Στα αδυτα της αλυσιδας

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Τα ξηρα λιπαντικα, εννοεις τα σπρευ αλυσιδας;
Αυτα ειναι που πιανουν μακα. Δε λερωνουν τριγυρω αλλα πιανουν ολον τον κοσμο πανω τους.
Εδω αλλο δειχνει με αυτο το τεστ...το οποιο ειναι και το λογικο
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Πολλες αποψεις εδω...O ring non Oring... εχει δοκιμασει κανεις εδω αλυσιδα χωρις τσιμουχακια σε μεσαιο ή μεγαλο on off ? Εντυπώσεις?
Σκεφτομαι να δοκιμασω ανευ και ο λογος ειναι αφου πρεπει να συντηρουμε την αλυσιδα μας με καθαρισματα και γρασαρισματα γιατι τοτε να μην ειναι απλη?Να κερδισω και ενα αλογατο βρε αδερφε
Απτην αλλη σκεφτομαι να συνεχισω με Oring ομως να μην ασχολουμαι μαζι της παρα μονο τα πλυσιματα με σαπουνι μαζι με τη μηχανη , και αλλαγη ανα δυο χρονια.Γιατι βγαινει μια η αλλη .2 σπρει αλυσιδας αν υπολογισεις το χρονο,μαζι με παραφινες για καθαρισμα ,και το μπουρδελο που γινεται εκει κατω απο τα γρασα , και το χρονο που σπαταλας για αυτη τη βλακεια...μου φαινεται πιο συμφερουσα επιλογη η ανα δυο χρονια αλλαγη και ανευ περαιτερω ασχολιας
Στο πρώτο ερώτημα δεν ξέρω να σου απαντήσω.

Όσον αφορά το αν πρέπει να λιπαινεις την αλυσίδα η απλά να μην ασχολείσαι και να την πετάς μετά από δυο χρόνια, νομίζω ότι δεν είναι σωστή πρακτική.

Και το λέω αυτό γιατί η αλυσίδα είναι ένα εξάρτημα το οποίο τρώει μεγαλες πιέσεις και δυνάμεις, ανεβάζει θερμοκρασία και εξαρτάται ΑΜΕΣΑ η ασφάλεια σου από αυτή.
Επειδή το λιπαντικό λειτουργεί και ως ψυκτικό, μια αλυσίδα η οποία δεν έχει λίπανση, ανεβάζει πιο εύκολα θερμοκρασία με αποτέλεσμα να αυξάνεται κατακόρυφα η πιθανότητα να σπάσει. Και θα σπάσει σε μεγάλες ταχύτητες γιατί εκεί είναι μεγαλύτερες καταπονήσεις γιατί αυξάνεται η θερμότητα. Και αν σπάσει η αλυσίδα σε μεγάλες ταχύτητες όλοι ξέρουμε τι μπορεί να συμβεί.

Σου συνιστώ να αφιερώνεις λίγο χρόνο να την περιποιείσαι. Το ξέρω είναι βάσανο κάθε λίγο και λιγάκι καθάρισμα και λίπανση, αλλά αν το δεις διαφορετικά έχει και αυτό τη χάρη του.

Η άλλη λύση είναι η λαδιέρα που πραγματικά δεν ασχολείσαι, αλλά απ’οτι είπες δεν τη θέλεις.






Sent from my iPhone using Tapatalk
 

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Στο πρώτο ερώτημα δεν ξέρω να σου απαντήσω.

Όσον αφορά το αν πρέπει να λιπαινεις την αλυσίδα η απλά να μην ασχολείσαι και να την πετάς μετά από δυο χρόνια, νομίζω ότι δεν είναι σωστή πρακτική.

Και το λέω αυτό γιατί η αλυσίδα είναι ένα εξάρτημα το οποίο τρώει μεγαλες πιέσεις και δυνάμεις, ανεβάζει θερμοκρασία και εξαρτάται ΑΜΕΣΑ η ασφάλεια σου από αυτή.
Επειδή το λιπαντικό λειτουργεί και ως ψυκτικό, μια αλυσίδα η οποία δεν έχει λίπανση, ανεβάζει πιο εύκολα θερμοκρασία με αποτέλεσμα να αυξάνεται κατακόρυφα η πιθανότητα να σπάσει. Και θα σπάσει σε μεγάλες ταχύτητες γιατί εκεί είναι μεγαλύτερες καταπονήσεις γιατί αυξάνεται η θερμότητα. Και αν σπάσει η αλυσίδα σε μεγάλες ταχύτητες όλοι ξέρουμε τι μπορεί να συμβεί.

Σου συνιστώ να αφιερώνεις λίγο χρόνο να την περιποιείσαι. Το ξέρω είναι βάσανο κάθε λίγο και λιγάκι καθάρισμα και λίπανση, αλλά αν το δεις διαφορετικά έχει και αυτό τη χάρη του.

Η άλλη λύση είναι η λαδιέρα που πραγματικά δεν ασχολείσαι, αλλά απ’οτι είπες δεν τη θέλεις.






Sent from my iPhone using Tapatalk
Γι'αυτό και εγώ είπα για δύο χρόνια αλυσίδα.Μια κοινή DID αλυσίδα με oring είναι λίγο φύση αδύνατο να κοπεί από 50 άλογα μηχανη και ας είναι ασυντηρητη... Μέσα σε 2 χρόνια .....όμως βαζω αυτό σα χρονικό διάστημα αντοχής. Αν είχα μεκανακι 100 αλόγων δε το συζητούσα καν ασυντηρητη αλυσιδα

Στάλθηκε από το MotoG3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Γι'αυτό και εγώ είπα για δύο χρόνια αλυσίδα.Μια κοινή DID αλυσίδα με oring είναι λίγο φύση αδύνατο να κοπεί από 50 άλογα μηχανη και ας είναι ασυντηρητη... Μέσα σε 2 χρόνια .....όμως βαζω αυτό σα χρονικό διάστημα αντοχής. Αν είχα μεκανακι 100 αλόγων δε το συζητούσα καν ασυντηρητη αλυσιδα

Στάλθηκε από το MotoG3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αν κοπεί όμως και φύγει απλά στο δρόμο δεν τρέχει και τπτ, αν όμως μαζευτεί στο εμπρός γρανάζι δε θέλω να σκέφτομαι το τι μπορεί να συμβει και δε μιλάω για το μοτέρ που θα σπάσει έτσι κι αλλιώς
Και να αναφέρω ότι υπάρχει φίλος που του σπασε η αλυσίδα σε ΤΑ 650 μαμά με 12000χλμ αλλά με ιδιοκτήτη που μόνο το πλενε και τπτ άλλο..
Η επιλογή δική σου
 
Reactions: kaf

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Αρχικά θα πειραματιστω με ξηρο λιπαντικό ....αναμεινατε Review

Στάλθηκε από το MotoG3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Κωστή @kaf αλυσίδα χωρίς o-ring για τη μηχανή σου θα αρχίσει να σου ζητάει μάζεμα πάνω στο χρόνο. Δε κάνουν. Αυτές είναι για μικρές μηχανές, συνήθως καθαρόαιμα που μετά από κάθε αγώνα τις πετάνε.
 
Reactions: kaf

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Χρονια τωρα χρησιμοποιω ειτε βαλβολινη ειτε αυτο το σπρει:
Μotorex για off road χρηση

Τελευταια τα χρησιμοποιω και τα δυο συνδοιαστικα Συνηθως την βαλβολινη στις χωματινες βολτες
Την βαλβολινη την απλωνα παλια με μικρο μπουκαλακι απο φαρμακειο αλλα τελευταια εχω εγκαταστησει ενα diy συστημα λιπανσης

Την αλυσιδα δεν την καθαριζω ποτε και παρ' ολα αυτα η πρωτη εβγαλε 72χιλ χλμ και τωρα η δευτερη εχει και αυτη πανω απο 70χιλ χλμ και φαινεται να εχει ακομα ψωμι (απλη did μαυρη με O-rings) ...Αν και πλεον ακουγεται παραπανω απο το κανονικο
 

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Βάλε ένα τουτουρουρου και υσηχασες


Sent from my iPhone using Tapatalk
Βρήκα μάλλον την υγεία μου με το βούρτσακι που ήρθε από τας Ανατολάς. Απιστευτο εργαλείο.Το καθάρισμα πλέον είναι 5λεπτο παιχνιδάκι .
Οποιοι δεν έχουν σπευσατε...
 

kostasra

Ncλάτρης
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Nc750x
Βρήκα μάλλον την υγεία μου με το βούρτσακι που ήρθε από τας Ανατολάς. Απιστευτο εργαλείο.Το καθάρισμα πλέον είναι 5λεπτο παιχνιδάκι .
Οποιοι δεν έχουν σπευσατε...
Πραγματι ειναι καλο εργαλειο αλλα μην ξεχνας οτι κανεις ενα πολυ καλο καθαρισμα με αποτελσμα να θες και μια καλυτερη λιπανση! ;)
 
Reactions: kaf
Top Bottom