Ωραία βόλτα ήταν αυτη
Ωραία βόλτα ήταν αυτη
Μπλέξαμε με την λάσπη τώρα....αλλά θα το δουμεΠότε η νέα ημερομηνία για μανιτάρια ?
Μόνο KTM ???Α και ενα Αφρικα( το είδα μετα) ...αν δεν ήταν αυτό σαν orange days θα ητανΤα πρώτα βήματα στο χώμα που για διάφορους λόγους έμειναν μετέωρα. Μέχρι που το πιάσαμε πάλι απ' την αρχή 10 χρόνια μετά.
Σε εκπαιδευτική με τον Χελιώτη.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Δεν ήξερα το παρελθόν σου .... Σε είχα σε έκτιση στο 99 τώρα επιασες 100Τα πρώτα βήματα στο χώμα που για διάφορους λόγους έμειναν μετέωρα. Μέχρι που το πιάσαμε πάλι απ' την αρχή 10 χρόνια μετά.
Σε εκπαιδευτική με τον Χελιώτη.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Τα πρώτα βήματα στο χώμα που για διάφορους λόγους έμειναν μετέωρα. Μέχρι που το πιάσαμε πάλι απ' την αρχή 10 χρόνια μετά.
Σε εκπαιδευτική με τον Χελιώτη.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Κ αφού δεν είχε ρίξει χιονι άφησα το έλκηθρο κ πήρα την GS.![]()

3 χρόνια πριν, χαρτογράφηση advtroffy Χελμό
![]()
Advphone