Σκονισμένες Μοτο-Αναμνήσεις

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα


Το καλοκαιρι του '95 αποφασισαμε με τον αδελφο μου να παμε Γιαννενα-Ζαγοροχωρια ολιγον ανορθοδοξα Τουτεστιν απο χωματοδρομους και επαρχιακους με μονη βοηθεια εναν γενικο χαρτη της Ελλαδας και μαλιστα της κακιας ωρας
Η ανωτερω φωτογραφια ειναι μετα απο καταιγιδα που μας επιασε καπου στην Οιτη απογευμα πια
Ειχαμε ξεκινησει πολυ νωρις το πρωι για να καταφερουμε μετα απο σχεδον δωδεκα ωρες να στηνουμε την σκηνη μας στην πλατεια του χωριου Δαφνη Βεβαια οι τοσες πολλες ωρες περα απο τα χασιματα, τις στασεις για τσιγαρο/α, φωτο κλπ οφειλονταν στο οτι σταματησαμε και μας φιλεψε μια ηλικιωμενη ντοματα και ψωμοτυρι και οτι στο επομενο χωριο πεσαμε στον αραβωνα της εγγονης του τσελιγγα ...και σιγα μην μας αφηναν να φυγουμε!

Το παρακατω βιντεο ειναι απο αυτην την βολτα μας Τελικα φτασαμε Γιαννενα μετα απο 3 μερες αφου διανυκτερευσαμε την επομενη στις Κορυσχαδες στο σπιτι του κουμπαρου μου (Η ποιοτητα δεν ειναι καλη, βλεπετε τοτε μονο VHS καμερες υπηρχαν)
Φιλαρακι Κονκωστη, η φωτο και το συλλεκτικο βιδεο ολα τα λ7! :yew:

:friendship:
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
...
Το μηχανάκι είναι ενα DKW (Auto Union) 50cc μοντέλο του 1964.
Ηταν το πρώτο μηχανάκι του πατέρα μου και οικογενειακό μας όχημα και η πρώτη δίτροχη,μηχανοκίνητη εμπειρία μου.

και εδώ...

...
Θενο, η φωτο με την Κυρα Λενη αρχειακης αξιας! :ok:

Αλλα η 2η φωτο με το DKW στη Ελατη με την καταχνια φανταστικη! :cool:

Χαιρετησε μου τα μερη μου και τα βουνα μου φιλαρακι :friendship:
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
ο Konkost χωρίς γκρίζα μαλλιά.... σοκ!!! :eek::eek::eek:


:friend:
ναι ρε γαμωτο,εγω νομιζα οτι γεννηθηκε με ασπρα:eek:,ασε που στα νιατα του ηταν ομορφοπαιδο,ενω τωωωωωρααα...........αντε γεια:roflmao::roflmao:
 
Reactions: STF

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV


Το Τενερέ της απο πάνω φωτογραφίας (κ προηγούμενης ιστορίας) δεν το έδωσα όταν πήρα το TDR.
Το γούσταρα ,το ήθελα κι αυτό ,μπορούσα τότε ,κ το κράτησα.
Ομως ,το TDR στην άσφαλτο ήταν Κ Α Τ Α Π Λ Η Κ Τ Ι Κ Ο ,κ το Τενερέ μαράζωνε παροπλισμένο.
(πρέπει να'τανε 1992...αν θυμάμαι καλά)

Κάποια στιγμή λοιπόν ,μου καρφώθηκε μια μόντα (ναι ,απο μικρός είχα το μικρόβιο) να το αλαφρώσω απο τα περιττά ,κ να το κάνω χωμάτινο...ενδούρο ντέ...για να ξεκινήσω να προπονούμαι στο χώμα ,για το Dakar που είχα σκοπό να πάω.:wacky:

Το 'γδυσα λοιπόν το έρμο ,έφυγαν απο πάνω του ένας σκασμός περιττά (τεπόζιτο-μάσκα-ηλεκτρικά-πίσω φτερό-πινακίδα-πλεξούδες-μασπιέ συνεπιβάτη-κλπ) ,ανοίχτηκε η εξάτμιση με τροχό κι έγινε ελεύθερη ,του μοντάρισα πίσω φτερό κ nr.plate απο ΥΖ ,τεπόζιτο απο ΧΤ600 ,μεγαλύτερο γρανάζι πίσω ,χωμάτινα λάστιχα ...
...κι είχα πλέον έτοιμο το καθαρόαιμο που χρειαζόμουν για προπονήσεις παγκοσμίου επιπέδου.:roflmao::D:roflmao:

(έρμα μου-νιά/τα...και "πού?τσα/λακωθήκατε"???) :sorry:





Δώστε ιδιέταιρη ΠΡΟΣΟΧΗ στον....."Προστατευτικό Εξοπλισμο" :oops::rolleyes:
Οταν κοιτάω πίσω στο χρόνο ,διαπιστώνω οτι ,όσοι απο την γενιά μου γουστάραμε τις μοτοσυκλέτες ,επιζήσαμε καθαρά απο τύχη.
(στερνή μου γνώση ,να σ'είχα πρώτα)



ΥΓ:Ολες οι φωτο ,ειναι σκαναρισμένες απο φωτογραφικό χαρτί ,και ειναι τραβηγμένες π.χ.(βλ.χρονολογία Προ Χριστού)
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Γατουλη, τη σουζα στο χωμα την ειχες απο μικρος βλεπω! :ok:

Ουπς, σωστα, οι πρωτες δυο ειναι σκασιμο απο αλμα, δεν προσεξα :sorry: αλλα η τριτη ειναι σιγουρα χωματοσουζα! :ok: :yew:
 
Τελευταία επεξεργασία:

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Γατουλη, τη σουζα στο χωμα την ειχες απο μικρος βλεπω! :ok: :yew:
Στο σκασιμο απο το αλμα ειναι Και αν κρινω σωστα και αν δεν φοραγε τσιγκινο σωβρακο τα @@ μερικα δευτερα αργοτερα μπορει και να γινανε πλακε :roflmao:
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Ανεβαινοντας στο Ξεροβουνι στην Ευβοια Εγω με ΧΤ600 '89 και ο ξαδελφος με ΧΤ600 '84

Αυτη η φωτο πρεπει να τραβηχτηκε το 97 ή το 98, δεν θυμαμαι σιγουρα Θυμαμαι ομως σαν τωρα να λεω στον ξαδελφο, οταν λιγο παραπανω σταματησαμε για τσιγαρο "Μ@λ@κ@ μην τ'αφηνεις στην ακρη το κρανος" και ενα δευτερο μετα να ακουω το κρανος να κουτρουβαλαει την πλαγια και ευτυχως να σταματαει λιγο πιο κατω σε ενα θαμνο
Απολαυσαμε το τσιγαρο με την ησυχια μας, κατεβηκε και αυτος -περισσοτερο τσουλωντας- μαζεψε το κρανος του και συνεχισαμε την βολτα μας στο βουνο Χωρις τζιπιες, χωρις χαρτη, στο ετσι και οπου βγει
 
Τελευταία επεξεργασία:

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Παρασυρθηκα απο το ανοιγμα της κουτας στο Συμβαινει Τωρα και αναπολω το προ-προτελευταιο που μου συνεβη μολις το ....1997.




Εικοσι μερες μετα με τα κερια να αναμιγνυονται με την καμμενη λασπη..
Διαγωνισμος αλματος στη βρυση στο Στραβορεμα ,,,με την ευκαιρια της Χειμερινης στην Ελατια.



Αυτο το μπλε Αφρικα ειχε κατι το μαγικο.
Πουληθηκε απο εμενα με 50000 χλμ ξαναπουληθκε με 38000 μετα απο δυο χρονια και το ξαναειδα με 34000 μετα απο αλλα δυο..
Διτροχος Benjamin Button και η τρανη αποδειξη πως οι χοντες δεν χανουν αξια στην μεταπωληση!
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Χρωσταω και το Τενερε το οποιο δεν προλαβα να χαρω.



Στην τελευταια του φωτο μια Πρωτομαγια -μαλλον 1988- στη Χανιωτη Χαλκιδικης, εκει που τωρα ειναι χτισμενα σουπερ μαρκετ και ξενοδοχεια.



Στο γυρισμο για Θεσσαλονικη εμεινε με καρφωμενη την τεταρτη στο σαζμαν στην ευθεια του Αγιου Παυλου,
Η παθιαρικη φουρκετα τριτης τεταρτης ηταν η αιτια που πουληθηκε κοψοχρονια μιας και σαν φανταρος δεν ειχα ουτε για να δω με ποσες δραχμες γεμιζε...:(
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Παρασυρθηκα απο το ανοιγμα της κουτας στο Συμβαινει Τωρα και αναπολω το προ-προτελευταιο που μου συνεβη μολις το ....1997.


Αυτο το μπλε Αφρικα ειχε κατι το μαγικο.
Πουληθηκε απο εμενα με 50000 χλμ ξαναπουληθκε με 38000 μετα απο δυο χρονια και το ξαναειδα με 34000 μετα απο αλλα δυο..
Διτροχος Benjamin Button και η τρανη αποδειξη πως οι χοντες δεν χανουν αξια στην μεταπωληση!
επικο σχολιο απο τον πλεον μετρ του ειδους!!
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Νομιζω ανοιξη του '95 πρεπει να ηταν οταν εκανα μονος μου ενα 10ημερο σχεδον χωματινο ταξιδι Ξεκινησα απο την λιμνη του Μορνου και τραβωντας μια μολυβια στον χαρτη κινησα βορεια και "ανακαλυψα" την Πινδο, περπατησα στα ανατολικα Ζαγοροχωρια, πηρα μυρωδια απο Βαλια Καλντα, και ειδα τα Τζουμερκα
Την πρωτη καπου κοντα στον Μορνο συναντησα δυο μοτοσυκλετιστες Ο ενας με ενα ΧΤ 600Ε και ο αλλος με ενα ΚLX650 Ειπιαμε εναν καφε στους Πενταγιους και συνταξιδεψαμε -στους ακομα χωματοδρομους τοτε- προς την Σπερχειαδα και κατοπιν χωρισαμε Δεν θυμαμαι απο που ηταν, δεν θυμαμαι που πηγαιναν Δεν θυμαμαι τι ειπαμε Δεν θυμαμαι καν τα ονοματα τους Θυμαμαι ομως εντονα αυτην την αισθηση του "σαν να σε ξερω χρονια" η οποια ηταν εντονη μεσα απο αυτα τα λιγα χλμ συνοδοιποριας και σκορπιων κουβεντων!
 
Τελευταία επεξεργασία:

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Στενο τζην παντελονι, εσπατριγιες, μπουφαν fly, sleping bag απο το μοναστηρακι, ψαθα απαραιτητη, με παπι και rebel στον χωματοδρομο κατηφορισαμε με τον φιλο μου Λευτερη για το Πρεβελη Νομιζω το '90 πρεπει να 'ταν...
 
Τελευταία επεξεργασία:

Papadopaidi

Μέλος
Περιοχή
Patras
Όνομα
Παύλος
Μοτό
R1150GS '00 (ABS)
Ωραίες εικόνες.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
21 Δεκεμβρίου 1989 είναι η μέρα των 19ων γενεθλίων μου, αποκτώ την πρώτη μου μηχανή ένα DT200R μοντέλο '90 (ήμουν από τους πρώτους που το απέκτησε στα νέα χρώματα). Είχα παραγγείλει από τα μέσα του Οκτώβρη ένα KLR250 (που μου άρεσε πολύ) αλλά τότε ζούσα στη Μυτιλήνη και ο εκεί έμπορος με πήγαινε από εβδομάδα σε εβδομάδα ενώ παράλληλα προσπαθούσε να με ψήσει να πάρω το DT...
Ευτυχώς 2μιση μήνες μετά το κατάφερε! Ούτε φανταζόμουν τότε πόσο πολύ θα λάτρευα αυτή τη ΜΗΧΑΝΑΡΑ που τα έκανε όλα! Είχε γκάζια, σε ταξίδευε και έμπαινε και στο χώμα παίζοντας στα ίσα τα KDX και YZ της εποχής! Πήρα με αυτό μέρος σε 1 πανελλήνιο αγώνα εντούρο (ο Τασούλης ήταν ίνδαλμα για μένα μια που είχε το ίδιο εργαλείο σε ασπρό-κόκκινο και ξευτίλιζε όλα τα καθαρόαιμα εκείνα τα χρόνια) και σε 2 τοπικούς αγώνες της Λέσβου (ο ένας στην άμμο της παραλίας των Βατερών).



21 Δεκεμβρίου 1989, 1η μέρα με το DT200R, πινακίδες έβαλα 15 μέρες μετά περιμένοντας να γυρίσει η χρονιά, τα παπούτσια είναι PONY, το τζιν είχε φερμουάρ χαμηλά!



Σύντομα έμπλεξα με την οπαρέα του νησιού, είμασταν 2 DT200R, 2 KMX200 και ένα TDR250 (στη φωτό είμαι ο τελευταίος στα δεξιά)




Το λάτρευα και έπρεπε να είναι πάντα καθαρό




Σύντομα το μηχανάκι άρχισε να "τουμπανιάζει", τελικό Arrow, η κούρμπα της εξάτμισης "χειρουργημένη", Boyesen reeds και νέο πιο αγωνιάρικο λουκ...





 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ζούσα στη Λέσβο αλλά ήμουν Αθηναίος και οι επισκέψεις μου στην Αθήνα συνοδευόντουσαν από κόντρες στη λεωφόρο Κύμης με TZR125. Είχα κατεβάσει τη κεφαλή 1-2 χιλιοστά -τρίβοντας τη περιστρέφοντας δεξιά-αριστερά στο γυαλόχαρτο- και μαζί με εξατμίσεις, ζιγκλερ και reeds "ψαρωμένος" στη μηχανή έγραφα πάνω από 165 κοντερίσια χλμ/ώρα. Ένδειξη που μου επιβεβαίωναν τα TZR μια που το κοντερ τελείωνε στα 140 και η βελόνα στα πατώματα!
Έτσι το 1992 είχε έρθει η ώρα του TDR....


Το αγόρασα μεταχειρισμένο από τον αδερφό του Κεντέρη. "Τυχαίο;;;" Δε νομίζω







Σήμερα τα 250 κυβικά του μπορεί να φαίνοντα "λίγα" αλλά όσοι έχουν οδηγήσει αυτή τη μηχανή ξέρουν πως είναι πολύ τυχεροί άνθρωποι, έχουν οδηγήσει κάτι που έδινε μια μοναδικά αίσθηση που δε μπορούσες να βρεις σε καμία άλλη μηχανή (τολμώ να πως μέχρι και σήμερα)


Μεγενθύνετε αυτή την εικόνα[URL='http://www.mototrail.net/t2234p120-topic?highlight=%CE%91%CE%9D%CE%91%CE%9C%CE%9D%CE%97%CE%A3%CE%95%CE%99%CE%A3#']Μειώστε αυτή την εικόναΠατήστε εδώ για να δείτε το πλήρες μέγεθος

[/URL]
http://s375.photobucket.com/user/stfmich/media/Motorbikes/20140312_001635_zps0lkqzdot.jpg.html
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ένα χρόνο μετά από συμβίωση με το TDR έχω παραιτηθεί από το στράτευμα σε ηλικία 22 ετών -ήμουν 5ετής- και επιστρέφω μόνιμα στην Αθήνα. Ο κολητός μου έχει αρχίσει το ψήσιμο για ένα ταξίδι στην Ευρώπη. Ο τετράχρονος κινητήρας μπαίνει στη ζωή μου, το όνομά του: KLE500. Έτος 1993.







Το ταξίδι σχεδιάστηκε, 1η μέρα Ancona, Πάρμα, Τζένοβα και διανυκτέρευση με τα αντίσκηνα στο San Remo.
Την επόμενη μέρα διασχίσαμε ολόκληρη την Ν. Γαλλία και επισκεφτήκαμε όλες της "χλιδάτες" και μη περιοχές, Μονακό, Νίκαια, Κάννες, Σαν Τροπε και διανυκτέρευση στη σχεδόν "Αφρικάνικη αποικία" Μασσαλία. Σε Youth Hostel αυτή τη φορά, κάναμε και μπάνιο.
3η μέρα με προορισμό το Πριγκηπάτο της Ανδόρρας ανεβαίνοντας από τα Πηρηναία όρη.
Επόμενος προορισμός μετά από 3 μέρες παραμονή στο Πριγκηπάτο, η Βαρκελώνη.
Το ταξίδι αυτό κράτησε συνολικά 18 μέρες και στην επιστροφή αποφασίσαμε να επιστρέψουμε με ένα σερί 27 ωρών (τύχανε διάφορα που θα χρειαζόμουν πολλές-πολλές γραμμές κειμένου για να σας περιγράψω) στη Φλωρεντία.

Πως ταξιδεύαμε; Έτσι:










Το "BENNETON" ήταν του κολητού μου.

 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μεγάλη εμπειρία για έναν 22χρονο το ταξίδι με μηχανή στην Ευρώπη, αλλά ή μηχανή ήταν ήδη μικρή (αργότερα βέβαια αγόρασα το KLE άλλες 2 φορές, την εκτίμησα πολύ αυτή τη μηχανή).
Τον επόμενο χρόνο έπρεπε να εξυπηρετήσω τα ταξίδια μου "ενισχυμένος". Έτσι ήρθε στη ζωή μου το καταπληκτικό XRV650, το καλύτερο AT όλων των εποχών!




Ήμουν ένας από τα 20 ιδρυτικά μέλη του Africa Twin Club Ελλάδος. Κάναμε αρκετά ταξίδια σαν Club και είχε πολύ πλάκα η όψη των κατοίκων της επαρχίας όταν βλέπαν το κομβόι των 20, 30, 40 Africa να διασχίζει το χωριό τους.





Στο Africa Twin Club κάποια στιγμή ξεπεράσαμε τα 50 μέλη, μήπως ήταν και 80 δε θυμάμαι... ε... 80 και οι Πρόεδροι!
Οπότε είπα: άστο Club και επέστρεψε στα "γούστα" με τους κολητούς σου (το Benneton στο βάθος είναι αυτό που πήγαμε Ευρώπη τη προηγούμενη χρονιά.








 
Top Bottom