Ρυθμιση καρμπυρατέρ σε TT250

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
η εξατμιση ηταν απο ttr 250 ετοιμη με την σωληνα και τις βασεις της εκει που πρεπει.την φορουσε ο προηγουμενος και την πουλουσε σαν μεταχειρισμενη.ετσι την πατησα.την εχω ανοιξει την εξατμιση και μαλιστα της προσθεσα πετροβαμβακα σε ολη την εσωτερικη της επιφανεια!
Όταν λες ότι πρόσθεσες, τι εννοείς; Εφόσον ο πετροβαμβακας που είχε μέσα ήταν καμμένος, το να προσθέσεις δεν λύνει το πρόβλημα. Θέλει άδειασμα όλος ο παλιός, καθάρισμα με συρματοβουρτσα όπου έχει επικαθισεις και στη συνέχεια καινούργιο πετροβαμβακα που τον σφίγγεις αρκετά (τόσο ώστε να χωράει πίσω στο καζανάκι) και τον συγκαρτεις με 2-3 χαρτοταινιες. Όταν το κλείσεις και ξεκινήσεις να το δουλεύεις η χαρτοταινια καίγεται και ο πετροβαμβακα απλώνει μέσα στο τελικό καταλαμβάνοντας το χώρο που πρέπει. Ψάξε στο ίντερνετ υπάρχει έτοιμος πετροβαμβακα από την FMF σε κουβέρτα σε χαλημη τιμή.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

TTR 250

Μέλος
Όνομα
aggelos
Μοτό
TTR 250
Όταν λες ότι πρόσθεσες, τι εννοείς; Εφόσον ο πετροβαμβακας που είχε μέσα ήταν καμμένος, το να προσθέσεις δεν λύνει το πρόβλημα. Θέλει άδειασμα όλος ο παλιός, καθάρισμα με συρματοβουρτσα όπου έχει επικαθισεις και στη συνέχεια καινούργιο πετροβαμβακα που τον σφίγγεις αρκετά (τόσο ώστε να χωράει πίσω στο καζανάκι) και τον συγκαρτεις με 2-3 χαρτοταινιες. Όταν το κλείσεις και ξεκινήσεις να το δουλεύεις η χαρτοταινια καίγεται και ο πετροβαμβακα απλώνει μέσα στο τελικό καταλαμβάνοντας το χώρο που πρέπει. Ψάξε στο ίντερνετ υπάρχει έτοιμος πετροβαμβακα από την FMF σε κουβέρτα σε χαλημη τιμή.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
ειχε πετροβαμβακα μεσα αλλα με τον καιρο λογικα ειχε χαλαρωσει.του εβαλα ενα κομματι περιμμετρικα και μπηκε σφινωτα.δεν κουνουσε καθολου γιατι εχει στο κεντρο την σωληνα την διατρητη των καυσαεριων και επανω το καζανακι.δεν ηταν το προβλημα αυτο πιστευω.ειναι καθαρα θεμα διατομης της εξοδου των καυσαεριων
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
φιλε μου αυτα που περιγραφεις ειναι απολυτως λογικα να συμβαινουν σε ενα ελευθερο τελικο...ο κυλιδρος σου απλα πλεον στις χαμηλες στροφες λογω χαμηλοτερης ταχυτητας καυσαεριων δεν αδειαζει σωστα...

η εξατμιση ειναι ολοσωμη η μονο τελικο?


θα σου ελεγα να κανεις για αρχη το εξης απλο, να ξεκινησεις βαζοντας σιγαστηρα...αυτο αμεσως θα βελτιωσει κατα πολυ την κατασταση...μολις το κανεις αυτο μετα ξανασυζηταμε το θεμα καρμπυρατερ
 
Top Bottom