Από εκεί λοιπόν προέκυψε το κλ@σομπανιέρα...?![]()
Είχα ένα μπάρμπα που οδηγούσε πάντα BMW ιχ, το αριστερό χέρι έξω, το δεξί πάντα με τσιγάρο, χρυσαφικά παντού, αλυσίδα χοντρή Χρυσή στο λαιμό, ταυτότητα Χρυσή στον αγκώνα, τεράστια δαχτυλίδια, ξεκουμπωτο το πουκάμισο και μιλούσε όπως ο Χάρρυ Κλυνν όταν έκανε τον μάγκα.
Σκάει σπίτι ο θείος Ανδρέας και βλέπει ένα Citroen Visa (ερείπιο) που είχα τότε ως πιτσιρικάς. Και μου λέει " που πας με τη κλάσομπανιέρα, ρε παιδί μου?" (Ευτυχώς διαλύθηκε μόνο του και μάλιστα γρήγορα η ντροπή της αυτοκίνησης).
