1500Σε τι στροφες το ρελαντι;
βοηθα λιγο στην περιγραφη...Το πρόβλημα έχει ως εξής. Σβήνει όταν σταματάω τελείως ή απότομα. Όχι πάντα , τις περισσότερες φορές όμως ναι. Ρελαντί κρατάει!!
Καμιά ιδέα? Air Filter μήπως?
Με σταντ κανενα προβλημα. Με συμπλεκτη δεν νομιζω , δεν εχω καταλαβει κατι. Δεν μου κανει νουμερα.βοηθα λιγο στην περιγραφη...
απο βαλβιδες νεκρας σε σταντ κ συμπλεκτη πως εισαι?
Θενκς , νομιζα οτι και εκει καλα ηταν.Μεταφέρθηκε στην σχετική ενότητα.
Καλά θα είναι όταν βρεθεί λύση...Θενκς , νομιζα οτι και εκει καλα ηταν.
κανονικοτατα λειτουργει , ναιΚαλά θα είναι όταν βρεθεί λύση...
Ο διακόπτης on/off λειτουργεί κανονικά?
Αν ηταν κολλημενο δεν θα ειχαν θεμα οι στροφες;δες για τυχον κολημενη ντιζα του τσοκ στο καμπυρατερ
το χουν/παθαινουν τα 1κιλυνδρα αυτο καθως το τσοκ ειναι απαραιτητο για την εκκινηση τους...κ το δουλευουμε συχνα
(προσφατως το αντιμετωπισα κατα την ανανεωση του Τενερε,ακριβως οτι περιγραφεις)
σε μενα παραδοξως οχι,ενω συνεβαινε μονο οταν η μοτο δουλευε για καποια ωραΑν ηταν κολλημενο δεν θα ειχαν θεμα οι στροφες;
οχι ,και γενικα στο φρεναρισμα , μονο οταν πεφτει πολυ η ταχυτητα σβηνει. καποιες φορες κραταει κιολας , αλλα κανα 2 φορες που μου εσβησε σε στροφη μες στα στενα , τα χρειαστηκαAν κλεισεις το γκαζι αποτομα εν κινησει με ή χωρις συμπλεκτη, σβηνει?
Και ναι και οχι. Το κανει και στις 2 περιπτωσεις.Όταν σβήνει έχεις πατημένο συμπλέκτη και ταχύτητα στο κιβώτιο?
εν σταση ,με το σταντ μαζεμενο βαλε ταχυτητα σβηστος κ πατα συμπλεκτη,ταυτοχρονα δοκιμασε να πατησεις μιζαΚαι ναι και οχι. Το κανει και στις 2 περιπτωσεις.