Σκέψεις για αγορά R1150gs Adventure

kranomitros

Μέλος
Περιοχή
Αχαρναι
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
KTM 890 Adventure R
Καλημέρα! Είμαι σε σκέψη να πάρω ένα 1150. Θα κανω καλά η να πάρω κατι πιο σύγχρονο;
Τι πρέπει να προσέξω στην επιλογή μεταχειρισμένης μοτο;
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
ειδα ενα κιτρινο τακουνατο gs1200 εξω απο το μαγαζι σου και νομισα οτι ειναι το καινουργιο σου μοτορι,λαθος εκανα?
 

kranomitros

Μέλος
Περιοχή
Αχαρναι
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
KTM 890 Adventure R
ειδα ενα κιτρινο τακουνατο gs1200 εξω απο το μαγαζι σου και νομισα οτι ειναι το καινουργιο σου μοτορι,λαθος εκανα?
Είναι του αδερφού!!

Στάλθηκε από το LG-H815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
ααα μαλιστα,ε τοτε παρε ενα ιδιο (κατα προτιμηση απο 07 και πανω,χωρις σεβρο).
οι τιμες που πωλιουνται ειναι παρα πολυ κοντα στις τιμες που ζητανε για ενα αξιοπρεπες 1150.
με αυτο το σκεπτικο μονο δεν αξιζει να κοιταξεις καν για 1150.
 

kranomitros

Μέλος
Περιοχή
Αχαρναι
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
KTM 890 Adventure R
Τι είναι αυτό ρο σεβρο και δεν το γουστάρει κανένας;

Στάλθηκε από το LG-H815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
ηλεκτροσερβομηχανισμος στα φρενα,χαλαει καποια στιγμη σε ολα και δεν θα ηθελες να ησουν ο ατυχος που θα χαλασει στα χερια σου.
εψαχνα πριν λιγους μηνες για φιλο 1150gs και οσα ειδα στα 3500 ευρω περιπου ηταν ερειπια
αυτα τα λιγα καλα που ειδα τα ζηταγαν 5000 ευρω.
απ την αλλη βρηκαμε 3 1200gs του 07 σε αριστη κατασταση με 6000 ευρω.

υ.γ και στα 1150 απο 03 και πανω εχουν σεβρο,εγω και στις 2 περιπτωσεις κοιτουσα μονο
για μπεμπες χωρις σεβρο.
 

kranomitros

Μέλος
Περιοχή
Αχαρναι
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
KTM 890 Adventure R
Τι κάνει το σεβρο στην πράξη; Βοηθάει πουθενά γιατί τον έβαλε η BMW;

Στάλθηκε από το LG-H815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

kranomitros

Μέλος
Περιοχή
Αχαρναι
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
KTM 890 Adventure R
Όσα 1150 μου αρέσουν είναι από το 03 και μετά...

Στάλθηκε από το LG-H815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Δεν έχω οδηγήσει ποτέ αλλά από ότι έχω καταλάβει ,Ειναι μονάδα Υποβοήθησής φρεναρίσματος σαν αυτόν που έχουν τα αυτοκίνητα.
Προσωπικά δεν θα κοιτούσα πότε να αγοράσω gs με τετοιο μηχανισμό..
 

GiorgosGS1200

Μέλος
Περιοχή
Πάφος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
R1200GS, 2007
Καλημέρα! Είμαι σε σκέψη να πάρω ένα 1150. Θα κανω καλά η να πάρω κατι πιο σύγχρονο;
Τι πρέπει να προσέξω στην επιλογή μεταχειρισμένης μοτο;
Εγω θα κραταγα το ktm που εχεις στο αβαταρ (αν ειναι δικο σου κι αν το εχεις ακομα). Δεν ειναι οσο ανετο ειναι το bmw, αλλα θα σου λειψουν τα γκαζια του. Οσον αφορα το 1150, το ρεζουμε απο τις συζητησεις στα φορα ειναι οτι ειναι πιο αξιοπιστο απο το 1200. Για το αν ειναι ξεπερασμενος ενας κινητηρας (ο boxer) που χρονολογειται απο το 1940 δεν μπορω να σου πω, ειναι θεμα οπτικης... Θεωρω οτι ενα 1150, 17 ετων σημερα, δεν εχει να ζηλεψει τιποτα απο καποιο συγχρονο.
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Τι κάνει το σεβρο στην πράξη; Βοηθάει πουθενά γιατί τον έβαλε η BMW;

Στάλθηκε από το LG-H815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
ναι,βοηθαει,εχει τα καλυτερα φρενα που εχουν μπει σε μοτοσυκλετα...αγκυρες,αλλα χαλανε τα ατιμα και κοστιζουν πολυυυυ ακριβα.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Είχα 1150 εχω 1200
Στο λέω μετα βεβαιότητας οτι το 1200 θα σου τεριαξει γάντι
Θα μπορουσα να σου γράψω ενα κατεβατό λόγους για να παρεις το 1200 και οχι το 1150 δε θα το κανω !
Απλά να ξέρεις οτι τα δυο μηχανάκια τεχνολογικά μηχανικά καθως και η δομική αρχιτεκτονική στο στήσιμο τους απέχουν μια 20ετια μεταξυ τους
Σιγουρα θα πρεπει να παρεις 1200 χρονολογίας β εξάμηνο 2006 παραγωγής και μετα ( για πολλους λόγους και οχι μονο για το σεβροφρενο!!)
Εν κατακλείδι δε θεωρώ το 1150 κακο μηχανακι αλλα πολυ παλιό !!!
Αυτα απο εμενα
 

TSEPETO

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
gs 1200 ad kxf450
παρακολουθω με ενδιαφερον, τελικα δυο μοτερακια στην μοναδα abs με σερβο εχουν σκορπισει τον φοβο
 

CubMan

Μέλος
Όνομα
Darth Pleguis
Μοτό
Imperial Speeder
Αν κάναμε την συζήτηση 10 χρόνια πριν, θα σου έλεγα να πάρεις το 1150 φίλε Kranomitro, σήμερα όμως δεν υπάρχει
λόγος να πας σε αυτή την επιλογή με τις τιμές που έχουν τα 1200 από 06-07, το οποίο και είναι και καλύτερο μηχανάκι
κυριολεκτικά.

Όσον αφορά το integral ABS, είχε το 1150 RT που είχα για 3 χρόνια περίπου, μακράν τα καλύτερα φρένα που είχα ποτέ μου,
δεν είχα κάποιο πρόβλημα με τον σερβομηχανισμό, και επειδή το μηχανάκι το είχα πουλήσει σε φίλο το '07 που το έχει ακόμα
και σήμερα, και αυτός δεν έχει κάποιο πρόβλημα, δουλεύει κανονικά γιατί τον βλέπω συχνά...αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι
όλα αυτά τα ηλεκτρομηχανικά παπαράκια δεν χαλάνε κάποια στιγμή, μηχανήματα είναι άλλωστε.

edit...Ιστορικά το απλό 1150 παρέμεινε στην παραγωγή μέχρι τις αρχές του 2004, και το ADV μέχρι τις αρχές του 2006 ;)
 

CubMan

Μέλος
Όνομα
Darth Pleguis
Μοτό
Imperial Speeder
Πςςςςςςςςςςςςςςςςςςς και τι θυμήθηκα τώρα που επανήλθα από το Αλτσχάϊμερ...

Τότε το 2004 ο Μαγκρέγκορ και ο Μπούρμαν έκαναν το γύρο της Γης από το Λονδίνο στη Νέα Υόρκη με δύο R 1150GS ADV,
με επαγγελματική παραγωγή για φιλανθρωπικό σκοπό, η ΚΤΜ τους είχε αρνηθεί να τους δώσει μηχανάκια για το εγχείρημα
καμμιά βδομάδα πριν ξεκινήσουν, και η BMW άδραξε την ευκαιρία. Τα DVD μοσχοπουλήθηκαν τότε, και η παραγωγή είχε
γίνει με κάμερες πάνω στα μηχανάκια, κάτι που σήμερα είναι δεδομένο αλλά τότε δεν υπήρχαν GoPro και άλλα τέτοια όμορφα.
Τα DVD αυτά τα είχε φέρει το NoLimits στην Καλλιρόης και είχαν γίνει ανάρπαστα, δεν υπήρχαν τότε trackers να τα κατεβάσεις,
και φυσικά δεν υπήρχε DSL.
Οι μηχανές πουλήθηκαν σε δημοπρασία μετά το εγχείρημα, για φιλανθρωπικό σκοπό και έπιασαν πολλές χιλιάδες λίρες,
ενώ οι δυο τους επανέλαβαν το ταξίδι μετά από 7-8 χρόνια με δυο 1200 GS ADV, αλλά δεν είχε την ανάλογη επιτυχία με το πρώτο
γιατί ο κόσμος είχε πλέον κορεστεί από τέτοια ταξίδια περιπέτειας, λόγω της εξέλιξης της οπτικοακουστικής ψηφιακής τεχνολογίας...

Υπάρχουν όλα τα επεισόδια στο ΥΤ μπορεί να τα δει κάποιος ελεύθερα !



 

malco

Μέλος
Περιοχή
περιστερι
Όνομα
Κωνσταντινος Μαλλιος
Μοτό
Bmw r1200gs ADVENTURE
Το adv gs 1150 ειναι σιδερενιο, δυστροπο, βαρυ, αλλα και σκυλι μαυρο ως πραγματικο gs .....Το σερβο εαν συντηρείται σωστα, ειναι περιεργο αλλα οκ ( αλλωστε εαν παθει κατι, υπαρχει και ο ανθρωπος μας που τα φτιαχνει) .Τωρα απ το 1200 και μετα το πραγμα ξεφευγει, ολα γινονται μονα τους ως δια μαγειας......πιο ελαφρυ, καλυτερη κάλυψη αερα, πιο χαμηλο κεντρο βαρους λογο πλαστικου ρεζερβουαρ, πιο μαλακο σασμαν, πιο ελαφρυ διαφορικο, συνεπως και καλυτερη ευελιξια και συνεπως οδηγικη απολαυση και φιλικοτητα.
Τελος, εαν θελεις να παρεις bmw gs και δεν εχεις λεφτα, περνεις 1150 (5000-5500 ευρω τα καλα adv) εαν εχεις παραπανω λεφτα περνεις 1200 κατα προτιμηση adv 2007 .....ειναι το καλυτερο που εχει βγει( κατ εμε που ειχα 2006-2007και2008 ) ή απο 2010 και μετα.........Υπ οψιν τα 2007ρια που πωλουνται 6000 ευρω τα περισσοτερα εχουν βαπτιστει 2007ρια και ειναι 05-06....τα καλα πωλουνται 7000- 8000 ευρω ( τα παρακολουθω στενα)....προσοχη.
Σημειωτέον οτι ολα αυτα δεν εχουν καμια μα καμια σχεση με την μοτοσυκλετα που εχεις....;);););)
 
Τελευταία επεξεργασία:

kranomitros

Μέλος
Περιοχή
Αχαρναι
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
KTM 890 Adventure R
Το adv gs 1150 ειναι σιδερενιο, δυστροπο, βαρυ, αλλα και σκυλι μαυρο ως πραγματικο gs .....Το σερβο εαν συντηρείται σωστα, ειναι περιεργο αλλα οκ ( αλλωστε εαν παθει κατι, υπαρχει και ο ανθρωπος μας που τα φτιαχνει) .Τωρα απ το 1200 και μετα το πραγμα ξεφευγει, ολα γινονται μονα τους ως δια μαγειας......πιο ελαφρυ, καλυτερη κάλυψη αερα, πιο χαμηλο κεντρο βαρους λογο πλαστικου ρεζερβουαρ, πιο μαλακο σασμαν, πιο ελαφρυ διαφορικο, συνεπως και καλυτερη ευελιξια και συνεπως οδηγικη απολαυση και φιλικοτητα.
Τελος, εαν θελεις να παρεις bmw gs και δεν εχεις λεφτα, περνεις 1150 (5000-5500 ευρω τα καλα adv) εαν εχεις παραπανω λεφτα περνεις 1200 κατα προτιμηση adv 2007 .....ειναι το καλυτερο που εχει βγει( κατ εμε που ειχα 2006-2007και2008 ) ή απο 2010 και μετα.........Υπ οψιν τα 2007ρια που πωλουνται 6000 ευρω τα περισσοτερα εχουν βαπτιστει 2007ρια και ειναι 05-06....τα καλα πωλουνται 7000- 8000 ευρω ( τα παρακολουθω στενα)....προσοχη.
Σημειωτέον οτι ολα αυτα δεν εχουν καμια μα καμια σχεση με την μοτοσυκλετα που εχεις....;);););)
Είχα...το έδωσα το ΚΤΜ. Είπα να πάρω BMW αλλά έχω μπλέξει τα μπούτια μου. Στην αρχή έλεγα για 2010 twinkam μετά για 2009 με ESA τώρα για 2007 (όλα ADVENTURE) τέλος μου πρότειναν 1150 adventure. Γιατρέ μου είμαι σοβαρα;

Στάλθηκε από το LG-H815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Είχα...το έδωσα το ΚΤΜ. Είπα να πάρω BMW αλλά έχω μπλέξει τα μπούτια μου. Στην αρχή έλεγα για 2010 twinkam μετά για 2009 με ESA τώρα για 2007 (όλα ADVENTURE) τέλος μου πρότειναν 1150 adventure. Γιατρέ μου είμαι σοβαρα;

Στάλθηκε από το LG-H815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αν διαθετεις τα 8000......τσιμπα ένα καλό 07-09.
Υπάρχουν πλέον πολλά καλά μεταχειρισμενα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Στις 100.000 περίπου αν δεν έχουν αλλάξει,θέλουν δίσκους συμπλέκτη.
Τσούζει η τιμή για αλλαγή.
Υπολόγιζέ το κι αυτό σε οτι κοιτάς.
Αυτο με τους δίσκους....δεν είναι απαραίτητο!
Γνωρίζω ένα με 180000 χλμ που ανοιχτηκε-μετρήθηκε το πάχος του δίσκου και τοποθετήθηκε ο ίδιος.
Και το δικό μου με 230000 που δεν πατιναρει.
Και πολλά με αρκετές χιλιάδες χλμ που είναι εντάξει.
Θέμα χρήσης ο δίσκος.
 
Top Bottom