Σαμπρέλα ή tubeless;

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Για μένα ποιό καλά είναι τα tubeless και στο χώμα,γιατί με ενα κορδόνι καθαρίζεις ποιό εύκολα και ποιό γρήγορα.
Αν σκιστεί το λάστιχο τότε του βάζεις μια σαμπρέλα και συνεχίζεις το ταξίδι σου.
Δυστυχως στο βουνο,πιο πιθανο ειναι το σκισιμο απο κροκαλα ή φυτευτη πετρα,ακομα πιο πιθανο ειναι να σπασει η βαση της βαλβιδας παρά να πατησεις καρφι...και σε αυτες τις περιπτωσεις,το κορδονι ειναι αχρηστο,απλα θα μεινεις εκει ή στην καλυτερη θα αφησεις τη μηχανη εκει.
Τελευταια φορα που μου κλαταρισε το ελαστικο,η σαμπρελα ειχε δυο γραμμες σκισιμο απο χτυπημα σε πετρα...ηταν αδυνατη η επιδιορθωση της...

Για μενα,οι περιπτωσεις οπως το παλιο Caponord ή τα GSA,που διαθετουν tubeless λαστιχο φορεμενο πανω σε ακτινωτη ζαντα ειναι πολυ καλη λυση για ΜΙΚΤΗ χρηση...Με την προϋποθεση να συμβιβαστεις οτι με ενα σκισιμο στο βουνο,θα εχεις θεμα...ειδικά ομως αν ΔΕΝ τα σκιζεις στα χωματα,τετοια OnOff ειναι ισως η ιδανικη λυση,απο θεμα ζαντα-ελαστικο.

Ομως υπαρχει και το αλλο "κοινο",οι τρελλαμενοι με τα χωματα...και δε μιλαω για τα μικρα κατσικια οπου εκει ειναι συντριπτικη επιλογη των εταιρειων το σαμπρελατο λαστιχο με ακτινες.Μιλαω για τα μεσαια και μεγαλα OnOff που θελουν ή γνωριζουν ή γουσταρουν να μπαινουν πιο αξιολογο και βαρυ χωμα...Εκει επιλογες οπως ΚΤΜ 950/990 ,ΒΜW F800GS , Honda Transalp/Africa κλπ...ειναι ακτινα στον τροχο με σαμπρελατο ελαστικο.Γιατι εδω αντιστρεφεται η αναγκη αλλαγης ελαστικου στο βουνο και εχεις πιο ευκολη υποθεση να αλλαξεις μια σαμπρελα και να συνεχισεις το ταξιδι ή τη βολτα σου,παρα να αφησεις ολο το μηχανακι εκει αν σκιστει το λαστιχο...Σαφως και στην κινηση με μεγαλες ΜΩΤ 180+ εχουν ενα ρισκο κλαταρισματος ξαφνικου,αλλά ειναι ελαχιστες οι πιθανοτητες(υπαρκτες ομως)...Αλλωστε η σαμπρελα σημερα ειναι καλυτερης αντοχης και ποιοτητας στα μεγαλα OnOff...

Σιγουρα για ολες τις μοτοσυκλετες ειναι αρκετα ευκολη η αλλαγη απο tubeless σε σαμπρελατο τροχο...καθενας εχει και αυτη την επιλογη αν τρωγεται.

Απο την αλλη ειναι και θεμα τυχης/ατυχιας με ποιο τροπο θα σκασει ενα ελαστικο.Ουτε τα tubeless ουτε τα σαμπρελατα ειναι 100% σιγουρα σε καθε περιπτωση.

Προφανως λοιπον,οπως το βλεπω εγω,ειναι θεμα καθενος τι θελει για τη μοτοσυκλετα του αλλά και ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΑΥΤΗ.Διαλεγεις και παιρνεις :)
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
Προφανως λοιπον,οπως το βλεπω εγω,ειναι θεμα καθενος τι θελει για τη μοτοσυκλετα του αλλά και ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΑΥΤΗ.Διαλεγεις και παιρνεις :)
:yew::friendship:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
ΔΕΝ ισχύει αυτό Θοδωρή.
Εχεις δεί ποτέ τον λαστιχά σου ,όταν χρειαστεί να σου αλλάξει βαλβίδα ,να χρησιμοποιεί δράπανο ;
Ταιριάζει η τρύπα της υπάρχουσας tubeless βαλβίδας, με τη βαλβίδα της σαμπρέλας? Εχω δεί tubeless που έβαλαν σαμπρέλα, να έχουν ανοίξει 2η τρύπα για τη βαλβίδα της σαμπρέλας. Και η κανονική μένει στη θέση της. Φυσικά δεν ξαναδουλεύει η ζάντα αυτή σαν tubeless. Επίσης μπορεί να κάνω και λάθος, και να ταιριάζουν οι τρύπες.
 

dtz

Μίζα-μανιβέλα (Ευτραφής Περτικαλής Κυριούλης)
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW R 1200 GS
KTM 690 Enduro
Κι εγώ νομίζω ότι μακράν η καλυτερη λύση είναι tubeless, πολύ δυσκολο να σε πιάσει λάστιχο,
και σε περίπτωση που σε πιάσει, κουβαλάς μια σαμπρέλα μαζί, και είσαι οκ.
Για περισσότερες πληροφορίες ρωτήστε τον Staga ... σχεδόν σε κάθε βόλτα αυτό κάνει ...:D

Όσον αφορά την περίπτωση που μας πιάσει λάστιχο με σαμπρέλα,
κι εγώ έχω μαζί μου 5-6 ζιπάρες (...όχι ζιπάκια :D) τα δένω εξωτερικά όλα, και η ζωή συνεχίζεται ...:ok:
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Σας διαβάζω 2 μέρες και αναρωτιέμαι...
Μα κανείς δεν σκέφτεται πως οι ανοχές της ζάντας με ακτίνες δεν έχει καμία σχέση με τις χυτές.
Δεν έχει καμία συγγένεια η συμπεριφορά της χυτής ζάντας στο χώμα.
Όταν θα μπεις με περισσότερα -κατά λάθος- στη στροφή και από κάτω θα σε περιμένει ο γκρεμός τότε και μόνο τότε θα καταλάβεις γιατί φοράς τέτοια ζάντα (με ακτίνες) με κατεβασμένες πιέσεις στη σαμπρέλα.

Τώρα BMW ADV και ακτίνες με tubless ελαστικά είναι "μερική" λύση καθώς το tubless με χαμηλωμένες πιέσεις σε κάθε μεγάλο κοτρώνι που θα βρίσκει το ελαστικό θα χάνει και 1 bar. Στο τέλος της ημέρας μπορεί να είσαι πιο κάτω από τις χαμηλές πιέσεις ασφαλείας και θα χρειάζεσαι φούσκωμα.

Όταν βγαίνεις στο χώμα -στο όποιο χώμα- κανείς δε μπορεί να σου υπογράψει πως δε θα βρεις το απροσδόκητο μπροστά σου, οπότε τα περί ασφάλειας του tubless στο χώμα είναι θεωρία και μόνον. Στον πιο light δασικό δρόμο μπορείς να βρεις ξαφνικά μπροστά σου μια απότομη ρίζα να ξετρυπώνει μέσα από το έδαφος δίπλα σε μια "φυτευτή" πέτρα...

Όταν πηγαίνεις χώμα ισχύει για τη μηχανή οτι ισχύει και για τον εξοπλισμό του αναβάτη! Ελαστικό με σαμπρέλα για τη μηχανή είναι ότι για τον αναβάτη η μπότα εντούρο. Όποιος βέβαια θέλει βγαίνει και με εκδρομικό μποτάκι στο βουνό (με τις ανάλογες συνέπειες).
Αυστηρή η τοποθέτηση μου αλλά έμαθα πιά, ΠΑΝΤΑ η στραβή συμβαίνει μία φορά!

Για τις λύσεις τύπου musse σε μεγάλα on/off δε γνωρίζω να σας πω...

Στάλθηκε από συσκευή τηλεπικοινωνίας
 
Τελευταία επεξεργασία:

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Σας διαβάζω 2 μέρες και αναρωτιέμαι...
Μα κανείς δεν σκέφτεται πως οι ανοχές της ζάντας με ακτίνες δεν έχει καμία σχέση με τις χυτές.
Δεν έχει καμία συγγένεια η συμπεριφορά της χυτής ζάντας στο χώμα.
Όταν θα μπεις με περισσότερα -κατά λάθος- στη στροφή και από κάτω θα σε περιμένει ο γκρεμός τότε και μόνο τότε θα καταλάβεις γιατί φοράς τέτοια ζάντα (με ακτίνες) με κατεβασμένες πιέσεις στη σαμπρέλα.

Τώρα BMW ADV και ακτίνες με tubless ελαστικά είναι "μερική" λύση καθώς το tubless με χαμηλωμένες πιέσεις σε κάθε μεγάλο κοτρώνι που θα βρίσκει το ελαστικό θα χάνει και 1 bar. Στο τέλος της ημέρας μπορεί να είσαι πιο κάτω από τις χαμηλές πιέσεις ασφαλείας και θα χρειάζεσαι φούσκωμα.

Όταν βγαίνεις στο χώμα -στο όποιο χώμα- κανείς δε μπορεί να σου υπογράψει πως δε θα βρεις το απροσδόκητο μπροστά σου, οπότε τα περί ασφάλειας του tubless στο χώμα είναι θεωρία και μόνον. Στον πιο light δασικό δρόμο μπορείς να βρεις ξαφνικά μπροστά σου μια απότομη ρίζα να ξετρυπώνει μέσα από το έδαφος δίπλα σε μια "φυτευτή" πέτρα...

Όταν πηγαίνεις χώμα ισχύει για τη μηχανή οτι ισχύει και για τον εξοπλισμό του αναβάτη! Ελαστικό με σαμπρέλα για τη μηχανή είναι ίσον με αναβάτη με μπότα εντούρα, όποιος θέλει βγαίνει και με εκδρομικό μποτάκι με τις ανάλογες συνέπειες. Αυστηρή η τοποθέτηση μου αλλά έμαθα πιά, ΠΑΝΤΑ η στραβή συμβαίνει μία φορά!

Για τις λύσεις τύπου musse σε μεγάλα on/off δε γνωρίζω να σας πω...

Στάλθηκε από συσκευή τηλεπικοινωνίας
+1000 ;)
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Δεν μπορω παρα να συμφωνησω απολυτα με τον STF!
Ο οποιος με γλυτωσε και απο τον κοπο να τα γραψω εγω

Exω περιστατικα οπου μοτοσυκλετες με tubeless ελαστικα εμειναν σε βολτα και μαλιστα σε ligh διαδρομες Και το τελευταιο συνεβει προσφατα στην τελευταια χωματινη βολτα μας στην Αρβανιτσα
Κι εγώ νομίζω ότι μακράν η καλυτερη λύση είναι tubeless, πολύ δυσκολο να σε πιάσει λάστιχο,
και σε περίπτωση που σε πιάσει, κουβαλάς μια σαμπρέλα μαζί, και είσαι οκ.
Για περισσότερες πληροφορίες ρωτήστε τον Staga ... σχεδόν σε κάθε βόλτα αυτό κάνει ...:D

Όσον αφορά την περίπτωση που μας πιάσει λάστιχο με σαμπρέλα,
κι εγώ έχω μαζί μου 5-6 ζιπάρες (...όχι ζιπάκια :D) τα δένω εξωτερικά όλα, και η ζωή συνεχίζεται ...:ok:
Αυτο με τα tie wraps το εχω ακουσει απο πολλους σαν λυση για να μην ξεζανταρει το λαστιχο Δεν το εχω δοκιμασει ομως ποτε
..Αν και εχω ριξει σπρωξιμο ουυυυυυ!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Δεν μπορω παρα να συμφωνησω απολυτα με τον STF!
Ο οποιος με γλυτωσε και απο τον κοπο να τα γραψω εγω

Exω περιστατικα οπου μοτοσυκλετες με tubeless ελαστικα εμειναν σε βολτα και μαλιστα σε ligh διαδρομες Και το τελευταιο συνεβει προσφατα στην τελευταια χωματινη βολτα μας στην Αρβανιτσα

Αυτο με τα tie wraps το εχω ακουσει απο πολλους σαν λυση για να μην ξεζανταρει το λαστιχο Δεν το εχω δοκιμασει ομως ποτε
..Αν και εχω ριξει σπρωξιμο ουυυυυυ!
Όχι κι έμεινε....
Μια χαρά έφαγε μαζί μας ο μπάδερ μου ;) .
Κι εντάξει, δεν ήταν δύσκολη η διαδρομή, αλλά από κοτρώνια , άλλο τίποτα!!! Γνωστή άλλωστε αυτή περιοχή ως "εξαγωγέας" σφραγισμάτων και κάθαρσης νεφρών:D

Κατά τα άλλα συμφωνώ και με σένα :)

Τα tie wraps δουλεύουν, δεν το έκανα γιατί δδε μου χρειάστηκε, όμως το έχω δει πολλές φορές και δουλεύει μια χαρά (σε ρυθμό πάω να βγω στην άσφαλτο...), όπως δουλεύει και σχοινί από 6-8mm διάμετρο, δένοντας τον τροχό γύρω-γύρω σαν κοκορέτσι.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Όχι κι έμεινε....
Μια χαρά έφαγε μαζί μας ο μπάδερ μου ;) .
...
Α ο μπραδερ σου ηταν? Σορρυ δεν το θυμομουν
Και οτι εμεινε εμεινε ἑστω και προσωρινα
Απλα ηταν τυχερος που δουλεψε το συστημα "κοπαναω την ζαντα με πετρα μεχρι να ισιωσει και ας και γινει κ@λος απο τα χτυπηματα"
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Α ο μπραδερ σου ηταν? Σορρυ δεν το θυμομουν
Και οτι εμεινε εμεινε ἑστω και προσωρινα
Απλα ηταν τυχερος που δουλεψε το συστημα "κοπαναω την ζαντα με πετρα μεχρι να ισιωσει και ας και γινει κ@λος απο τα χτυπηματα"
Δεν ήταν τυχερός, είχε εμένα μαζί του ;) (κι άλλους 7-8 με απ' όλα στα εργαλεία, με κομπρεσοράκια, κλπ.... και πέρασε κι ο αγρότης με το χοντρό καλέμι κι έγινε δουλειά. Γι αυτό μια βαριά θα την έχω πάντα κοντά μου ;) ).
Η ζάντα δεν έγινε κ@λος, μια χαρά είναι ! Επισκευάστηκε κι είναι "κούτα" .
Έμεινε, όσο θα έμενε από λάστιχο οποιοσδήποτε, με οτιδήποτε, μέχρι να το φτιάξει.
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Γιατι δε βαζουν "κοντρες" στις ζαντες των μεσειων-μεγαλων OnOff οπως εχουν τα μικρα ή τα πιο παλια;...Θυμαμαι το TTR600 μου,σε δυο κλαταρισματα χωρις καν να το φουσκωσω εβγαλα αποσταση καλη σε χωμα,ωσπου να βρω βουλκανιζατερ να το επισκευασω.Και δεν ξεζανταρε ουτε για πλακα με την κοντρα που ειχε...
Αληθεια δεν θα βοηθουσε και στα δικα μας μια "κοντρα";...:thumbsdown:
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Γιατι δε βαζουν "κοντρες" στις ζαντες των μεσειων-μεγαλων OnOff οπως εχουν τα μικρα ή τα πιο παλια;...Θυμαμαι το TTR600 μου,σε δυο κλαταρισματα χωρις καν να το φουσκωσω εβγαλα αποσταση καλη σε χωμα,ωσπου να βρω βουλκανιζατερ να το επισκευασω.Και δεν ξεζανταρε ουτε για πλακα με την κοντρα που ειχε...
Αληθεια δεν θα βοηθουσε και στα δικα μας μια "κοντρα";...:thumbsdown:
Νομίζω πως θα βοηθούσε! Μάλλον πρόκειται για αλλαγή νοοτροπίας των εργοστασίων, δε πιστεύουν ότι θα κυκλοφορήσεις πια με το λάστιχο κλαταρισμένο...
Δε πιστεύουν πως στα αλήθεια ένας μη αγωνιζόμενος ξεζουμίζει τα On/Off...
 

takis652

Μέλος
Περιοχή
Κερατσινι
Όνομα
Τακης
Μοτό
aprilia pegaso 650ie
Σας διαβάζω 2 μέρες και αναρωτιέμαι...
Μα κανείς δεν σκέφτεται πως οι ανοχές της ζάντας με ακτίνες δεν έχει καμία σχέση με τις χυτές.
Δεν έχει καμία συγγένεια η συμπεριφορά της χυτής ζάντας στο χώμα.
Όταν θα μπεις με περισσότερα -κατά λάθος- στη στροφή και από κάτω θα σε περιμένει ο γκρεμός τότε και μόνο τότε θα καταλάβεις γιατί φοράς τέτοια ζάντα (με ακτίνες) με κατεβασμένες πιέσεις στη σαμπρέλα.

Τώρα BMW ADV και ακτίνες με tubless ελαστικά είναι "μερική" λύση καθώς το tubless με χαμηλωμένες πιέσεις σε κάθε μεγάλο κοτρώνι που θα βρίσκει το ελαστικό θα χάνει και 1 bar. Στο τέλος της ημέρας μπορεί να είσαι πιο κάτω από τις χαμηλές πιέσεις ασφαλείας και θα χρειάζεσαι φούσκωμα.

Όταν βγαίνεις στο χώμα -στο όποιο χώμα- κανείς δε μπορεί να σου υπογράψει πως δε θα βρεις το απροσδόκητο μπροστά σου, οπότε τα περί ασφάλειας του tubless στο χώμα είναι θεωρία και μόνον. Στον πιο light δασικό δρόμο μπορείς να βρεις ξαφνικά μπροστά σου μια απότομη ρίζα να ξετρυπώνει μέσα από το έδαφος δίπλα σε μια "φυτευτή" πέτρα...

Όταν πηγαίνεις χώμα ισχύει για τη μηχανή οτι ισχύει και για τον εξοπλισμό του αναβάτη! Ελαστικό με σαμπρέλα για τη μηχανή είναι ότι για τον αναβάτη η μπότα εντούρο. Όποιος βέβαια θέλει βγαίνει και με εκδρομικό μποτάκι στο βουνό (με τις ανάλογες συνέπειες).
Αυστηρή η τοποθέτηση μου αλλά έμαθα πιά, ΠΑΝΤΑ η στραβή συμβαίνει μία φορά!

Για τις λύσεις τύπου musse σε μεγάλα on/off δε γνωρίζω να σας πω...

Στάλθηκε από συσκευή τηλεπικοινωνίας
Εγω πάντως προτιμώ μια χαλαρή βόλτα στο βουνό παρά τον "πόλεμο των άστρων" που περιγράφεις.:)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Εγω πάντως προτιμώ μια χαλαρή βόλτα στο βουνό παρά τον "πόλεμο των άστρων" που περιγράφεις.:)
Και σε μια χαλαρή, το λάστιχο εύκολα κόβεται από μια πέτρα. Και η ζάντα εύκολα στραβώνει....
Δε χρειάζεται "λύσα" ή "πολεμικές διαθέσεις" για να γίνει κάτι τέτοιο!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Από το 2009 που τραβιομαστε στα χώματα με τις μπετονιερες, δεν θυμάμαι να έχουμε μείνει από λάστιχο χωρίς σαμπρέλα, ανεξαρτήτως ζαντας. ..
Αντιθέτως θυμάμαι άπειρες φορές να αλλάζουμε σαμπρέλες σε μηχανές με τετοιες:D
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Από το 2009 που τραβιομαστε στα χώματα με τις μπετονιερες, δεν θυμάμαι να έχουμε μείνει από λάστιχο χωρίς σαμπρέλα, ανεξαρτήτως ζαντας. ..
Αντιθέτως θυμάμαι άπειρες φορές να αλλάζουμε σαμπρέλες σε μηχανές με τετοιες:D
Νταξ, υπάρχει κι ο @staga1200 που βάζει σαμπρέλα σε "κάθε" βόλτα:pointu:
 

PANOS

Μέλος
Περιοχή
Χαϊδάρι
Όνομα
Πάνος
Μοτό
f800gs
xr400r
Γιατι δε βαζουν "κοντρες" στις ζαντες των μεσειων-μεγαλων OnOff οπως εχουν τα μικρα ή τα πιο παλια;...Θυμαμαι το TTR600 μου,σε δυο κλαταρισματα χωρις καν να το φουσκωσω εβγαλα αποσταση καλη σε χωμα,ωσπου να βρω βουλκανιζατερ να το επισκευασω.Και δεν ξεζανταρε ουτε για πλακα με την κοντρα που ειχε...
Αληθεια δεν θα βοηθουσε και στα δικα μας μια "κοντρα";...:thumbsdown:
Μπορείς να βάλεις κ στο 800αρι κόντρα εφόσον είναι σαμπρελάτο!
 

efthymis

Μ.Π.Α.Π.
Περιοχή
Naxos|Cyclades
Όνομα
Ευθύμης
Μοτό
KTM 1290 saT
KTM 620 lc4
KTM 350 exc
Υπαρχει ενα κιτ, σε σπρευ, που το ρίχνεις λεει μεσα στο λάστιχο και διογκώνεται και το επαναφέρει σε ενα βαθμό και κλείνει και τις τρύπες μεχρι να βρεις κάποιο βουλκανιζατέρ. Αυτο εχει χρήση σε ενα δικο μας μπροστινό λάστιχο πχ;
Και λεω μπροστινό γιατι στο πισω θα θελει 4-5 τετοια για να ακούσει...
Το εχει δοκιμάσει κανεις εστω σε παπί;
Προσωπικά στα μπαγκάζια μου στις ανβεντσουραδες εχω παντα αρτάνη και χοντρά tie wraps.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Γιατι δε βαζουν "κοντρες" στις ζαντες των μεσειων-μεγαλων OnOff οπως εχουν τα μικρα ή τα πιο παλια;...Θυμαμαι το TTR600 μου,σε δυο κλαταρισματα χωρις καν να το φουσκωσω εβγαλα αποσταση καλη σε χωμα,ωσπου να βρω βουλκανιζατερ να το επισκευασω.Και δεν ξεζανταρε ουτε για πλακα με την κοντρα που ειχε...
Αληθεια δεν θα βοηθουσε και στα δικα μας μια "κοντρα";...:thumbsdown:
Νομίζω πως θα βοηθούσε! Μάλλον πρόκειται για αλλαγή νοοτροπίας των εργοστασίων, δε πιστεύουν ότι θα κυκλοφορήσεις πια με το λάστιχο κλαταρισμένο...
Δε πιστεύουν πως στα αλήθεια ένας μη αγωνιζόμενος ξεζουμίζει τα On/Off...
Η κοντρα περα απο το γεγονος οτι θα αποτρεψει να ξαζανταριστει το λαστιχο νομιζω χρησιμοποιειται στις ελαφριες εντουρο μοτοσυκλετες ωστε -και λογω χαμηλης πιεσης- στα πολλα γκαζια να αποτρεπει την εστω και μικρη μετακινηση του λαστιχου ανεξαρτητα απο την ζαντα Κατι που καταπονει την σαμπρελα και την βαλβιδα της
Στα μεγαλα βαρια μηχανακια με φαρδυ πισω λαστιχο οπου οι πιεση στο λαστιχο κατα την χωματινη χρηση δεν δεν κατεβαινει σε επιπεδο επικυνδινοτητας για την σαμπρελα+τον προσανατολισμο χρησης αυτων των μοτοσυκλετων νομιζω οτι ειναι ο λογος που δεν υπαρχει προβλεψη για κοντρα

Περαν αυτων ας βαλει καποιος κοντρα σε πισω λαστιχο πχ 150αρι και οταν χρειαστει να αλλαξει σαμπρελα καπου στην ερημια ας ερθει να μας πει μετα την εμπειρια του!:D
Μιλαμε για πονοοοο!:arghh:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Υπαρχει ενα κιτ, σε σπρευ, που το ρίχνεις λεει μεσα στο λάστιχο και διογκώνεται και το επαναφέρει σε ενα βαθμό και κλείνει και τις τρύπες μεχρι να βρεις κάποιο βουλκανιζατέρ. Αυτο εχει χρήση σε ενα δικο μας μπροστινό λάστιχο πχ;
Και λεω μπροστινό γιατι στο πισω θα θελει 4-5 τετοια για να ακούσει...
Το εχει δοκιμάσει κανεις εστω σε παπί;
Προσωπικά στα μπαγκάζια μου στις ανβεντσουραδες εχω παντα αρτάνη και χοντρά tie wraps.
Ενδιαφέρον. ..
 
Top Bottom