Το ξέρουμε ρε παιδιά οτι η κόντρα μπαίνει για να μη μετακινείτε η σαμπρέλα...Η κοντρα περα απο το γεγονος οτι θα αποτρεψει να ξαζανταριστει το λαστιχο νομιζω χρησιμοποιειται στις ελαφριες εντουρο μοτοσυκλετες ωστε -και λογω χαμηλης πιεσης- στα πολλα γκαζια να αποτρεπει την εστω και μικρη μετακινηση του λαστιχου ανεξαρτητα απο την ζαντα Κατι που καταπονει την σαμπρελα και την βαλβιδα της
Στα μεγαλα βαρια μηχανακια με φαρδυ πισω λαστιχο οπου οι πιεση στο λαστιχο κατα την χωματινη χρηση δεν δεν κατεβαινει σε επιπεδο επικυνδινοτητας για την σαμπρελα+τον προσανατολισμο χρησης αυτων των μοτοσυκλετων νομιζω οτι ειναι ο λογος που δεν υπαρχει προβλεψη για κοντρα
Περαν αυτων ας βαλει καποιος κοντρα σε πισω λαστιχο πχ 150αρι και οταν χρειαστει να αλλαξει σαμπρελα καπου στην ερημια ας ερθει να μας πει μετα την εμπειρια του!
Μιλαμε για πονοοοο!:arghh:
Αν εννοεις το υγρο που μπαινει πριν τρυπησει η σαμπρελα ναι το ειχα χρησιμοποιησει πολυ παλια Τρεις προκες βρηκα καρφωμενες καποια στιγμη και δεν ειχε χασει καθολου αερα Ομως αν δεν μιλαμε για τρυπα αλλα για τρυπαρα ή για σκισιμο, ή για κοψιμο βαλβιδας τοτε δεν κανει τιποταΥπαρχει ενα κιτ, σε σπρευ, που το ρίχνεις λεει μεσα στο λάστιχο και διογκώνεται και το επαναφέρει σε ενα βαθμό και κλείνει και τις τρύπες μεχρι να βρεις κάποιο βουλκανιζατέρ. Αυτο εχει χρήση σε ενα δικο μας μπροστινό λάστιχο πχ;
Και λεω μπροστινό γιατι στο πισω θα θελει 4-5 τετοια για να ακούσει...
Το εχει δοκιμάσει κανεις εστω σε παπί;
Προσωπικά στα μπαγκάζια μου στις ανβεντσουραδες εχω παντα αρτάνη και χοντρά tie wraps.
η κοντρα μπαινει για να μην περιστραφει η σαμπρελα και κοπει στην βαλβιδα και η χοντρη σαμπρελα για να μην τσακισει η σαμπρελα και σκιστει όχι να τρυπηθεί 30 χρονια μοτο κρος κατι εμαθα
Για να πεσει κουβεντα για τις ροδες μας
τι ειναι καλυτερο να εχεις σαμπρελες στους τροχους?
Η tubelles λαστιχα?
τι γινεται εαν σου σκασει η σαμπρελα στα 200 χλμ ?(οσοι πανε)
τι κανεις στο βουνον αν σε πιασει λαστιχο με σαμπρελα?
τι γινεται με τα παραπανω με ελαστικα tubelles?
Επαναφέρω τη συζήτηση όπως την έθεσε ο αρχικός σχολιαστής!γενικα θεμα ασφαλειας , κουβεντα να λυσουμε αποριες!
και χωμα και ασφαλτος!
Στειλε ενα ΠΜ Στεφανε...πόσα θες να σε προσλαβω ως επισημο διερμηνεα...δεν μπορει μονο εσυ να πιανεις τι γραφω...Το ξέρουμε ρε παιδιά οτι η κόντρα μπαίνει για να μη μετακινείτε η σαμπρέλα...
Απλά ο Μαθός επεσήμανε και μιαν άλλη χρησιμότητα της κόντρας αν κλατάρεις ώστε να ΜΗ χρειαστεί στη μέση της ερημιάς να αλλάζεις σαμπρέλα και να πάρεις το δρόμο της επισττοφής ή του πλησιέστερου βουλκανιζατέρ χωρίς κίνδυνο να ξελαστιχάρεις (με τη προϋπόθεση οτι χάνεις τη συνέχεια της βόλτας βέβαια).
τι κανεις στο βουνον αν σε πιασει λαστιχο με σαμπρελα?
βγαζεις τσιγάρο αν καπνίζεις,ενω ετοιμάζεις τα εργαλεια σου.
Αν δεν καπνίζεις,βγάζεις εργαλεια,φωτογραφικη,βγάζεις μπουφάν και πολλά ρούχα γιατί έρχεται μικρός αγώνας,και την αλλάζεις.Σε μια ώρα αν εισαι απειρος και μονος συνεχιζεις τη βολτα σου.Σε πολύ λιγοτερο αν το χεις κανει καμποσες φορες και με παρεα..
τι γινεται με τα παραπανω με ελαστικα tubelles?
συνεχίζεις για κάποια χλμ,ή μέχρι να σταματήσει η μοτοσυκλέτα με ασφάλεια.
Για το τσιγάρο,ισχύουν τα ίδια με πιο πάνω,βγάζεις κιτ επισκευής με σουβλί ,κορδόνι και το επισκευάζεις.Πολύ εύκολα και γρήγορα,χωρίς καν να λύσεις ρόδα.Ειναι το σύνηθες αυτό.
Εκτός απο τη περίπτωση που είναι μεγάλη η τρύπα,συνήθως απο μεγάλη κοφτερη πέτρα στο βουνό.Εκεί πας κούτσα κούτσα μέχρι βουλκανιζατέρ ,αν επισκευάζεται το λάστιχο,με φόλλα,μπάλωμα δηλαδή απο μέσα.Αν όχι,αγοράζεις άλλο αναγκαστικά.Ειτε ένα παλιο μεταχειρισμένο,να γυρίσεις σπίτι σου,είτε κανονικό,αν βρεις.
τι ειναι καλυτερο να εχεις σαμπρελες στους τροχους?
Η tubelles λαστιχα?
τι γινεται εαν σου σκασει η σαμπρελα στα 200 χλμ ?(οσοι πανε)
τι κανεις στο βουνον αν σε πιασει λαστιχο με σαμπρελα?
τι γινεται με τα παραπανω με ελαστικα tubelles?
τι ειναι καλυτερο να εχεις σαμπρελες στους τροχους?Για να πεσει κουβεντα για τις ροδες μας
τι ειναι καλυτερο να εχεις σαμπρελες στους τροχους?
Η tubelles λαστιχα?
τι γινεται εαν σου σκασει η σαμπρελα στα 200 χλμ ?(οσοι πανε)
τι κανεις στο βουνον αν σε πιασει λαστιχο με σαμπρελα?
τι γινεται με τα παραπανω με ελαστικα tubelles?
Λογικότατη!!Πολύ επίκαιρο το topic για εμένα.. Μπήκα στο δίλημμα για το αν θα έπρεπε να πάω στη λύση tubeless για το 990 ή να μείνω με τα σαμπρελάτα. Αφορμή υπήρξε το γεγονός ότι σε επιστροφή από βόλτα (η οποία κατέληξε μεγαλύτερη απ' ό,τι υπολόγιζα), με έπιασε (πίσω) λάστιχο. Πάνω στην εθνική, αρκετά μακριά από πάρκινγκ ή βενζινάδικο, σε σημείο που στο πλάι του δρόμου το επίπεδο ήταν κεκλιμένο κι επομένως δε μπορούσε να σταθεί η μοτό με κανένα από τα δύο σταντ, φουλ εξοπλισμένος στους 35 βαθμούς κελσίου (κράνος, μπουφάν, παντελόνι, μπότα, όλα σχεδόν σε μαύρο χρώμα γ...ώ τη καταδίκη μου)... Να μην τα πολυλογώ, εφόσον δεν είχα μαζί μου εργαλεία, αλλά και ούτως ή άλλως δεν έχω την εμπειρία και τη γνώση για να αλλάξω λάστιχο, αποφάσισα ότι σε αυτές τις συνθήκες δε μπορούσα (ακόμα και να ήθελα) να περιμένω οδική. Κι έτσι το περπάτησα. Για αρκετά χιλιόμετρα, μέχρι να βγω σε ένα Σ.Ε.Α. Φυσικά το αποτέλεσμα ήταν όχι μόνο να καταστραφεί το λάστιχο, αλλά να μου κάνει και άλλες ζημιές, τις οποίες κλαίω και μόνο που τις σκέφτομαι.
Anway, long story short που λένε και στο χωριό μου, μπήκα στο τριπάκι του αν έπρεπε να κοιτάξω τη λύση tubeless, κυρίως για την ευκολία επισκευής (έστω και προσωρινής) σε τέτοιες περιπτώσεις. Έβαλα κάτω τα υπέρ και τα κατά. Τα υπέρ είναι λίγο πολύ αυτονόητα. Τα κατά, στην περίπτωση του 990, είναι πρώτον το κόστος του να πας σε μια αξιόπιστη tubeless λύση (Alpina) και δεύτερον η χρήση της μηχανής. Κατέληξα (τουλάχιστον προς το παρόν) ότι δεν θα πάω στη λύση tubeless. Γιατί τη μηχανή αυτή την επέλεξα (εκτός των άλλων) ακριβώς επειδή έχει όλες αυτές τις δυνατότητες εκτός δρόμου. Αν την ήθελα μόνο για ασφάλτινη χρήση, ίσως να είχα κάνει κάποια άλλη επιλογή. Αποφάσισα λοιπόν να επενδύσω κάποια χρήματα σε εξοπλισμό που θα μπορέσει να με ξελασπώσει (έστω και προσωρινά) σε κάποια αντίστοιχη περίπτωση στο μέλλον (κομπρέσσορα, manual τρόμπα, αφρό κλπ.). Πρέπει επίσης, εννοείται, να μάθω ν' αλλάζω λάστιχο και να κουβαλάω έξτρα σαμπρέλα + όλα τα σχετικά εργαλεία.
Αφού λοιπόν σας τα έπρηξα με όλα αυτά, θα ήθελα τη γνώμη σας. Αφήνοντας το οικονομικό στην άκρη, βρίσκετε λογική την απόφασή μου να μην πάω σε tubeless, με δεδομένο ότι η off road χρήση που κάνω δεν είναι και η πλέον hardcore?
Εχεις ενα γαμ@το μοτο...ΑΣΕ τα tubeless,ΜΑΘΕ να αλλαζεις μια σαμπρελα και ΦΥΓΕ για βουνα κ διαδρομες...τιποτ'αλλοΠολύ επίκαιρο το topic για εμένα.. Μπήκα στο δίλημμα για το αν θα έπρεπε να πάω στη λύση tubeless για το 990 ή να μείνω με τα σαμπρελάτα. Αφορμή υπήρξε το γεγονός ότι σε επιστροφή από βόλτα (η οποία κατέληξε μεγαλύτερη απ' ό,τι υπολόγιζα), με έπιασε (πίσω) λάστιχο. Πάνω στην εθνική, αρκετά μακριά από πάρκινγκ ή βενζινάδικο, σε σημείο που στο πλάι του δρόμου το επίπεδο ήταν κεκλιμένο κι επομένως δε μπορούσε να σταθεί η μοτό με κανένα από τα δύο σταντ, φουλ εξοπλισμένος στους 35 βαθμούς κελσίου (κράνος, μπουφάν, παντελόνι, μπότα, όλα σχεδόν σε μαύρο χρώμα γ...ώ τη καταδίκη μου)... Να μην τα πολυλογώ, εφόσον δεν είχα μαζί μου εργαλεία, αλλά και ούτως ή άλλως δεν έχω την εμπειρία και τη γνώση για να αλλάξω λάστιχο, αποφάσισα ότι σε αυτές τις συνθήκες δε μπορούσα (ακόμα και να ήθελα) να περιμένω οδική. Κι έτσι το περπάτησα. Για αρκετά χιλιόμετρα, μέχρι να βγω σε ένα Σ.Ε.Α. Φυσικά το αποτέλεσμα ήταν όχι μόνο να καταστραφεί το λάστιχο, αλλά να μου κάνει και άλλες ζημιές, τις οποίες κλαίω και μόνο που τις σκέφτομαι.
Anway, long story short που λένε και στο χωριό μου, μπήκα στο τριπάκι του αν έπρεπε να κοιτάξω τη λύση tubeless, κυρίως για την ευκολία επισκευής (έστω και προσωρινής) σε τέτοιες περιπτώσεις. Έβαλα κάτω τα υπέρ και τα κατά. Τα υπέρ είναι λίγο πολύ αυτονόητα. Τα κατά, στην περίπτωση του 990, είναι πρώτον το κόστος του να πας σε μια αξιόπιστη tubeless λύση (Alpina) και δεύτερον η χρήση της μηχανής. Κατέληξα (τουλάχιστον προς το παρόν) ότι δεν θα πάω στη λύση tubeless. Γιατί τη μηχανή αυτή την επέλεξα (εκτός των άλλων) ακριβώς επειδή έχει όλες αυτές τις δυνατότητες εκτός δρόμου. Αν την ήθελα μόνο για ασφάλτινη χρήση, ίσως να είχα κάνει κάποια άλλη επιλογή. Αποφάσισα λοιπόν να επενδύσω κάποια χρήματα σε εξοπλισμό που θα μπορέσει να με ξελασπώσει (έστω και προσωρινά) σε κάποια αντίστοιχη περίπτωση στο μέλλον (κομπρέσσορα, manual τρόμπα, αφρό κλπ.). Πρέπει επίσης, εννοείται, να μάθω ν' αλλάζω λάστιχο και να κουβαλάω έξτρα σαμπρέλα + όλα τα σχετικά εργαλεία.
Αφού λοιπόν σας τα έπρηξα με όλα αυτά, θα ήθελα τη γνώμη σας. Αφήνοντας το οικονομικό στην άκρη, βρίσκετε λογική την απόφασή μου να μην πάω σε tubeless, με δεδομένο ότι η off road χρήση που κάνω δεν είναι και η πλέον hardcore?
Λές τις ιδιες προσευχες(και επικαλεισαι και τον θεο των Γαλατών Kolofardix...μα τον Τουτάτη)που θα ελεγες και αν σου σκασει ελαστικο tubeless...τι γινεται εαν σου σκασει η σαμπρελα στα 200 χλμ ?
προσεύχεσαι(αν πιστευεις οτι θα βοηθήσει και αν προλάβεις)
Αναγκαιο κακο για OnOff που θελει και Off...αλλωστε αυτη νομιζω ειναι κ η λογικη καθε εταιρειας(BMW,KTM,Honda,Υamaha...)που βγαζει ενα On Off απευθυνομενη σε ενα κοινο που θελει διπλο τεραιν...σού λεει κανε υποχωρησεις παντου και πηγαινε παντου...Κακά τα ψέμματα, μοτοσυκλέτα που 200αρίζει δεν θέλει σαμπρέλα!
...αν θυμάμαι καλά, κυκλοφόρησε ένα φεγγάρι το tublis (δεν νομίζω πως το έγραψα σωστά), μία εφαρμογή στις ζάντες με ακτίνες στις οποίες μπορούσες και χωρίς σαμπρέλα!
Κακά τα ψέμματα, μοτοσυκλέτα που 200αρίζει δεν θέλει σαμπρέλα!
Έξυπνο .......αλλά όχι να δώσει ολοκληρωτική λύση στη δύσκολη στιγμή. Σε ένα χωματόδρομο θα προστατεύσει την ζάντα σε χτυπήματα από πέτρες και δεν θα επιτρέψει να ξεζανταρει το λάστιχο. Από την άλλη πόσο μακριά μπορείς να πας και να απολαύσεις την οδηγησή σου με ένα σκασμένο λάστιχο. Για το λόγο αυτό δεν προχώρησε η πατέντα κάποια στιγμή θα αναγκαστείς να αλλάξεις σαμπρέλα.