Σαμπρέλα ή tubeless;

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Για να πεσει κουβεντα για τις ροδες μας :)

τι ειναι καλυτερο να εχεις σαμπρελες στους τροχους?
Η tubelles λαστιχα?

τι γινεται εαν σου σκασει η σαμπρελα στα 200 χλμ ?(οσοι πανε:happy:)

τι κανεις στο βουνον αν σε πιασει λαστιχο με σαμπρελα?

τι γινεται με τα παραπανω με ελαστικα tubelles?
 

ztakisg16

Μέλος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Bmw Xchallenge
Στο χώμα η σαμπρέλα είναι μονόδρομος!Οσο αφορά την περίπτωση σκασιματος 4-5 χοντρά δερματικά,καλό σφίξιμο το λάστιχο με την ζάντα και βγαίνεις άνετα όπου και αν έχεις μείνει!Εκτος αν θέλεις να κουβαλάς έξτρα σαμπρέλα,εξολκεις,κλειδιά,τρόμπα και έχεις όρεξη να λύνεις και να ξεζανταρεις λάστιχο στο βουνό!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Άσφαλτος = tubeless! Η τεχνολογία έχει απαντήσει στο θέμα εδώ και χρόνια! Σε auto & moto ίδια τα συμπεράσματα παγκοσμίως κι έχουν εφαρμοστεί! Και μάλιστα στο 100%!!!!

Στο χώμα, σαμπρέλα! Πάνε και τα ξεσαμπρέλωτα στο χώμα μια χαρά, δε λέω, μέχρι να σκιστεί το λάστιχο σε μια πέτρα. Μετά "πάπαλα".... ;) Κι εδώ ισχύει το παραπάνω....


Γενικά, όταν βρισκόμαστε αντιμέτωποι με "υπαρξιακά" ερωτήματα, ας κοιτάμε στους αγώνες. Τι κάνουν αυτοί? Αυτό είναι και το πιο σωστό και το πλέον ασφαλές συνάμα!
 

δημήτρης

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
CRF 300L

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Κατά καιρούς με έχει απασχολήσει και εμένα... Περισσότερο ψυχολογικά θα έλεγα:wacky:
Έχει κανείς δοκιμάσει ή ακούσει κάτι για αυτά?
http://www.makan.gr/index.php?page=shop.browse&category_id=150&option=com_virtuemart&Itemid=1&lang=el
ή
http://www.michelin.gr/motorcycles/michelin-bib-mousse?fromTyreSelector=true&fromTyreSegment=5
Ναι!
Κορυφαία επιλογή για να κάνεις τα σαμπρελάτα να συμπεριφέρονται σαν tubeless (μειωμένο βάρος κλπ), κρατώντας όλα τα πλεονεκτήματα του σαμπρελάτου (απέναντι στα σκασίματα κλπ).Και χωρίς αέρα, δεν ξεζαντάρει το λάστιχο!!!! Φυσικά μπορεί να δουλέυει όλη μέρα με 5 psi σε λάσπες, άμμο κλπ.... ;)
Αλλά και 200 γιούρα το ζεύγος, έτσι?
Πιστεύω ότι είναι ό,τι πρέπει γι αγωνιζόμενους, ή για κάποιους που πάνε κάθε βδομάδα στο βνο... ;) Αλλιώς τζάμπα τα λ7.


Μιλάω για την πρώτη επιλογή, της ΜΑΚΑΝ!
Το άλλο της Michelin είναι άλλο πράγμα! (μους...)
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πάντως και αυτό της makan γράφει "για όλες τις off road μοτοσυκλέτες (mx-enduro)" που σημαίνει πως μάλλον δεν είναι κατάλληλα για μηχανές 200 κιλών...
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Πάντως και αυτό της makan γράφει "για όλες τις off road μοτοσυκλέτες (mx-enduro)" που σημαίνει πως μάλλον δεν είναι κατάλληλα για μηχανές 200 κιλών...
Μα είπαμε...
Να κάνει τα σαμπρελάτα, "σαν tubeless".... όχι το ανάποδο ;)
Αφαιρείται η σαμπρέλα (όχι απαραίτητα, δουλεύει και με σαμπρέλα) για κέρδος βάρους (μη αναρτώμενου= καλύτερη και πιο άμεση συμπεριφορά).
Σε κάθε περίπτωση, ασφαλίζει το λάστιχο στη ζάντα ακόμα και με μικρή ή καθόλου πίεση (για κάποιο διάστημα μεγαλύτερο...).
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Θοδωρή ,άλλο αναρωτιέται ο STF.
Aν είναι κατάλληλο ΚΑΙ για βαριά σαμπρελάτα (950/990ADV-800GS-XT660Z-κλπ)
 

takis652

Μέλος
Περιοχή
Κερατσινι
Όνομα
Τακης
Μοτό
aprilia pegaso 650ie
Για μένα ποιό καλά είναι τα tubeless και στο χώμα,γιατί με ενα κορδόνι καθαρίζεις ποιό εύκολα και ποιό γρήγορα.
Αν σκιστεί το λάστιχο τότε του βάζεις μια σαμπρέλα και συνεχίζεις το ταξίδι σου.
 

efthymis

Μ.Π.Α.Π.
Περιοχή
Naxos|Cyclades
Όνομα
Ευθύμης
Μοτό
KTM 1290 saT
KTM 620 lc4
KTM 350 exc
Στο χώμα η σαμπρέλα είναι μονόδρομος!Οσο αφορά την περίπτωση σκασιματος 4-5 χοντρά δερματικά,καλό σφίξιμο το λάστιχο με την ζάντα και βγαίνεις άνετα όπου και αν έχεις μείνει!Εκτος αν θέλεις να κουβαλάς έξτρα σαμπρέλα,εξολκεις,κλειδιά,τρόμπα και έχεις όρεξη να λύνεις και να ξεζανταρεις λάστιχο στο βουνό!
Γουστάρω μονόδρομο κατηφόρα και τετοια! Στο 950adv που ειχα κοβόταν στη βαλβίδα η πισω σαμπρέλα απο τα γκάζια...
Οπως και να το κανεις το να παύεις λάστιχο μονο δυσκολο δεν ειναι ειτε σε ον ειτε σε οφ φαση,
 

N4pSt3R

Lost Balkaneros
Περιοχή
Ορεστιάδα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
BMW F800gs
Ακόμα και σήμερα μιας και ανέφερε ο Θοδωρής παραπάνω την τεχνολογία και το πόσο έχει προχωρίσει, κάποια πράγματα παραμένουν όπως θα πρέπει...δεν είναι τυχαίο πως μερικά μοτο ακόμα έχουν σαμπρέλα και αναφέρομαι στα μεγάλα, όπως επίσης πώς ένα 250 2Τ δεν έχει βγει tubeless..

Αυτό με τα 4-5 δεματικά να πω την αλήθεια πρώτη φορά το ακούω και σαν λογική ακούγετε καλό...μετά, περιπέτεια δεν θέλετε..??

Έναν αφρό βουλκανισμού, ένα μικρό κομπρεσέρ αέρα μαζί με τα υπόλοιπα που κουβαλάμε όσοι κουβαλάμε και ήμαστε άρχοντες...το 99% των περισσοτέρων μας πιστεύω ότι σε απόσταση 50χλμ από αυτό που κάνει θα βρει κάποιον ή αυτό που χρειάζεται για βοήθεια!!!Η έχοντες βλέψεις για μοναχικά σόλο ταξίδια απ την Κένυα στην Μογγοία και την γή του πυρός πιστεύω ότι ίσως θα άξιζε να μάθουν να αλλάζουν και να κουβαλούν σαμπρέλες!!!
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Χώμα - άσφαλτο, τούμπλες...
Το ερώτημα χώμα ή άσφαλτος έχει να κάνει με τος ζάντες!
Γενικά, η χρήση tubeless ελαστικών είναι ασφαλέστερη σε όλες τις συνθήκες, είτε ταξίδι ασφάλτινο, είτε χωμάτινο.
Στην άσφαλτο η αξία του τούμπλες είναι ξεκάθαρη, χωρίς να κινδυνεύεις από ξαφνικά σκασίματα ή από κόψιμο της βαλβίδας. Αυτό συμβαίνει στις συνεχόμενες υψηλές ταχύτητες, διότι εκεί η σαμπρέλα έχει την τάση να διαφοροποιήσει την ταχύτητα περιστροφής της από το ελαστικό.
Στο χώμα, αν δεν κάνει κάποιος απαιτητικό εντούρο, πάλι το τούμπλες είναι ανώτερο αν συνδυάζονται με ακτινωτές ζάντες.
Για εμένα μοτοσυκλέτες όπως το f 800 GS & το ΚΤΜ 990 έπρεπε να μην φοράνε σαμπρέλα, μιας και 200αρίζουν στην Εθνική!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Θοδωρή ,άλλο αναρωτιέται ο STF.
Aν είναι κατάλληλο ΚΑΙ για βαριά σαμπρελάτα (950/990ADV-800GS-XT660Z-κλπ)
Τηλ στη ΜΑΚΑΝ παιδια. Λογικα κανει.

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Για μένα ποιό καλά είναι τα tubeless και στο χώμα,γιατί με ενα κορδόνι καθαρίζεις ποιό εύκολα και ποιό γρήγορα.
Αν σκιστεί το λάστιχο τότε του βάζεις μια σαμπρέλα και συνεχίζεις το ταξίδι σου.
Για σαμπρελα σε tubeless θες και τρυπανι στο βουνο....

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Γενικά, η χρήση tubeless ελαστικών είναι ασφαλέστερη σε όλες τις συνθήκες, είτε ταξίδι ασφάλτινο, είτε χωμάτινο.
Στην άσφαλτο η αξία του τούμπλες είναι ξεκάθαρη, χωρίς να κινδυνεύεις από ξαφνικά σκασίματα ή από κόψιμο της βαλβίδας. Αυτό συμβαίνει στις συνεχόμενες υψηλές ταχύτητες, διότι εκεί η σαμπρέλα έχει την τάση να διαφοροποιήσει την ταχύτητα περιστροφής της από το ελαστικό.
Στο χώμα, αν δεν κάνει κάποιος απαιτητικό εντούρο, πάλι το τούμπλες είναι ανώτερο αν συνδυάζονται με ακτινωτές ζάντες.
Για εμένα μοτοσυκλέτες όπως το f 800 GS & το ΚΤΜ 990 έπρεπε να μην φοράνε σαμπρέλα, μιας και 200αρίζουν στην Εθνική!
Σ αυτο με τα 200 στο δρομο και σαμπρελα, εχεις δικιο!
Και στα υπολοιπα δικιο εχεις αλλα το πιο σοβαρο ειναι αυτο.

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Γενικά, η χρήση tubeless ελαστικών είναι ασφαλέστερη σε όλες τις συνθήκες, είτε ταξίδι ασφάλτινο, είτε χωμάτινο.
Στην άσφαλτο η αξία του τούμπλες είναι ξεκάθαρη, χωρίς να κινδυνεύεις από ξαφνικά σκασίματα ή από κόψιμο της βαλβίδας. Αυτό συμβαίνει στις συνεχόμενες υψηλές ταχύτητες, διότι εκεί η σαμπρέλα έχει την τάση να διαφοροποιήσει την ταχύτητα περιστροφής της από το ελαστικό.
Στο χώμα, αν δεν κάνει κάποιος απαιτητικό εντούρο, πάλι το τούμπλες είναι ανώτερο αν συνδυάζονται με ακτινωτές ζάντες.
Για εμένα μοτοσυκλέτες όπως το f 800 GS & το ΚΤΜ 990 έπρεπε να μην φοράνε σαμπρέλα, μιας και 200αρίζουν στην Εθνική!
Πολύ σωστά όλα αυτά ,και στέκουν συλλογιστικά.
Αλλά μου είναι δύσκολο να δεχτώ οτι εταιρίες σαν την ΚΤΜ-BMW-HONDA ,τοποθετούν ζάντες με σαμπρέλες στα ΜΕGA-OnOff τους ελαφρά τη καρδία και χωρίς να έχουν σιγουρέψει-πιστοποιήσει τις ανάλογες προδιαγραφές ασφάλειας.
Υπάρχει κάποιο καταγεγραμένο περιστατικό στο νετ ,για fail σαμπρέλας λόγω μεγάλης ταχύτητας ,σε κάποιο απο τα μοτό που αναφέρθηκαν ;



Για σαμπρελα σε tubeless θες και τρυπανι στο βουνο....
ΔΕΝ ισχύει αυτό Θοδωρή.
Εχεις δεί ποτέ τον λαστιχά σου ,όταν χρειαστεί να σου αλλάξει βαλβίδα ,να χρησιμοποιεί δράπανο ;
 
Top Bottom