Ρυθμιση καρμπυρατέρ σε TT250

TTR 250

Μέλος
Όνομα
aggelos
Μοτό
TTR 250
παιδια μια ερωτηση.απο τοτε που εβαλα εξατμιση το μηχανακι στα χαμηλα μπερδευει.υπαρχει καποιος που να ρυθμιζει καρμπυρατερ;
 

endtourista

'' ... ''
Όνομα
ΣΠΥΡΟΣ
Αν κατάλαβα, ψάχνεις μάστορα στο Λαύριο, γιαυτό το έγραψες εδώ;
-
( Μετά τη μεταφορά της συζήτησης στη σωστή ενότητα, το σχόλιο αυτό δεν έχει νόημα )
 
Τελευταία επεξεργασία:

TTR 250

Μέλος
Όνομα
aggelos
Μοτό
TTR 250
Αν κατάλαβα, ψάχνεις μάστορα στο Λαύριο, γιαυτό το έγραψες εδώ;
εγραψα εδω επειδη μιλησα με ενα παλικαρι στην βολτα της κυριακης και μου ειπε πως καποιοι γνωριζουν εδω.ραφηνα μενω αλλα αν βρεθει μαστορας γι αυτη την δουλιτσα δεν εχω θεμα.με βολευει αθηνα βεβαια
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
παιδια μια ερωτηση.απο τοτε που εβαλα εξατμιση το μηχανακι στα χαμηλα μπερδευει.υπαρχει καποιος που να ρυθμιζει καρμπυρατερ;
Νομίζω πως κάποιος φίλος απευθύνθηκε για παρόμοιο πρόβλημα σε μηχανικό στη Ν. Ιωνία. Θα τον ρωτήσω και θα ενημερώσω.
 

TTR 250

Μέλος
Όνομα
aggelos
Μοτό
TTR 250
οταν μαθεις πες μου.αν δεν δω φως με βλεπω με την μαμα εξατμιση!σ ευχαριστω πολυ
 

Synchro

Μέλος
Όνομα
Christos
Μοτό
No Bike Left
Τώρα πάμε σε άλλη ενότητα αλλά αν το χεις λίγο με την ρύθμιση του κάρπ τότε απλά δώσε μισή στροφή στην βίδα καυσίμου. Αν έχεις θέμα μόνο στα χαμηλά τότε ίσως είναι αυτό.
 

Synchro

Μέλος
Όνομα
Christos
Μοτό
No Bike Left
Θα είναι από την κάτω μεριά του κάρπ. Αν έχεις μανυαλ η ακόμα και από το ίντερνετ δεν θα είναι δύσκολο να την βρεις. Κοίτα πόσες στροφές προς τα έξω από τελείως βιδωμενη λέει το μανυαλ ότι πρπει να είναι και πόσες στροφές είναι η δικιά σου. Αν πχ το μανυαλ λέει ότι πρπει να είναι δύο στροφές ξεβιδωτη από τελείως βιδωμενη και είναι όντως τόσο τότε ξεβιδώστε άλλη μισή στροφή και δες αν στρώνει. Αν δεν είσαι όσο λέει το μανυαλ τότε βαλτή εκεί που λέει και δες το πάλι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Η βίδα αυτή είναι για το ρελαντί.
Δεν κάνει κάτι άλλο πέρα από αυτό στην ουσία.
Μην την πειράξεις ακραία, εάν πχ είναι ανοιχτή 2 στροφές (από τέρμα κλειστή) τότε κάνε την 2 & 1/4 ανοιχτή.
Φυσικά με ζεστό μηχανάκι.

Μάλλον προς βελόνα ή θέση βελόνας θα κοίταγα να άλλαζα εγώ.
Συνήθως όταν αλλάζεις εξάτμιση αλλάζεις το κυρ. ζιγκλέρ με 2-3 νούμερα μεγαλύτερο.
Το μπέρδεμα που λες που στο κάνει χαμηλά, όταν ανοίγεις γκάζι;
Όταν το έχεις σταθερό;

Επίσης όχι τέστ γκαζιού όταν δεν κινείται το μηχανάκι, σταθερό/ακίνητο ρυθμίζουμε μόνο το ρελαντί του, ότι άλλο θέλουμε να δούμε πρέπει να είναι εν κινήσει και ζεστό.
 

Synchro

Μέλος
Όνομα
Christos
Μοτό
No Bike Left
Χωρίς αλλαγή της ροής του αέρα και με μόνο ένα τελικό δεν νομίζω ότι μιλάμε για βελόνες και για ζινγκλερ. Βέβαια και από μηχανάκι σε μηχανάκι διαφέρει. Εγώ μιλάω πάντως για το pilot screw που είναι βίδα μείγματος και όχι για του ρελαντι
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Τι τελικο εβαλες; ειναι ελευθερο; διαμετρο μπορεις να μετρησεις;

Πες σε τι συνθηκες κανει τα μπερδεματα. Δεν ειναι δυσκολο να φτιαχτει αλλα πρεπει να εχουμε σωστα δεδομενα
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
παιδια μια ερωτηση.απο τοτε που εβαλα εξατμιση το μηχανακι στα χαμηλα μπερδευει.υπαρχει καποιος που να ρυθμιζει καρμπυρατερ;
Η αλλαγη της εξατμισης δεν ειναι ευκολο να φερει τοση μεγαλη διαφορα στο καυσιμο που να ειναι τοση οση να φαινεται με μπερδεματα κτλ οπως περιγραφεις. Μια αλλαγη της εξατμισης με μια ελευθερη θελει λιγοτερο καυσιμο στις μεσαιες οπου και χανει ιπποδυναμη ο κινητηρας λογω ελευθερης εξοδου και περισσοτερο καυσιμο στις υψηλες οπου και αποδιδει περισσοτερο απο την εργοστασιακη.
Μπορεις να παιξεις με την βιδα του αερα η οποια ειναι υπευθυνη για το ρελαντι αλλα και για το 25% ανοιγμα του γκαζιου.
Μηπως αλλαξες το φιλτρο με καποιο ελευθερο? Αν ναι τοτε το καρμπυρατερ εχει χασει την υποπιεση που πρεπει να εχει με αποτελεσμα να αργει να ανοιξει η μεμβρανη.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Η αλλαγη της εξατμισης δεν ειναι ευκολο να φερει τοση μεγαλη διαφορα στο καυσιμο που να ειναι τοση οση να φαινεται με μπερδεματα κτλ οπως περιγραφεις. Μια αλλαγη της εξατμισης με μια ελευθερη θελει λιγοτερο καυσιμο στις μεσαιες οπου και χανει ιπποδυναμη ο κινητηρας λογω ελευθερης εξοδου και περισσοτερο καυσιμο στις υψηλες οπου και αποδιδει περισσοτερο απο την εργοστασιακη.
Μπορεις να παιξεις με την βιδα του αερα η οποια ειναι υπευθυνη για το ρελαντι αλλα και για το 25% ανοιγμα του γκαζιου.
Μηπως αλλαξες το φιλτρο με καποιο ελευθερο? Αν ναι τοτε το καρμπυρατερ εχει χασει την υποπιεση που πρεπει να εχει με αποτελεσμα να αργει να ανοιξει η μεμβρανη.

Μια χαρα μπορει να φερει αλλαγες αρκετες ωστε να δημιουργει αντιστοιχες συμπεριφορες με αυτες που περιγραφει ο φιλος...ενα ηδη φτωχο στοκ μειγμα με μια πιο ανοιχτη εξατμιση (τελικο) θα κανει τα πραγματα ακομα πιο φτωχοτερα, παντου. Στις χαμηλες ο κινητηρας δε χανει λογω ελευθερης εξοδου, χανει λογω μειωση της αποδοτικοτητα της εκτονωσης καυσιμων λογω αργοτερης διαφυγης καυσαεριων...και αυτο συμβαινει εξαιτιας της χαμηλοτερης ταχυτητας εξοδου των καυσαεριων...το οποιο μαλιστα μπορει να διαπιστωσει κανεις και με οργανο afr, οπου σε καποιες περιπτωσεις η διαφορα με εντελως ελευθερα τελικα μπορει να φτασει και τη μια μοναδα...και στα ενδιαμεσα γκαζια να παει ακομα περισσοτερο

την πιο σωστη κουβεντα μεχρι τωρα την ειπε ο σμιας, η βελονα θα δωσει σιγουρα λυση στο μπερδεμα, αλλα ισως κανει τα πραγματα αρκετα πλουσια παραπανω...προσωπικα, στο συγκεκριμενο καρμπ, θα ξεκινουσα με μιση στροφη μαξ στη βιδα καυσιμου...θα δοκιμαζα και αν ολα ηταν οκ, θα προχωρουσα με ενα νουμερο μειν παραπανω...αν παλι εβλεπα βελτιωση, θα προχωρουσα ακομα περισσοτερο με μιση θεση βελονας πιο πλουσιας (αντι να γινει αλλαγη θεσης, να μπει απλα μια λεπτη ροδελα κατω απο το κλιπ της βελονας). Μετα απ ολα αυτα, θα εμενα στην περιπτωση που απλα το γκαζι εινια περισσοτερο
 
Τελευταία επεξεργασία:

TTR 250

Μέλος
Όνομα
aggelos
Μοτό
TTR 250
παιδια δεν βρηκα βιδα ρυθμισης καυσιμου.εβαλα την εξατμιση την μαμα παλι για δοκιμη.το εβγαλα δοκιμη πριν λιγες ωρες.η διαφορα ειναι ασσυληπτη.αλλο μηχανακι.οποτε οσα ανεφερα για την aftermarket εξατμιση μονο υπερβολικα δεν ηταν.το μηχανακι συμπεριφεροταν σαν να μην εχει συμπιεση.για να σας περιγραψω καπως την διαφορα της aftermarket με την μαμα θα σας πω πως με το που εβαλα την μαμα το μηχανακι εχει τοσο ροπη που πρεπει να το ξαναμαθω στο χωμα γιατι κανει τιναγματα αποτομα απο χαμηλα ενω πριν ηταν τα ζωα μου αργα και ηταν πιο ελεγχομενο.με ενοχλησε που εβαλα παλι την σαβουρα που ειχα για πεταμα αλλα η διαφορα ειναι τεραστια.το φιλτρο ειναι μαμα.δεν εχω σκαλισει τπτ στα μηχανικα του.περα απο το γραναζι πισω κατα δυο δοντια μεγαλυτερο
 

TTR 250

Μέλος
Όνομα
aggelos
Μοτό
TTR 250
κατι που δεν σας ειπα ειναι πως την μαμα εξατμιση την εβγαλα με το που πηρα το μηχανακι για ανακΑτΣκευη.την ειδα χαλια και λεω πεταξε την και βαλε μια οτι να ναι.σιγα τι διαφορα θα κανει στο 250αρακι σκεφτηκα..οποτε δεν ειχα σαφη εικονα του τι εκανα στο μηχανακι.μονο εμπειρικα καταλαβα οτι το μηχανακι ειχε χασει ροπη
 

TTR 250

Μέλος
Όνομα
aggelos
Μοτό
TTR 250
χοντρα χοντρα στην εξοδο της μαμα εξατμισης μπαινει οριακα ο δειχτης του χεριου μου ενω στην aftermarket μπαινουν κοντα δυο δαχτυλα.τωρα ο ογκος τους εσωτερικα δεν γνωριζω ποσος ειναι.ελευθερας ειναι ναι.motorsport ειναι της κακιας ωρας.30e το ειχα παρει μεταχειρισμενο
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
χοντρα χοντρα στην εξοδο της μαμα εξατμισης μπαινει οριακα ο δειχτης του χεριου μου ενω στην aftermarket μπαινουν κοντα δυο δαχτυλα.τωρα ο ογκος τους εσωτερικα δεν γνωριζω ποσος ειναι.ελευθερας ειναι ναι.motorsport ειναι της κακιας ωρας.30e το ειχα παρει μεταχειρισμενο
Εάν υποθέσουμε ότι τελικό είναι για τα συγκεκριμένα κυβικά και όχι για μεγαλύτερη μηχανή, η συμπεριφορά που περιγράφεις συμβαίνει επίσης όταν το τελικό εχει αδειασει από τον πετροβαμβακα που έχει μέσα. Το αποτέλεσμα αυτού είναι αυξημένος θόρυβος και μειωμένη απόδοση ειδικά χαμηλά. Το παραπάνω το επιβεβαιώνω από προσωπική εμπειρία με το δικό μου τελικό. Όταν το γέμισα με καινούργιο πετροβαμβακα η διαφορά ήταν χαοτική.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

TTR 250

Μέλος
Όνομα
aggelos
Μοτό
TTR 250
η εξατμιση ηταν απο ttr 250 ετοιμη με την σωληνα και τις βασεις της εκει που πρεπει.την φορουσε ο προηγουμενος και την πουλουσε σαν μεταχειρισμενη.ετσι την πατησα.την εχω ανοιξει την εξατμιση και μαλιστα της προσθεσα πετροβαμβακα σε ολη την εσωτερικη της επιφανεια!
 
Top Bottom