Σαμπρέλα ή tubeless;

TSEPETO

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
gs 1200 ad kxf450
η κοντρα μπαινει για να μην περιστραφει η σαμπρελα και κοπει στην βαλβιδα και η χοντρη σαμπρελα για να μην τσακισει η σαμπρελα και σκιστει όχι να τρυπηθεί 30 χρονια μοτο κρος κατι εμαθα
 
Τελευταία επεξεργασία:

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
για την ασφαλτο...
μου εχει σκασει στο 950 μπροστινο με 140χλμ......
επικες στιγμες........
πισω φρενο και σταδιακο ριξιμο ταχυτητας.....
ηταν ευθεια.......
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Η κοντρα περα απο το γεγονος οτι θα αποτρεψει να ξαζανταριστει το λαστιχο νομιζω χρησιμοποιειται στις ελαφριες εντουρο μοτοσυκλετες ωστε -και λογω χαμηλης πιεσης- στα πολλα γκαζια να αποτρεπει την εστω και μικρη μετακινηση του λαστιχου ανεξαρτητα απο την ζαντα Κατι που καταπονει την σαμπρελα και την βαλβιδα της
Στα μεγαλα βαρια μηχανακια με φαρδυ πισω λαστιχο οπου οι πιεση στο λαστιχο κατα την χωματινη χρηση δεν δεν κατεβαινει σε επιπεδο επικυνδινοτητας για την σαμπρελα+τον προσανατολισμο χρησης αυτων των μοτοσυκλετων νομιζω οτι ειναι ο λογος που δεν υπαρχει προβλεψη για κοντρα

Περαν αυτων ας βαλει καποιος κοντρα σε πισω λαστιχο πχ 150αρι και οταν χρειαστει να αλλαξει σαμπρελα καπου στην ερημια ας ερθει να μας πει μετα την εμπειρια του!:D
Μιλαμε για πονοοοο!:arghh:
Το ξέρουμε ρε παιδιά οτι η κόντρα μπαίνει για να μη μετακινείτε η σαμπρέλα...
Απλά ο Μαθός επεσήμανε και μιαν άλλη χρησιμότητα της κόντρας αν κλατάρεις ώστε να ΜΗ χρειαστεί στη μέση της ερημιάς να αλλάζεις σαμπρέλα και να πάρεις το δρόμο της επισττοφής ή του πλησιέστερου βουλκανιζατέρ χωρίς κίνδυνο να ξελαστιχάρεις (με τη προϋπόθεση οτι χάνεις τη συνέχεια της βόλτας βέβαια).

Στάλθηκε από συσκευή τηλεπικοινωνίας
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Υπαρχει ενα κιτ, σε σπρευ, που το ρίχνεις λεει μεσα στο λάστιχο και διογκώνεται και το επαναφέρει σε ενα βαθμό και κλείνει και τις τρύπες μεχρι να βρεις κάποιο βουλκανιζατέρ. Αυτο εχει χρήση σε ενα δικο μας μπροστινό λάστιχο πχ;
Και λεω μπροστινό γιατι στο πισω θα θελει 4-5 τετοια για να ακούσει...
Το εχει δοκιμάσει κανεις εστω σε παπί;
Προσωπικά στα μπαγκάζια μου στις ανβεντσουραδες εχω παντα αρτάνη και χοντρά tie wraps.
Αν εννοεις το υγρο που μπαινει πριν τρυπησει η σαμπρελα ναι το ειχα χρησιμοποιησει πολυ παλια Τρεις προκες βρηκα καρφωμενες καποια στιγμη και δεν ειχε χασει καθολου αερα Ομως αν δεν μιλαμε για τρυπα αλλα για τρυπαρα ή για σκισιμο, ή για κοψιμο βαλβιδας τοτε δεν κανει τιποτα
Και αυξανει και το βαρος του τροχου

Αν παλι εννοεις τα τυπου φαστ που τα βαζουμε αφου τρυπησει τοτε εγω προσωπικα τα θεωρω αναποτελεσματικα στις περισσοτερες των περιπτωσεων
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
εχει κατεβει ιταλος απο τον παρνωνα με κλαταρισμενο πισω 990 και το λαστιχο δεν ειχε ξεζανταρει.μπροστα ημουνα,στο ξαδερφακι που ειχε φτιαξει και τον γατο..
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
η κοντρα μπαινει για να μην περιστραφει η σαμπρελα και κοπει στην βαλβιδα και η χοντρη σαμπρελα για να μην τσακισει η σαμπρελα και σκιστει όχι να τρυπηθεί 30 χρονια μοτο κρος κατι εμαθα
:ok:
Ετσι, αυτα ξερω και γω και χωρις ουτε ενα λεπτο μοτο κρος!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Για να πεσει κουβεντα για τις ροδες μας :)

τι ειναι καλυτερο να εχεις σαμπρελες στους τροχους?
Η tubelles λαστιχα?

τι γινεται εαν σου σκασει η σαμπρελα στα 200 χλμ ?(οσοι πανε:happy:)

τι κανεις στο βουνον αν σε πιασει λαστιχο με σαμπρελα?

τι γινεται με τα παραπανω με ελαστικα tubelles?
γενικα θεμα ασφαλειας , κουβεντα να λυσουμε αποριες!;)

και χωμα και ασφαλτος!:ok:
Επαναφέρω τη συζήτηση όπως την έθεσε ο αρχικός σχολιαστής!

Νομίζω πως σε ότι αφορά άσφαλτο είναι ξεκάθαρο πως το tubelles έχει πλεονέκτημα και σε θέματα ασφάλειας, τουλάχιστον σε συνήθεις βλάβες των ελαστικών, αν σου συμβεί το "ακραίο" ότι και να έχεις.... Επιπλέον πλεονέκτημα η πανεύκολη επισκευή του!

Στο χώμα νομίζω πως είναι ξεκάθαρο πως η σαμπρέλα έχει πλεονέκτημα καθώς επιτρέπει χαμηλότερες πιέσεις (που είναι απαραίτητη συνθήκη για να κινείσαι ασφαλέστερα στο χώμα). Και τα tubelles ελαστικά μπορείς να τα ξεφουσκώσεις ελαφρώς, αλλά σε δύσκολα κομμάτια με κροκάλες, κοφτερές πέτρες κτλ, θεωρώ δεδομένο πως είναι πιο επιρρεπές σε ξεφουσκώματα/κλαταρίσματα. Αυτά δεν είναι θέσφατα, αλλά είπαμε εδώ συζητάμε ποιο είναι το ιδανικό, με ποιο τρόπο μπορούμε να αποφύγουμε πράγματα που μπορεί να μας χαλάσουν μια όμορφη βόλτα (έστω και πρόσκαιρα).

Μου τράβηξαν τη προσοχή τα link που έβαλε ο @ΔΗΜΗΤΡΗΣ 04 και κυρίως αυτό:
http://www.makan.gr/index.php?page=shop.browse&category_id=150&option=com_virtuemart&Itemid=1&lang=el&vmcchk=1&Itemid=1

Βρήκα και την ιστοσελίδα της εταιρείας:
http://nuetech.com/tubliss/

Είναι μια πολύ καλή λύση! Ουσιαστικά μεταμορφώνει σχεδόν σε tubelles τις μηχανές με σαμπρέλες. Καταργεί τη συμβατική σαμπρέλα και στη θέση της βάζεις αυτό το σύστημα που αποτελείται από 2 μέρη. Το εξωτερικό (κόκκινο) που είναι ένα σκληρό υλικό και προσομειώνει -αν κατάλαβα καλά- αντοχή ανάλογη των 100psi. Το εσωτερικό μέρος είναι ένα μικρό λεπτότερο σαμπρελάκι το οποίο δέχεται και χαμηλές πιέσεις για την κίνηση στο χώμα. Εγγυάται πως και με καθόλου πιέσεις, το λάστιχο δεν μπορεί να ξελαστιχάρει από τη ζάντα! Επίσης όλο μαζί ζυγίζει λιγότερο από τις Heavy Duty σαμπρέλες. Μπορείς να το φορέσεις και σε μεγάλου βάρους μηχανές αλλά....

Αλλά έχει μια βασική αδυναμία για όλους εμάς με τις on/off, είναι κατάλληλο μόνο για χρήση στο χώμα. Στην άσφαλτο και σε μεγαλύτερες ταχύτητες δημιουργεί αστάθεια!
 
Τελευταία επεξεργασία:

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Το ξέρουμε ρε παιδιά οτι η κόντρα μπαίνει για να μη μετακινείτε η σαμπρέλα...
Απλά ο Μαθός επεσήμανε και μιαν άλλη χρησιμότητα της κόντρας αν κλατάρεις ώστε να ΜΗ χρειαστεί στη μέση της ερημιάς να αλλάζεις σαμπρέλα και να πάρεις το δρόμο της επισττοφής ή του πλησιέστερου βουλκανιζατέρ χωρίς κίνδυνο να ξελαστιχάρεις (με τη προϋπόθεση οτι χάνεις τη συνέχεια της βόλτας βέβαια).
Στειλε ενα ΠΜ Στεφανε...πόσα θες να σε προσλαβω ως επισημο διερμηνεα...δεν μπορει μονο εσυ να πιανεις τι γραφω...:friendship::)
 

batman

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
ktm 640 lc4 2000 respect
bmw r 1150 gs adventure 2003
τι γινεται εαν σου σκασει η σαμπρελα στα 200 χλμ ?
προσεύχεσαι(αν πιστευεις οτι θα βοηθήσει και αν προλάβεις)
τι κανεις στο βουνον αν σε πιασει λαστιχο με σαμπρελα?
βγαζεις τσιγάρο αν καπνίζεις,ενω ετοιμάζεις τα εργαλεια σου.
Αν δεν καπνίζεις,βγάζεις εργαλεια,φωτογραφικη,βγάζεις μπουφάν και πολλά ρούχα γιατί έρχεται μικρός αγώνας,και την αλλάζεις.Σε μια ώρα αν εισαι απειρος και μονος συνεχιζεις τη βολτα σου.Σε πολύ λιγοτερο αν το χεις κανει καμποσες φορες και με παρεα..
τι γινεται με τα παραπανω με ελαστικα tubelles?
συνεχίζεις για κάποια χλμ,ή μέχρι να σταματήσει η μοτοσυκλέτα με ασφάλεια.
Για το τσιγάρο,ισχύουν τα ίδια με πιο πάνω,βγάζεις κιτ επισκευής με σουβλί ,κορδόνι και το επισκευάζεις.Πολύ εύκολα και γρήγορα,χωρίς καν να λύσεις ρόδα.Ειναι το σύνηθες αυτό.
Εκτός απο τη περίπτωση που είναι μεγάλη η τρύπα,συνήθως απο μεγάλη κοφτερη πέτρα στο βουνό.Εκεί πας κούτσα κούτσα μέχρι βουλκανιζατέρ ,αν επισκευάζεται το λάστιχο,με φόλλα,μπάλωμα δηλαδή απο μέσα.Αν όχι,αγοράζεις άλλο αναγκαστικά.Ειτε ένα παλιο μεταχειρισμένο,να γυρίσεις σπίτι σου,είτε κανονικό,αν βρεις.

τι ειναι καλυτερο να εχεις σαμπρελες στους τροχους?
Η tubelles λαστιχα?

τι γινεται εαν σου σκασει η σαμπρελα στα 200 χλμ ?(οσοι πανε:happy:)

τι κανεις στο βουνον αν σε πιασει λαστιχο με σαμπρελα?

τι γινεται με τα παραπανω με ελαστικα tubelles?
 

batman

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
ktm 640 lc4 2000 respect
bmw r 1150 gs adventure 2003
Για να πεσει κουβεντα για τις ροδες μας :)

τι ειναι καλυτερο να εχεις σαμπρελες στους τροχους?
Η tubelles λαστιχα?

τι γινεται εαν σου σκασει η σαμπρελα στα 200 χλμ ?(οσοι πανε:happy:)

τι κανεις στο βουνον αν σε πιασει λαστιχο με σαμπρελα?

τι γινεται με τα παραπανω με ελαστικα tubelles?
τι ειναι καλυτερο να εχεις σαμπρελες στους τροχους?
Η tubelles λαστιχα?

όπως θα βλέπεις και απο τους φίλους πιο πάνω,το καλύτερο για χώμα είναι σαμπρέλλα.Εξαρτάται που πας ,με τι μηχανάκι κλπ.Αν πας με ταχύτητες κάπως ψηλές,σε κακοτράχαλα εδάφη με φυτευτές πέτρες και βράχια,ή αν πας χαλαρή βόλτα με ένα μεγάlο on off που προλαβαίνεις να περάσεις δίπλα ή πιο σιγά ,απο ένα κοφτερό κοτρόνι που μπορεί να σου διαλύσει το λάστιχο και τη βόλτα.
Στην άσφαλτο,συνήθως,με ένα απλο κιτάκι επισκευής,μπορείς να συνεχίσεις το ταξίδι σου και για πάρα πολλά χλμ επιπλέον.
 

Greg Ø

Μέλος
Όνομα
Γρηγόρης
Μοτό
KTM 990 Adventure '07
Πολύ επίκαιρο το topic για εμένα.. Μπήκα στο δίλημμα για το αν θα έπρεπε να πάω στη λύση tubeless για το 990 ή να μείνω με τα σαμπρελάτα. Αφορμή υπήρξε το γεγονός ότι σε επιστροφή από βόλτα (η οποία κατέληξε μεγαλύτερη απ' ό,τι υπολόγιζα), με έπιασε (πίσω) λάστιχο. Πάνω στην εθνική, αρκετά μακριά από πάρκινγκ ή βενζινάδικο, σε σημείο που στο πλάι του δρόμου το επίπεδο ήταν κεκλιμένο κι επομένως δε μπορούσε να σταθεί η μοτό με κανένα από τα δύο σταντ, φουλ εξοπλισμένος στους 35 βαθμούς κελσίου (κράνος, μπουφάν, παντελόνι, μπότα, όλα σχεδόν σε μαύρο χρώμα γ...ώ τη καταδίκη μου)... Να μην τα πολυλογώ, εφόσον δεν είχα μαζί μου εργαλεία, αλλά και ούτως ή άλλως δεν έχω την εμπειρία και τη γνώση για να αλλάξω λάστιχο, αποφάσισα ότι σε αυτές τις συνθήκες δε μπορούσα (ακόμα και να ήθελα) να περιμένω οδική. Κι έτσι το περπάτησα. Για αρκετά χιλιόμετρα, μέχρι να βγω σε ένα Σ.Ε.Α. Φυσικά το αποτέλεσμα ήταν όχι μόνο να καταστραφεί το λάστιχο, αλλά να μου κάνει και άλλες ζημιές, τις οποίες κλαίω και μόνο που τις σκέφτομαι.
Anway, long story short που λένε και στο χωριό μου, μπήκα στο τριπάκι του αν έπρεπε να κοιτάξω τη λύση tubeless, κυρίως για την ευκολία επισκευής (έστω και προσωρινής) σε τέτοιες περιπτώσεις. Έβαλα κάτω τα υπέρ και τα κατά. Τα υπέρ είναι λίγο πολύ αυτονόητα. Τα κατά, στην περίπτωση του 990, είναι πρώτον το κόστος του να πας σε μια αξιόπιστη tubeless λύση (Alpina) και δεύτερον η χρήση της μηχανής. Κατέληξα (τουλάχιστον προς το παρόν) ότι δεν θα πάω στη λύση tubeless. Γιατί τη μηχανή αυτή την επέλεξα (εκτός των άλλων) ακριβώς επειδή έχει όλες αυτές τις δυνατότητες εκτός δρόμου. Αν την ήθελα μόνο για ασφάλτινη χρήση, ίσως να είχα κάνει κάποια άλλη επιλογή. Αποφάσισα λοιπόν να επενδύσω κάποια χρήματα σε εξοπλισμό που θα μπορέσει να με ξελασπώσει (έστω και προσωρινά) σε κάποια αντίστοιχη περίπτωση στο μέλλον (κομπρέσσορα, manual τρόμπα, αφρό κλπ.). Πρέπει επίσης, εννοείται, να μάθω ν' αλλάζω λάστιχο και να κουβαλάω έξτρα σαμπρέλα + όλα τα σχετικά εργαλεία. :UH:

Αφού λοιπόν σας τα έπρηξα με όλα αυτά, θα ήθελα τη γνώμη σας. Αφήνοντας το οικονομικό στην άκρη, βρίσκετε λογική την απόφασή μου να μην πάω σε tubeless, με δεδομένο ότι η off road χρήση που κάνω δεν είναι και η πλέον hardcore?
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Πολύ επίκαιρο το topic για εμένα.. Μπήκα στο δίλημμα για το αν θα έπρεπε να πάω στη λύση tubeless για το 990 ή να μείνω με τα σαμπρελάτα. Αφορμή υπήρξε το γεγονός ότι σε επιστροφή από βόλτα (η οποία κατέληξε μεγαλύτερη απ' ό,τι υπολόγιζα), με έπιασε (πίσω) λάστιχο. Πάνω στην εθνική, αρκετά μακριά από πάρκινγκ ή βενζινάδικο, σε σημείο που στο πλάι του δρόμου το επίπεδο ήταν κεκλιμένο κι επομένως δε μπορούσε να σταθεί η μοτό με κανένα από τα δύο σταντ, φουλ εξοπλισμένος στους 35 βαθμούς κελσίου (κράνος, μπουφάν, παντελόνι, μπότα, όλα σχεδόν σε μαύρο χρώμα γ...ώ τη καταδίκη μου)... Να μην τα πολυλογώ, εφόσον δεν είχα μαζί μου εργαλεία, αλλά και ούτως ή άλλως δεν έχω την εμπειρία και τη γνώση για να αλλάξω λάστιχο, αποφάσισα ότι σε αυτές τις συνθήκες δε μπορούσα (ακόμα και να ήθελα) να περιμένω οδική. Κι έτσι το περπάτησα. Για αρκετά χιλιόμετρα, μέχρι να βγω σε ένα Σ.Ε.Α. Φυσικά το αποτέλεσμα ήταν όχι μόνο να καταστραφεί το λάστιχο, αλλά να μου κάνει και άλλες ζημιές, τις οποίες κλαίω και μόνο που τις σκέφτομαι.
Anway, long story short που λένε και στο χωριό μου, μπήκα στο τριπάκι του αν έπρεπε να κοιτάξω τη λύση tubeless, κυρίως για την ευκολία επισκευής (έστω και προσωρινής) σε τέτοιες περιπτώσεις. Έβαλα κάτω τα υπέρ και τα κατά. Τα υπέρ είναι λίγο πολύ αυτονόητα. Τα κατά, στην περίπτωση του 990, είναι πρώτον το κόστος του να πας σε μια αξιόπιστη tubeless λύση (Alpina) και δεύτερον η χρήση της μηχανής. Κατέληξα (τουλάχιστον προς το παρόν) ότι δεν θα πάω στη λύση tubeless. Γιατί τη μηχανή αυτή την επέλεξα (εκτός των άλλων) ακριβώς επειδή έχει όλες αυτές τις δυνατότητες εκτός δρόμου. Αν την ήθελα μόνο για ασφάλτινη χρήση, ίσως να είχα κάνει κάποια άλλη επιλογή. Αποφάσισα λοιπόν να επενδύσω κάποια χρήματα σε εξοπλισμό που θα μπορέσει να με ξελασπώσει (έστω και προσωρινά) σε κάποια αντίστοιχη περίπτωση στο μέλλον (κομπρέσσορα, manual τρόμπα, αφρό κλπ.). Πρέπει επίσης, εννοείται, να μάθω ν' αλλάζω λάστιχο και να κουβαλάω έξτρα σαμπρέλα + όλα τα σχετικά εργαλεία. :UH:

Αφού λοιπόν σας τα έπρηξα με όλα αυτά, θα ήθελα τη γνώμη σας. Αφήνοντας το οικονομικό στην άκρη, βρίσκετε λογική την απόφασή μου να μην πάω σε tubeless, με δεδομένο ότι η off road χρήση που κάνω δεν είναι και η πλέον hardcore?
Λογικότατη!!

advφον
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Πολύ επίκαιρο το topic για εμένα.. Μπήκα στο δίλημμα για το αν θα έπρεπε να πάω στη λύση tubeless για το 990 ή να μείνω με τα σαμπρελάτα. Αφορμή υπήρξε το γεγονός ότι σε επιστροφή από βόλτα (η οποία κατέληξε μεγαλύτερη απ' ό,τι υπολόγιζα), με έπιασε (πίσω) λάστιχο. Πάνω στην εθνική, αρκετά μακριά από πάρκινγκ ή βενζινάδικο, σε σημείο που στο πλάι του δρόμου το επίπεδο ήταν κεκλιμένο κι επομένως δε μπορούσε να σταθεί η μοτό με κανένα από τα δύο σταντ, φουλ εξοπλισμένος στους 35 βαθμούς κελσίου (κράνος, μπουφάν, παντελόνι, μπότα, όλα σχεδόν σε μαύρο χρώμα γ...ώ τη καταδίκη μου)... Να μην τα πολυλογώ, εφόσον δεν είχα μαζί μου εργαλεία, αλλά και ούτως ή άλλως δεν έχω την εμπειρία και τη γνώση για να αλλάξω λάστιχο, αποφάσισα ότι σε αυτές τις συνθήκες δε μπορούσα (ακόμα και να ήθελα) να περιμένω οδική. Κι έτσι το περπάτησα. Για αρκετά χιλιόμετρα, μέχρι να βγω σε ένα Σ.Ε.Α. Φυσικά το αποτέλεσμα ήταν όχι μόνο να καταστραφεί το λάστιχο, αλλά να μου κάνει και άλλες ζημιές, τις οποίες κλαίω και μόνο που τις σκέφτομαι.
Anway, long story short που λένε και στο χωριό μου, μπήκα στο τριπάκι του αν έπρεπε να κοιτάξω τη λύση tubeless, κυρίως για την ευκολία επισκευής (έστω και προσωρινής) σε τέτοιες περιπτώσεις. Έβαλα κάτω τα υπέρ και τα κατά. Τα υπέρ είναι λίγο πολύ αυτονόητα. Τα κατά, στην περίπτωση του 990, είναι πρώτον το κόστος του να πας σε μια αξιόπιστη tubeless λύση (Alpina) και δεύτερον η χρήση της μηχανής. Κατέληξα (τουλάχιστον προς το παρόν) ότι δεν θα πάω στη λύση tubeless. Γιατί τη μηχανή αυτή την επέλεξα (εκτός των άλλων) ακριβώς επειδή έχει όλες αυτές τις δυνατότητες εκτός δρόμου. Αν την ήθελα μόνο για ασφάλτινη χρήση, ίσως να είχα κάνει κάποια άλλη επιλογή. Αποφάσισα λοιπόν να επενδύσω κάποια χρήματα σε εξοπλισμό που θα μπορέσει να με ξελασπώσει (έστω και προσωρινά) σε κάποια αντίστοιχη περίπτωση στο μέλλον (κομπρέσσορα, manual τρόμπα, αφρό κλπ.). Πρέπει επίσης, εννοείται, να μάθω ν' αλλάζω λάστιχο και να κουβαλάω έξτρα σαμπρέλα + όλα τα σχετικά εργαλεία. :UH:

Αφού λοιπόν σας τα έπρηξα με όλα αυτά, θα ήθελα τη γνώμη σας. Αφήνοντας το οικονομικό στην άκρη, βρίσκετε λογική την απόφασή μου να μην πάω σε tubeless, με δεδομένο ότι η off road χρήση που κάνω δεν είναι και η πλέον hardcore?
Εχεις ενα γαμ@το μοτο...ΑΣΕ τα tubeless,ΜΑΘΕ να αλλαζεις μια σαμπρελα και ΦΥΓΕ για βουνα κ διαδρομες...τιποτ'αλλο :)
 

chaosm

Μέλος
Καλός η κακώς οι μηχανές δεν είναι για τα πάντα όλα. Και αυτό το βλέπουμε στη καθημερινή μας χρήση. Επί του θέματος αν έχεις τα χρήματα και τη δυνατότητα πάρε tubeless και κάθε φορά που πας χώμα να αλλάζεις τις ζάντες με τις μαμά. Όλα αυτά προφανώς απαιτούν χώρο και λίγο χρόνο.

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
τι γινεται εαν σου σκασει η σαμπρελα στα 200 χλμ ?
προσεύχεσαι(αν πιστευεις οτι θα βοηθήσει και αν προλάβεις)
Λές τις ιδιες προσευχες(και επικαλεισαι και τον θεο των Γαλατών Kolofardix...μα τον Τουτάτη:p)που θα ελεγες και αν σου σκασει ελαστικο tubeless...:wacky:
 

chaosm

Μέλος
Δεν είναι το ίδιο Κώστα. Άλλο να μπει ένα καρφί στο tubeless και άλλο στη σαμπρελα. Εκεί υπάρχει πρόβλημα μιας και η ταχύτητα θα τη διαλύσει στη κυριολεξία τη σαμπρελα με ότι αυτό συνεπάγεται.

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
...αν θυμάμαι καλά, κυκλοφόρησε ένα φεγγάρι το tublis (δεν νομίζω πως το έγραψα σωστά), μία εφαρμογή στις ζάντες με ακτίνες στις οποίες μπορούσες και χωρίς σαμπρέλα!
Κακά τα ψέμματα, μοτοσυκλέτα που 200αρίζει δεν θέλει σαμπρέλα!
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Κακά τα ψέμματα, μοτοσυκλέτα που 200αρίζει δεν θέλει σαμπρέλα!
Αναγκαιο κακο για OnOff που θελει και Off...αλλωστε αυτη νομιζω ειναι κ η λογικη καθε εταιρειας(BMW,KTM,Honda,Υamaha...)που βγαζει ενα On Off απευθυνομενη σε ενα κοινο που θελει διπλο τεραιν...σού λεει κανε υποχωρησεις παντου και πηγαινε παντου...
 

ΗΛΙΑΣ

Μέλος
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
XLV 1000, XRV 650, HUSKY WR 250
...αν θυμάμαι καλά, κυκλοφόρησε ένα φεγγάρι το tublis (δεν νομίζω πως το έγραψα σωστά), μία εφαρμογή στις ζάντες με ακτίνες στις οποίες μπορούσες και χωρίς σαμπρέλα!
Κακά τα ψέμματα, μοτοσυκλέτα που 200αρίζει δεν θέλει σαμπρέλα!
Έξυπνο .......αλλά όχι να δώσει ολοκληρωτική λύση στη δύσκολη στιγμή. Σε ένα χωματόδρομο θα προστατεύσει την ζάντα σε χτυπήματα από πέτρες και δεν θα επιτρέψει να ξεζανταρει το λάστιχο. Από την άλλη πόσο μακριά μπορείς να πας και να απολαύσεις την οδηγησή σου με ένα σκασμένο λάστιχο. Για το λόγο αυτό δεν προχώρησε η πατέντα κάποια στιγμή θα αναγκαστείς να αλλάξεις σαμπρέλα.
 
Top Bottom