Ρύθμιση αναρτήσεων

Potis

Μέλος
Περιοχή
Athens
Όνομα
Panos
Μοτό
Adventure 950
κλαησπερα,εχω το adv 950 και ειμαι άσχετος με τις αναρτήσεις του τελείως.
Δεν αντιμετωπίζω κάποιο προβλημα ίσα ίσα στρίβω πολυ καλα,ελεγα μηπως κάποιος ξερει να με διαφωτίσει,τις εχω τις ρυθμίσεις οπως ειναι απο τον προηγούμενο σεταρισμενες και λεω μην τις πείραξω μηπως και χάσω το αποτέλεσμα που εχω μεχρι τωρα,τις μπροστα νομιζω πως τις εχει κατεβάσει και λιγο,θα βαλω φωτο να μου πειτε την γνωμη σας....γενικα άσφαλτο κινούμε...
 

Dr Evil

Μέλος
Περιοχή
Μαρουσι
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
Bmw 650 dakar
Μία γενική συμβουλή . Ομάδα που κερδίζει δεν την αλλάζεις. Είναι τόσες οι παράμετροι στις ρυθμίσεις που θα χαθείς. Γιατί έτοιμη συνταγή δεν υπάρχει . Μπορεί κάποιος να σου πει κάποιες ρυθμίσεις απλά σαν βάση για να ξεκινήσεις. Αλλά αυτό το έχεις ήδη όπως λες. Μετά αν δεν το κατέχεις χαθηκες . Και αφού λες ότι το στριβεις και στριβει το μηχανάκι μην το σκαλιζεις εκτός αν σε βοηθήσει κάποιος που ξέρει.
 

tiflaeisai

Μέλος
Περιοχή
Ἀθῆναι
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Φου τζου ρου & πεντε-πεντε-κοσπέντε
όπως λέει και ο Βαγγέλης από πάνω.
Είναι δύσκολη η ρύθμηση, ιδιαίτερα όταν είσαι σε καλό επίπεδο (αποτέλεσμα) και έχει να κάνει πολύ και με τον τρόπο οδήγησης που έχεις.

Καλό είναι να διαβάσεις αρθράκια on-line για να έχεις μια εικόνα, σε περίπτωση που δεν το έχεις κάνει ήδη. Προσωπικά όσο πιο πολύ διαβάζω, τόσο πιο "χαζός" νιώθω.
πχ. http://home.online.nl/menk/_otr/suspension_eng.html
(εδώ έχει ωραία παραδείγματα για το "τι φταίει" και "τι πρέπει να αλλάξει")

να θυμάσαι, ένας γενικός κανόνας είναι, λίγα κλικ τη φορά, μόνο μία ρύθμηση τη φορά (πχ. 2 κλικ δεξιά η επαναφορά του πίσω, μόνο). Αν σου κάνει το κρατάς, αν δε σου κάνει ξέρεις τι να αλλάξεις.
 

Dr Evil

Μέλος
Περιοχή
Μαρουσι
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
Bmw 650 dakar
όπως λέει και ο Βαγγέλης από πάνω.
Είναι δύσκολη η ρύθμηση, ιδιαίτερα όταν είσαι σε καλό επίπεδο (αποτέλεσμα) και έχει να κάνει πολύ και με τον τρόπο οδήγησης που έχεις.

Καλό είναι να διαβάσεις αρθράκια on-line για να έχεις μια εικόνα, σε περίπτωση που δεν το έχεις κάνει ήδη. Προσωπικά όσο πιο πολύ διαβάζω, τόσο πιο "χαζός" νιώθω.
πχ. http://home.online.nl/menk/_otr/suspension_eng.html
(εδώ έχει ωραία παραδείγματα για το "τι φταίει" και "τι πρέπει να αλλάξει")

να θυμάσαι, ένας γενικός κανόνας είναι, λίγα κλικ τη φορά, μόνο μία ρύθμηση τη φορά (πχ. 2 κλικ δεξιά η επαναφορά του πίσω, μόνο). Αν σου κάνει το κρατάς, αν δε σου κάνει ξέρεις τι να αλλάξεις.
Πολλα like ετσι ακριβως. Το θεμα ομως Γιαννη οτι δεν του κανει κατι στο βαθμο που το πιεζει. Για αυτο ειπα μην το πειραξει, εστω αν δεν διαβασει δεκαδες ωρες μεχρι να εμπεδωθει το θεμα στην θεωρια και μετα οσο πιεζεις βλεπεις το προβλημα ....και μετα αρχιζει η σπαζοκεφαλια...χαχαχα. κατι τελευταιο και πολυ σημαντικο. Γραψε τις αρχικες ρυθμισεις πτορου πειραξεις βιδακια...
 

Potis

Μέλος
Περιοχή
Athens
Όνομα
Panos
Μοτό
Adventure 950
Μάλιστα,η αληθεια ειναι οτι ειχα την εντύπωση οτι θα ηταν πιο απλα τα πραγματα...
Μαλλον παιζουν πολλοί παράγοντες....μπρος πισω ανάρτηση συνδυασμός με τα κιλά αναβάτη τρόπος οδήγησης.....και παει λέγοντας...δεν ειναι Κριμα ομως να εχεις μηχανάκι με δυνατές ανάρτησεις με πολλές δυνατότητες και να μην της εκμεταλλευτείς?
Και γιατι εχουν κανει τοσο εύκολη την αλλαγη της ρύθμισης?ουτε κλειδιά θελει ουτε τιποτα βγάζειςσφιγκεις χαλαρώνεις......
Απ την αλλη συμφωνώ με το ρητό συνταγή πετυχημένη δεν την αλλάζεις....
 

tiflaeisai

Μέλος
Περιοχή
Ἀθῆναι
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Φου τζου ρου & πεντε-πεντε-κοσπέντε
κοιτα, αφού σε τρώει ο κ%^&ς σου, νταξ... πάρε ένα κατσαβίδι και ξεκίνα :):)
αλλά μη πεις ότι δε στά παμε!!!

νταξ ρε, μη το φοβάσαι, μη μασάς. trial & error είναι. αν το πας σταδιακά χαλαρά εύκολα θα μπεις στο κουρμπέτι
 

MoNiker

ΑνεΜελος...
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
Πανος
Μοτό
HUSQVARNA...sexy10 enduro
BMW F800 gs
Συνονοματε...φιλε μου...το πρωτο πραγμα που εχεις να κανεις ειναι να μαθεις αν οι αναρτησεις σου χρειαjονται σερβις.Αν λειτουργουν σωστα λοιπον... πας... βαση του εγχειριδιου(προσοχη ακριβως της ιδιας χρονολογιας γιατι υπαρχουν διαφορες...) της KTM η οποια σου δινει 4 βασικες ρυθμισεις,απο κει και επειτα αναλογως τεραιν,κιλων σου και προτιμησεων σου...ψαχνεσαι με τις αναρτησεις...:ok:.Οταν πηρα και γω το 950 απο τον προηγουμενο... ευχαριστημενος ενοιωθα απο το σεταρισμα(αναρτησεων) αλλα οταν με το καλο ασχοληθηκα μονος μου ειδα ποσο μπερδεμενη αναρτηση ειχα(μεχρι και διαφορετικη ρυθμιση στο ενα καλαμι απο το αλλο ειχε...:banghead:.
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Ξεκινα με αυτες τις ρυθμισεις που προτεινη το μανουαλ.
 

VDR

Μέλος
Περιοχή
ΖΑΧΑΡΩ
Όνομα
ΒΑΣΙΛΗΣ
Μοτό
DR650SE
R1200GSA X2
Αφού είσαι ευχαριστημένος με τις ρυθμίσεις που έχει το μηχανάκι..σου προτείνω να θεωρήσεις τις ρυθμίσεις αυτές σαν το μηδέν..και οποιαδήποτε ρύθμιση κάνεις (ένα κλίκ τη φορά) να τις σημειώνεις με πλήν ή σύν..
Αν χρειάζονται service, τότε σημείωσε ακριβως τις ρυθμίσεις τους πρίν το πας για άνοιγμα!
Υπομονή..
 

R2D2

Μέλος
Περιοχή
Δράμα
Όνομα
Manolios
Μοτό
R 1200 GS '08
δυο λογια απλα και κατανοητα μπορεις να ακουσεις κι εδω παντως!! ο Χουντρας τα λεει ωραια!
 

ΗΛΙΑΣ

Μέλος
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
XLV 1000, XRV 650, HUSKY WR 250
Όπως γράφουν και οι σύντροχοι πιο πάνω...... ή ανάρτηση από μόνη της είναι ένα ξεχωριστό κεφάλαιο.
Κάποτε ένας μηχανικός που ασχολείται με αναρτήσεις με είπε : προσπαθούμε να φέρουμε τις αναρτήσεις στα μέτρα μας και όχι να πάμε εμείς σε αυτές...
Έχεις τις καλύτερες αναρτήσεις .....ασχολήσου περισσότερα με την οδήγηση !!

AfricafoN
 
Top Bottom