Σταθεροποιηστε τις "Vario" πλαϊνές σας βαλίτσες!

Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
Άντε μπράβο γιατί στην Ρουμανία το κούνημά τους ήταν ανησυχητικό. Μερικές φορές φοβήθηκα πως θα άρχιζαν να χτυπάνε μεταξύ τους και από κάτω και από πάνω.... σαν το τακα-τάκα ένα πράμα

Σημείωση για τους νεότερους: Το τάκα-τάκα ΔΕΝ είναι αυτό που ξέρετε σήμερα, ήταν παιχνίδι που άνθισε (και έσπασε και αρκετά δακτυλικά οστά) στην δεκαετία του '70.



Και όχι κυρίες μου, δεν πρόκειται ούτε για "βοήθημα".......... :muted:
 

alfa7

for Life
Περιοχή
Χανιά,Κρήτης / Μαρούσι
Όνομα
Στέλιος
Μοτό
R1250GS F800GS X-ADV 690enduro XTX660 CRF450 CB50
Κάνει πάρα πολύ καλή δουλειά...! αν και θα έπρεπε να κοντράρει πιο χαμηλά τις βαλίτσες..

Στο Gs μου του 05 είχα φτιάξει DIY κάτι παρόμοιο από τη αρχή γιατί είχα πολλά κουνήματα
σε γρηγορες στριφτερες διαδρομες με βαλίτσες γεμάτες...

Πλεονεκτηματα : καθόλου κουνήματα, κανένα πρόβλημα με εξτρά φόρτωμα επάνω στις βαλίτσες,
και τα (πλαστικά) άγκιστρα τους δεν παίρνουν πια τόσο μεγάλη τάση σε λακούβες κλπ...

Note: Οι βαλίτσες στα 1100 & 1150 είχαν πολύ καλύτερη αγκίστρωση γιατί πατούσαν χαμηλά κατω
σε σταθερό σημείο στο μαρσπιέ στο υποπλαίσιο και δεν κουνούσαν καθόλου....
 

black_hawk

Μέλος
Περιοχή
Κερκυρα
Όνομα
Θανασης
Μοτό
R 1200 GS
..Σημερα, βρηκα την ορεξη, το χρονο (και τις καταλληλες μετεο-συνθηκες! :p) και τις τοποθετησα!







Συμπερασματα:

1. Πανευκολη τοποθετηση! :ok:
2. Καμμια ορατη ασχημη παρεμβαση! :ok:
3. Ευκολη ρυθμιση ανα πασα ωρα και στιγμη, με βαση το βαρος της καθε βαλιτσας! (Με "κοντρα παξιμαδι") :ok:
4. ΟΝΤΩΣ! "κοντραρουν" τις δυο βαλιτσες μεταξυ τους, αρα ΜΙΑ ΧΑΡΑ! :ok:

5. "Αναγκαστικα", λογω εξατμισης, η "κοντρα" που παρεχουν (Επικουρικα και σε συνδυασμο με τις δυο αναλογες που παρεχουν στο μπροστα μερος, οι "μαμα" βασεις) ειναι μεν πισω, αλλα στο πανω-πισω μερος (μιας και πισω-κατω δεν γινεται..) :thumbsdown:

Τελος παντων, η πραξη θα δειξει... :rolleyes:
 
Τελευταία επεξεργασία:

Viper4

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
Suzuki GSR ABS K7
Πολύ ενδιαφέρον! Όμως δεν υπάρχει κίνδυνος να τρυπήσουν τις βαριά φορτωμένες βαλίτσες ή έστω να της βαθουλώσουν σε έντονο τράνταγμα; Μήπως θα ήταν πιο σωστό να πλατύνεις λίγο την επιφάνεια επαφής; ή έστω να ενισχύσεις τις βαλίτσες στο σημείο που έρχονται σε επαφή με το παξιμάδι αυτό;
 

black_hawk

Μέλος
Περιοχή
Κερκυρα
Όνομα
Θανασης
Μοτό
R 1200 GS
Πολύ ενδιαφέρον! Όμως δεν υπάρχει κίνδυνος να τρυπήσουν τις βαριά φορτωμένες βαλίτσες ή έστω να της βαθουλώσουν σε έντονο τράνταγμα; Μήπως θα ήταν πιο σωστό να πλατύνεις λίγο την επιφάνεια επαφής; ή έστω να ενισχύσεις τις βαλίτσες στο σημείο που έρχονται σε επαφή με το παξιμάδι αυτό;
Το σημειο επαφης ΔΕΝ! ειναι "παξιμαδι" αλλα ενα επιπεδο στρογγυλο λαστιχο (προσεξε λιγο τις φωτογραφιες) με διπλασια επιφανεια απ'οτι οι δυο ελαστικες "μαμα" βασεις.. ;)
 

Viper4

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
Suzuki GSR ABS K7
Το σημειο επαφης ΔΕΝ! ειναι "παξιμαδι" αλλα ενα επιπεδο στρογγυλο λαστιχο (προσεξε λιγο τις φωτογραφιες) με διπλασια επιφανεια απ'οτι οι δυο ελαστικες "μαμα" βασεις.. ;)

Το πρόσεξα αλλά δεν ήξερα πως να το περιγράψω γιατί το είπα παξιμάδι. Φαίνεται μικρό και αυτό. Και στο σημείο που είναι αν οι βαλίτσες είναι αρκετά φορτωμένες μου δημιουργεί την εντύπωση πως θα δέχεται αρκετή πίεση. Μια ενίσχυση των βαλιτσών σε εκείνο το σημείο με ένα πλατύ κομμάτι λαμαρίνας πχ θα ήταν ιδιαίτερα εύκολη να γίνει...
 

black_hawk

Μέλος
Περιοχή
Κερκυρα
Όνομα
Θανασης
Μοτό
R 1200 GS
Το πρόσεξα αλλά δεν ήξερα πως να το περιγράψω γιατί το είπα παξιμάδι. Φαίνεται μικρό και αυτό. Και στο σημείο που είναι αν οι βαλίτσες είναι αρκετά φορτωμένες μου δημιουργεί την εντύπωση πως θα δέχεται αρκετή πίεση. Μια ενίσχυση των βαλιτσών σε εκείνο το σημείο με ένα πλατύ κομμάτι λαμαρίνας πχ θα ήταν ιδιαίτερα εύκολη να γίνει...
Ευκολο ειναι αλλα δεν νομιζω οτι χρειαζεται.. Εδω με μονο τις δυο ελαστικες βασεις που εχει δεν εχουν παθει τπτ.. Και, πιστεψε με, εχουν φαει απιστευτες ταλαντωσεις με ΠΟΛΥ βαρος!.. :yew:
 
Top Bottom