εργαλειο ?
:rolleyes: Ρε συ φιλε μου
Απο αλλου ξεκινησε η κουβεντα αλλα εσυ τωρα την πας αλλου
Ξεκινησε απο το αν μπορουμε να μετρησουμε την ροπη σισφυξης του παξιμαδιου στον αξονα του τιμονιου και με ποιο εργαλειο Και αν τελικα αυτο το εργαλειο λεγεται ροποκλειδο ή δυναμοκλειδο

...Αστο λοιπον να παει Το τραβηξαμε απο τα μαλλια εξαλλου!
:friendship:
 

tomas_1986

Μέλος
Όνομα
thomas
Μοτό
sachs
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.

George, δεν πρόκειται να το κάνω μόνος μου. Θα πάω στην αντιπροσωπεία για να αναλάβουν και την ευθύνη. Αλλωστε είμαι ακόμα μέσα στην εγγύηση. Πάντως στο Tiger δεν φαίνεται και τόσο δύσκολη δουλειά σε σχέση με τη φωτό σου...
Καλησπέρα επειδή ασχολούμαι με το χώρο του ρουλεμάν αλλα είμαι άχετος με μηχανές γενικότερα. Πολύ καλά για τα μηχανάκια όπως είπε ενας παραπάνω είναι τα Koyo, τα Nachi και τα NTN. Τα SKF είναι το όνομα στο χώρο όπως και τα FAG αλλα για μηχανάκια τα καλύτερα ειναι τα Ιαπωνικά (Λογικό αν σκεφτείτε οτι η χώρα προέλευσης για πολλές μηχανές είναι η Ιαπωνία έχουν και την αντίστοιχη τεχνογνωσία και εξειδίκευση στα ανταλλακτικά, ασχέτως σε ποια χώρα έχουν τα εργστάσια κατασκευής τους) Επίσης μια έρευνα λέει οτι η κακή λίπανση του ρουλεμάν είναι βασικός λόγος αστοχίας τους σε ποσοστό 35%. Αν στο τιμόνι φοράνε κώνικα καλό είναι να δείτε και το ράδιο (καμπύλη στην τρύπα) που έχει το ρουλεμάν. Αν είναι της ίδιας μαρκάς συνήθως έχουν ίδιο ράδιο.
 
Top Bottom